مهاجرت تحصیلی مجارستان

تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان

تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان

بسیاری از دانشجویان انتظار ندارند که سیستم تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان در بین بهترین های جهان قرار داشته باشد. با این حال این کشور در جایگاه فوق العاده بالایی در حوزه تخصص بیماری های تنفسی قرار دارد. برنامه پزشکی تنفسی در طیف گسترده ای از رشته های تنفسی در این کشور محبوب هستند. در سال 2023 انجمن قفسه سینه مجارستان یک گروه بهداشت جهانی را با مشارکت انجمن بیماری های تنفسی راه اندازی کرد. با واقعی بیماری های تنفسی در مجارستان به دلیل فقدان داده های به روز پژوهشی مبتنی بر جمعیت در بین گروه های سنی ناشناخته است. یکی از محبوب ترین رشته ها جهت تحصیل در مجارستان برای دانشجویان بین المللی، تحصیل پزشکی می باشد. به همین دلیل است که آنها از سراسر جهان برای اخذ تخصص بیماری های تنفسی به این کشور سفر می کنند.

علاوه بر این افرادی که با هدف اخذ تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان وارد این کشور می شوند از تجربیات بین المللی بهره می برند. داشتن فرصت برای یادگیری یک فرهنگ جدید در مجارستان و تعامل با مردم محلی دانشجویان پزشکی تنفسی را برای دنیای مراقبت های بهداشتی آماده می کند. از سوی دیگر، دانشگاه های مجارستان که نه تنها دانشجویان را در معرض فرهنگ جایگزین قرار می دهند بلکه آنها را در پیشرفت تحصیلی و شغلی نیز کمک می کند. علاوه بر این از آنجایی که زبان انگلیسی به طور گسترده به عنوان زبان جهانی در این کشور شناخته می شود. خوشبختانه بسیاری از دانشگاه های مجارستان برنامه مدرک تخصص بیماری های تنفسی را ارائه می دهند. که همگی توسط متخصصان پزشکی مشهور بین المللی به زبان انگلیسی تدریس می شوند. ارائه این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک های شایانی را به شما عزیزان در این خصوص ارائه خواهد کرد.

هزینه اخذ مدرک تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان

بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی هزینه اخذ مدرک تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان بسیار مقرون به صرفه است. به طور کلی مجارستان از دانشجویان بالقوه پزشکی از سراسر جهان، در یکی از 4 دانشگته پزشکی معتبر و تحسین شده خود استقبال می کند. بسیاری از دانشجویان بین المللی به دلیل هزینه پایین تحصیل و زندگی در مجارستان این کشور را برای اخذ مدرک خود انتخاب می کنند. به طور کلی برای بسیاری از متقاضیان که هوش و تجربه دارند اما بودجه لازم برای اخذ مدرک تخصص بیماری های تنفسی در دانشگاه های برتر آمریکا و بریتانیا را ندارند. مجارستان یک جایگزین عالی با برنامه های شناخته شده در مقیاس جهانی است.

در حالی که دانشجویان در بریتانیا و ایالات متحده به ترتیب به طور متوسط $195000 و $268000 (دلار) برای اخذ مدرک تخصص بیماری های تنفسی می پردازند. البته لازم به ذکر است که هزینه اخذ مدرک تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان بسته به دانشگاه مورد نظر شما بسیار متفاوت است. اغلب دانشکاه های خصوصی در این کشور بر خلاف دانشگاه دولتی از دانشجویان هزینه بیشتری را جهت اعطاء مدرک معتبر تحصیلی در این حوزه دریافت می کنند. به طور کلی هزینه اخذ مدرک در مجارستان برای متقاضیان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با هزینه های اخذ مدرک بیماری های تنفسی در کشورهای دیگر به نمودار زیر توجه فرمایید:

هزینه اخذ مدرک بیماری های تنفسی در مجارستان

 

معتبرترین دانشگاه ها جهت اخد تخصص بیماریهای تنفسی در مجارستان

دولت مجارستان با همکاری وزارت آموزش این کشور چندین دانشگاه معتبر را برای متقاضیان اخذ تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان ارائه کرده است. یکی از اصلی ترین دانشگاه های مجارستان در این حوزه تحصیلی موسسه آموزش عالی پکس در این کشور می باشد.

از نظر آکادمیک طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا را در رشته پزشکی تنفسی به دانشجویان ارائه می دهد. البته لازم به ذکر است که، دانشجویان در این دانشگاه، فراتر از مسائل آموزشی در طیف گسترده ای از هنر غوطه ور می شوند. این مزایا باعث شده تا متقاضیان اخذ تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان این دانشگاه را انتخاب کنند. علاوه بر این زندگی پر زرق و برق دانشگاه توسط طیف گسترده ای از خدمات و امکانات تضمین شده است.

از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه های اخذ مدرک بیماری های تنفسی در کشورهای دیگر

همانطور که به آن اشاره شد، دانشگاه معتبر بسیاری برنامه تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان را به دانشجویان ارائه می دهد. از دیگر دانشگاه های مجارستان در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع دانشگاهرتبه جهانیخصوصیات
دانشگاه پچ359دانشگاه پچ با 30000 دانشجو یکی از بزرگترین دانشگاه های مجارستان در رشته پزشکی تنفسی می باشد. علاوه بر این این دانشگاه بیش از 5000 دانشجوی بین المللی دارد.
دانشگاه دبرسن455یکی از قدیمی ترین دانشگاه های پزشکی برای تحصیل در مجارستان محسوب می شود. این دانشگاه در سال 1539 تاسیس شد. در مجموع بیش از 25000 دانشجو ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 6000 دانشجوی بین المللی هستند.
دانشگاه سملویز780یکی از دانشگاه های محبوب پزشکی در مجارستان محسوب می شود. که در سال 1770 تاسیس شد. سالانه صد ها دانشجو برای اخذ تخصص بیماری های تنفسی در این دانشگاه ثبت نام می کنند.

معتبرترین دانشگاه ها جهت اخد تخصص بیماریهای تنفسی در مجارستان

مزایای تحصیل در مجارستان

بر خلاف اغلب مقصدهای تحصیلی مجارستان مزایای بی شماری برای دانشجویانی که قصد اعزام دانشجو به مجارستان را دارند ارائه می دهد. از مهمترین مزایای تحصیل پزشکی در مجارستان می توان به تخفیف دانشجویی در سرتاسر این کشور اشاره کرد. مجارستان به خاطر احترامش به دانشجویان و کیف پول های آنها، بسیار مشهور است. علاوه بر این مجارستان مملو از دانشجویان در همه سطوح در همه زمینه های تحصیلی هستند. که این امر نشان دهنده کیفیت بالای زندگی دانشجویی در این کشور است. از سوی دیگر هزینه تحصیل در مجارستان، بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی مدرن، بسیار مقرون به صرفه است. همچنین با توجه به کیفیت بالای آموزش، طیف گسترده گزینه های تحصیلی و هزینه های زندگی پایین تر دانشجویان از سراسر جهان دسته به دسته به مجارستان می روند. هدف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله، ارتقاء سطح آگاهی شما عزیزان در زمینه تخصص بیماری های تنفسی در مجارستان بوده است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *