مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته آنکولوژی در آمریکا

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در آمریکا

موسسات بسیاری برای تحصیل رشته آنکولوژی در آمریکا وجود دارد که تمامی آن ها در سطح بین المللی شناخته شده اند. درک اینکه چرا بیش از یک میلیون دانشجوی بین المللی تحصیل در این کشور را انتخاب می کنند، سخت نیست. ایالات متحده به دلیل سطح تحصیلات خود در سطح جهان مشهور است و مدارک کسب شده در این کشور دارای شهرت بین المللی عالی است. شما می توانید هزاران موسسه و مدرک تحصیلی را انتخاب کرده و همچنین فرصتی برای گسترش افق های فرهنگی خود با تجربه زندگی در دانشگاه های این کشور داشته باشید.

 شما همچنین می توانید رزومه خود را با مشارکت در انواع مختلف باشگاه ها و سازمان های ارائه شده، از جمله ورزش، تقویت کنید. همچنین، اگر مایل به تحصیل در این کشور هستید اما چشم انداز خود را در مقصدی کمتر مشخص قرار داده اید، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. در این نگارش متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در نظر دارند تا اطلاعاتی که درباره رشته آنکولوژی در آمریکا را دارند، در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در آمریکا

ایالات متحده یک مرکز آموزشی با بیش از 4500 موسسه است که مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهند. تحصیل در ایالات متحده برای دانشجویان بین المللی همچنان چشم انداز جذابی بوده است. این را می توان به آموزش با کیفیت، تکنولوژی روز، فرصت های شغلی، گزینه های عالی تامین مالی و برنامه درسی انعطاف پذیر نسبت داد. تحصیلات عالی در ایالات متحده برای دانشجویان هندی طیف وسیعی از دانشگاه ها را با محیط های آموزشی بسیار پیچیده و روشن کننده ارائه می دهد. تحصیل در ایالات متحده همچنین بازدهی فوق العاده بالاتری نسبت به سرمایه گذاری دانشجویان دارد.

آموزش ایالات متحده بهترین سرمایه گذاری برای آینده است. تحصیل در ایالات متحده مقرون به صرفه است. زیرا، موسسات آن طیف وسیعی از شهریه، گزینه های اقامت و کمک های مالی را در قالب بورسیه تحصیلی، معافیت از هزینه، کمک ها و غیره ارائه می دهند. ایالات متحده مفتخر است که در خط مقدم فناوری، تحقیقات و تکنیک ها قرار دارد. آن ها بهترین تجهیزات و منابع ممکن را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهند.

برای کسانی که قصد تحصیل رشته آنکولوژی در آمریکا را دارند، موسسات بسیاری وجود دارد. اما برترین آن ها در جدول زیر نشان داده شده است:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های آنکولوژی
دانشگاه هاروارد11
دانشگاه جان هاپکینز102
دانشگاه کرنل223
دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس135
دانشگاه کالیفرنیا-سان فرانسیسکو156
موسسه تکنولوژی ماساچوست27
دانشگاه میشیگان-آن آربور179
دانشگاه پنسیلوانیا1410
دانشگاه وندربیلت7210
دانشگاه ییل1112

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در آمریکا

مشاغل رشته آنکولوژی در آمریکا

فارغ التحصیلان رشته آنکولوژی در آمریکا، پزشکانی هستند که حرفه خود را به طور خاص برای تشخیص و درمان بیماران مبتلا به انواع مختلف سرطان طراحی کرده اند. به طور معمول، آن ها وظیفه دارند که تیمی از متخصصان پزشکی را هدایت کرده و درمان های مناسب را برای ارائه مراقبت جامع برای تک تک بیماران هماهنگ کنند.

پزشکان ممکن است در 3 زمینه مختلف تخصص داشته باشند که عبارتند از:

3 زمینه مختلف تخصص آنکولوژی در آمریکا

سرطان شناسان پزشکی معمولا از فناوری های تصویربرداری مانند MRI و سی تی اسکن و همچنین بیوپسی برای تشخیص صحیح بیماران و تعیین دوره درمان استفاده می کنند. آنکولوژیست های جراحی در درجه اول وظیفه برداشتن تومورها را بر عهده دارند و انکولوژیست های پرتویی بیمار را با پرتودرمانی درمان می کنند.

وظایف ممکن است بسته به تخصص متفاوت باشد. اما وظایف متداول عبارتند از:

  • جمع آوری سوابق پزشکی بیماران
  • انجام ارزیابی های فیزیکی و کارهای اداری ، مانند حفظ سوابق پزشکی
  • هماهنگی با سایر متخصصان پزشکی برای ارائه بهترین مراقبت ممکن برای بیمار
  • انجام اقدامات تشخیصی با استفاده از MRI، اشعه ایکس و بیوپسی برای تعیین وجود و میزان تومورهای سرطانی
  • ایجاد یک برنامه درمانی، معمولا شامل اشعه، شیمی درمانی یا جراحی برای مبارزه با سرطان ها است
  • انجام پیوند مغز استخوان
  • ارائه مراقبت های حمایتی به بیماران، از جمله تجویز دارو برای مبارزه با درد، التهاب، تهوع و خستگی

حقوق ماهیانه کار در آمریکا برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در آمریکا برای آنکولوژیست ها

هزینه تحصیل و زندگی در آمریکا

براساس نوع کالج های ایالات متحده که می خواهید در آن تحصیل کنید، هزینه تحصیل در آمریکا از کالج به کالج دیگر متفاوت است. اگرچه، متوسط هزینه هایی که فرد باید بدون هیچ گونه کمک مالی پرداخت کند بسیار زیاد است، اما منابع زیادی برای تأمین مالی وجود دارد. تحصیل در دانشگاه های این کشور مقرون به صرفه است.

متوسط شهریه دانشکده بستگی به نوع موسسه (دولتی یا خصوصی) و دوره ای که فرد دنبال می کند دارد. اگر طول دوره 2 برابر شود، میانگین می تواند به طور شیب دار افزایش یابد. به عنوان مثال، دانشگاه های خصوصی غیرانتفاعی می توانند 33480$ (دلار) برای یک دوره 4 ساله دریافت کنند.

جدول زیر هزینه تحصیل در مقاطع مختلف را نشان می دهد:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار
کارشناسی26290$
کارشناسی ارشدبین 20000$ تا 35000$
دکترابین 28000$ تا 40000$

هزینه زندگی در ایالات متحده در ماه بسیار گران است. گران ترین شهرهای این کشور، سان فرانسیسکو، نیویورک، بوستون و لس آنجلس می باشند. با این حال، هنوز برخی از مکان های شناخته شده وجود دارد که زندگی آن ها با قیمت مناسب همراه است. به عنوان مثال، شهرهای اوکلاهما یا سینسیناتی، هزینه های بسیار پایین تری نسبت به سایر شهرهای بزرگ دارند. ارزان ترین ایالت برای زندگی می سی سی پی می باشد. به طور طبیعی، به طور کامل از شهرها خارج شوید، و متوجه خواهید شد که هزینه زندگی برآورد شده بسیار کمتر است.

کار حین تحصیل در آمریکا

بسیاری از دانشجویان بین المللی در ایالات متحده هنگام تحصیل در این کشور با چالش های مالی زیادی روبرو می شوند. زیرا، نه تنها باید هزینه مراقبت های بهداشتی، مواد درسی و هزینه های زندگی را هنگام تحصیل پرداخت کنید، بلکه باید هزینه تحصیلات دولتی بیشتری را نیز پرداخت کنید. اما این هزینه ها نیازی به یک عامل بازدارنده برای هرکسی که مدتی از تحصیل را در اینجا در نظر می گیرد، نیست. خوشبختانه برای کسانی که ویزای آن ها اشتغال را ممنوع کرده است، بسیاری از موسسات آموزشی در این کشور وجود دارند که اکنون برنامه های تخصصی کار و تحصیل را ارائه می دهند.

 به طوری که، به دانشجویان اجازه می دهد تا عصرها و آخر هفته را کار کنند. اگر واجد شرایط این برنامه هستید، این مشاغل به طور معمول به دوره شما مربوط می شود و در اکثر کالج ها برای دانشجویان بین المللی فرصت های زیادی وجود دارد. با مشاغل پاره وقت و تمام وقت که در داخل و خارج از دانشگاه ارائه می شود، این کارفرمایان دستمزد معمولی آمریکایی را دریافت می کنند و می توانید چنین دوره ای را گذرانده باشید، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی یا ثبت نام یک دوره کارشناسی ارشد است. برای تحصیل در آمریکا می توانید از اطلاعات کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *