مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته آسیب شناسی در اکوادور

رشته آسیب شناسی در اکوادور

آغاز تحصیل در خارج از کشور در رشته هایی همچون رشته آسیب شناسی در اکوادور فرصتی مناسب برای تحصیل دانشجویان بین المللی خواهد بود. نکته جالب در مورد اکوادور این است که استادان و دانشجویان به شدت جو صمیمانه ای را درست کرده اند که شما را با لبخندی گرم و در آغوش گرفتن برای جلسات مطالعه گرفته تا گردهمایی دوستان برای کاوش در کیتو یا پیاده‌ روی در کوه‌های آند، پذیرا می شونداز سوی دیگر شهریه و برنامه های تحصیلی در اکوادور نسبت به سایر کشورهای آمریکای لاتین هزینه کمتری دارند و این خود بخشی از دلیل اقبال مهاجران علمی از این کشور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا هرگونه اقدام لازم را در زمینه تسهیل فرآیند مهاجرت شما به اکوادور تا مرحله دریافت اخذ ویزا، انجام دهد.

هزینه اقامت برای دانشجویان رشته آسیب شناسی در اکوادور

در در اکوادور، نه تنها می توانید با پول کم بازنشسته شوید، بلکه می توانید بسیار خوب نیز زندگی کنید. بسیاری از ساکنان خارجی از یک هزینه 18000 دلاری در سال استفاده می کنند تا زندگی را تجربه نمایند و خانه اصلی خود را در شهر داشته باشند و همچنین صاحب یک خانه روستایی، یک ملک ساحلی یا حتی ملکی در کشوری دیگر می شوند. شاهکاری که با بودجه قابل مقایسه در کشوری مثل آمریکا غیرممکن است. البته، هزینه زندگی وجود دارد. بدون هزینه های متورم مربوط به زندگی در شهرهای بزرگ، امکانات شهری بزرگ را دریافت می کنید. شما می توانید یک آپارتمان لوکس سه خوابه اجاره کنید، یک سرویس خدمتکار هفتگی داشته باشید، هزینه های ماشین را تامین کنید و به طور منظم در یک رستوران شیک با 1700$ (دلار) در ماه غذا بخورید.

حتی در کیتو، پایتخت اکوادور، شهری خیره‌کننده که تاریخ استعمار اسپانیا را در خود جای داده است، می‌توانید با بودجه متوسطی به خوبی زندگی کنید. Quito خانه برخی از منحصر به فرد ترین آدرس ها در اکوادور است، اما یک سبک زندگی متنعم – با خدمتکار، مراقبت های بهداشتی، سرگرمی ها و غذاخوری های فراوان و اجاره آپارتمان دو خوابه لوکس، حدود 1800$ (دلار) در ماه برای یک زوج پرداخت می شود. ویلکابامبا یک شهر کوچک روستایی در یک حوضه کوهستانی منزوی در جنوب اکوادور است که به دلیل تمایل ساکنانش به زندگی بیش از 100 نفر به «دره طول عمر» معروف است. در هفته، مرتباً برای خرید لباس های جدید بروید و با کمتر از 1500$ (دلار) در ماه (از جمله مراقبت های بهداشتی) در رستوران ها غذا بخورید. در مورد اجاره خانه، داشتن 600$ (دلار) در ماه برای شما یک خانه یا آپارتمان مجلل، 2 خوابه و 2 حمام را تامین می کند.

هزینه اقامت برای دانشجویان رشته آسیب شناسی در اکوادور

سایر هزینه های دانشجویان رشته آسیب شناسی در اکوادور

در مورد خدمات رفاهی، هر دانشجو به هزینه 20$ (دلار) در ماه برای برق و 4$ (دلار) در ماه برای گاز و برای گرم کردن آب گرم نیاز دارد. این برای زندگی در کوهستان است که در آن نیازی به گرما یا تهویه هوا ندارید. اگر در ساحل زندگی می کنید و دوست دارید تهویه مطبوع خود را با فرکانس کمی کار کنید، هزینه برق را 2 برابر کنید. در بحث حمل و نقل عمومی، 25$ (دلار) نیاز است. البته بیشتر در شهرهایی مانند کوئنکا است. بیشتر مهاجران ماشین ندارند، و اگر در یک شهر کوچک و قابل پیاده روی زندگی می کنید، ممکن است اصلاً چیزی خرج کنید. تلفن همراه معمولا 15$ (دلار) هزینه دارد.

البته در صورتی که شما صاحب تلفن هستید. بیشتر مهاجران یک طرح پرداختی را انتخاب می‌کنند و میزان پرداخت شما بستگی به میزان صحبت شما با تلفن دارد.  ناهار 1 بار در هفته برای هر 2 نفر، بسته به جایی که می خورید، ممکن است $5 یا 20$ (دلار) برای شما هزینه داشته باشد. بسته به جایی که می روید، شام همراه با نوشیدنی نیز می تواند $20 یا 50$ (دلار) هزینه داشته باشد. اگر جایی در این بین قرار بگیریم، این هزینه را 4$ (دلار) در هفته یا حدود 200$ (دلار) در ماه می‌دانیم.

معرفی رشته آسیب شناسی در اکوادور

آسیب شناسی در اکوادور به عنوان زیرمجموعه سلامت عمومی در حوزه پزشکی به این می پردازد که چگونه و چرا بیماری ها ایجاد می شوند و وقتی بیمار هستیم چه اتفاقی برای بدن ما می افتد و اثرات بیماری ها از جمله علائم و عوارض آنها چیست. این رشته تا حدی در ساختار پزشکی اکوادور اهمیت یافته است که تخمین زده شده است که آسیب شناسی در بیش از 70% از تشخیص های بالینی و بسیاری از تصمیم گیری ها در مورد درمان بهینه برای بیماران نقش اساسی دارد. برای مثال، مهارت ‌های تشخیصی پاتولوژیست‌ ها به بیماران این امکان را می‌ دهد که بدانند باردار، کم خون، دیابتی، در معرض خطر بیماری قلبی هستند یا توده سرطانی است. اما حیطه کاری یک پاتولوژیست یا آسیب شناس به این مورد خلاصه نمی شود.

از سویی پاتولوژیست های خدماتی کارهای تشخیصی و بالینی را اغلب در بیمارستان ها انجام می دهند (پاتولوژیست های تشریحی، هماتولوژیست ها، بیوشیمیست های بالینی، میکروبیولوژیست های پزشکی، ایمونولوژیست ها و سیتوژنتیک های مولکولی)، در حالی که آسیب شناسان دانشگاهی عمدتاً در تحقیق و تدریس مشارکت دارند. بسیاری از آسیب شناسان پزشکی هم نقش خدماتی و هم نقش آکادمیک دارند. دانشمندان پزشکی که در زمینه آسیب شناسی آموزش دیده اند نیز نقش خدماتی و آکادمیک دارند، از جمله در آزمایشگاه های تشخیصی و تحقیقات پزشکی. روند این رشته در اکوادور به این شکل است که دانشجویان درگیر ارائه طیف وسیعی از دوره های مرتبط با رشته گسترده آسیب شناسی هستند، از جمله پاتولوژی پایه در مرحله 2 و دوره های تخصصی تر در مرحله 3، که بر اساس مولکولی فرآیندهای بیماری مانند التهاب متمرکز است. و بیماری های عفونی، بیماری های اسکلتی عضلانی و سرطان.

در شکل زیر به سایر زیربخش های مرتبط با آسیب شناسی در اکوادور اشاره شده است:

زیربخش های مرتبط با آسیب شناسی در اکوادور

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در اکوادور

فرد شاغل به عنوان پزشک آسیب شناسی در اکوادور معمولاً حدود 3200$ (دلار) در ماه درآمد دارد. حقوق ها از 1180$ تا 5400$ (دلار) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. در این میان با همه تفاوت های حقوقی، حقوق متوسط میانگین حقوق 3460$ (دلار) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان آسیب شناس کار می کنند کمتر از 3460$ (دلار) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 3460$ (دلار) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% افراد شاغل کمتر از 2080$ (دلار) درآمد دارند، در حالی که 75% آنها بیش از 2080$ (دلار) درآمد دارند. همچنین 75% از افراد شاغل کمتر از 4780$ (دلار) درآمد دارند.

به عنوان مثال کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط 32% بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط 36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. تغییر در حقوق بر اساس تجربه از مکانی به مکان دیگر به شدت متفاوت است و به شدت به زمینه شغلی نیز بستگی دارد.

در جدول زیر سایر تفاوت های حقوقی در رشته آسیب شناسی در ایتالیا اشاره شده است:

ردیفدرصد تغییر حقوقی
1کارمندان مرد 10% بیش از زنان دریافت می کنند.
2با رسیدن به مرز 10 سال، حدود 21% حقوق افزایش می یابد.
3برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند، حقوق 14% افزایش می یابد.

گفتگو با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند به شما در زمینه مشکلات زندگی در اکوادور و انتخاب تصمیم گیری بهتر جهت آغاز مهاجرت علمی کمک نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *