مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته آسیب شناسی در لیختن اشتاین

رشته آسیب شناسی در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین با استاندارد زندگی بالا و بهترین موسسات مالی، مکان مناسبی برای دانشجویان از جمله مشتاقان رشته آسیب شناسی در لیختن اشتاین است. به خصوص برای کسانی که به دنبال تحصیل علوم کاربردی همچون آسیب شناسی در یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی هستند. چهار موسسه آموزش عالی در لیختن اشتاین وجود دارد که همگی از نسبت متوازن کارکنان به دانشجو بهره مند هستند. دانشگاه ها و سایر موسسات تمرکز ویژه ای بر بهبود قابلیت اشتغال دارند و بهترین فرصت ها را پس از تحصیل به شما می دهند. شما قادر خواهید بود مدرک لیسانس، کارشناسی ارشد یا دکترا بگیرید که همه آنها در سراسر جهان به خوبی شناخته شده اند. در همین زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به تجارب پیشین خود در اعزام دانشجو آماده هرگونه همکاری با متقاضیان مهاجرت تحصیلی است.

هزینه زندگی دانشجویی در لیختن اشتاین

هزینه زندگی برای مهاجران در لیختن اشتاین در آوریل 2022 در مقایسه با سایر نقاط جهان بسیار بالا است، هزینه اقلامی مانند لباس و کفش تجاری، روزمره و بچه گانه بسیار بالاست. قیمت یک سبد 1000 دلاری در نیویورک، در لیختن اشتاین 1330$ (دلار) است. میانگین قیمت یک برند بین‌ المللی شلوار جین مردانه 102$ (دلار) ، یک برند بین ‌المللی باکیفیت برای کفش‌ های دویدن 113$ (دلار) ، کفش‌ های چرمی مردانه مناسب برای لباس‌ های اداری 162$ (دلار) است، در حالی که یک لباس تابستانی بین ‌المللی سایز متوسط ​​از یک فروشگاه زنجیره ‌ای جهانی 47$ (دلار) است. هزینه های مختلف ارتباطی مانند اجاره تلفن منزل، اشتراک اینترنت و هزینه داده بالا است. قیمت یک سبد 200 دلاری در نیویورک، در لیختن اشتاین 230$ (دلار) است. میانگین قیمت اینترنت طرح استاندارد ماهانه 50$ (دلار) است، در حالی که تعرفه معیار تلفن همراه 0.20$ (دلار) در دقیقه است.

هزینه برای اقلامی مانند میز و صندلی ناهارخوری، سرگرمی های خانگی، لوازم آشپزخانه و مبل متوسط ​​است. قیمت یک سبد 2500$ (دلار) در نیویورک، در لیختن اشتاین 1875$ (دلار) است. قیمت متوسط ​​برای یک ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی لودر جلو 669$ (دلار) و 574$ (دلار) برای یک تلویزیون LED UHD 46+ اینچی است. هزینه اقلامی مانند مواد مصرفی، محصولات پاک کننده، لبنیات، میوه ها و سبزیجات تازه، محصولات غذایی عمومی، تنقلات، نوشابه ها بسیار بالاست. قیمت یک سبد 1000 دلاری در نیویورک، در لیختن اشتاین 970$ (دلار) است. متوسط ​​قیمت مواد غذایی در یک فروشگاه بزرگ بین المللی خرده فروشی برای یک کیلوگرم سیب 4.28$ (دلار) و 1 کیلوگرم پرتقال 4.61$ (دلار) ، 1 سر کاهو 2.79$ (دلار)، 1 کیلوگرم سیب زمینی 3.40$ (دلار) ، 1 کیلوگرم بدون استخوان، بدون پوست، سینه مرغ 18.99$ (دلار) است.

در شکل زیر قیمت سایر اقلام غذایی در لیختن اشتاین اشاره شده است:

قیمت سایر اقلام غذایی در لیختن اشتاین

ویزای دانشجویی رشته آسیب شناسی در لیختن اشتاین

شرایط ویزا برای دانشجویانی که می خواهند در لیختن اشتاین تحصیل کنند برای دانشجویان بسته به شهروندی آنها متفاوت است. قبل از هرچیز باید گفت که شاهزاده کوچک کوهستانی لیختن اشتاین بخشی از منطقه شنگن است، به این معنی که برای سفر به آنجا برای یک سفر کوتاه کمتر از 90 روز به ویزای شنگن لیختن اشتاین نیاز دارید. البته لیختن اشتاین عضو اتحادیه اروپا نیست، اما هم در منطقه شنگن و هم در منطقه اقتصادی اروپا است. این کشور همچنین دارای یک اتحادیه گمرکی و یک اتحادیه پولی با سوئیس که همچنین عضو اتحادیه اروپا نیست اما در منطقه شنگن است.اگر به لیختن‌اشتاین سفر می‌کنید، اگر شهروند یک کشور غیر شنگن هستید، بدون توافق نامه سفر بدون ویزا با آن منطقه، یا اگر برای سفر بدون ویزا از شما رد شده باشد، به ویزای شنگن نیاز خواهید داشت. که برای بزرگسالان 80€ (یورو) است.

یکی از سوالات متداول این است که چگونه می توان برای ویزای شنگن لیختن اشتاین اقدام کرد؟ غیر از پرداخت هزینه که پیش تر گفته شد، شما به 2 عکس به سبک پاسپورتی که اخیراً گرفته شده‌ یا سایر مدارک مسافرتی خود نیاز دارید که بیش از 10 سال قدمت نداشته باشند و حداقل 3 ماه پس از تاریخ خروج شما از منطقه شنگن معتبر باشند، نیاز دارید. همچنین به بیمه مسافرتی و پزشکی که تا سقف 30000€ (یورو) شما را پوشش می دهد، نامه ای مبنی بر برنامه سفر و هدف از بازدید، و همچنین برنامه پرواز و مدرک اقامت، اثبات وضعیت مدنی، مانند ازدواج، نیاز دارید. گواهی و مدرکی که در طول اقامت خود دارای وسایل زندگی هستید. مقداری که باید نشان دهید از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. کسانی که قصد کار یا تحصیل دارند، به مدارک اضافی نیاز دارند.

ویزای دانشجویی رشته آسیب شناسی در لیختن اشتاین

 سایر موارد مرتبط با ویزای دانشجویی لیختن اشتاین

غیر از مواردی که در قبل گفته شد، ویزای دانشجویی نیاز به مدرک ثبت نام در یک موسسه لیختن اشتاین، نامه بدون اعتراض از محل تحصیل در کشور مبدا متقاضی و نامه دعوت دارد. اما در مورد اینکه برای درخواست ویزای شنگن لیختن اشتاین چه مراحلی باید رعایت شود؟ باید گفت برای درخواست نوع ویزای شینگن لیختن اشتاین را بر اساس هدف سفر خود تعیین کنید. مدارک مورد نیاز برای ویزای لیختن اشتاین را جمع آوری کنید. با سفارت یا کنسولگری یا مرکز درخواست ویزای معتبر لیختن اشتاین در کشور خود وقت ویزا بگیرید. در مصاحبه ویزا در سفارت یا کنسولگری درخواست شرکت کنید. منتظر بمانید تا ببینید آیا ویزای شما تایید شده است، همچنین می توانید درخواست خود را پیگیری کنید.

سوال متدوال دیرگ این است که از کجا برای ویزای لیختن اشتاین اقدام کنم؟ شما باید به سفارت یا کنسولگری لیختن اشتاین در کشور محل اقامت خود یا یک مرکز درخواست ویزا که از طرف آن اقدام می کند، درخواست دهید. از آنجا که لیختن اشتاین کشور بسیار کوچکی است، اغلب سفارتخانه های خود را در برخی ایالت ها اداره نمی کند. به عنوان مثال، در هند، سفارت سوئیس با درخواست ویزای لیختن اشتاین رسیدگی می کند، یا می توانید از طریق شرکت VFS Global درخواست دهید. نکته دیگر اینکه کسانی که به منطقه شنگن، از جمله لیختن اشتاین سفر می کنند، به پوشش سفر نیاز دارند. بیمه مسافرتی کم هزینه AXA فقط 0.99€ (یورو) هزینه دارد و شرایط ویزای شما را برآورده می کند، در حالی که بیمه مسافرتی AXA شنگن اروپا پوشش گسترده ای را تا هزینه های 100000€ (یورو) ارائه می دهد.

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در لیختن اشتاین

فردی که به عنوان پزشک پاتولوژی در لیختن اشتاین کار می کند، معمولاً حدود 12300CHF (فرانک) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 5650 CHF (فرانک) در ماه (حداقل حقوق) تا 19500 CHF (فرانک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 13300 CHF (فرانک) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک پاتولوژی کار می کنند کمتر از 13300 CHF (فرانک) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 13300 CHF (فرانک) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از پزشکان پاتولوژی کمتر از 8510 CHF (فرانک) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 8510 CHF (فرانک) درآمد دارند. همچنین 75% کمتر از 17700 CHF (فرانک) درآمد دارند.

از سوی دیگر سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق استبر این مبنا یک پزشک پاتولوژی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 6410 CHF (فرانک) در ماه است. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 8560 CHF (فرانک) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، 12700 CHF (فرانک) در ماه حقوق دریافت می کند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در لیختن اشتاین می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در لیختن اشتاینبرای حل مسائل مرتبط با ویزای تحصیلی لیختن اشتاین می توانید امور خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید تا کارشناسان ما در زمانی کوتاه موانع را برطرف نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *