مهاجرت تحصیلی نیوزلند

تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

قبل از اینکه در مورد شرایط رشته تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند به بحث بنشینیم. در ابتدا بهتر است از علل تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند مطلع شویم. به طور کلی مشکلات بیماری تنفسی در نیوزلند به 3 بخش مجزا تقسیم می شود که شامل آسم، تنباکو و فقر است که همگی می توانند در هم تنیده شده و سلامت تنفسی را به ویژه در میان جمعیت های مائوری و اقیانوس آرام به هم بزنند. به دلیل این عوامل مزکور و بالا بودن سطح سیستم آموزشی در نیوزلند، بسیاری از دانشجویان بین المللی از سراسر جهان به دنبال تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی هستند. رشته تخصص بیماری های تنفسی به طور کلی به تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات موثر بر ریه وتنفس می پردازد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشد.

از سوی دیگر تعدادی سیستم پشتیبانی برای دانشجویان بین المللی در رشته تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند وجود دارد. همچنین فرصت های زیادی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در نیوزلند محیا شده است. نیوزلند با داشتن دانشگاه های معتبر پزشکی که در سرتاسر این کشور پراکنده هستند، سالانه هزاران دانشجوی بین المللی را جهت تحصیل در نیوزلند می کشاند. علاوه بر این مدارکی که این دانشگاه ها جهت تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند، به دانشجویان ارائه می دهند در اغلب کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد تایید می باشد.

وظایف پزشکان در تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

به طور کلی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی و دریافت تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند می توانند در این حوزه مشغول به فعالیت شوند. متخصصان بیماری های تنفسی می توانند در مراکز عمومی یا مطب شخصی فعالیت خود را در زمینه بیماری های تنفسی دنبال کنند.

از مهمترین وظایف پزشکان در تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند می توان به ارزیابی تنگی نفس بیماران اشاره کرد. پزشکان تنفسی باید ارزیابی کنند که آیا تنگی نفس بیمار قلب است، تنفسی است یا روان زا است. یک پزشک تنفسی در نیوزلند بیمار را ارزیابی می کند و می تواند آزمایش قلبی مناسب را ترتیب دهد. علاوه بر این پزشکان در این حوزه می توانند به تعیین علت و درمان علائم بیماری کمک های بسزایی را ارائه دهند.

همانطور که اشاره شد، پزشکان در تخصص بیماری های تنفسی دارای وظایف انبوهی می باشند. از دیگر وظایف پزشکان در این حوزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشخیص علائم خس خس در بیماران: به طور کلی، خس خس همیشه به معنای آسم نیست. یک پزشک تنفسی می تواند تشخیص دهد که آیا اختلال راه هوایی دیگر وجود دارد یا علت شوم تری وجود دارد.
  • هپوتیزی: با این فرآِند پزشکان می توانند به این نتیجه برسند که، آیا بیماری خوش خیم و محدود کننده است یا نشانه بدخیمی است.
  • تشخیص خواب آلودگی افراد در طول روز: پزشکان تنفسی می توانند تشخیص دهند که خواب آلودگی به دلیل خستگی مزمن است یا بیمار اختلال دیگری دارد که منجر به خواب آلودگی می شود.
  • کنترل وضعیت آسم: پزشکان می توانند شدت آسم بیمار را به راحتی ارزیابی کرده و تحقیقاتی را انجام دهند.

در نمودار زیر می تواند روند اعطای تخصص بیماری های تنفسی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند اعطای تخصص بیماری های تنفسی را طی سال های اخیر

شرایط پذیرش رشته تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

اغلب افراد شرایط پذیرش در رشته تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند را فرآیند دشواری می پندارند. در حالی که فرآیند پذیرش در این کشور به نسب اغلب دانشگاه های معتبر جهانی در زمینه تخصص بیماری های تنفسی، بسیار ساده تر است. به طور کلی پذیرش در رشته تخصص بیماری های تنفسی رقابتی است. زیرا تنها حدود 300 مکان برای دانشجویان نیوزلند و بین المللی موجود است.

همچنین مقوله های مختلفی برای پذیرش در تخصص بیماری های تنفسی وجود دارد، اما اکثریت مکان ها به دانشجویانی ارائه می شود که برنامه را در دانشگاه اوتاگو تکمیل کرده اند. علاوه بر این انتخاب رشته تخصص بیماری های تنفسی بسیار رقابتی است و نمرات بالا مورد نیاز است. از سوی دیگر هیچ نمره مقاله اجباری نمی تواند کمتر از B باشد. برنامه های کاربردی همچنین در رده فارغ التحصیلان و دسته جایگزین در نظر گرفته می شود.

شرایط پذیرش رشته تخصص بیماری های تنفسی در نیوزلند

هزینه تحصیل و زندگی در نیوزلند

بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی هزینه تحصیل و زندگی در نیوزلند بسیار مقرون به صرفه است. طبق آمار دانشگاه اوکلند نیوزلند در سال 2023 هزینه زندگی در نیوزلند بین NZD495 تا NZD715 (دلار نیوزلند) در هفته برای مایحتاج ضروری می باشد که این مایحتاج ضروری شامل غذا و محل اقامت شما در نیوزلند می شود. از سوی دیگر، محل اقامت وابسته به دانشگاه در نزدیکی محوطه دانشگاه موجود است.

البته لازم به ذکر است که هزینه تحصیل در نیوزلند، برای کارشناسی ارشد پزشکی حدود NZD18550 (دلار نیوزلند) در یک سال تحصیلی می باشد. نکته قابل توجه این است که، اغلب دانشگاه های پزشکی در نیوزلند به دانشجویان بین المللی مسکن رایگان و حمایت مالی اضافی ارائه می دهد. چنانچه تصمیم خود را جهت تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی را گرفته اید. برای آرامش خاطر و اتخاذ یک تصمیم درست در این خصوص با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *