مهاجرت کاری سنت کیتس

حقوق بازنشستگی در سنت کیتس

مزایا و حقوق بازنشستگی در سنت کیتس بسیار مطلوب بوده و با اخذ ویزای بازنشستگی مهاجران می توانند از این امکانات بهره مند شوند. این کشور یکی از طولانی ترین تاریخ های مکتوب در دریای کارائیب را دارند. هر 2 جزیره جزء اولین مستعمرات اسپانیا و انگلیس در مجمع الجزایر هستند. سنت کیتس و نویس علیرغم اینکه تنها 2 مایل از هم فاصله دارند و اندازه آن ها بسیار کم است، تا زمانی که در اواخر قرن نوزدهم به اجبار متحد شدند، به طور گسترده ای به عنوان موجودیت های جداگانه با هویت های متمایز شناخته می شدند.

اولین اروپایی ‌هایی که این جزایر را دیدند و نام ‌گذاری کردند اسپانیایی‌ ها تحت فرمان کریستف کلمب بودند که در 11 و 13 نوامبر 1493 در دومین سفر خود این جزایر را دیدند. او سنت کیتس سن خورخه (سنت جورج) و نویس سن مارتین (مشاهده در روز سنت مارتین) را نامگذاری کرد. در سال 1540، نویس توسط اسپانیایی ها استفاده شد. اگر از یکی از 103 کشوری که اجازه ورود بدون ویزا به این کشور را می دهند، سفر می کنید، می توانید به سادگی با پاسپورت معتبر خود وارد شوید.

این به شما امکان می دهد تا 90 روز بمانید. قبل از اینکه باید برای تمدید درخواست دهید یا ترک کنید و برگردید. شما فقط می توانید چند بار در سال ترک کنید و برگردید. بنابراین، اگر مایل به بازنشستگی در خارج از کشور هستید، می خواهید از برنامه سرمایه گذاری توسط برنامه شهروندی استفاده کنید. از نظر فنی، شما می توانید برای اقامت 1 ساله درخواست دهید که باید به طور مداوم تمدید شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با این نگارش در باب موضوع حقوق بازنشستگی در سنت کیتس در خدمت شما عزیزان است.

بازنشستگی در سنت کیتس

این کشور مقصد معروفی برای بازنشستگانی است که به دنبال داشتن کیفیت زندگی عالی در کارائیب هستند. جزایر دوقلو مملو از رستوران ‌ها و مغازه‌ های درجه یک هستند که می ‌توانید از غذاهای خوشمزه لذت ببرید و محصولات عالی بخرید. املاک باورنکردنی این کشور در هر 2 جزیره با مناظر خیره کننده به دریای کارائیب موجود است. همچنین مکانی فوق العاده برای دوستداران ورزش است. زیرا، این کشور چندین باشگاه گلف و قایقرانی دارد. مسیرهای متعدد این کشور را در جنگل های استوایی یا در امتداد ساحل پیاده روی کنید.

اگر ترجیح می دهید استراحت کنید، در برخی از بهترین سواحل جهان آفتاب بگیرید. شما همچنین می توانید از حمام های درمانی آرامش بخش و شفا بخش در نویس لذت ببرید و بدن و ذهن خود را جوان کنید. اگر ملکی در این کشور دارید و نمی خواهید در برنامه شهروندی این کشور از طریق سرمایه گذاری شرکت کنید، می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید. با این حال، باید اقامت خود را سالانه تمدید کنید. این کشور به دلیل سبک زندگی باورنکردنی ای که ارائه می کند، جامعه مهمی از مهاجران و بازنشستگان دارد. به دلیل وسعت نسبتا کوچک کشور، در کمترین زمان با بازنشستگان همفکر روبرو خواهید شد.

نمودار زیر نرخ بیکاری را در این کشور نشان می دهد:

نرخ بیکاری در سنت کیتس

درباره حقوق بازنشستگی در سنت کیتس

اگر به دنبال بازنشستگی در یک مقصد زیبا و لوکس در کارائیب هستید، این کشور کشور مناسب شماست. این کشور که به خاطر سواحل درجه 1، باشگاه‌ های گلف و مناظر آتشفشانی باور نکردنی مشهور است، مقصدی برتر برای بازنشستگانی است که به دنبال کیفیت مطلوب زندگی در زیر نور خورشید هستند.

مهم ترین مزایا و حقوق بازنشستگی در سنت کیتس عبارتند از:

  • کشور زیبای کارائیب
  • نزدیکی با آمریکا
  • معافیت های مالیاتی
  • دریافت یک پاسپورت جدید از طریق شهروندی این کشور با سرمایه گذاری
  • جزایر دوقلو با فعالیت و آرامش
  • مراقبت های بهداشتی خصوصی در دسترس است.

با اخذ ویزای بازنشستگی سنت کیتس می توانید از این امکانات بهره مند شوید.

مزایای حقوق بازنشستگی در سنت کیتس

یکی دیگر از مزایا و حقوق بازنشستگی در سنت کیتس هزینه زندگی پایین می باشد. به طور کلی، هزینه زندگی سنت کیتس متوسط ​​در نظر گرفته می شود. زیرا، بسیاری از محصولات باید به این جزایر وارد شوند. با این حال، هزینه زندگی همچنان ارزان تر از ایالات متحده یا بریتانیا است. حمل ‌و نقل و میوه‌ها، سبزیجات و گوشت تولید محلی نسبتا کم هزینه هستند. بسته به جایی که غذا می خورید، غذا خوردن و ناهار خوری بیرون می تواند ارزان باشد. اجاره نیز بسته به اندازه خانه و موقعیت آن می تواند ارزان باشد. به عنوان مثال می توانید یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر با قیمت 600$ (دلار) اجاره کنید. یکی از دارایی های قابل توجه زندگی در این کشور سیستم مالیاتی مطلوب آن است.

جدول زیر هزینه اجاره خانه را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار کارائیب
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر1991.36XCD
آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر1648.58XCD
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر9458.92XCD
آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر5405.10XCD

در این کشور، مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر هدیه و مالیات بر ارث وجود ندارد. مراقبت های بهداشتی متغیر مهمی است که هنگام بازنشستگی در خارج از کشور باید در نظر گرفته شود. در این کشور، مراقبت های بهداشتی برای همه ساکنان در دسترس است. بیمارستان عمومی جوزف N فرانسه در این کشور و بیمارستان الکساندرا در نویس 2 بیمارستان اصلی هستند. هر بیمارستان انواع مختلفی از درمان را ارائه می دهد، اما تخلیه اضطراری ممکن است برای موارد جدی مورد نیاز باشد. بنابراین، بسیار توصیه می شود که بیمه خصوصی داشته باشید که تخلیه را پوشش می دهد. این کشور نیز چندین کلینیک خصوصی دارد.

مزایای حقوق بازنشستگی در سنت کیتس

برترین شهرها برای بازنشستگی در سنت کیتس

این کشور که به خاطر سواحل درجه 1 و مناظر چشمگیرش مشهور است، کشوری است که در قسمت شرقی کارائیب واقع شده است. این کشور که از 2 جزیره تشکیل شده است. سنت کیتس، بزرگترین و شلوغ ترین جزیره، و نویس، جزیره کوچکتر و عجیب تر، این کشور مزیت ارائه فعالیت های عالی و آرامش را دارد. با زبان اصلی انگلیسی، رژیم مالیاتی مطلوب و نزدیکی مناسب با ایالات متحده، این کشور مقصدی است که خارجی هایی که به دنبال زندگی در کارائیب هستند از آن لذت می برند.

برترین شهرهای عالی برای بازنشستگان عبارتند از:

برترین شهرها عالی برای بازنشستگان سنت کیتسپایتخت شلوغ این کشور یعنی شهر باستر قلب اقتصاد این کشور است. در باستر، مغازه ها و رستوران های زیادی برای لذت بردن و همچنین استراحتگاه های زیادی خواهید یافت. به دلیل تاریخ طولانی مبارزات استعماری، این شهر دارای آثار فرهنگی مهم و معماری باستانی خاصی مانند منطقه سیرک و میدان استقلال است. سندی پوینت دومین شهر بزرگ این کشور است. سندی پوینت که به‌ خاطر پارک ملی قلعه بریمستون هیل که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، بدنام است، منظره ‌ای ارزشمند از دریای کارائیب ارائه می‌دهد. برای اطلاع از شرایط مهاجرت به سنت کیتس می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *