مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته آنکولوژی در اسلوونی

رشته آنکولوژی در اسلوونی

تحصیل رشته آنکولوژی در اسلوونی حدود 6 سال طول کشیده و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند با اخذ ویزای کار اقامت این کشور را کسب نمایند. این کشور در مطالعاتی که کیفیت زندگی شهروندان آن ها را اندازه گیری می کند، در بین بهترین کشورها قرار گرفته است. این کشور از نظر اقتصادی با ثبات و دارای ارزش تولید ناخالص داخلی 59 میلیارد$ (دلار) است. براساس گزارش US News and World Report، علاوه بر این، این کشور در 40 کشور برتر با بهترین تحصیلات در سراسر جهان قرار دارد. در این مقاله، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دنبال معرفی رشته آنکولوژی در اسلوونی جهت اطلاع رسانی به دانشجویان بین المللی خواهد بود.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اسلوونی

دانشگاه های رشته آنکولوژی در اسلوونی عبارتند از:

  • موسسه آنکولوژی لیوبلیانا
  • دانشگاه لیوبلیانا

موسسه آنکولوژی لیوبلیانا در سال 1938 در لیوبلیانا تأسیس شد. این مرکز جامع ملی سرطان است که خدمات مورد نیاز برای پیشگیری و درمان سرطان و همچنین توانبخشی و مراقبت تسکینی بیماران سرطانی را انجام می دهد. همچنین پیشرفت متوازن ملی سرطان را ارائه می دهد و دارای قدیمی ترین ثبت سرطان مبتنی بر جمعیت اروپا می باشد. این کشور بخاطر غنای فرهنگی که دارد عامل مهمی است که چنین دانشجویانی را به خود جذب می کند. همچنین، دانشگاه های برتر در این کشور وجود دارد که به این کشور کمک می کند تا تجربه ای فراموش نشدنی را برای دانشجویان خارجی فراهم کند. این بهترین دانشگاه ها در این کشور برای دانشجویان بین المللی درجه یک هستند.

این کشور یکی از بسیاری از کشورهای اروپایی است که هجوم زیادی از دانشجویان تبادلی برای تحصیل در دانشگاه های خود دارد. برنامه هایی مانند اراسموس به چندین دانشجو این امکان را می دهد که شیوه زندگی اصیل و پر جنب و جوش بومی را در ترکیب با تجربه تحصیلی متفاوت نیز تجربه کنند. علاوه بر این، این کشور دارای آب و هوا و مناطق متغیری است که از یک محیط معمولی آلپ تا مناطق طبیعی روستایی اما چشمگیر و همچنین مناطق ساحلی متغیر است.

مسولیت های شغلی رشته آنکولوژی در اسلوونی

آنکولوژیست فردی است که سرطان ها را مطالعه می کند. او همچنین برای کسانی که مبتلا به سرطان هستند، درمان پزشکی ارائه می دهد. حقوق ماهیانه کار در اسلوونی برای پزشکان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه پزشکان در اسلوونی

علاوه بر موارد گفته شده، شرح وظیفه آنکولوژیست شامل مدیریت مراقبت از بیمار در طول دوره بیماری، از تشخیص تا بهبودی یا مرگ است. فارغ التحصیلان رشته آنکولوژی در اسلوونی مسئول بسیاری از وظایف می باشند. با مسئولیت های بزرگ، یک متخصص سرطان مجبور است وظایف خود را به صورت حرفه ای انجام دهد.

در زیر، لیستی را ارائه می دهیم که شامل وظایف شغلی آنکولوژیست با جزئیات است:

  • با بیماران برای تشخیص تشخیص و مرحله سرطان کار می کند.
  • در مورد بهترین گزینه های درمانی بحث می کند.
  • به مدیریت علائم و عوارض جانبی سرطان و همچنین درمان آن کمک می کند.
  • رهبری یک تیم درمان سرطان از متخصصان مختلف مراقبت های بهداشتی را بر عهده دارد.
  • برنامه های درمانی را هماهنگ می کند و انواع مختلفی از درمان مانند ایمونوتراپی و شیمی درمانی را تجویز می کند.
  • بیماران را با استفاده از پرتودرمانی درمان می کند.
  • به بیماران با مدیریت درد کمک می کند.
  • انجام عمل جراحی برای برداشتن تومورها و تعیین اینکه آیا سرطان از نقطه شروع اولیه گسترش یافته است یا خیر
  • انجام وظایف اساسی اداری و اداری مانند نظارت بر برنامه های درمانی ، ارائه اطلاعات سرطان به بیماران، نوشتن نسخه و ثبت سوابق نتایج آزمایش

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در اسلوونی

هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویانی که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می آیند توسط وزارت آموزش عالی تأمین می شود. دانشجویان فقط باید هزینه پذیرش برای سال اول و سال های بعد را بپردازند. دانشجویان بین المللی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا ملزم به پرداخت هزینه تحصیل برای تحصیل تمام وقت در این کشور هستند، مگر اینکه:

  • دانشجو یک شهروند بین المللی بوده که بدون تابعیت اسلوونی است و همچنین دارای بورسیه تحصیلی در اسلوونی از سوی وزارت آموزش عالی می باشد.
  • او دانشجوی برنامه تبادل بین موسسات آموزش عالی می باشد.
  • او شهروندان بین المللی با اقامت دائم در این کشور بوده و شما یا والدین خود مالیات دهندگان در این کشور می باشد.
  • او شهروندان بین المللی یکی از کشورهایی است که این کشور با آن موافقت نامه های دوجانبه مرتبط منعقد کرده است.
  • همه دانشجویان بین المللی باید هزینه تحصیل برای تحصیل پاره وقت را پرداخت کنند.

هزینه تحصیل در مقاطع مختلف در جدول زیر نشان داده شده است:

مقطع تحصیلیهزینه تحصیل به یورو
کارشناسی2000€ تا 5000€
کارشناسی ارشد2500€ تا 7500€
دکترا12000€ تا 3000€

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در اسلوونی

کار دانشجویی در اسلوونی

در این کشور دانشجویان برای تامین هزینه های خود می توانند کار دانشجویی انجام دهند. این کار برای دانشجویان دانشکده و دانشگاه امکان کار موقت و پاره وقت را فراهم می کند. آن ها می توانند از طریق یک نوع قرارداد خاص به نام فرم های ارجاع کار کنند، که می تواند از آژانس های کاریابی تخصصی برای کار دانشجویی تهیه شود. آژانس هایی که خدمات دانشجویی (SS) نامیده می شوند، لیست مشاغل موجود دانشجویی را ارائه می دهند و پرداخت ها را انجام می دهند. بسیاری از آژانس های مختلف در سراسر این کشور وجود دارد.

همچنین اگر از یک کشور خارجی هستید و در این کشور از طریق برنامه های مبادله بین المللی (تحصیل یا کارآموزی) زندگی می کنید، می توانید از طریق آژانس خدمات دانشجویی کار کنید. برای ثبت نام در سیستم نمایندگی SS باید موارد زیر را ارائه دهید:

سیستم نمایندگی SS  در اسلوونیوقتی همه موارد بالا را دارید، به نمایندگی انتخاب شده بروید و در سیستم آن ها ثبت نام کنید. آژانس ها لیست مشاغل موجود را دارند. اما شما همچنین می توانید به تنهایی شغلی پیدا کرده و آژانس را در مورد شرکت مطلع کنید. آژانس فرم ارجاع را به شما ارائه می دهد که به کارفرما می دهید. این شرایط برای کار در این کشور به عنوان دانشجو است. با مطالعه این مقاله چنانچه علاقه مند به تحصیل در این کشور شدید برای اعزام دانشجو به اسلوونی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *