مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته آنکولوژی در اسپانیا

رشته آنکولوژی در اسپانیا

دانشگاه هایی که رشته آنکولوژی در اسپانیا را ارائه می دهند در سطح جهانی شناخته شده و دارای رتبه جهانی می باشند، بهترین دانشگاه بارسلونا است. این کشور، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا است و دلیل خوبی هم دارد. این کشور که در شبه جزیره ایبری واقع شده و با فرانسه و پرتغال هم مرز است، کشوری زیبا با تاریخ طولانی و فرهنگ غنی است. به طوری که، به دلیل معماری، غذا و آب و هوای فوق العاده معروف است. این کشور شامل تعدادی از مناطق نیمه خودمختار است که هرکدام دارای فرهنگ متمایز و گاهی حتی زبان محلی می باشند.

در این کشور، می توانید هر منظره ای را از سواحل گرفته تا کوه های مرتفع  با آب و هوا برای مطابقت پیدا کنید. دانشگاه های تاریخی و مدرن برای انتخاب در شهرهای بزرگ و کوچک در هر نقطه از کشور وجود دارد. این کشور یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپایی و مقصد مورد علاقه تحصیل برای بسیاری از دانشجویان بین المللی است که مایل به کشف فرهنگ و سبک زندگی جالب آن می باشند. این کشور دارای تاریخ غنی است و تجربیات دل انگیزی را در شهرهای بزرگ، حومه یا ساحل ارائه می دهد. کسانی که علاقه به تحصیل رشته آنکولوژی در اسپانیا دارند می توانند این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، مطالعه کنند.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اسپانیا

این کشور، برای بسیاری از دانشجویان بین المللی مکانی جذاب برای تحصیل است. دانشگاه ها در این کشور مکان هایی هستند که می توانید هم از تعطیلات خوب و هم از برنامه کارشناسی و تحصیلات تکمیلی لذت ببرید. تحصیل در این کشور به شما امکان می دهد در برخی از بهترین دانشگاه های جهان از جمله مدارس تجاری معروف این کشور ثبت نام کنید. زندگی دانشجویی نیز بسیار سرگرم کننده است.

تعداد زیادی از دانشگاه های این کشور وجود دارد که بسیاری از آن ها شهرت بین المللی زیادی دارند و در رتبه بندی بین المللی رتبه بالایی دارند. اگرچه اکثر دانشگاه های این کشور بر آموزش به زبان اسپانیایی تمرکز می کنند. اما گرایش به برنامه های درجه بیشتر ارائه شده به زبان انگلیسی است.

دانشگاه هایی که رشته آنکولوژی در اسپانیا را ارائه می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه بارسلونا
  • دانشگاه ناوارا
  • دانشگاه خودمختار بارسلونا
  • دانشگاه کامپولنتس مادرید
  • دانشگاه والنسیا

جدول زیر رتبه جهانی و رتبه در بین دانشگاه های آنکولوژی را برای دانشگاه های نام برده شده در لیست بالا نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های آنکولوژی
دانشگاه بارسلونا9040
دانشگاه ناوارا45193
دانشگاه خودمختار بارسلونا154126
دانشگاه کامپولنتس مادرید336129
دانشگاه والنسیا226184

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اسپانیا

هزینه تحصیل در اسپانیا

هزینه تحصیل در اسپانیا براساس عوامل مختلفی مانند نوع موسسه آموزش عالی (خصوصی یا دولتی)، نوع مدرک تحصیلی، تعداد اعتبارات، منطقه ای که در آن تحصیل می کنید و ملیت شما متفاوت است. براساس تحقیقات، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا یا EEA هنگام ثبت نام در دانشگاه های دولتی این کشور می توانند با شرایط زیر روبرو شوند:

  • شهریه مشابه شهروندان اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا دریافت می شود.
  • شهریه ای دریافت می شود که حدود 1000€ تا 1500€ (یورو) بیشتر از شهریه شهروندان اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا است.
  • شهریه آن ها 2 یا 3 برابر بیشتر است.

توجه داشته باشید که این شرایط قوانین نمی باشند. از یک برنامه تحصیلی یا دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت است. قبل از انتخاب برنامه تحصیلی، همیشه نوع شهریه ای را که برای دانشجویان کشور شما صدق می کند بررسی کنید. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به یورو
کارشناسیبین 150€ تا 3500€
کارشناسی ارشدبین 300€ تا 3500€

دانشگاه های خصوصی هزینه بیشتری نسبت به دانشگاه های دولتی دریافت می کنند. متوسط هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی حدود 20000€ (یورو) است. اما برای برخی از برنامه ها می تواند بیشتر شود.

مزایای تحصیل رشته آنکولوژی در اسپانیا

اسپانیا کشوری عالی برای انجام آزمایشات بالینی است. پیش ‌بینی می ‌شود که این روند در آینده تثبیت شود زیرا شرکت ‌های داروسازی و بیوتکنولوژی اسپانیا را به ‌عنوان منطقه ‌ای جذاب برای آزمایش ‌ها می ‌بینند. اسپانیا به دلایل مختلف حامیان آزمایشی بین المللی را جذب می کند. شرکت ‌های داروسازی بیش از 7200 کارآزمایی بالینی را در اسپانیا تبلیغ کرده ‌اند که نیمی از آنها مربوط به مراحل اولیه تحقیقات است که شامل پیچیدگی ‌های بیشتری است و همچنین به بیماران دسترسی اولیه به درمان ‌های جدید را می ‌دهد. نزدیک به 50% از این مطالعات بر کشف و توسعه ترکیبات ضد سرطانی جدید تمرکز داشتند.

در این بخش شاهد زمینه های مرتبط با آنکولوژی در اسپانیا هستید:

زمینه های مرتبط با آنکولوژی در اسپانیا

مشاغل رشته آنکولوژی در اسپانیا

متخصصان آنکولوژی می توانند در زمینه های مختلفی تخصص داشته باشند که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

زمینه های مختلف آنکولوژی در اسپانیا

آنکولوژیست پزشکی است که وظیفه تشخیص و درمان سرطان را بر عهده دارد. این پزشکان متخصص روند بیماری و مرحله آن در زمان تشخیص را برای بیمار توضیح می دهند. آن ها همچنین گزینه های درمانی را مورد بحث قرار داده و بهترین برنامه درمانی را توصیه می کنند. هر متخصص سرطان باید تخصص خود را در یکی از این زمینه ها انتخاب کند. هر آنکولوژیست با بیماران سرطانی کار می کند، اما هر کدام وظیفه متفاوتی دارند. بنابراین، ابزارهای مختلف و رویکرد متفاوتی برای درمان دارند. از آنجا که مبارزه با سرطان بسیار دشوار است، هر یک از این مشاغل بخش مهمی در درمان سرطان است و اغلب چندین نوع مختلف درمان برای یک بیمار مجرد ترکیب می شود.

دستمزد کار در اسپانیا برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه برای آنکولوژیست ها در اسپانیا به یورو

هزینه زندگی در اسپانیا

به طور کلی، این کشور کشوری نسبتا مقرون به صرفه بوده و هزینه زندگی در اسپانیا کم است. به طوری که، در آن دانشجویان بین المللی نباید تحت فشار مالی قرار گیرند. برای زندگی در این کشور بین 900€ تا 1100€ (یورو) نیاز دارید. اگر مادرید یا بارسلونا را انتخاب کنید، که گران ترین شهرهای این کشور هستند، هزینه ها بیشتر می شود. در شهرهایی مانند والنسیا، سویا یا کادیز، می توانید از هزینه های زندگی ارزان تر برخوردار شوید. این هزینه به طور متوسط، بین 700€ تا 900€ (یورو) در ماه می باشد.

گزینه های اصلی مسکن برای دانشجویان در این کشور به همراه هزینه آن ها در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه ماهانه به یورو
سالن های اقامت دانشجوییبین 360€ تا 650€
اجاره آپارتمانبین 200€ تا 1000€

بسیاری از دانشجویان گزینه اجاره آپارتمان را ترجیح می دهند. قیمت ها از حدود 200€ (یورو) شروع می شود و بیش از 1000€ (یورو) در ماه است. یکی از راه های کاهش هزینه های خود، به اشتراک گذاشتن آپارتمان با سایر دانشجویان است. زندگی با یک خانواده اسپانیایی یکی دیگر از راه های اقامت است. قیمت ها می تواند براساس منطقه، شرایط زندگی و غیره متفاوت باشد. شما می توانید خدمات آنلاین را پیدا کنید که به شما در برقراری ارتباط با خانواده های اسپانیایی کمک می کند. چنانچه درباره مهاجرت و تحصیل رشته آنکولوژی در اسپانیا سوالی داشتید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات مکرر در باب رشته آنکولوژی در اسپانیا

در این بخش از مطلب به سوالات مکرر شما در باب رشته آنکولوژی در اسپانیا پاسخ داده ایم:

  • کدام دانشگاه ها در اسپانیا رشته آنکولوژی را ارائه می دهند؟ دانشگاه بارسلونا-دانشگاه ناوارا-دانشگاه خودمختار بارسلونا-دانشگاه کامپولنتس مادرید-دانشگاه والنسیا
  • هزینه تحصیل در رشته آنکولوژی در اسپانیا چقدر است؟ شهریه ای دریافت می شود که حدود 1000€ تا 1500€ (یورو) بیشتر از شهریه شهروندان اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *