مهاجرت تحصیلی استرالیا

دانشگاه موناش استرالیا

دانشگاه موناش استرالیا

دانشگاه موناش استرالیا یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که این دانشگاه واقع می باشد، همچنین این دانشگاه در سال 1958 افتتاح شده است. از سال 1961 فعالیت خود را آغاز نمود. متقاضیان تحصیل در این دانشگاه می توانند در زمان اعلام شده، مدارک خود را به این موسسه آموزشی ارسال نموده و منتظر اخذ پذیرش باشند. شایان ذکر است که متقاضیان می توانند با اخذ پذیرش از این دانشگاه، مدارک معتبر تحصیلی را اخذ نموده و برای آینده خود تصمیمات مهمی اخذ کنند. هنگامی که درخواست شما از دانشگاه موناش استرالیا دریافت شد، دانشگاه موناش درخواست شما را با شرایط ورود به دانشگاه از جمله: حداقل سن، زبان انگلیسی و شرایط ورود به دانشگاه ارزیابی می کند.

اگر برای ویزای دانشجویی درخواست می کنید، به غیر از ارزیابی درخواست خود در برابر شرایط ورود به دوره، دانشگاه موناش موظف است بررسی کند که آیا واقعاً به دنبال ورود موقت به استرالیا برای تحصیل هستید. اگر دانشگاه این نظر را داشته باشد که شما یک ورودی موقت واقعی نیستید (همانطور که در وزارت امور داخلی الزامات ورود موقت واقعی برای درخواست ویزای دانشجویی مشخص شده است)، ممکن است از ارزیابی درخواست شما امتناع کند، پیشنهاد یک مکان را پس بگیرد، یا تایید ثبت نام خود را لغو کنید. متقاضیان می توانند برای مشاوره، با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

درباره دانشگاه موناش استرالیا

دانشگاه موناش استرالیا را می توان یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در استرالیا تلقی نمود. این دانشگاه دارای پردیس های متعددی است و متقاضیان می توانند به این واسطه با سهولت بیشتری در این دانشگاه تحصیل نمایند. به عبارتی متقاضیان می توانند برای تحصیل در این دانشگاه پس از اخذ پذیرش، اقدام به اخذ ویزای تحصیلی استرالیا نمایند. دانشگاه موناش دومین دانشگاه قدیمی ایالت ویکتوریا می باشد. این مسئله بیانگر حضور اساتیدی مجرب در این دانشگاه است.

برخی از ویژگی های تحصیل در این دانشگاه عبارت اند از:

  • بهره مندی از بورسیه ها
  • سطح علمی مطلوب
  • مدارک معتبر

نا گفته نماند که دانشگاه موناش در استرالیا، دارای اعتباری مطلوب در جهان است که می تواند به دانشجویان نیز مدارکی تحصیلی با اعتباری ارزشمند اعطا نماید. متقاضیان اغلب در دانشگاه ها به دنبال سطح علمی و مدارک معتبر هستند. خوشبختانه این 2 مورد مهم، در دانشگاه موناش موجود بوده و متقاضیان می توانند به پشتوانه تحصیل در این دانشگاه، از این مزایا بهره مند شوند. متقاضیان می توانند به واسطه تحصیل در استرالیا، به کار پس از تحصیل در این کشور نیز بیاندیشند.

پردیس های دانشگاه موناش استرالیا

این دانشگاه دارای پردیس های متعددی در ایالت ویکتوریا می باشد و متقاضیان می توانند به سهولت در آن تحصیل نمایند. البته نا گفته نماند که تحصیل در دانشگاه های معتبر، شاهد رقابت سنگینی می باشد. پردیس های دانشگاه موناش عبارتند از:

پردیستوضیحات
پردیس claytonکلایتون واقع در 20 کیلو متری ملبورن می باشد. در واقع پردیس اصلی دانشگاه بوده و متقاضیان زیادی را در خود جای داده است.
پردیس caulfieldاین پردیس، دومین پردیس بزرگ دانشگاه است که در 10 کیلومتری ملبورن واقع شده است.
پردیس peninsulaسومین پردیس بزرگ دانشگاه موناش است که در 40 کیلومتری جنوب موناش واقع شده است.

سایر پردیس های دانشگاه موناش عبارتند از:

پردیستوضیحات
پردیس Parkvilleاین پردیس دارای همسایگان ویژه ای از جمله دانشگاه ملبورن و بیمارستان هایی می باشد.
پردیس berwickدر حومه ملبورن واقع شده است. این پردیس نیز دارای مخاطبان زیادی بوده و دانشجویان منطقه می توانند به سهولت در آن به تحصیل بپردازند.

دانشکده های دانشگاه موناش استرالیا

دانشکده های دانشگاه موناش استرالیا

دانشگاه موناش نیز دارای دانشکده های متعددی است که پذیرای رشته های تحصیلی متعددی هستند. به عبارتی متقاضیان می توانند در رشته های تحصیلی در استرالیا در این دانشگاه به تحصیل پرداخته و مدارک معتبری را اخذ نمایند. دانشگاه موناش و پردیس های آن همواره پذیرای متقاضیان پذیرفته شده می باشند و هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان را مورد تدریس قرار می دهند. نا گفته نماند که دانشکده های متعدد این دانشگاه، پذیرای رشته های تحصیلی تایید شده از سوی دانشگاه می باشند. با این حال این دانشگاه تلاش می کند تا دانشکده های جدیدی را برای پذیرش متقاضیان دیگر رشته ها در نظر گیرد.

دانشکده های متعدد در این دانشگاه منجر به افزایش شانس متقاضیان نیز می شود. به این صورت که با افزایش ظرفیت دانشکده های این دانشگاه، تعداد دانشجویان مورد پذیرش نیز به مراتب افزایش خواهد داشت. دانشکده های دانشگاه موناش از، مهمترین و برجسته ترین دانشکده های مستقر در استرالیا می باشند. این مسئله بیانگر اعتبار مطلوب این دانشگاه می باشد. شرایط اعزام دانشجو به استرالیا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

برخی از دانشکده های دانشگاه موناش عبارتند از:

  • هنر، طراحی، معماری
  • بازرگانی و اقتصاد
  • آموزش
  • فناوری اطلاعات
  • حقوق
  • پزشکی
  • داروسازی

شعبه های Monash University در سراسر جهان

دانشگاه موناش استرالیا دارای شعبه های بین المللی در اقصی نقاط جهان می باشد. به عبارتی این دانشگاه دارای واحدهایی است که در سایر نقاط جهان واقع شده اند. متقاضیان می توانند به واحد های این دانشگاه مراجعه کرده و در آن ها به فعالیت بپردازند. ناگفته نماند که فعالیت در واحدهای این دانشگاه، مستلزم اخذ پذیرش از آن ها می باشد. کار و یا تحصیل در واحدهای بین المللی در اقصی نقاط جهان می تواند برای متقاضیان موفقیت های زیادی را به ارمغان آورد.

دانشگاه موناش نیز در بین دانشگاه های استرالیا یکی از این دانشگاه های بین المللی می باشد. برخی از این موارد عبارتند از:

  • دانشگاه موناش در مالزی
  • موناش آفریقای جنوبی
  • مرکز prato ایتالیا
  • آکادمی تحصقیقاتی II TB-Monsh

رنکینگ Monash University در جهان

دانشگاه موناش یکی از برترین دانشگاه ها در جهان به شمار می آید. به عبارتی این دانشگاه را می توان یکی از بهترین گزینه های تحصیل در استرالیا به حساب آورد. لذا این دانشگاه توانسته تا مسیر موفقیت خود را به خوبی طی نماید. نا گفته نماند که رتبه این دانشگاه در جهان بیانگر مطلوب بودن آن می باشد. چرا که رتبه هر دانشگاه با توجه به معیارهای مشخصی محاسبه می شود. متقاضیان می توانند به واسطه رنکینگ این دانشگاه، به میزان مطلوب بودن آن نیز پی ببرند. تا بتوانند برای تحصیل در آن برنامه ریزی و تصمیم گیری کنند.

رنکینگ دانشگاه موناش استرالیا به شرح زیر می باشد:

رنکینگ دانشگاه موناش استرالیا

 

رنکینگ دانشگاه از جهت تشخیص اعتبار آن اهمیت دارد. همچنین بیانگر شرایط تحصیل در استرالیا و در دانشگاه مورد نظر می باشد. نا گفته نماند که متقاضیان تحصیل در دانشگاه های معتبر استرالیا می توانند از آینده تحصیلی خود در این کشور، اطمینان خاطر حاصل نمایند. همچنین متقاضیان می توانند برای اخذ ویزا به بهترین شکل ممکن با موسسات حقوقی همکاری نمایند. اغلب متقاضیان برای سهولت در روند مهاجرتی خود و بهبود کیفیت مهاجرت، خواهان همکاری با موسسات حقوقی مجرب می باشند. یکی از موسسات برجسته در این حوضه، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد. متقاضیان برای همکاری با مجموعه می توانند فرم ارزیابی در وب سایت را تکمیل نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *