مهاجرت تحصیلی استونی

رشته آنکولوژی در استونی

رشته آنکولوژی در استونی

با تحصیل رشته آنکولوژی در استونی علاوه بر به دست آوردن مدرک معتبر و شناخته شده در سراسر جهان بازار کار بسیار عالی را نیز دارد. این کشور واقع در کشورهای بالتیک در شمال اروپا، کشوری کوچک است و حدود 1.3 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. این کشور با وجود وسعت کم، کشوری با توسعه اقتصادی بالا و دارای درآمد بالا است. این کشور از نظر پیشرفت دیجیتال پیشرفت بزرگی داشته است و اولین کشوری است که در سال 2005 از طریق اینترنت انتخابات برگزار کرد. تاریخ آموزش رسمی در این کشور که به قرن سیزدهم برمی گردد، طولانی و به خوبی تثبیت شده است. قدیمی ترین موسسه این کشور در سال 1632 توسط پادشاه سوئد گوستاو دوم آدولف تاسیس شد.

این کشور در سال 2002 روند بولونیا را تصویب کرد و اکنون 3 سطح مطالعه دارد که عبارتند از:

  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکترا

در برخی موارد، کارشناسی ارشد یکپارچه را خواهید یافت. جایی که بدون تغییر برنامه، کارشناسی و کارشناسی ارشد را به طور متوالی می خوانید. در این کشور موسسات آموزش عالی دولتی و خصوصی وجود دارد. این کشور که با لتونی و روسیه هم مرز است و در دریای بالتیک قرار دارد، کشوری سرزمینی است. این دریاچه ها و جنگل های زیبا و همچنین رودخانه های زیاد و منطقه ساحلی وسیعی دارد. این کشور تنها از حدود 13000 سال پیش، از زمانی که یخ ها از آخرین دوره یخبندان ذوب شده اند، دارای سکونت بوده است. این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده برای اطلاع رسانی به شما عزیزان درباره موضوع رشته آنکولوژی در استونی می باشد.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در استونی

دانشگاه تارتو برای کسانی که علاقه مند به تحصیل رشته آنکولوژی در استونی می باشند، مناسب است. دانشگاه تارتو دانشگاهی در شهر تارتو واقع در این کشور است. نزدیک به 14000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. به طوری که، بیش از 1300 دانشجوی خارجی هستند. زبان تدریس در اکثر برنامه های درسی استونیایی است.

برخی استثنائات قابل توجه بیشتر به زبان انگلیسی تدریس می شود که عبارتند از:

دروس قابل ارائه به زبان انگلیسی آنکولوژی در استونی

بناهای تاریخی دانشگاه به عنوان «تجسم ایده های دانشگاه در عصر روشنگری» در فهرست برچسب میراث اروپا قرار گرفته است. این دانشگاه عضو گروه Coimbra و شبکه Utrecht است. در رتبه بندی QS World University، 3 موسسه این کشور را خواهید یافت. این ها شامل دانشگاه تارتو، دانشگاه فناوری تالین (TalTech) و دانشگاه تالین می باشند. این کشور یک آموزش عالی و معتبر بین المللی ارائه می دهد و سالانه دانش آموزان بیش از 70 کشور در آنجا تحصیل می کنند.

 تارتو دومین شهر بزرگ این کشور است و کمتر از 100000 نفر در آن زندگی می کنند. به دلیل وجود قدیمی ترین دانشگاه کشور، این شهر اغلب به عنوان مرکز فکری کشور شناخته می شود. همچنین وزارت آموزش و تحقیقات، دادگاه عالی این کشور و موزه ملی این کشور در این شهر قرار دارند. دانشگاه تارتو یکی از بزرگترین کارفرمایان این شهر است. به طور که، منجر به زندگی تعداد زیادی از متخصصان تحصیلکرده و ماهر در شهر می شود.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در استونی

مشاغل رشته آنکولوژی در استونی

آنکولوژیست های این کشور بسیار حرفه ای و بر بیمار متمرکز می باشند. آن ها به نتایج درمانی عالی می رسند. در خط مقدم استفاده از روش های جدید در آنکولوژی همه روش های درمانی مدرن داروها، رادیولوژی و جراحی در این کشور استفاده می شود. درمان با استفاده از تمام داروهای مدرن، با داروهای سیتوتوکسیک، هورمونی و بیولوژیکی، و برنامه های درمانی که از بهترین نتایج آزمایشات دارویی به دست آمده است. شاخص های سرطان در خون، تصویربرداری CT ، MRI و PET-CT، بیوپسی، آزمایش های آندوسکوپی، آزمایشهای مولکولی و ژنتیکی برای تجویز درمان و سایر روش های تشخیصی در تشخیص سرطان ها و تومورها استفاده می شود.

تکنیک های تشخیص ملانوما از جمله تله درماتولوژی توسعه یافته است. نوآوری و توسعه علمی آنکولوژیست های این کشور با محققان در حال توسعه تشخیص و داروهای سرطان همکاری می کنند. پزشکان از آزمایشات ژنتیکی انجام شده در این کشور برای تعیین نحوه درمان استفاده می کنند و آزمایش خون جدیدی برای تشخیص زودهنگام سرطان سینه در اینجا ایجاد شده است. درمان برای نوآوری باز است و اولین پیوند سلول های بنیادی خون ساز در کل منطقه بالتیک در این کشور انجام شد. تیم های پزشکی بین رشته ای متخصصان انکولوژی دارای تجربه بین المللی گسترده ای بوده که از آن ها در کار روزانه خود برای درمان بیماران استفاده می کنند.

حقوق ماهیانه کار در استونی برای فارغ التحصیلان رشته آنکولوژی در استونی در نمودار زیر نشان داده شده است:

دروس قابل ارائه به زبان انگلیسی آنکولوژی در استونی

هزینه تحصیل در استونی

در این کشور، دانشگاه های دولتی هزینه تحصیل در استونی بین 1660€ تا 7500€ (یورو) در هر سال تحصیلی را برای هر 2 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد دریافت می کنند. با این حال، برخی از دانشگاه ها شهریه بالاتری برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا دارند. بنابراین، این چیزی است که باید در نظر بگیرید. دانشجویان همچنین می توانند برنامه های تحصیلی رایگان پیدا کنند. اما این برنامه ها در سطح کارشناسی ارشد رایج تر است. همه برنامه های دکترا نیز رایگان است.

از آنجا که دانشگاه های خصوصی با بودجه دولتی حمایت نمی شوند، هزینه تحصیل در این کشور معمولا بیشتر است. آن ها بر اساس سطح مطالعه، طول برنامه و غیره به طور قابل توجهی متفاوت می باشند. به یاد داشته باشید که شهریه بالاتر همیشه با تحصیلات بهتر برابر نیست. اگرچه، این کشور از نظر فناوری پیشرفته است و از استاندارد زندگی بالایی برخوردار است، اما همچنان کشوری مقرون به صرفه است. هزینه زندگی در استونی ماهیانه برای دانشجویان معمولا بین 300€ تا 550€ (یورو) است. البته مبلغی که در نهایت هزینه می کنید براساس شیوه زندگی و عادات شما متفاوت خواهد بود.

جدول زیر هزینه برخی از اقلام را نشان می دهد:

پارامترهزینه ماهیانه به یورو
غذا300€
حمل و نقل8.10€ تا 10.50€
سرگرمیبین 12€ تا 30€

در خصوص مهاجرت به استونی و شرایط اعزام به دانشجو می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و به صورت تلفنی یا حضوری مشاوره دریافت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *