مهاجرت تحصیلی اوکراین

دانشگاه بین المللی بوگامولتس اوکراین

دانشگاه بین المللی بوگامولتس اوکراین

دانشگاه بین المللی بوگامولتس اوکراین یکی از دانشگاه های پزشکی در این کشور است که در سال 1841 بنام فیزیوتراپیست معروف اوکراینی تاسیس گردید. این دانشگاه دوره های مختلف تحصیلی از جمله کارشناسی و دوره های تکمیلی را به دانشجویان ارائه می ­نماید. دانشگاه بوگامولتس هر ساله دانشجویان زیادی را پذیرش می­ نماید. در حال حاضر نیز 10000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیلند که 2000 از دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان 56 کشور مختلف تشکیل داده است.

دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل به زبان روسی و یا اوکراینی در این دانشگاه را دارند. باید ابتدا در دوره های پیش دانشگاهی دانشگاه بوگامولتس شرکت نموده و مهارت زبان روسی و یا اوکراینی را کسب نمایند. در این دوره دانشجویان علاوه بر یادگیری زبان های روسی و یا اوکراینی برخی از دروس دبیرستان و دروس ابتدایی جهت تحصیل در دانشگاه ها را نیز می­گذرانند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره بهترین گزینه های تحصیلی را متناسب با شرایط دانشجویان معرفی نموده و در تمامی مراحل پذیرش همراه با دانشجویان عزیز می­ باشند. از آنجاییکه تحصیل در دانشگاه های اوکراین بسیار ارزان و مناسب می باشد. همچنین دانشجویان از این طریق می­ توانند اقامت اوکراین را اخذ نموده است. پس از آن به راحتی بدون اخذ روادید در دیگر کشورهای اروپایی تردد نمایند.

تحصیل در دانشگاه بین المللی Bogomolets اوکراین

دانشگاه بوگامولتس نخستین دانشگاهی در اوکراین است که دوره های پادفک و یا پیش دانشگاهی را بهترین کیفیت به دانشجویان ارائه نمود. از آنجائیکه بوگامولتس دانشگاهی پزشکی می­ باشد. دانشجویان متقاضی تحصیل در این رشته می ­باید در دوره های پادفک جهت یادگیری مهارت روسی و یا اوکراینی شرکت نمایند. این دانشگاه رشته های مختلف پزشکی همچون داروسازی، دندانپزشکی و پزشکی را به دانشجویان ارائه می ­نماید. دانشجویان پزشکی در دوره های پادفک معمولا ملزم به گذراندن دروس بیولوژی، آناتومی، فیزیک، شیمی و زبان روسی و یا اوکراینی هستند.

شرایط تحصیل در بوگامولتس اوکراین

دانشگاه بوگامولتس اوکراین از معروفترین دانشگاه های شرقی قاره اروپا است که تحصیلات پزشکی را به دانشجویان ارائه می­ نماید. دانشجویان در این دانشگاه می ­توانند به تحصیل در رشته های متنوعی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بپردازند. همچنین این دانشکاه مجهز به امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای می ­باشد. دانشجویان می ­توانند در محیطی پویا و مدرن به تحصیل بپردازند. ناگفته نماند دانشگاه بین المللی بوگامولتس اوکراین از برنامه تبادل دانشجو با سایر دانشگاه های اصلی اروپا را نیز به دانشجویان ارائه می دهد. این موضوع موجب می ­گردد. دانشجویان بتوانند در طول دوره تحصیلی خود تحصیل در دیگر دانشگاه های اروپایی را نیز تجربه نمایند. دانشگاه بوگامولتس اوکراین از عالی ترین زیرساخت های آموزشی جهت آموزش و پرورش پزشکان استفاده نموده است. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به اوکراین را بررسی بفرمائید.

در نمودار زیر میانگین تعداد دانشجویان بین المللی در این کشور بدین شرح می باشد:

میانگین تعداد دانشجویان بین المللی در کشور اکراین

رتبه و رنکینگ مرکز آموزشی بوگامولتس اوکراین

دانشگاه بین المللی بوگامولتس اوکراین از معتبرترین دانشگاه های کشور اوکراین محسوب می­ شود. این دانشگاه در شهر کیف اوکراین واقع شده است. هم اکنون نیز رتبه 6331 جهانی را بخود اختصاص داده است. همچنین این دانشگاه دارای رتبه 56 در میان دانشگاه های اوکراین است. مدارک تحصیلی این دانشگاه در اکثر کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده است. دانشجویان پس از اتمام تحصیلات می­ توانند در دیگر کشورها نیز به انجام کار بپردازند. یکی از شرایط پذیرش در دانشگاه بوگامولتس اوکراین اخذ قبولی در آزمون ورودی این دانشگاه می باشد. همچنین نمرات و امتیازات دانشجویان در دوره های قبلی تحصیلی نیز از مواردی است که در پذیرش دانشجویان در این دانشگاه موثر است. جهت اطلاع از هزینه زندگی در این کشور مقاله مطالعه هزینه زندگی دراوکراین خالی از لطف نخواهد بود.

شهریه تحصیل در دانشگاه بین المللی بوگامولتس اوکراین

همانطور که بیان نمودیم دانشگاه بین المللی بوگامولتس اوکراین دانشگاهی پزشکی است که رشته های متنوعی را به دانشجویان ارائه می نماید. طول دوره تحصیل در رشته های پزشکی در این دانشگاه به مدت 6 سال است. دانشجویان می ­توانند به زبان های روسی و اوکراینی به تحصیل بپردازند. هزینه های تحصیل در این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه های پزشکی ارزان تر است. هزینه تحصیل به زبان انگلیسی در رشته پزشکی عمومی این دانشگاه $4700 (دلار) در سال و به زبان روسی $3800 (دلار) در سال است. هزینه تحصیل دندانپزشکی در این دانشگاه به زبان انگلیسی برابر با $4000 (دلار) در سال و به زبان روسی $3200 (دلار) در سال می ­باشد. دانشجویان در این کشور اجازه انجام کار ضمن تحصیل در اوکراین را دارند. از این طریق براحتی می ­توانند برخی از هزینه های زندگی و تحصیل خود در این کشور را تأمین نمایند.

شهریه تحصیل در دانشگاه بین المللی بوگامولتس اوکراین

چگونگی پذیرش در دانشگاه بوگامولتس اوکراین

متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه بین المللی بوگامولتس اوکراین را دارند. ابتدا باید درخواست پذیرش خود به این دانشگاه ارسال نمایند. پس از موافقت، دانشجویان ملزم به ثبت نام در دوره های پادفک این دانشگاه می باشند. جهت ثبت نام در دوره های پادفک این دانشگاه ارائه مدارک زیر ضروری می باشد:

  • ارائه تمامی مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی که به زبان روسی ترجمه گردیده باشند.
  • یک نسخه کپی از پاسپورت معتبر دانشجو
  • ارائه گواهی پزشکی مبنی بر سلامت دانشجو
  • ارائه 4 قطعه عکس

ناگفته نماند امکان اخذ بورسیه تحصیلی اوکراین برای دانشجویان وجود دارد. دانشجویان می ­توانند در این زمینه از راهنمایی های کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره­ مند گردند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *