مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته آسیب شناسی در آرژانتین

رشته آسیب شناسی در آرژانتین

رشته آسیب شناسی در آرژانتین که به نام پاتولوژی نیز شناخته می شود به صورت تخصصی ارائه می شود. آرژانتین یکی از کشورهای مطرح آمریکای جنوبی است. برای کسب تخصص پزشکی در آرژانتین می توانید در دانشگاه های معتبر آرژانتین ثبت نان کنید. برای تحصیل نیاز به داشتن تسلط به زبان اسپانیایی خواهید بود. همچنین شرایط هر دانشگاه متفاوت است و آزمون ورودی، مصاحبه و سایر موارد برای پذیرش بایستی رعایت شود. با اخذ پذیرش از دانشگاهی در آرژانتین می توانید برای کسب ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنید و مهاجرت به منظور تحصیل در آرژانتین داشته باشید. برای کسب مشاوره در خصوص مهاجرت تحصیلی می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

تحصیل رشته آسیب شناسی در آرژانتین

از آنجایی که پاتولوژیست ها اغلب نقش پشت صحنه را ایفا می کنند، حتی دانشجویان پزشکی ممکن است متوجه نشوند که دقیقاً آسیب شناسی چیست و چگونه می توانند پاتولوژیست شوند. تحصیل رشته آسیب شناسی در آرژانتین با یک مدرک لیسانس پزشکی آغاز می شود. مرحله بعدی تحصیلات تکمیلی پزشکی در یک دانشکده پزشکی با کیفیت تمدید ویزای تحصیلی در آرژانتین است. چیزی به نام مدرک پاتولوژی وجود ندارد. در عوض، آسیب شناس مشتاق به طور کلی باید یک رزیدنتی را انجام دهد. در طول دوره رزیدنتی، آسیب شناسان تحصیل رشته آسیب شناسی در آرژانتین را تحت آموزش متخصصان در این زمینه به مطالعه و تمرین آسیب شناسی می پردازند.

پاتولوژی گاهی به پاتولوژی تشریحی و آسیب شناسی بالینی تقسیم می شود. آسیب شناسی تشریحی شامل تجزیه و تحلیل اندام ها و بافت های بدن است. آسیب شناسی بالینی شامل تجزیه و تحلیل مایعات بدن مانند خون و ادرار است. یک پزشک ممکن است بتواند یک دوره رزیدنتی را در پاتولوژی تشریحی یا آسیب شناسی بالینی به پایان برساند. دوره های دستیاری ترکیبی تشریحی و بالینی ممکن است 2 سال یا بیشتر طول بکشد. آخرین مرحله برای تبدیل شدن به یک پاتولوژیست، قبولی در آزمون گواهینامه است. هزینه های تحصیل در آرژانتین را اینجا ببینید.

تخصص های رشته آسیب شناسی در آرژانتین

آسیب شناسی شامل بی شماری از تخصص های فرعی است. در واقع، ممکن است به نظر برسد که تقریباً هر تخصص در پزشکی یک تخصص فرعی مشابه در پاتولوژی دارد. متخصصین پوست برای تشخیص بیماری پوست به متخصصین پوست وابسته هستند. متخصصین مغز و اعصاب با تکیه بر تخصص متخصصین نوروپاتولوژی؛ و غیره در اینجا چند مورد از تخصص های رشته آسیب شناسی در آرژانتین آورده شده است:

  • سیتوپاتولوژی که گاهی اوقات آسیب شناسی سلولی نامیده می شود، شامل مطالعه تغییرات در سلول ها می شود. سیتوپاتولوژیست ها در تشخیص سرطان نقش اساسی دارند.
  • هماتولوژی مطالعه اختلالات و بیماری های منتقله از خون، مانند کم خونی، لوسمی، هموفیلی است.
  • آسیب شناسی قانونی، مطالعه اجسادی است که به طور ناگهانی، غیرمنتظره یا با خشونت جان خود را از دست داده اند.
  • میکروبیولوژی پزشکی مطالعه موجودات عفونی است. آسیب شناسان در این فوق تخصص ممکن است به پزشکان و مقامات بهداشت عمومی توصیه کنند که چگونه با بیماری های مسری مبارزه کنند.
  • ایمونولوژی شامل مطالعه سیستم ایمنی و همچنین اختلالات ناشی از عملکرد نادرست سیستم ایمنی است.
  • آسیب شناسی ژنتیکی مولکولی شامل تجزیه و تحلیل ژن های بیمار برای تشخیص بیماری های مزمن است.
  • سم شناسی مطالعه سموم و مسمومیت ها است.

تخصص های رشته آسیب شناسی در آرژانتین

کار در رشته آسیب شناسی در آرژانتین

آسیب شناسی به عنوان یک تخصص، متفکران انتقادی و حل کننده های مسئله را جذب می کند. آسیب شناسان با کار در رشته آسیب شناسی در آرژانتین تمایل دارند متفکرانی روشمند و گام به گام باشند که به تشخیص الگوها در شواهد توجه دارند. بسیاری از پزشکان بیشتر روز را صرف ویزیت بیماران می کنند. از سوی دیگر، آسیب شناسان عموماً بیشتر زمان را در آزمایشگاه می گذرانند. در نتیجه، آسیب شناسان نسبت به بسیاری از تخصص های دیگر تمایل دارند از ساعات منظم بیشتر و تعادل بهتر کار/زندگی لذت ببرند. بسیاری از پاتولوژیست ها جهت کار در رشته آسیب شناسی در آرژانتین در آزمایشگاه های بیمارستانی یا در آزمایشگاه های مستقل کار می کنند.

برخی دیگر در موسسات دانشگاهی یا بخش خصوصی کار می کنند. یک روز معمولی برای یک پاتولوژیست ممکن است با نمونه برداری برای تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی آزمایش ها شروع شود. اواسط روز ممکن است شامل کار با تجهیزات آزمایشگاهی برای تجزیه و تحلیل نمونه ها و اصلاح نتایج باشد. بعد از ظهر ممکن است صرف اطلاع رسانی نتایج به سایر اعضای تیم درمان شود.

رشته آسیب شناسی در کشور آرژانتین

رشته آسیب شناسی در کشور آرژانتین مایعات، بافت ها یا اندام های گرفته شده از بدن را مطالعه می کند. پاتولوژیست ها اغلب با نمونه ای از بافت بیمار که با جراحی برداشته می شود کار می کنند که بیوپسی نامیده می شود. معاینه پاتولوژیک کل بدن یک کالبد شکافی است. آسیب شناسان اغلب در تشخیص بیماری نقش دارند. آسیب شناس ممکن است نمونه ای از بافت را برای وجود ویروس، باکتری یا سایر عوامل عفونی بررسی کند. اکثریت قریب به اتفاق تشخیص های سرطان توسط یک پاتولوژیست یا همراه با آن انجام می شود.

  • آسیب شناسان همچنین ممکن است به هدایت دوره درمان کمک کنند. به عنوان مثال، یک آسیب شناس ممکن است نمونه های خون را تجزیه و تحلیل کند و به نظارت و ردیابی پیشرفت یک بیماری منتقله از خون کمک کند.
  • آسیب شناسان مدرن چیزی بیش از میکروسکوپ در اختیار دارند. آنها ممکن است از مطالعات ژنتیکی و نشانگرهای ژنی برای تشخیص بیماری ارثی استفاده کنند.
  • بیشتر کار یک آسیب شناس در قالب یک گزارش آسیب شناسی به اوج خود می رسد.
  • در چنین گزارشی، پاتولوژیست تجزیه و تحلیل نمونه ‌هایی را که توسط یک پزشک یا متخصص دیگر به آزمایشگاه فرستاده شده است، به تفصیل شرح می ‌دهد و یافته‌ های خود را به دقت بیان می‌کند.

نحوه اخذ اقامت آرژانتین از طریق تحصیل در مقاله ای دیگر در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *