مهاجرت کاری برزیل

حقوق بازنشستگی در برزیل

حقوق بازنشستگی در برزیل بر اساس سوابق کاری و نوع کار دولتی و خصوصی و در این کشور و همچنین جنسیت افراد تعیین و پرداخت می شود. در این کشور شما می توانید مانند دیگر مهاجران برای حقوق بازنشستگی خود درخواست دهید. در برزیل برای مهاجران راه هایی تدبیر شده است تا آن ها از طریق راه های قانونی و مانند شهروندان عادی اقدام کنند. حقوق بازنشستگی ممکن است برای اکثریت این قشر امری مهم باشد و برای گذراندن زندگی خود در مواقعی که دیگر توانی برای کار وجود ندارد لازم باشد. در ادامه این مقاله بیشتر در زمینه شرایط حقوق بازنشستگی در برزیل صحبت خواهیم کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به برزیل و اخذ ویزای بازنشستگی این کشور مشاور و راهنمای شماست.

شرایط حقوق بازنشستگی در برزیل

INSS مسئول جمع آوری کمک ها برای حفظ عملکرد رژیم تامین اجتماعی برزیل است: پرداخت بازنشستگی، مستمری های ناشی از فوت، بیماری، از کار افتادگی، کمک ها، سایر مزایای پیش بینی شده توسط قانون. هم کارفرمایان و هم کارمندان حق بیمه تامین اجتماعی را پرداخت می کنند. این کمک‌ها برای تامین مالی حقوق بازنشستگی دولت به شهروندان بازنشسته استفاده می‌شود. افرادی که از یک منبع برزیلی غرامت دریافت می کنند مشمول مالیات تامین اجتماعی محلی هستند که توسط کارفرما یا منبع درآمد کسر می شود. نرخ مشارکت بسته به میزان غرامت از %8 تا %11 متغیر است. برای سهمیه فردی محدودیتی وجود دارد که نشان‌دهنده %11 است که بر اساس حداکثر درآمد مشارکت (553133$ (دلار) در ماه) از ژانویه 2017 اعمال می‌شود، بنابراین حداکثر 609.50$ (دلار) سهم برای کارمند ایجاد می‌شود.

سطوح مزایا به طور گسترده ای بر اساس نوع طرح متفاوت است، مانند مزایای تعریف شده، سهم تعریف شده و سهم متغیر. مزایای مرسوم عبارتند از:

  • بازنشستگی عادی
  • بازنشستگی زودهنگام
  • بازنشستگی معوق
  • مزایای معوق به دلیل خاتمه رابطه کاری
  • بازنشستگی از کارافتادگی
  • مستمری بازماندگان
  • اعلام وصول
  • حداقل سود
  • جایزه سالانه

انواع حقوق بازنشستگی در برزیل

سهم کارفرما معمولاً از %26 تا 28% متغیر است (20% به مؤسسه تأمین اجتماعی ملی یا INSS و تا 8.8% به سایر مالیات های تأمین اجتماعی اختصاص می یابد) بسته به نوع فعالیت که بر اساس ماهانه هر کارمند محاسبه می شود. حقوق. هیچ سقفی برای سهم کارفرما وجود ندارد. برنامه های بازنشستگی خصوصی در برزیل اختیاری است. یک فرد می تواند مستقیماً در یک مؤسسه مالی مجاز یا از طریق یک طرح حمایت شده از سوی کارفرما مشترک شود. 2 نوع طرح بازنشستگی خصوصی وجود دارد که افراد می توانند به آنها ملحق شوند. این طرح ها توسط موسسات بازنشستگی تکمیلی و مکمل بیمه ملی اداره می شود. مبالغ پرداختی به طرح فرانشیز اما مشروط به پرداخت تامین اجتماعی رسمی است. معافیت مالیاتی محدود به 12% از کل درآمد مشمول مالیات گزارش شده در اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه است.

در نمودار زیر شاهد پیش بینی افزایش حقوق بازنشستگی در برزیل در چند سال آینده هستید:

پیش بینی افزایش حقوق بازنشستگی در برزیل

مالیات بر حقوق بازنشستگی در برزیل

پرداخت هایی که از طرف افراد تحت تکفل انجام می شود نیز تا زمانی که مالیات دهنده اصلی به تامین اجتماعی رسمی کمک کند قابل کسر است. مؤسسه ملی تأمین اجتماعی، یک آژانس مستقل فدرال، صلاحیت اجرای اقدامات دولتی در نظام عمومی تأمین اجتماعی (سیستم بازنشستگی ایالتی) و وظیفه اعطای و حفظ آن مزایا، و همچنین تأمین اجتماعی و مراقبت های بهداشتی را دارد. اداره درآمد فدرال برزیل آژانس مدیریت مستقیم است که زیرمجموعه خزانه داری است و مسئول جمع آوری و بررسی سهم های تامین اجتماعی است که حقوق بازنشستگی را تأمین می کند و از حقوق پرداختی به کارمندان بیمه شده و مالیات دهندگان فردی اخذ می شود. بر اساس سیستم بازنشستگی خصوصی، اداره تامین اجتماعی با وساطت شورای مدیریت بازنشستگی تکمیلی و نظارت کشوری برای بازنشستگی های تکمیلی، نهادهای بازنشستگی خصوصی و بسته (سازمان های غیرانتفاعی) را تنظیم می کند.

نرخ های تصاعدی مالیات بر درآمد سالانه برای پرداخت ها از سال 2016 تغییر نکرده است و به شرح زیر است:

مبلغ به یورونرخ مالیات
22847€0%
22847-33919€7.5%
33919-45012€15%
45012-55976€22%
55976€27%

مزایا حقوق بازنشستگی در برزیل

کمک‌های یک شرکت به طرح‌های بازنشستگی، پاداش کارکنان تلقی نمی‌شود و بنابراین، مالیات بر درآمد یا سهم تامین اجتماعی از آنها اخذ نمی‌شود. همچنین سهم یک شرکت در طرح های بازنشستگی تا سقف %20 از کل غرامت پرداختی به کارکنان می تواند از مبنای محاسبه مالیات بر درآمد کسر شود. مزایای بازنشستگی خصوصی نیز مشمول مالیات بر درآمد بر اساس نرخ های تصاعدی است. از طرف دیگر، مستمری بگیران می توانند از سیستم مالیاتی پس رونده مالیات بگیرند. در سیستم ، نرخ مالیات بر درآمد از %35 شروع می شود و با توجه به مدت سرمایه گذاری کاهش می یابد و برای سرمایه گذاری های بیش از 10 سال به %10 می رسد. پرداخت مالیات بر درآمد زمانی پرداخت می شود که سود پرداخت شود. این سیستم برای سرمایه گذاری های بلندمدت توصیه می شود. هزینه زندگی در برزیل نیز در این دوران مناسب است.

هر چه مدت زمان سرمایه گذاری در سهم ها بیشتر باشد، نرخ مالیات بر درآمد کمتر خواهد بود.  نرخ سرمایه گذاری های ماندگار را در جدول زیر مشاهده می کنید:

تعداد سال هانرخ مالیات
2 سال35%
2-4 سال30%
4-6 سال25%
6-8 سال20%
8-10 سال15%
بیش از 10 سال10%

سیستم حقوق بازنشستگی در برزیلسیستم حقوق بازنشستگی در برزیل

سیستم عمومی تامین اجتماعی در واقع بیمه تامین اجتماعی است. کلیه کارکنانی که فعالیت های پرداختی را انجام می دهند، باید در سیستم ثبت نام کنند، مگر اینکه شرط اختیاری باشد. هنگام پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، فرد به عنوان کارمند تحت پوشش طبقه بندی می شود و پوشش تامین اجتماعی تضمین می شود. نظام تامین اجتماعی عمومی یک سیستم اشتراکی است که بر اساس اصل همبستگی بنا شده است. در این مورد به مسئولیت تضامنی بین نسلها اشاره می شود. کسانی که در حال حاضر در حال پرداخت حق بیمه هستند، کسانی نیستند که در حال حاضر از مزایای تامین اجتماعی استفاده می کنند. درآمد منتقل شده توسط سامانه عمومی تامین اجتماعی در مواقعی که کارمند به دلیل بیماری، از کارافتادگی، کهولت سن، فوت یا بیکاری غیر ارادی و یا حتی در مرخصی زایمان و حبس دیگر قادر به کار نباشد، جایگزین درآمد مستخدم تحت پوشش می شود.

برای مزایای تامین اجتماعی اعطایی در سن بازنشستگی و بازنشستگی بابت سابقه کار، زمانی که کارمند شرایط مربوط به سن و مدت مشارکت را داشته باشد، مزایا با در نظر گرفتن میانگین حقوق سهم محاسبه می شود. در طول دوره پرداخت تا تاریخ ثبت درخواست، با اعمال ضریب تامین اجتماعی. ضریب تامین اجتماعی بر اساس سن، امید به زندگی و مدت زمانی که کارمند تحت پوشش تا زمان بازنشستگی حق بیمه داشته است محاسبه می شود. بیشترین مبلغ قابل پرداخت به عنوان مزایای مستمری ماهانه $610106 (دلار) است. اصلاحات تامین اجتماعی در مورد قوانین واجد شرایط بودن برای مزایای بازنشستگی (مانند افزایش سن و مدت زمان کار لازم قبل از ویزای بازنشستگی برزیل) مزایا را کاهش داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به برزیل به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *