مهاجرت تحصیلی انگلستان

دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA در انگلستان

دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA در انگلستان

تاسیس دانشگاه های انگلیس نشان از قدمت نظام آموزشی دارد. دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA در انگلستان در سال 1919 افتتاح گردید. اما به دلیل کمبود بودجه دولتی برای ساخت این دانشگاه، عملیات ساخت دانشگاه آنگلیا تا سال 1947 به تعویق افتاد. در سال 1963 این دانشگاه به دانشمندان علوم زیستی و مطالعات انگلیسی اختصاص یافت. در ابتدا این دانشگاه برای تحصیل 1200 دانشجو طراحی گردیده بود. هیچ خوابگاهی جهت اقامت دانشجویان ایجاد نگردید. اما به تدریج این دانشگاه در این کشور گسترش یافت. دانشجویان زیادی را از نقاط مختلف جهان پذیرش می­ نماید. مدرسه ادبیات انگلیا اولین مرکز ارائه آموزش های حرفه ای به دانشجویان بود که شروع به فعالیت نمود. هم اکنون بسیاری از دانشجویان با مشاوره های مفید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حال تحصیل در دانشگاه های بریتانیا می ­باشند.

  • کدامیک از دانشگاه های این کشور مورد تائید وزارت علوم می باشند؟
  • شرایط پذیرش در دانشگاه آنگلیا به چه صورت می باشد؟
  • شرایط تحصیل در انگلیس برای ایرانیان چیست؟

از دیگر دانشکده های دانشگاه مذکور می ­توان به دانشکده رایانه این دانشگاه اشاره نمود که در سال 1970 شروع به فعالیت نمود. همچنین دانشکده هنر این دانشگاه توسط فرانسیس بیکن و هنری مور 2 تن از هنرمندان برجسته این کشور هستند که در افتتاح این دانشکده در سال 1978 نقش بسیار مهمی را ایفا نمودند. دانشجویان می­ توانند در این دانشگاه به تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بپردازند. دانشمندان زیادی از دانشگاه فوق در انگلیس فارغ التحصیل گردیده اند. این دانشگاه در طول فعالیت خود جوایز نوبل بسیاری را به خود اختصاص داده است.

دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA در انگلستان کجاست؟

موقعیت دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA در انگلستان روی نقشه به شرح زیر است:

رنکینگ دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA در انگلستان

این دانشگاه در لیست 3 دانشگاه برتر انگلستان که رضایت مندی دانشجویان را به همراه دارد قرار گرفته و بارها در ساندی تایمز به آن اشاره شده است. دانشگاه آنگلیای شرقی همواره در میان 20 دانشگاه برتر کشور انگلستان قرار گرفته است. رنکینگ بالایی را در میان دانشگاه های جهان به خود اختصاص داده است. این دانشگاه امکانات بسیار مناسب آموزشی و رفاهی را برای دانشجویان ایجاد نموده و تمامی موارد ذکر شده از جمله دلایل انتخاب دانشجویان جهت ادامه تحصیل در این دانشگاه می باشد.

از جمله امکانات این دانشگاه می ­توان به استخر واقع در این دانشگاه اشاره کرد که هر ساله میزبان مسابقات شنا می ­باشد. همچنین مرکز ادبیات این دانشگاه از مهمترین امکانات این دانشگاه محسوب می ­گردد که جشنواره های ادبی و فرهنگی کشور انگلستان در آن برگزار می­ گردد. از آنجائیکه این دانشگاه توانسته امکانات بسیار مناسبی را برای دانشجویان فراهم آورد، مقام سوم بهترین امکانات دانشگاهی نیز به این مرکز اختصاص یافته است. این دانشگاه خوابگاه های بسیاری را نیز جهت اقامت دانشجویان ایجاد نموده است که تمامی دانشجویان در سال اول تحصیلی خود می­ توانند از امکانات خوابگاهی این دانشگاه بهره مند گردند. علاوه بر این، دیگر رتبه های برتر این دانشگاه از جمله رشته معماری جزء برترین رشته های معماری می باشد، که توانسته است جایگاه اختصاصی را به خود اختصاص دهد.

اخذ پذیرش از دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA در انگلستان

متقاضیان علاقمند به تحصیل در دانشگاه فوق در این کشور می باید مدارک و درخواست پذیرش خود را به دانشگاه ارسال نمایند. در صورتی که مدارک دانشجویان مورد تأیید این دانشگاه قرار گیرد، برای دانشجویان دعوتنامه تحصیلی ارسال خواهند نمود.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در این دانشگاه عبارتند از:

  • رزومه تحصیلی
  • تکمیل فرم درخواست پذیرش
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک مهارت زبان انگلیسی (این دانشگاه نمره­ مشخصی را به عنوان شرط پذیرش اعلام ننموده است.)

پس از ارسال مدارک این دانشگاه قرار مصاحبه را با دانشجوی مورد نظر تنظیم خواهد نمود. معمولاً این جلسه از طریق اسکایپ صورت می­ گیرد. از دانشجویان سوالات تخصصی در زمینه زبان، رشته تحصیلی، معدل دانشجو دیگر مهارت های آنان پرسیده خواهد شد.

تعداد مهاجرینی که در سال های اخیر این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب نموده اند در نمودار زیر بیان شده است:

تعداد دانشجویان دانشگاه East Anglia

بورسیه تحصیلی دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA در انگلستان

امکان اخذ بورسیه تحصیلی در انگلستان برای دانشجویان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه وجود دارد. بدین منظور دانشجویان درخواست دریافت بورسیه خود را به دانشگاه اعلام می ­نمایند. بورسیه های این دانشگاه تمامی هزینه های تحصیلی دانشجویان را در برخواهد گرفت. علاوه بر این کمک هزینه هایی را به دانشجویان جهت هزینه های زندگی و تحصیل پرداخت می­ نماید. ارزش این کمک هزینه ها معادل با 14777£ (پوند) می ­باشد که موجب حذف هزینه های جانبی دانشگاه از جمله هزینه های ثبت نام و تحقیقات در این دانشگاه می ­گردد.

ویزای تحصیلی دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA 

دانشجویان پس از اخذ موافقتنامه تحصیلی از سوی این دانشگاه در انگلیس می­ باید جهت دریافت ویزای تحصیلی انگلستان اقدام نمایند. مدارک زیر جهت دریافت این ویزا هنگام مراجعه به سفارت انگلستان لازم و ضروری می ­باشد. ناگفته نماند ویزای تحصیلی این کشور به ویزای Tier 4 معروف می­ باشد. این نوع ویزا به 2 قسمت تقسیم بندی شده است. افرادی که مایل به اخذ ویزای متناسب با شرایط هستند بهتر است از قبل با مشورت وکلا برای این مهم اقدام نمایند. با توجه به تحصیل در این کشور می باید از هزینه زندگی در انگلستان 2023 نیز اطلاع یابید.

  • ارائه مدارک دیپلم، پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات آنها و ترجمه آن به زبان انگلیسی
  • ارائه مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه زیر نمرات آن ها جهت تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس با حداقل نمره مورد نیاز برای هر مقطع

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان بنا به برنامه های تحصیلی متفاوت است. برای شرکت در دوره های تحصیلی دانشگاهی چند ساله باید ویزای بلند مدت را درخواست نمود. این ویزا به صورت امتیاز بندی خواهد بود. ارائه پذیرش، نامه تمکن و ارائه مدرک آیلتس از امتیازات لازم دریافت ویزای تحصیلی بریتانیا می باشد.

مزایای تحصیل در دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA انگلستان

مزایای تحصیل در دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA انگلستان

دانشجویانی که تحصیل در این کشور را انتخاب نموده اند. از مزایایی همچون موارد زیر برخوردار خواهند شد:

  • اعتبار بالای دانشگاه های انگلیس (اکثر دانشگاه های این کشور از معتبرترین دانشگاه های جهان هستند و مدارک این دانشگاه ها در تمامی کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده اند.)
  • اجازه انجام کار در انگلیس حین تحصیل (تمامی دانشجویان خارجی که جهت ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت نموده اند. اجازه انجام کارهای دانشجویی را به صورت پاره وقت در این کشور خواهند داشت).

اگرچه هزینه های تحصیل در انگلستان نسبت به دیگر کشورها بالا است اما با توجه به کیفیت های آموزشی و اعتبار بالای این دانشگاه ها، دانشجویان پس از اتمام تحصیلات به راحتی می توانند به انجام کار در این کشور و یا دیگر کشورها بپردازند. از آنجایی هم که تمام قوانین تحصیل در حوزه بریتانیا یکسان می باشند. شرایط ورود به دانشگاه کشورها ولز، اسکاتلند و ایرلند نیز از قوانین مهاجرتی انگلستان تبعیت می کنند. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به راهنمایی و یاری رساندن به تمامی دانشجویان می­ باشند.

سوالات متداول در باب دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA در انگلستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دانشگاه شرقی آنگلیا East Anglia UEA در انگلستان می باشیم:

  • دانشگاه آنگلیای شرقی چه در انگلستان چه جایگاهی دارد؟ دانشگاه آنگلیای شرقی همواره در میان 20 دانشگاه برتر کشور انگلستان قرار گرفته است و در لیست 3 دانشگاه برتر انگلستان از نظر رضایتمندی دانشجویان قرارد دارد.
  • شرایط تحصیل در دانشگاه آنگلیای شرقی انگلستان چیست؟ ارائه رزومه تحصیلی خوب، تکمیل فرم درخواست پذیرش، مدارک تحصیلی معتبر و مدارک مهارت زبان انگلیسی
  • شهریه تحصیل در دانشگاه آنگلیای شرقی چقدر است؟ شهریه تحصیل در دانشگاه آنگلیای شرقی بسته به رشته تحصیلی از 9000£ الی 14000£ (پوند) می باشد.

 

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *