مهاجرت کاری اندونزی

درآمد شغل پزشکی در اندونزی

درآمد شغل پزشکی در اندونزی

شغل پزشکی در کشور اندونزی مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است. در این مقاله درآمد شغل پزشکی در اندونزی بررسی می گردد. تیم ترجمه و کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. سالیانه افراد بسیاری پس از فارغ التحصیلی از این رشته در این کشور مشغول به فعالیت می شوند. درآمد حاصل از این شغل در شهرهای مختلف این کشور و با توجه به تجربه و تحصیل فرد متقاضی متفاوت است. ابهاماتی که در این باب به ذهن متقاضی خطور می کند.

چند مورد از این ابهامات به شرح زیر است:

  • بیشترین دریافتی حقوق پزشک در این کشور چه قدر است؟
  • کدام شاخه پزشکی نسبت به سایر رشته ها دریافتی بیشتری دارد؟
  • درآمد این شغل در شهرهای مختلف این کشور چه قدر است؟

بررسی درآمد شغل پزشکی در اندونزی

یک پزشک در این کشور ماهیانه میانگین دریافتی حدود 28500000IDR (روپیه اندونزی) دارد. میزان دریافتی در این کشور از پایین ترین مقدار 10500000IDR (روپیه اندونزی) شروع می شود. بیشترین مقدار دریافتی پزشک در این کشور به حدود بالاترین مقدار 48200000IDR (روپیه اندونزی) می رسد. متقاضی با دریافت این حقوق می باید سایر هزینه های زندگی مانند خرید اقلام غذایی، اجاره مسکن و حمل و نقل را ماهیانه به عنوان هزینه های اصلی زندگی کنار گذاشته شود. درآمد یک پزشک و متخصص در بخش های مختلف این کشور متفاوت می باشد.

در این بخش درآمد مشاغل مربوطه به شغل پزشکی با میزان دریافتی متفاوتی از هر کدام در جدول زیر شرح داده شده است:

عناوین شغلیمیانگین دریافتی به IDR (روپیه اندونزی)
دکتر32200000
پزشک قانونی34300000
مشاور ژنتیک21200000
فیزیوتراپیست21100000
متخصص مغز و اعصاب38400000
متخصص اطفال29100000

درآمد شغل پزشکی در اندونزی براساس تجربه و سن

تجربه کاری یکی از مهم ترین عواملی است که در میزان دریافتی حقوق در این شغل تاثیر به سزایی دارد. به طور کلی با افزایش سابقه کاری میزان دستمزدی که متقاضی دریافت خواهد کرد، بیشتر خواهد بود. پزشکانی که بین 2 تا 5 سال سابقه کاری دارند، دریافتی آنها از افرادی که به تازگی وارد این حرفه شده اند حدود 32% بیشتر می باشد. افراد متخصص با بیش از 5 سال سابقه کاری، درآمدی حدود 36% بیشتر از سایر افراد دریافت می کنند. به این ترتیب افرادی که بیش از 10 سال سابقه کاری مرتبط دارند، و به عنوان متخصص شناخته می شوند، دریافت حقوقی آنها حدود 21% بیشتر از متقاضیانی است که 5 سال سابقه کاری دارند.

در جوامع امروزی مشاهده می شود جنسیت افراد در میزان حقوق متقاضیان تاثیر دارد. در این کشور زنان و مردانی که در این حرفه پزشکی مشغول به فعالیت می باشند، حقوقی متفاوت دریافت می کنند. در واقع حقوق دریافتی آقایون در این کشور حدود 11% بیشتر از خانم ها می باشد. به این ترتیب با توجه به میزان پرداختی در این کشور، پذیرش آقایان برای مشاغل پزشکی بیشتر از خانم ها می باشد.

در این بخش می توانید نمودار تفاوت دریافتی حقوق بین خانم ها و آقایان در حرفه پزشکی را مشاهده فرمائید:

دریافتی در اندونزی

میانگین دستمزد ساعتی پزشکی در اندونزی

میانگین دستمزد ساعتی یک پزشک در این کشور حدود 165000IDR (روپیه اندونزی) می باشد. این میزان دستمزد به ازای هر ساعت فعالیت پزشکی متقاضی است. تقسیم بندی ساعات کاری مشاغل شامل 2 گروه اصلی می باشد، مشاغل با حقوق ثابت و مشاغلی که به ازای هر ساعت کار حقوقی به عنوان حقوق ساعتی دریافت می کنند. تفاوت این 2 گروه تنها به میزان ساعت کاری در طول ماه و ساعت کار در روز بستگی دارد. کارمندانی که در این حرفه معمولا حقوق ثابت دریافت می کنند، معاف از صرف زمان بسیاری به عنوان اضافه کار در محل کار خود به عنوان شیفت کاری می باشند، بر خلاف افرادی که ساعتی در این کشور حقوق دریافت می کنند.

مشاغل پزشکی در اندونزی

استخدام در این شغل نیاز به تبحر و دقت به سزایی دارد. برای دست یابی به این شغل می باید حدود 4 سال دوره تحصیلی کارشناسی، 4 سال دوره ی پزشکی در مدارس پزشکی و 1 سال دوره رزیدنسی پشت سر گذاشته شود. برای رسیدن به این شغل در درجه عالی زمان و هزینه بسیاری می باید صرف شود. در حقیقت افرادی که در این شغل درآمد بالایی در حدود $265990 (دلار آمریکا) در طول 1 سال دریافت می کنند، جز پردرآمد ترین افراد جامعه پزشکی می باشند.

در این بخش لیستی از مشاغل که در این حرفه درآمد بالایی نسبت به سایر دریافت می کنند ارائه شده است:

  • رشته داروسازی در اندونزی
  • پزشک متخصص اطفال
  • پرستار بیهوشی
  • متخصص اطفال
  • پزشک داخلی
  • پزشک عمومی
  • متخصص زنان و زایمان
  • جراح عمومی
  • جراح فک و صورت
  • دکتر متخصص بیهوشی

مقایسه درآمد شغل پزشکی در شهرهای مختلف اندونزی

مقایسه درآمد شغل پزشکی در شهرهای مختلف اندونزی

درآمد این شغل در شهرهای اندونزی متفاوت می باشد. دریافتی یک پزشک در شهر جاکارتا پایتخت این کشور حدود 14% بیشتر از سایر شهرهای این کشور بیشتر می باشد. هم چنین بیشترین پرداختی مربوط به شغل تخصص و دکترا می باشد که حدود 57% بیشتر از سایر مشاغل است. متقاضیان برای درآمد بیشتر در این حرفه خواهان کار در پایتخت این کشور و در مشاغل پزشکی تخصصی تر می باشند. دریافتی متقاضیان در شهرهای مختلف این کشور تفاوت محسوسی با یک دیگر دارند.

در جدول زیر میزان پرداختی شعل پزشکی در شهرهای مختلف این کشور نشان داده شده است:

منطقهمیانگین حقوق به IDR (روپیه اندونزی)
Badung31400000
Jakarta32600000
Makasar28600000
Malang281000000
Medan30900000
Palembang29700000

در این مقاله اطلاعاتی در باب موضوع درآمد شغل پزشکی در اندونزی مورد بررسی قرار گرفت. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در این مقاله اطلاعاتی دقیق از درآمد این شغل با توجه با پارامترهای تاثیر گذار در میزان پرداختی در این کشور ارائه داده اند.. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در بخش مشاوره تماس حاصل فرمائید. هم چنین جهت بررسی درآمد شغل پزشکی در کشورهای دیگر می توانید از سایر مقالات ما در سایت مرجع ما، مانند مقاله درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین از طریق لینک مربوطه مطالعه فرمائید و در قسمت دیدگاه مقاله نظرات خود را بیان کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *