مهاجرت به کشور کانادا

دلایل ریجکتی ویزای کانادا

دلایل ریجکتی ویزای کانادا

مهاجرت به کانادا بسیار زیاد شده و دولت کانادا اقدام به وضع قوانین محدود کننده ای است که منجر به ایجاد دلایل ریجکتی ویزای کانادا شده است. در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در زمینه دلایل ریجکتی ویزای کانادا هستید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به این مقاله و هم چنین مراجعه به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامعی دست یابید.

دولت کشور کانادا اقدام به وضع قوانین سخت گیرانه و محدود کنده ای کرده است. متاسفانه بسیاری از ویزاهای کانادایی لغو می شود و این موضوع می تواند ناامید کننده باشد. زیرا این موضوع می تواند برنامه های سفر، برنامه های کاری یا حتی یک برنامه جدید زندگی را خراب کند. پس از اخذ ویزا، چندین مرحله وجود دارد. ممکن است بتوانند ویزای کانادا را دریافت کنند. بر خلاف آنچه که بسیاری از مردم فکر می کنند، اعمال مجدد پس از رد ویزای کانادا ممکن می باشد. ولی بسته به دلایل رد شدن این اشخاص دارد یا بستگی به نامه ای که IRCC به ویزای این اشخاص ارسال می کند دارد. البته آنها اطلاعاتی را برای توضیح اینکه چرا آن را رد کرد، ارائه نمی کند.

اصلی ترین دلایل ریجکتی ویزای کانادا

از جمله اصلی ترین دلایل ریجکتی ویزای کانادا عبارتند از:

  • عدم ارائه اسناد صحيح و مستند به متقاضیان
  • عدم ارائه منابع مالی کافی برای تأمین مالی سفر شما به کانادا
  • عدم رعایت استانداردهای امنیتی بین المللی
  • عدم رعایت استانداردهای بهداشتی و داشتن بیماری های خاص
  • منطبق نبون قصد و هدف متقاضیان با درخواست این اشخاص

ممکن است عوامل دیگری وجود داشته باشد که می تواند منجر به لغو ویزای کانادا شود. اما بسیاری از آنها در پارامترهای ذکر شده قرار دارند. اگر با درخواست این اشخاص رد شده باشد، ممکن است واجد شرایط درخواست تجدید نظر در مورد امتناع یا درخواست مجدد درخواست ویزا باشند.

در مورد درخواست تجدید نظر، این اشخاص نمی توانند انتظار داشته باشند که افسر ویزا و یا مقامات سفارت در مورد درخواست تجدید نظر برای گرفتن ویزای موقت کمک نمایند. بهترین گزینه این است که این اشخاص مجددا درخواست ویزای خود را با نرم افزاری که به تازگی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است ارتقا دهند. این مراحل بعد از امتناع از در خواست ویزا می باشد.

سایر دلایل ریجکتی ویزای کانادا

از جمله دیگر دلایل ریجکتی کانادا به غیر از موارد ذکر شده در بالا عبارتند از :

  • فقدان تاریخ سفر به کشورهای دیگر: اگر شخصی قبلا در خارج از کشور خود سفر نکرده باشد، از ویزا محروم خواهند شد.
  • مدت زمان اقامت در این کشور طولانی باشد: نیاز به منابع مالی قابل توجهی دارند.
  • نداشتن پیشنهاد شغلی: عدم وجود فرصت های شغلی در کشور کانادا
  • عدم اسناد و مدارک مالی: متقاضیان برای اثبات تمکن مالی خود در این کشور ملزم به ارائه این مدارک می باشند.
  • اخراج قبلی متقاضیان: که در صورت غیبت طولانی مدت به صورت قانونی
  • نقض حقوق بشر: این که متقاضیان قبلا در ارتش یک کشور در جنایات جنگی شرکت داشته اند.

میانگین تعداد مهاجرین به این کشور طبق نمودار زیر خواهد بود:

حداقل تعداد متقاضیان به کشور کانادا

درخواست تجدید نظر ویزای کانادا

نامه ای که در آن درخواست متقاضیان رد شده دارای اطلاعات بحرانی زیادی است را به دقت بخوانند. اطلاعاتی که بعدا مورد استفاده این اشخاص باشد، می توانند پیدا کنند. اشخاص می توانند بعدا از این نامه استفاده کنند تا پرونده درخواست تقویت شود. برنامه مهاجرتی جدید این اشخاص از طریق یک افسر ویزای دیگر منتقل می شود. از این رو ممکن است دارای دیدگاه دیگری در مورد اسناد ارائه شده باشد.

واجد شرایط بودن این اشخاص برای درخواست تجدیدنظر بسته به نوع پرونده این اشخاص دارد، یا به مواردی نظیر IAD (بخش داوری مهاجرت) یا دادگاه فدرال کانادا، تناسب دارد. متقاضیان ملزم به در نظر گرفتن این موضوع می باشند. فرآیند تجدید نظر این اشخاص فقط در یک دوره زمانی خاص معتبر است. اگر این مورد مربوط به پرونده این اشخاص باشد، مشاوره نمودن با یك مشاور حقوقی كه متقاضی درخواست ویزای کانادا است، می تواند شانس قبولی این اشخاص را افزایش دهد. جهت مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به کانادا را بررسی بفرمائید.

تحصیل و دلایل ریجکتی ویزای کانادا

درخواست های ویزای دانش آموزان کانادا اغلب از همین دلیل ممنوع می شود که دیگر انواع درخواست ها ممنوع می شوند که عبارتند از:

  • عدم اثبات منابع مالی کافی
  • اثبات قصد ترک پس از پایان برنامه یا مدارک مسافرتی یا هویت مشکوک

2 دلیل منفی برای ویزای دانشجویی این است که IRCC می تواند انتخاب متقاضیان مهاجرت به کانادا از برنامه یا نامه پذیرش این اشخاص را مورد سوال قرار دهد. اگر افسر ویزا که پرونده شما را بررسی کرده است ارتباط بین برنامه تحصیلی انتخاب شده شما و زمینه تحصیل یا کار شما را نمی بیند. ممکن است این اشخاص مایل باشند که درخواست خود را رد کنند. برای رفع این نوع مشکل، این اشخاص می خواهند که اطمینان حاصل را به دست آورند. در دلایل شخصی خود برای انتخاب برنامه خاص مطالعه دلایل خود را بیان کنند. جهت اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در کانادا می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

تحصیل و دلایل ریجکتی ویزای کانادا

درخواست تجدید نظر ویزای تحصیلی کانادا

اگر متقاضیان برای دریافت ویزای دانشجویی کانادا درخواست کرده باشند، احتمالا برای انجام این کار باید در یک موسسه آموزشی کانادا پذیرفته شوند. این اشخاص ملزم می باشند که نامه پذیرش را به عنوان بخشی از درخواست ارائه دهند. اگر مامور ویزا شکایت خود را از پذیرش درخواست واقعی را داشته باشد یا این که متقاضیان به صورت واقعی تمام الزامات برنامه را رعایت کند. در این صورت امکان دارد که درخواست این اشخاص را رد کنند.

متقاضیان ملزم می باشند که برای جلوگیری از این مسئله درخواست مجدد و مستندات را بررسی کنند. بدین ترتیب مطمئن شوند که تمام اسناد معین شده و آسان را مورد بررسی قرار دهند. هم چنین این امکان وجود دارد که این اشخاص بخواهند که مدارک اضافی را ارائه دهند. علاوه بر این، این اشخاص باید مطمئن باشند که موسسه ای که در آن پذیرفته شده اند معتبر است. در لیست موسسات آموزشی تعیین شده در کانادا وجود دارد.

طرق درخواست مجدد ویزای کانادا

متقاضیان باید از مراحل خاص توصیه شده برای ثبت یک درخواست جدید آگاه باشند. بدین ترتیب مطمئن شوند که آنها را با دقت دنبال کنند تا از هرگونه مشکل در دور دوم جلوگیری کنند. اقداماتی که در درخواست مجدد انجام می دهند براساس نوع ویزایی که نیاز دارید متفاوت خواهد بود.

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله دلایل ریجکتی ویزای کانادا خواهان کسب اطلاعات بیشتری در مورد شرایط حقوقی ورود به این کشور شدید، می توانید با مراجعه نمودن به مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر ویزای کاری کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *