مهاجرت کاری آفریقای جنوبی

درآمد مهندسان در آفریقای جنوبی

درآمد مهندسان در آفریقای جنوبی

با توجه به گستردگی رشته مهندسی در کشورهای مختلف درآمد مهندسان متفاوت می باشد. درآمد مهندسان در آفریقای جنوبی متغیر است. مقاله درآمد مهندسان در آفریقای جنوبی به قلم کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. یکی از رشته های پر طرفدار در این کشور مهندسی می باشد. در این مقاله درآمد رشته های مختلف مهندسی طبق اصول و مطالعات دقیق بررسی خواهد شد.

سوالات اساسی که در این مقاله پاسخ داده خواهد شد به شرح زیر می باشد:

  • میانگین درآمد رشته مهندسی در این کشور چه قدر می باشد؟
  • کدام رشته مهندسی در این کشور درآمد بیشتری کسب خواهد کرد؟
  • درآمد این رشته در شهرهای مختلف این کشور چه قدر می باشد؟
  • بهترین رشته مهندسی در این کشور کدام رشته است؟

بررسی درآمد مهندسان در آفریقای جنوبی

رشته های مهندسی در این کشور انواع متفاوتی دارند. این حرفه با بهره گیری از علم ریاضیات، ذهن خلاق و قوی، منطق، قدرت طراحی منحصر به فرد در این رشته توانسته است جای خود را در انتخاب شغل محبوب در این کشور حفظ کند. هر کدام از رشته های مهندسی میانگین درآمد متفاوتی دریافت می کنند.

در این بخش جدولی از انواع مشاغل مهندسی با میانگین درآمد سالیانه بررسی خواهد شد:

انواع رشته مهندسیمیانگین درآمد سالیانه به ZAR (رند آفریقا)
مهندسی کشاورزی541666
مهندسی شیمی616862
مهندسی انرژی هسته ای598452
مهندسی بیومکانیک532667
مهندسی مکانیک576574
مهندسی پزشکی695824
مهندسی سخت افزار541666
مهندسی عمران557665
مهندسی محیط زیست724500
مهندسی الکترونیک534115

درآمد رشته مهندسی مکانیک در آفریقای جنوبی

یکی از رشته های مهندسی محبوب در این کشور مهندسی مکانیک می باشد. میانگین درآمد ماهیانه در این رشته 32500ZAR (رند آفریقا) است. کم ترین میزان دریافتی ماهیانه در این رشته مهندسی حدود 14500ZAR و بیشترین مقدار دریافتی حدود 50100ZAR (رند آفریقا) خواهد بود. فرد متقاضی با توجه به درآمد حاصل از این رشته می باید هزینه های اصلی زندگی مانند اجاره آپارتمان، خرید اقلام غذایی، حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی را در نظر بگیرد. در حالت کلی میزان دریافتی در کلیه رشته های مهندسی به سن متقاضی، جنسیت، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و منطقه ای که متقاضی مشغول به این حرفه می باشد بستگی دارد.

در این بخش نمودار میانگین دریافتی رشته مهندسی مکانیک در این کشور به شکل زیر می باشد:

دریافتی رشته مهندسی مکانیک در آفریقای جنوبی

 

درآمد مهندسان برق در آفریقای جنوبی

مهندسی برق یکی از رشته های مهندسی محبوب و پر درآمد در این کشور می باشد. متقاضیان در این حرفه در ماه حدود 34000ZAR (رند آفریقا) درآمد خواهند داشت. کمترین مقدار درآمد در این کشور ماهیانه حدود 16600ZAR (رند آفریقا) و بیشترین مقدار حدود 48900ZAR (رند آفریقا) می باشد. درآمد به دست آمده از این حرفه می باید طی برنامه ریزی صحیح صرف هزینه های اصلی زندگی مانند اجاره آپارتمان، خرید اقلام غذایی، حمل و نقل و سایر مایحتاج اساسی شود. در این رشته مهندسی 5 رشته برتر با درآمد بالا در این کشور وجود دارد.

5 رشته برتر و پر درآمد در مهندسی برق در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • مهندسی طراحی توزیع برق
  • مهندسی ارشد برق
  • مهندسی برق و هوافضا
  • مهندسی پروژه برق
  • مهندسی کنترل برق

درآمد مهندسان عمران در آفریقای جنوبی

یکی دیگر از رشته های مهندسی پر درآمد در این کشور می باشد. در این حرفه مهندسی طراحی، مدیریت و حفظ پروژه در خصوص ساخت راه ، ساختمان، پل، تونل، فرودگاه و سیستم های فاضلاب در حوزه وظایف مهندسی عمران می باشد. شیوه جدید مهندسی است که در طول 1 تا 4 سال تجربه کاری در این رشته، متقاضی می تواند حدود 333267ZAR (رند آفریقا) درآمد کسب کند. متوسط درآمد فرد متقاضی در این رشته مهندسی حدود 445623ZAR (رند آفریقا) خواهد بود.

برای اکثر رشته های مهندسی می باید نمره قابل قبول برای درس هایی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیان انگلیسی و درس های وابسته به علوم را ارائه دهید. در این رشته مهندسی چند شغل برتر با درآمد عالی وجود دارد که در این بخش به چند نمونه اشاره خواهد شد.

چند شغل برتر و پر درآمد در رشته مهندسی عمران در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • مهندسی مدیریت پروژه
  • مهندسی ارشد عمران
  • مهندسی مدیریت
  • معمار
  • تکنیسین مهندسی عمران
  • بازرسی مهندسی
  • آرشیتکت

درآمد مهندسان در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی

درآمد مهندسان در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی

یکی از عوامل تاثیر گذار در میزان حقوق افراد شاغل در رشته مهندسی، منطقه ای است که متقاضی مشغول به فعالیت می باشد. در این کشور، درآمد مهندسان در پایتخت این کشور کیپ تاون بسیار بیشتر از سایر شهرها می باشد. میانگین در آمد رشته مهندسی در این شهر در رتبه اول قرار دارد.

در این بخش در جدول زیر میانگین حقوق مهندسان در شهرهای مختلف این کشور مورد بررسی قرار می گیرد:

شهرمیانگین حقوق به ZAR (رند آفریقا)
Cape town35000
Durban32700
Pretoria32400
Johannesburg31700
Port Elizabeth29900
Bolemfontein28700

پر درآمد ترین رشته مهندسی در آفریقای جنوبی

در این کشور مهندسی نفت یکی از بهترین رشته های پر درآمد می باشد. مهندسی نفت ترکیبی از نوآوری و اکتشافات جدید است. متوسط حقوق مهندس نفت در سال حدود 575600ZAR (رند آفریقا)می باشد. متقاضیان این رشته مهندسی در این کشور سالیانه افزایش پیدا می کند. در خصوص جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب رشته مهندسی نفت پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مهندسی نفت در روسیه از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما می باشد.

در این مقاله درآمد مهندسان در آفریقای جنوبی و رشته های متفاوت توسط کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار گرفت. امروزه درآمد رشته مهندسی در بسیاری از کشورهای دنیا مانند آذربایجان، سنگاپور، صربستان، لهستان و فیلیپین رو به رشد می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایر مقالات مربوطه از جمله درآمد مهندسان در فیلیپین را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید و از طریق دیدگاه مقاله نظرات و ایده ها و سوالات خود را مطرح فرمائید. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود. در صورت تمایل به مهاجرت از طریق تحصیل، کار و سرمایه گذاری می توانید با مشاورین و وکلای مجرب ما تماس حاصل فرمائید و با در دست داشتن برنامه ای مناسب ترین روش مهاجرتی را برگزینید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *