مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته آنکولوژی در آلمان

رشته آنکولوژی در آلمان

رشته آنکولوژی در آلمان در بیشتر دانشگاه های این کشور ارائه شده که تمامی آن ها دارای کیفیت آموزشی بالا بوده. با تحصیل در این کشور می توانید از یک سیستم آموزشی با کیفیت بالا برای کمک به پیشرفت در حرفه خود، یادگیری زبان جدید با ایجاد دوستان جدید و معاشرت با سایر دانشجویان بهره مند شوید. با تحصیل و زندگی به عنوان یک دانشجوی خارجی در سال های آینده یک تجربه شگفت انگیز از زندگی را به یاد آورید. در این کشور، صدها دانشگاه وجود دارد که دارای شهریه رایگان یا بسیار کم هزینه برای دانشجویان بین المللی می باشند. خواه می خواهید مهندسی، پزشکی، معماری یا تجارت بخوانید، این کشور مکان مناسبی است.

ترکیب آموزش عالی با تجربه فرهنگی منحصر به فرد زندگی در این کشور دلیل اصلی ورود جوانان از سراسر جهان به این کشور است. این کشور یکی از بهترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور است. این دانشگاه ترکیبی منحصر به فرد از دانشگاه های عالی و کیفیت بالای زندگی را ارائه می دهد و با سایر مقاصد محبوب مانند انگلستان یا هلند رقابت می کند. این کشور نه تنها میزبان برخی از بهترین دانشگاه های جهان است بلکه شما می توانید در آنجا به صورت رایگان تحصیل کنید. متقاضیان با مطالعه این راهنما که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نوشته شده می توانند اطلاعات لازم درباره تحصیل رشته آنکولوژی در آلمان را کسب نمایند.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در آلمان

دانشگاه های رشته آنکولوژی در آلمان به همراه رتبه جهانی و رتبه در بین دانشگاه های آنکولوژی در جدول زیر نشان داده شده اند:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های آنکولوژی
دانشگاه هایدلبرگ5414
دانشگاه دویسبورگ اسن28515
دانشگاه کیل27443
دانشگاه مونیخ4644
دانشگاه ابرهارد کارلس ، توبینگن18049
دانشگاه کلن23260
دانشگاه آزاد برلین11167
دانشگاه هومبولت برلین8268
دانشگاه فنی مونیخ7679
دانشگاه اولم31687
دانشگاه هامبورگ15592
دانشکده پزشکی هانوفر42797
دانشگاه وورتسبورگ186102
دانشگاه یوهان ولفگانگ گوته فرانکفورت در ماین222106
دانشگاه فنی درسدن186131
دانشگاه ارلانگن نورنبرگ238150
دانشگاه یوهانس گوتنبرگ ماینتس218153
دانشگاه هاینریش هاینه دوسلدورف383156
دانشگاه مونستر236156
دانشگاه فرایبورگ168158
دانشگاه بن114173
دانشگاه فردریش شیلر ینا395178
دانشگاه لایپزیگ342208
دانشگاه مارتین لوتر هاله ویتنبرگ604211
دانشگاه RWTH آخن184222

دانشجویان بومی، اروپایی ها و همه غیر اروپایی ها می توانند در این کشور به صورت رایگان تحصیل کنند. فرقی نمی کند که از اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا باشید. این تقریبا در مورد تمام برنامه های تحصیلی در دانشگاه های دولتی صدق می کند. یک نکته کوچک وجود دارد؛ اگر از خارج از اتحادیه اروپا هستید، قبل از ورود به کشور باید مجوز اقامت بگیرید. و باید تحصیلات خود را در این کشور به پایان برسانید.

تحصیل مقطع کارشناسی رشته آنکولوژی در آلمان

تحصیل مقطع کارشناسی رشته آنکولوژی در آلمان

علاقه مندان به تحصیل رشته آنکولوژی در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد باید بدانند که این برنامه به 4 ترم، تقسیم می شود. برنامه درسی جهت تحصیل در آلمان برای رشته آنکولوژی در نمودار زیر آمده است:

تحصیل در آلمان برای رشته آنکولوژی

آموزش عمدتا از طریق یک پلت فرم یادگیری آنلاین با بسیاری از فیلم های تعاملی، مجموعه ادبیات، بحث در کلاس درس و ارزیابی خود برای هر موضوع انجام می شود. 5 سمینار حضور در طول برنامه 2 ساله وجود دارد.

حرفه آنکولوژیست در آلمان

آنکولوژیست ها معمولا پس از فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی، یک رشته پزشکی داخلی را تکمیل کرده و پس از آن بورسیه آنکولوژی را دریافت کرده اند. آن ها ممکن است تصمیم بگیرند که گواهینامه هیئت مدیره را دریافت کنند تا نشان دهند که به عنوان متخصص آنکولوژیست از صلاحیت حرفه ای برخوردار می باشند.

آنکولوژیست های پزشکی دوره درمان بیماران سرطانی را با بقیه تیم انکولوژی خود هماهنگ می کنند که شامل:

  • پرستاران
  • دستیاران پزشک
  • مددکاران اجتماعی
  • درمانگران توانبخشی
  • متخصصان تغذیه
  • رادیولوژیست ها
  • جراحان
  • آسیب شناسان

آن ها انواع مختلفی از درمان مانند شیمی درمانی، داروها و هورمون ها را تجویز می کنند. وظایف معمول شغلی شامل تشخیص سرطان، ثبت سوابق نتایج آزمایشات و معاینات فیزیکی بیماران، نوشتن نسخه، ارائه اطلاعات خاص سرطان به بیماران، نظارت بر برنامه های درمانی و بهبود کیفیت زندگی بیماران است. آنکولوژیست های پزشکی مراحل توسعه سرطان را برای بیماران توضیح می دهند. در مورد گزینه های درمانی صحبت می کنند و در مدیریت درد کمک می کنند. آن ها در تمام طول دوره درمان سرطان، از تشخیص تا بهبودی یا مرگ، از بیماران مراقبت می کنند.

حقوق ماهیانه کار در این کشور برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در آلمان  برای آنکولوژیست ها

برای آگاهی بیشتر می توانید مقاله شرایط کار در آلمان را مطالعه نمایید.

هزینه تحصیل در آلمان

اکثر موسسات آموزش عالی در این کشور توسط دولت تأمین می شوند. به طور کلی هیچ هزینه ای برای دوره های کارشناسی یا اکثر دوره های کارشناسی ارشد در موسسات آموزش عالی دولتی وجود ندارد. ممکن است هزینه تحصیل برای برخی از برنامه های کارشناسی ارشد آموزش مداوم پرداخت شود. اما، در مقایسه با سایر کشورها زیاد نیست. موسسات آموزش عالی خصوصی ممکن است هزینه های قابل توجهی برای برنامه های تحصیلی خود درخواست کنند. ایالت فدرال بادن-وورتمبرگ با این حال تصمیم گرفته است که از شهروندان غیر اتحادیه اروپا 150000€ (یورو) در هر ترم برای برنامه های تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دیپلم و آزمون دولتی) دریافت کند. البته توجه داشته باشید که این هزینه ها برای دانشجویان دکترا اعمال نمی شود.

هزینه هایی که در طول زندگی عادی ایجاد می شود، یعنی برای اقامت، غذا، پوشاک و فعالیت های تفریحی، هزینه زندگی نامیده می شود. هزینه زندگی در آلمان نسبت به سایر کشورهای اروپایی تقریبا متوسط می باشد. یعنی نسبت به کشورهایی مانند دانمارک، لوکزامبورگ یا سوئیس به طور قابل توجهی پایین تر هستند. اما در مقایسه با کشورهایی مانند لهستان، جمهوری چک یا ایتالیا نسبتا بالا می باشند. به طور متوسط هزینه یک دانشجو در این کشور 819€ (یورو) در ماه است. برای مهاجرت به سایر کشورها جهت تحصیل، کار یا سرمایه گذاری با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *