مهاجرت به کشور آمریکا

ثبت نام کودکان در لاتاری آمریکا

ثبت نام کودکان در لاتاری آمریکا

ثبت نام کودکان در لاتاری آمریکا از طریق همان ثبت نام پدر و مادر انجام می گیرد. طبق قانون مهاجرت آمریکا کودکان مشتق پدر و مادر هستند. در ثبت نام لاتاری آمریکا با ذکر تعداد و نام فرزندان و سایر اطلاعات، کودکان نیز در لاتاری آمریکا به صورت غیر مستقیم ثبت نام می کنند. فرزندان زیر 21 سال نیز در آمریکا جزو کودکان محسوب شده و مشتق پدر و مادر هستند. در صورتی که فرزند دارای دیپلم باشد و زیر 21 سال سن داشته باشید می تواند هم از طریق پدر و مادر و هم از طریق خود ثبت نام کند و شانس برنده شدن در لاتاری گرین آمریکا را افزایش دهد.

کودکان زیر 18 سال به دلیل نداشتن شرط مدرک دیپلم و یا کار نمی توانند خود به صورت متقاضی در لاتاری ثبت نام کنند. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اقامت کشورهای مختلف جهان مطالب به روزی را تهیه کرده اند.

شرایط ثبت نام کودکان در لاتاری آمریکا

شما باید خانواده خود، یعنی همسر یا و همه فرزندان مجرد زیر 21 سال را در ثبت نام لاتاری آمریکا ذکر کنید، به استثنای کودکی که قبلاً شهروند ایالات متحده یا مقیم دائم قانونی است. شما باید همسر خود را فهرست کنید حتی اگر در حال حاضر از او جدا شده اید. با این حال، اگر از نظر قانونی طلاق گرفته اید، نیازی به ذکر همسر قبلی خود ندارید. برای ازدواج های معمولی، تاریخ مهم تاریخ برگزاری مراسم اصلی ازدواج است، نه تاریخی که ازدواج در آن ثبت شده است.

شما باید همه فرزندان خود را که ازدواج نکرده اند و زیر 21 سال سن دارند، اعم از فرزندان طبیعی شما، فرزندان همسرتان با ازدواج قبلی، یا فرزندی که به طور رسمی مطابق قوانین کشور خود به فرزند خواندگی انتخاب کرده اید، ذکر کنید مگر آنکه فرزند شما در حال حاضر یک شهروند ایالات متحده یا مقیم دائم قانونی است. همه کودکان را فهرست کنید، حتی اگر آنها دیگر با شما زندگی نمی کنند.

شرایط ثبت نام کودکان در لاتاری

راهنمای تولد در آمریکا و قوانین اخذ تابعیت بر اثر تولد در آمریکا در این مقاله آمده است.

راهنمای ثبت نام کودکان در لاتاری آمریکا

تعداد فرزندان – نام، تاریخ تولد، جنسیت، شهر یا محل تولد، و کشور محل تولد را برای همه کودکان زنده و مجرد زیر 21 سال، بدون توجه به اینکه با شما زندگی می کنند یا قصد همراهی یا دنبال کردن را دارند، فهرست کنید. برای پیوستن به شما، باید به ایالات متحده مهاجرت کنید. عکس های تک تک فرزندان خود را با استفاده از مشخصات فنی مشابه عکس خودتان ارسال کنید. توجه داشته باشید که زیر 21 نوشته شده است. بنابراین اگر فرزند شما 21 ساله یا بزرگتر است، نیازی به لیست آنها ندارید. در بیشتر موارد، فرد تحت تکفل کودک زیر 18 سال است. برای اهداف مالیاتی، یک کودک بالای 18 سال تنها در صورتی تحت تکفل است که در مدرسه یا دانشکده تحصیل می کند و شما شهریه را پرداخت می کنید.

اگر این معیارهایی است که قرعه کشی DV استفاده می کند و فرزند شما دانش آموز است، می توانید او را دقیقاً زیر 18 سال ذکر کنید، به سادگی اطلاعات مربوط به وضعیت دانشجویی فرزند خود را در صورت درخواست از او ارائه دهید. اگر فرزند شما دانش آموز نیست، دیگر نمی توانید او را به عنوان وابسته ادعا کنید. بنابراین شما آنها را شامل نمی شوید. طریقه ثبت نام کودکان به شرح زیر است:

مرحلهشرح
1مراجعه به سایت dvprogram.state.gov در زمان تعیین شده
2تکمیل فرم DS5510
3تکمیل اطلاعات خود و اطلاعات فرزندان و همسر
4بارگزاری عکس خود و فرزندان
5ارسال فرم

شرایط عکس کودکان در ثبت نام لاتاری آمریکا

شرایط عکس کودکان در ثبت نام لاتاری آمریکا

عکس های اخیر و فردی از شما، همسرتان و همه کودکان زیر 21 سال الزامی است. عکس های خانوادگی یا گروهی پذیرفته نمی شود. تصویر دیجیتال باید:

  • مربع، اندازه 600 در 600 پیکسل
  • در قالب فایل JPEG (.jpg)
  • حجم فایل بیش از 240 کیلوبایت نباشد.
  • اندازه سر بین %50 تا %69 از کل ارتفاع تصویر از پایین چانه تا بالای سر
  • چشم ها بین %56 تا %69 از پایین عکس قرار داشته باشند.
  • رنگی و واضح باشد.
  • در مقابل یک زمینه سفید معمولی یا سفید گرفته شده باشد.
  • در 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.
  • در حالت تمام چهره و مستقیم رو به دوربین گرفته شده باشد.
  • استفاده از عینک ممنوع است.
  • با حالت خنثی صورت و هر دو چشم باز.
  • در لباس هایی که به طور معمول روزانه می پوشید گرفته می شود.
  • نباید لباس های متحدالشکل در عکس شما پوشیده شود، مگر لباس مذهبی که روزانه پوشیده می شود.
  • از کلاه یا پوششی که مو یا خط مو را تیره می کند استفاده نکنید، مگر اینکه روزانه برای اهداف مذهبی استفاده شود.
  • صورت کامل شما باید قابل مشاهده باشد و پوشش سر نباید سایه ای روی صورت شما ایجاد کند.
  • هدفون، هندزفری بی سیم یا موارد مشابه در عکس قابل قبول نیست.
  • پستانک در دهان کودک نباشد.

نمونه ای از عکس مناسب و نامناسب نوزاد برای ثبت نام لاتاری در آمریکا در زیر آمده است:

عکس مناسب و نامناسب نوزاد برای ثبت نام لاتاری در آمریکا

ثبت نام خانوادگی در لاتاری آمریکا

متقاضیانی که در قرعه کشی ویزای تنوع برنده می شوند، طبق قانون مهاجرت ایالات متحده، می توانند این مزایا را به همسر و فرزندان خود (که زیر 21 سال و مجرد هستند) تعمیم دهند تا همه آنها بتوانند با هم برای دریافت گرین کارت آمریکا (اقامت دائم قانونی) اقدام کنند. به این همسر و فرزندان «مشتق» می گویند. برای اینکه همسر و فرزندان بتوانند از این فرصت استفاده کنند، باید در درخواست آنلاین درخواست کننده اولیه وزارت امور خارجه فهرست شده باشند. اگر قصد دارید برای قرعه کشی ویزای تنوع درخواست دهید، این مقاله به شما کمک می کند تا مطمئن شوید افراد مناسب را به درستی در این برنامه وارد کرده اید و نکاتی در مورد اینکه چه کسانی واقعا واجد شرایط هستند ارائه می دهد.

درخواست شما باید شامل نام، تاریخ و محل تولد همسر و همه فرزندان شما باشد که در آمریکا متولد نشده‌اند. این شامل همه فرزندان خوانده و ناتنی ها می شود. حتی اگر دیگر با والدین دیگر ازدواج نکرده اید، باید یک فرزند را فهرست کنیدشما ملزم نیستید نام همسر یا فرزندی را که قبلاً شهروند ایالات متحده یا مقیم دائم قانونی (دارنده گرین کارت) هستند، ذکر کنید. اما این ایده خوبی است که این کار را انجام دهید، به خصوص اگر در مورد وضعیت مهاجرت فرد به ایالات متحده شک دارید. اگر از همراه کردن همسر یا فرزند خود غافل شوید، آنها واجد شرایط ویزای تنوع نخواهند بود. در واقع، اگر در زمان درخواست آنلاین ویزای تنوع طلبی خود، نام همسر و تمام فرزندانی که ازدواج نکرده و زیر 21 سال هستند را ذکر نکنید، شما رد صلاحیت خواهید شد و تمام افرادی که در درخواست ذکر شده اند در زمان ویزا از ویزا رد می شوند.

درباره ثبت نام Lottery ایالات متحده

اگر عکس ارسالی نادرست باشد، درخواست قرعه کشی شما بعداً رد می شود، اما هنگامی که عکسی را در فرم قرعه کشی DV بارگذاری می کنید، هرگونه عکس، نادرست یا صحیح را بدون هیچ گونه بازخورد می پذیرد. اگر به جای عکس خود عکسی با اندازه نادرست آپلود کنید، پیغام خطایی وجود نخواهد داشت و عکس شما در هر صورت پذیرفته می شود. بنابراین وقتی درخواست خود را ارسال می کنید به هیچ وجه نمی توانید بفهمید که عکس شما درست است یا خیر. اما بعداً همه برنامه های کاربردی با عکس های نادرست رد صلاحیت می شوند. بنابراین قبل از پر کردن فرم درخواست گرین کارت، بسیار مهم است که بدانید عکس شما درست است یا خیر.

توجه داشته باشید که برای مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری بایستی منابع مالی کافی برای خود، همسر و کودکان خود داشته باشید. لذا قبل از انجام این کار از هزینه زندگی در آمریکا مطلع شوید. نداشتن منابع مالی کافی یکی از دلایل رد شدن ویزای لاتاری در مصاحبه ویزای تنوع نژادی آمریکاست. با استفاده از دانش و تجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید بهترین موارد برای مهاجرت خود و خانواده را پیدا کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ثبت نام کودکان در لاتاری آمریکا

  1. سودا گفت:

    سلام روزتون بخیر من چند تا از مقالات شما رو که درباره ثبت نام لاتاری و هزینه و شرایط لاتاری بوده رو مطالعه کردم. من و همسرم یک فرزند 5 ساله داریم برای لاتاری امریکا شما چقدر میتونید مارو راهنمایی کنید و ما برای لاتاری چیا نیاز داریم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص ثبت نام لاتاری می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *