مهاجرت تحصیلی مالت

تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

تخصص بیماری های تنفسی در مالتا یک تخصص کاملا محبوب است. زیرا به دلیل ترکیب موارد جالب و عنصر مداخله ای این تخصص در مالتا جذاب است. برای درک بهتر رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا، ابتدا کمی دانش پیشینه در مورد این کشور داشته باشید. مالتا جزیره ای کوچک در دریای مدیترانه است که فقط 317 کیلومتر وسعت دارد. این کشور یک بیمارستان آموزشی اصلی به نام بیمارستان Mater dei دارد، که دومین بیمارستان این جزیره محسوب می شود. همچنین کمیته های تخصصی اعتبرا بخشی و آموزش تحصیلات تکمیلی برانامه تخصص بیماری های تنفسی در مالتا را تنظیم می کنند. این امر شامل اعتبار دوگانه پزشکی داخلی عمومی و پزشکی تنفسی می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت به مالتا، آماده ارائه راهکارهای مناسب به شما عزیزان در این مسیر می باشد.

به طور کلی اگر به دنبال تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در اروپا هستید، مالتا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. زیرا مالتا مکانی شگفت انگیز برای زندگی و حتی مکان بسیار بهتری برای تحصیل پزشکی در مقایسه با سایر مقاصد تحصیلی دیگر در جهان است. اخیرا تعداد دانشجویان بین المللی از نقاط مختلف جهان به این کشور افزایش یافته است. به نظر می رسد سیستم آموزشی در مالتا و کیفیت آن به طور مداوم حفظ می شود. به غیر از تحصیل پزشکی و بیماری تنفسی در مالتا، این کشور مکان عالی برای گردشگری و استراحت است. علاوه بر این هزینه زندگی و تحصیل در مالتا نسبتا ارزان و مقرون به صرفه است. با این حال مالتا فقط یک دانشگاه دولتی، و مجموعه ای از پردیس های دانشگاهی و شرکت های وابسته دارد.

کارآموزی در تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

متقاضیان دریافت مدرک تخصص بیماری های تنفسی در مالتا باید در یک دوره کارآموزی در این کشور شرکت کنند. کارآموزان برای یک دوره حداقل 1 ساله به عنوان مشاور منصوب می شوند که یک شرکت متشکل از یک مشاور، یک کارآموز فوق تخصص پزشکی تنفسی و یک دکتر کارآموز پایه است. جدول زمانی این شرکت جهت کارآموزی شامل نوبت های روزانه در بخش بیماران بستری و 2 یا 3 کلینیک سرپایی در هفته می شود.

اگر چه کارآموزان مرتبط با رشته پزشکی در مالتا درخواست مشاوره دریافت می کنند، اما می توانند در مورد بیمارانی که برای مشاوره ارجاع شده اند با مشاور خود صحبت کنند. این سیستم کارآموزی نشان می دهد که تخصص بیماری های تنفسی در مالتا می تواند پر مشغله باشد. اما همچنین به کارآموزان کمک می کند تا یک مربی در مشاور خود پیدا کنند و در طول سال با یکدیگر یک رابطه کاری محکم ایجاد کنند.

ورود به رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

متقاضیان تحصیل در مالتا و در رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا باید قبل از درخواست شرایط ورود به این رشته تحصیلی را به خوبی ارزیابی کنند. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه پزشکی، پزشکان 2 سال را در یک برنامه بنیادی در مالتا سپری می کنند. همچنین در تخصص های مختلف در داخل و خارج از بیمارستان های اصلی این کشور چرخش می کنند.

در پایان برنامه پایه آنها برای تخصص های عمومی ترجیهی خود در رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا، در خواست می دهند. متقاضیان مشتاق در رشته بیماری های تنفسسی، باید برای پزشکی داخلی عمومی نیز درخواست دهند. تا 2 سال را در رشته های مختلف در پزشکی عمومی، از جمله پزشکی تنفسی بگذرانند. البته لازم به ذکر است که در طول این دوره متقاضیان باید امتحانات تکمیلی عضویت در دانشگاه های پزشکی مالتا را نیز بگذرانند.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا

شرایط ورود تحصیل در رشته تخصص بیماریهای تنفسی در مالتا

شرایط ورود جهت تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالتا نسبت به اغلب کشورهای پیشرفته اروپایی ساده تر است. دانشجویان بین المللی در دانشگاه مالتا باید در آزمون های تافل شرکت کنند و حداقل نمره 6 را در این آزمون کسب کنند. این استثنا برای اتباع کشورهای انگلیسی زبان وجود دارد. علاوه بر این متقاضیان موظف به رعایت شرایط ورودی عمومی برای پذیرش در رشته تخصص بیماری های تنفسی هستند که شامل گواهینامه کارشناسی ارشد و گواهی تحصیلات متوسطه در زبان ماتی، زبان انگلیسی و ریاضیات است.

همچنین متقاضیان دارای مدرک لیسانس در هر یک از رشته های علوم پزشکی و بیماری های تنفسی باید حداقل دارای افتخار درجه 2 باشند. البته لازم به ذکر است که هزینه تحصیل برای متقاضیان محلی اتحادیه اروپا رایگان است. در حالی که برای متقاضیان غیر اتحادیه اروپا هزینه تحصیل در هر سال تحصیلی 26000€ (یورو) می باشد.

شرایط ورود تحصیل در رشته تخصص بیماریهای تنفسی در مالتا

مزایا و معایب تحصیل پزشکی در مالتا

تحصیل پزشکی در مالتا برای متقاضیانی که قصد تحصیل پزشکی در این کشور را دارند دارای مزایا و معایب فراوانی می باشد. از مهمترین مزایای تحصیل پزشکی در مالتا می توان به این مورد اشاره کرد که، مالتا خانه بیش ار هزار دانشجوی بین المللی است. همچنین مردم مالتا عموما دوستانه و راحت هستند. از سوی دیگر، مالتا به عنوان یکی از امن ترین مکان های ربا زندگی و تحصیل در اروپا طبقه بندی می شود. علاوه بر این جزیره مالتا، مکان های مناسبی برای گردشگری دارد و آب و هوای این جزیره بسیار عالی است. البته به این نکته نیز توجه فرمایید که هوا به سردی سایر نقاط اروپا نیست. بنابراین سازگاری با آن به خصوص برای افرادی که از مناطق گرمسیری می آیند آسان است. از سوی دیگر، متقاضیان می توانند تحصیل بدون مدرک زبان را در این کشور تجربه کنند.

در کنار مزایای فراوانی که مالتا برای تحصیل به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد، دارای معایب اندکی نیز می باشد. از مهمترین معایب اعزام دانشجو به مالتا این مورد است که این کشور جزیره خیلی بزرگی نیست. اگر استعداد امتحان مکان های جدید را دارید به احتمال زیاد قبل از پایان برنامه 5 ساله خود تمام نقاط جالب این جزیره را پوشش خواهید داد. همچنین در حالی که بیشتر مردم آب و هوا را نسبتا فوق العاده می یابند دیگران آن را خیلی گرم می پندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت تحصیلی به مالتا و همچنین آشنایی با شرایط رشته تخصص بیماری های تنفسی با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *