مهاجرت کاری سنگاپور

حقوق بازنشستگی در سنگاپور

حقوق بازنشستگی در سنگاپور

چنانچه به سن بازنشستگی رسیدید و قصد مهاجرت به سنگاپور را دارید با اطلاع از حقوق بازنشستگی در سنگاپور می توانید اطلاعات بیشتری بدست آورید. این کشور، کشور کوچکی است که از 64 جزیره در انتهای شبه جزیره مالایا تشکیل شده است. بیشتر جمعیت نزدیک به 6 میلیون نفری آن در شهر سنگاپور زندگی می کنند. بسیاری از مردم محلی به زبان انگلیسی صحبت می ‌کنند و این فرودگاه خانه بسیاری از شگفتی‌ های ساخت بشر، از جمله یک آبشار مصنوعی عظیم، آسمان‌ خراش ‌های نمادین و بهترین فرودگاه بین ‌المللی جهان است. اگر شهر شیر (که گاهی سنگاپور نامیده می شود) را به عنوان مقصد بازنشستگی خود در نظر می گیرید، عاقلانه است که با یک برنامه ریز مالی شریک شوید تا رویای بازنشستگی در این کشور را به واقعیت تبدیل کنید.

شهر سنگاپور شهری است مملو از اعتماد به نفس در مورد آینده، مطمئن از جایگاه خود در صحنه جهانی علیرغم وسعت کوچکش و با جمعیتی که خوشحال است از کنترل و نظم سیاسی مشهور پیروی می کند. در حالی که همه آن ها می توانند از میوه های این منطقه گرمسیری لذت ببرند. کسانی که به عنوان یک مهاجر در این کشور زندگی می کنند نیز به سرعت هر گونه تردید اولیه را با اغوای زندگی در شهری که در آن همه چیز به طور موثر کار می کند جایگزین می کنند. شهروندی جهان اول باشگاهی است که باید ترک کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای کسانی که قصد اخذ ویزای بازنشستگی دارند، این نگارش را درباره حقوق بازنشستگی در سنگاپور آماده کرده است.

زندگی در سنگاپور

این کشور معمولا با هنگ کنگ و سایر شهرهای آسیایی به‌ طور نا مطلوب مقایسه می ‌شود. زیرا، به‌عنوان آسیا-لایت توصیف می‌شود. این کشور به محیطی به ظاهر خسته ‌کننده و استریل با خیابان ‌های تمیز و منظم و خالی از هرج و مرج معمولا در شهرهای آسیایی وصف می شود. اما در زیر سطح خراش هایی پیدا می کنید و جیب هایی از فرهنگ و هویت پیدا می کنید که هر روز به شما یادآوری می کند که به هر حال اینجا هنوز آسیاست. برای هر ساختمان مدرن براق منطقه تجاری مرکزی (CBD) و معماری نمادین هتل‌ هایی مانند مارینا بی سندز، یک معبد چینی موقت در بالای پارکینگ پیدا می ‌کنید. برای هر رستوران، یک بازار فروش خوشمزه و ارزان وجود دارد که برنج مرغ معروف این کشور وجود دارند.

با این حال، در همان زمان، این کشور یک شهر مدرن و پر رونق در جهان اول است. شما نمی توانید آن را یک کلان شهر با جمعیت تنها 6 ​​میلیون نفر بنامید. این کشور با جاه طلبی برای اولین کشور هوشمند جهان می باشد. ادغام استفاده کامل از فناوری برای زندگی، کار و بازی، برای ایجاد کیفیت زندگی بهبود یافته برای شهروندان خود و فرصت های تجاری آینده نگرانه برای شرکت های جهانی انجام گرفته است. از زمزمه کردن وای‌ فای در هر ساختمان گرفته تا سیستم پارکینگ الکترونیکی خودکار (EPS) که ترافیک و پرداخت‌های پارکینگ را در رانندگی روزانه شما در شهر کنترل می ‌کند، راه‌های زیادی وجود دارد که به لطف فناوری زندگی در این کشور آسان‌ تر می‌شود. به طوری که، هر کدام تکامل یافته ‌اند. و به سرعت در صورت نیاز یکپارچه می شوند.

نرخ بیکاری نیز در این کشور پایین می باشد. نمودار زیر نرخ بیکاری را نشان می دهد:

نرخ بیکاری در سنگاپور

مالیات بازنشستگان در سنگاپور

همه شهروندان و ساکنان این کشور که در این کشور کار می کنند باید به صندوق تامین مرکزی پرداخت کنند. اتباع خارجی که در این کشور کار نمی کنند، حتی اگر مقیم باشند، مجبور نیستند به صندوق تامین مرکزی پرداخت کنند. بسته به میزان دریافتی شما ممکن است مالیات بر درآمد بازنشستگی وجود داشته باشد. عموما شهروندان خارجی ملزم به ارائه اظهارنامه مالیاتی در هر سال هستند. برای اجتناب از دوبار پرداخت مالیات، به ویژه در مورد درآمد بازنشستگی، عاقلانه است که با یک برنامه ریز مالی و یک متخصص مالیاتی که پیچیدگی های سیستم مالیاتی این کشور را درک می کند، کار کنید. در این کشور حداکثر 22% مالیات بر درآمد تعلق می گیرد. بنابراین، ممکن است بخواهید وضعیت مالیاتی خود را در صورت درآمد بیش از مقدار مشخصی به این کشور تغییر دهید.

جدول زیر نرخ مالیات بر درآمد غیر معاف را نشان می دهد:

نوع درآمدمیزان مالیات
دستمزد کارگردان22%
درآمدی که به عنوان یک سرگرم کننده عمومی به دست می آید.15%
درآمدی که به عنوان مشاور، مربی به دست می آید.15%

درباره حقوق بازنشستگی در سنگاپور

طبق قانون، سن اخذ ویزای بازنشستگی سنگاپور و استخدام مجدد کارگران این کشور به ترتیب به 65 و 70 سال افزایش می یابد تا از افراد مسن بومی که مایل به ادامه کار برای انجام این کار هستند حمایت شود. سیستم صندوق تامین مرکزی (CPF) این کشور، طرح رتبه‌ بندی برتر آسیا است، اما اقدامات پیشنهادی برای بهبود حقوق بازنشستگی در سنگاپور به شرح زیر است:

  • افزایش حداقل سطح حمایت از فقیرترین افراد سالمند جامعه
  • کاهش موانع ایجاد طرح های بازنشستگی شرکتی گروهی مورد تایید مالیاتی
  • باز کردن CPF برای افراد غیر مقیم (که بیش از یک سوم نیروی کار را تشکیل می دهند.)
  • افزایش نرخ مشارکت نیروی کار در میان کارگران مسن

درباره حقوق بازنشستگی در سنگاپور

دیگر مزیا و حقوق بازنشستگی در سنگاپور

از دیگر مزایا و حقوق بازنشستگی در سنگاپور می توان به هزینه های پایین زندگی در این کشور اشاره کرد. هزینه زندگی در سنگاپور از بزرگترین شهرهای ایالات متحده، مانند نیویورک، ارزان تر بوده اما گران تر از شهرهای کوچکتر آمریکایی مانند سنت لوئیس است. به عنوان مثال، استاندارد زندگی در نیویورک که شما 8100$ (دلار) در ماه نیاز دارید، این هزینه می تواند تقریبا در این کشور با 2000 دلار در ماه کمتر مطابقت داشته باشد. به طور متوسط، اجاره بهاء در ایالات متحده 36% کمتر از این کشور است. اما با مقایسه این کشور آسیای جنوب شرقی با بزرگترین مناطق شهری ایالات متحده، این تغییر می کند.

در مرکز این کشور، می توانید انتظار داشته باشید که ماهیانه حدود 2171$ (دلار) برای یک آپارتمان 1 خوابه و حدود 4030$ (دلار) برای یک آپارتمان 3 خوابه بپردازید. هزینه ملک در این کشور بیشتر است. خرید 1 آپارتمان 1 خوابه در مرکز این کشور حدود 2500$ (دلار) برای هر فوت مربع هزینه خواهد داشت. یک اقامتگاه مشابه در شهر نیویورک حدود 1500$ (دلار) برای هر فوت مربع هزینه خواهد داشت.

برترین شهرهایی که مناسب بازنشستگان در این کشور است در نمودار زیر آمده است:

برترین شهرهایی مناسب بازنشستگان  در سنگاپورهموطنان عزیزی که قصد مهاجرت به سنگاپور دارند، با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند از مشاوران این مجموعه کمک بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *