مهاجرت تحصیلی مالت

رشته آسیب شناسی در مالتا

رشته آسیب شناسی در مالتا

افرادی که در جهت اخذ ویزای تحصیلی برای رشته آسیب شناسی در مالتا اقدام می کنند، به بهشتی پا می گذارند که انتظارات همه سنین را برآورده می کند. چراکه مالتا اگرچه جزیره کوچکی است، اما این کشور دارای توسعه اقتصادی زیادی است و گردشگری و صنایع نساجی، دریایی، غذایی و الکترونیکی اساس اقتصاد ملی است. اگر قصد انجام مطالعات کوتاه مدت یا بلندمدت را دارید، کارهای زیادی برای انجام دادن در مالتا وجود دارد. این جزیره که به خاطر مناظر طبیعی خود مشهور است، هنوز هم سرگرمی های زیادی را ارائه می دهد، به خصوص وقتی صحبت از زندگی شبانه به میان می آید. در همین زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا با توجه به وجود برنامه های متعدد مطالعاتی در رشته آسیب شناسی در مالتا، بستر حضور شما را در شهر و فضای تحصیلی مناسبی آماده سازد.

هزینه زندگی دانشجویی در مالتا

وقتی صحبت از زندگی در اروپا به میان می آید، مالتا یکی از مقرون به صرفه ترین مکان هایی است که می توانید کلاه خود را آویزان کنید. شما کمی بیشتر برای چیزهایی مانند آب بطری خرج خواهید کرد (آب مالت برای نوشیدن بی خطر است، اما طعم آن خوب نیست، بنابراین همه آب خود را بطری می خرند یا فیلتر می کنند. هزینه زندگی بسته به جایی که می خواهید زندگی کنید و سبک زندگی شما متفاوت است، اما به طور کلی هزینه ها در اینجا کم است. اجاره یک آپارتمان1 خوابه حتی آنهایی که فقط یک پیاده روی کوتاه تا ساحل دارند. به طور متوسط ​​حدود 750$ تا 800$ (دلار) در ماه است. مواد غذایی ارزان هستند و اقلام اساسی مانند نان حدود 35 سنت قیمت دارند. صرف شام برای دو نفر در یک رستوران میان رده خوب، می تواند حدود 50$ (دلار) هزینه داشته باشد.

قیمت بلیط تمام روز اتوبوس کمتر از 2$ (دلار) و بلیط اتوبوس 30 روزه 28$ (دلار) است. خواربار، حتی از فروشگاه‌ های مواد غذایی ارگانیک یا سالم، کمتر از ۵۰۰$ (دلار) در ماه هزینه دارند. برای سالمندان، همه چیز حتی مقرون به صرفه تر است، با گذرنامه اتوبوس تمام روز 50 سنت و سواری رایگان با کشتی. برای کسانی که مایل به خرید ملک هستند، قیمت خرید نیز معقول است. یک آپارتمان زیبای 3 خوابه و 2 حمام روبروی دریا با یک منطقه نشیمن ترکیبی بزرگ مشرف به خلیج Xlendi با قیمت 358000$ (دلار) فهرست شده است. و البته املاک کوچکتر قیمت کمتری دارند.

در جدول زیر برخی از هزینه های دیگر در مالتا اشاره شده است:

نوع هزینهمیزان هزینه به دلار
اجاره آپارتمان یک خوابه در Marsaxlokk800$
خدمات شهری240$
حمل و نقل (تاکسی، اتوبوس و غیره)50$
غذاخوری و سرگرمی250$

ویزای تحصیل رشته آسیب شناسی در مالتا

از دسامبر 2015، دانشجویان بین المللی دیگر نیازی به ویزا برای ورود به مالتا برای تحصیل تا 90 روز ندارند. اما ویزای توریستی پس از ارائه مدارک زیر در ورودی مالتا داده می شود: پاسپورت معتبر، دلایل بازدید از مالتا، مدرک ثبت نام دوره، آدرس محل اقامت، اثبات درآمد برای اقامت 90 روزه در مالتا، بیمه مسافرتی با پوشش حداقل 30000$ (دلار). پس از شروع دوره، دانشجو باید برای تمدید ویزا اقدام کند، به عبارت دیگر، مبادله ویزای دانشجویی LONG STAY “D” که حداکثر برای اقامت 365 روز صادر می شود. این ویزا را تنها در صورتی می توان در مالتا درخواست کرد که کنسولگری مالتا در کشور دانشجویی وجود نداشته باشد. ویزای تحصیلی مالتا برای دوره های بیش از 3 ماه معتبر است. با این حال، لازم است که در داخل مالت نیز همین درخواست را داشته باشید. ل

لازم است بدانید که دانشجو باید 15 ساعت در هفته یا بیشتر مطالعه کند. اگر دوره بیش از 90 روز طول بکشد، دانشجویان بین المللی می توانند در مالتا تحصیل و کار کنند. دانشجویان انگلیسی در مالتا از هفته سیزدهم اجازه کار دارند. با ویزای تمدید شده تایید شده در مالتا، دانشجو می تواند شغلی پیدا کند و بنابراین برای مجوز کار درخواست دهد. دانشجو مجاز به کار قانونی 20 ساعت در هفته است. حداقل دستمزد تقریباً 7$ (دلار) در ساعت است. برای درخواست تمدید ویزا، دانشجو باید شخصاً در واحد مرکزی ویزا که مرکز ویزای مالتا است حضور یابد. پیشنهاد می شود دانشجو در 2 هفته اول پس از ورود به کشور درخواست تمدید دوره را داشته باشد. پرداخت هزینه درخواست برای این ویزا به مبلغ 66.00$ (دلار) نیاز است و این هزینه باید به صورت نقدی پرداخت شود.

ویزای تحصیل رشته آسیب شناسی در مالتا

معرفی برنامه رشته آسیب شناسی در مالتا

برنامه های تحصیلی متعدد و متنوعی در مالتا در حوزه رشته آسیب شناسی ارائه می شود که یکی از آنها، برنامه کارشناسی ارشد آسیب شناسی در دانشگاه (UM) است. این برنامه تحصیلی نیز به صورت تمام وقت ارائه می شود. اگر شما فارغ التحصیل رشته های پزشکی، داروسازی، جراحی دندان و هر رشته تحصیلی دیگری هستید که توسط هیئت مطالعات مرتبط تشخیص داده می شود، این دوره سطح پیشرفته ای از آموزش، آموزش و تحقیق را ارائه می دهد. این دوره شما را قادر می سازد دانش و مهارت های تحقیقاتی پیشرفته ای را کسب کنید که می تواند در محیط آکادمیک و بالینی به کار گرفته شود. از شما خواسته می شود که یک ناظر محلی پیدا کنید و پس از درخواست، یک پیشنهاد تحقیقاتی ارائه دهید تا درخواست برای بررسی ارجاع شود. این دوره، امکان گرفتن تخصص در حوزه مطالعاتی را می دهد.

موضوعات اصلی روش تحقیق، آمار و عملی تحقیق است. واحدهای مطالعاتی آموزش داده شده شما را با روش ‌های تحقیق با اطلاعات ضروری سلامت، اپیدمیولوژی، روش‌ های تحقیق کیفی و دغدغه‌ های اخلاقی در پژوهش آشنا می‌کنند. همچنین دانش و مهارت های اولیه برای ورودی های آماری در تحقیقات سلامت به شما ارائه می شود. از نظر هزینه این دوره 750$ (دلار) در هر سال هزینه دارد که البته شامل بورسیه تحصیلی 50% است که به همه دانشجویان بین المللی ارائه می شود. البته 120$ (دلار) اضافی هزینه ثبت نام باید یک بار پرداخت شود. هزینه های سالانه بیمه سلامت و فعالیت اجتماعی نیز اعمال می شود. هزینه های اضافی برای پرداخت اقساطی به اضافه مالیات بر ارزش افزوده اعمال می شود. از نظر فرصت های شغلی، معمولاً بسته به نوع کار از 400 تا 650$ (دلار) پرداخت می کنند.

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در مالتا

فردی که به عنوان پزشک پاتولوژی در مالتا کار می کند، معمولاً حدود 10900€ (یورو) در ماه درآمد دارد و شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می باشد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت می شود و از 5660€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 1670€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​10500€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک پاتولوژی کار می کنند، کمتر از 10500€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 10500€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از پزشکان پاتولوژیک کمتر از 7250€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 7250€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از پزشکان پاتولوژی کمتر از 13000€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 13000€ (یورو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر می شود. یک پزشک پاتولوژی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 6430€ (یورو) در ماه است. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 8630€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 11200€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در مالتا می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در مالتابه منظور اخذ اقامت مالتا برای مهاجرت تحصیلی، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا خدمات مختلفی را به متقاضیان ارائه دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *