مهاجرت تحصیلی کانادا

رشته آسیب شناسی در کانادا

رشته آسیب شناسی در کانادا

دانشجویانی که در جهت اخذ مدرک در رشته آسیب شناسی در کانادا، وارد مسیر مهاجرت علمی می شوند، از این خوشبختی بزرگ برخوردار هستند. چنانکه دانشگاه های این کشور مدارک و مقاطع مختلفی را همچون کارشناسی ارشد علوم اعصاب، تخصص ژنتیک انسانی و مولکولی، تخصص در آسیب شناسی و پزشکی تجربی، پزشکی سلولی و مولکولی در آسیب شناسی و پزشکی تجربی و دکترای فلسفه علوم اعصاب تخصص آسیب شناسی و پزشکی تجربی را ارائه می دهند. هر یک از این برنامه ها شرایط و هزینه های خاص خود را دارد که شما برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات هر برنامه می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

شرایط هزینه زندگی دانشجویای در کانادا

با افزایش هزینه های زندگی در کانادا، درک اینکه هزینه زندگی در شهرها و استان های خاص چقدر برای شما هزینه دارد، یک عامل کلیدی در تعیین محل زندگی است. هزینه زندگی شما می تواند شامل هزینه های ضروریات کلیدی مانند: مسکن، مواد غذایی و مواد غذایی، حمل و نقل مراقبت از کودک. هزینه های مسکن شامل اجاره، هزینه برق و هزینه خدمات ارتباطی است که بسته به استان شما متفاوت است. اجاره نیز تحت تأثیر نوع خانه ای است که اجاره می کنید. نوع خانه هایی که در این راهنما به آنها خواهیم پرداخت عبارتند از: آپارتمان های سبک لیسانس برای 1 نفر طراحی شده است. آپارتمان 2 خوابه برای 2 نفر طراحی شده است. آپارتمان های 3 خوابه که برای یک خانواده کوچک 3 یا 4 نفره طراحی شده اند. خانه های مجزای یک خانواده که برای 4 نفر یا بیشتر طراحی شده اند.

هزینه زندگی دانشجویات به تفکیک شهر در کانادا

هزینه‌ های غذا و خواربار، شامل میانگین پولی است که برای تغذیه شما و خانواده‌ خود از جمله غذای رستوران‌ ها لازم است. برای هزینه های حمل و نقل، از آنجایی که گاز و بیمه بیشترین متغیر را بین استان ها دارند، این قسمت شامل قیمت گاز و حق بیمه متفاوت برای هر شهر به همراه هزینه نگهداری خواهد بود. اگر بخواهیم به تفکیک شهر اشاره کنیم، می توان گفت انتاریو بزرگترین استان کانادا و یکی از گران ترین استان ها از نظر هزینه است. این تا حدودی به این دلیل است که استانی که برخی از بالاترین هزینه های مسکن را در کانادا دارد. اما در کل هزینه ماهانه غذا، برق و خدمات ارتباطی خانوار در حدود 348$ (دلار) است.

این استان می تواند از طریق دیگر هزینه های معقول تر، به کاهش اجاره بهای بالای خود کمک کند. خدمات مخابراتی، از جمله تلویزیون، تلفن و اینترنت در انتاریو به طور متوسط ​​168$ (دلار) در ماه هزینه دارد. همه اینها به هزینه مسکن برای 1 نفر در یک آپارتمان به سبک لیسانس 1705$ (دلار) می رسد. بعد از این شهر، تورنتو با داشتن بسیاری از دفاتر مرکزی کانادا و مشاغل اداری با درآمد خوب، یکی از گران ترین شهرها برای زندگی در کانادا است. اجاره 2444$ (دلار) و برق 133$ (دلار) و تلفن و اینترنت 168$ (دلار) است. البته در مورد مسکن، متوسط ​​اجاره تورنتو 2070$ (دلار) در ماه است که بیشترین هزینه شما را تشکیل می دهد. بسته به متراژ ملک، نرخ اجاره به شرح زیر است:

  • 1404$ (دلار) برای یک آپارتمان به سبک لیسانس
  • 244$ (دلار) برای یک آپارتمان 2 خوابه
  • 2962$ (دلار) برای یک آپارتمان 3 خوابه

معرفی برنامه رشته آسیب شناسی در کانادا

دپارتمان پزشکی سلولی و مولکولی در دانشکده های پزشکی در کانادا، ارائه دهنده برنامه های رشته آسیب شناسی هستند و برنامه های تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهند که منجر به اخذ مدرک کارشناسی ارشد علوم و دکترای فلسفه در علوم اعصاب می شود. این برنامه ها به دانشجویان کمک می کند تا دانش نظری و همچنین ظرفیت خود را برای تجزیه و تحلیل انتقادی توسعه دهند. این امر از طریق مطالعه و نقد ادبیات علمی، انجام آزمایشات در آزمایشگاه، تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج تولید شده و ارائه نتایج آنها در قالب سمینارها یا پوسترهای تحقیقاتی به دست می آید. این برنامه ها نامزدها را برای مشاغل مختلف در زمینه تدریس و تحقیق در داخل و خارج از دانشگاه آماده می کند.

فارغ التحصیلان این برنامه در انجام تحقیقات و تهیه نشریات علمی و درخواست های کمک هزینه استقلال کسب خواهند کرد. مجموعه ای جامع از دوره ها، امکانات تحقیقاتی پیشرفته و فرصت های تحقیقاتی برجسته، شغلی در علوم اعصاب را تضمین می کند. برنامه دکترا در رشته آسیب شناسی در برنامه ترکیبی MD / PhD شرکت می کند، که به دانشجویان اجازه می دهد با هر دو مدرک دکترا در علوم اعصاب و دکترا فارغ التحصیل شوند. یکی از این دپارتمان ها، دپارتمان پزشکی سلولی و مولکولی در مرکز علوم بهداشتی دانشگاه اتاوا است که از طریق اعضای متقابل انتصابی و وابسته خود دارای وابستگی های تحقیقاتی با مؤسسات زیر است:

  • مؤسسه تحقیقاتی بیمارستان اتاوا
  •  مؤسسه های قلب دانشگاه اتاوا در بیمارستان اتاوا (پردیس مدنی)
  •  مؤسسه تحقیقات سلامت روان IMHR در بیمارستان سلطنتی اتاوا
  •  موسسه تحقیقاتی بیمارستان کودکان شرق انتاریو
  •  بیمارستان الیزابت برویر و شورای تحقیقات ملی

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در کانادا

فردی که به عنوان یک پزشک پاتولوژی در کانادا کار می کند معمولاً حدود 257000$ (دلار) در سال درآمد دارد که این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 126000$ (دلار) در سال (حداقل حقوق) تا 402000$ (دلار) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 263000$ (دلار) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک پاتولوژی کار می کنند کمتر از 263000$ (دلار) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 263000$ (دلار) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از پزشکان پاتولوژی کمتر از 175000$ (دلار) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 175000$ (دلار) درآمد دارند. همچنین 75% از پزشکان پاتولوژی کمتر از 339000$ (دلار) درآمد دارند.

بر این مبنا یک پزشک پاتولوژی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 150000$ (دلار) در سال است. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 192000$ (دلار) در سال درآمد کسب کند که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 265000$ (دلار) در سال دارد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در کانادا می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در کانادابرای آگاهی از برنامه های مهاجرتی استان های آتلانتیک در کانادا می توانید از مقالات سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نموده و یا با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *