مهاجرت تحصیلی نیوزلند

مقطع کارشناسی در نیوزلند

مقطع کارشناسی در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی فرصتی فوق العاده در باب اخذ مدرکی معتبر از دانشگاه ها و مراکز آموزشی این کشور می باشد. برای آگاهی بیشتر با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا انتهای این نوشتار همراه باشند. کشور نیوزلند از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار است. دانشجویان می توانند برای ادامه تحصیل در این کشور از کمک هزینه های تحصیلی نیز بهره مند شوند.

به طور کلی، به دلیل مناسب بودن هزینه های تحصیل کارشناسی در کشور نیوزلند هر ساله افراد زیادی اقدام به مهاجرت تحصیلی به کشور نیوزلند می کنند. بیش از 100000 دانشجوی بین المللی در سال 2023 در کشور نیوزلند مشغول به تحصیل هستند. متقاضیانی که وارد دانشگاه های این کشور می شوند می توانند از برنامه های تحصیلی با کیفیت و سطح بسیار بالا بهره مند شوند.

سیستم آموزش کشور نیوزلند

سیستم آموزشی نیوزلند از نظر استاندارد جهانی رتبه بالایی دارد. در رشته های زیر در مقطع لیسانس دانشجویان می توانند مطمئن باشند که دانش و مهارت های اساسی را برای ورود به بازار کار این کشور یا کشورهای دیگر کسب خواهند کرد:

  • موسیقی
  • لیسانس علوم
  • لیسانس هنر
  • لیسانس ورزش و تفریحی
  • لیسانس تجارت
  • لیسانس بازرگانی
  • لیسانس مطالعات رقص

کسب مدارک لیسانس پس از 3 تا 4 سال تحصیل در هر یک از دانشگاه ها، کالج، پلی تکنیک و موسسات خصوصی در کشور نیوزلند امکان پذیر است. در ادامه متقاضیان اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب خواهند کرد. سیستم آموزش عالی نیوزلند شامل 8 دانشگاه است که همگی در رده بندی دانشگاه های جهانی QS بسیار رتبه بندی می شوند. برای تحصیل در دانشگاه های کشور نیوزلند متقاضیان باید از هزینه های تحصیل در دوره های مختلف تحصیل و زندگی دانشجویی در این کشور اطلاعات کاملی داشته باشند.

درباره مقطع کارشناسی در نیوزلند

شرایط مقطع کارشناسی در نیوزلند با شرایط تحصیل کارشناسی در کشور انگلستان شباهت بسیار زیادی دارد. زیرا مقطع کارشناسی در نیوزلند نیز تنها 3 سال به طول می انجامد. دانشجویان و متقاضیانی که مشغول به تحصیل در دانشگاه های کشور نیوزلند می شوند، می توانند بعد از 3 سال مدرک لیسانس را دریافت کنند. برنامه های تحصیلی در دوره مقطع کارشناسی در نیوزلند حاوی مطالب مرتبط با رشته تحصیلی دانشجویان و متقاضیان می باشند. بنابراین حین تحصیل در نیوزلند در این دوره تحصیلی زمان در مطالعات عمومی یا مدارک تحصیلی اضافی تلف نمی شود. لازم به ذکر است که دانشجویان و متقاضیان بین المللی که در دوره تحصیلی کارشناسی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور نیوزلند مشغول به تحصیل می شوند، می توانند بعد از گذشت 3 سال و اتمام دوره تحصیلی، به صورت افتخاری به مدت 1 سال اضافی مشغول به تحصیل در نیوزلند شوند.

بر خلاف کشورهایی مانند ایالات متحده که 4 سال طول می کشد تا دانشجویان مدرک لیسانس را کسب کنند، نیوزیلند در واقع به تمامی دانشجویان اجازه می دهد ظرف 3 سال این دوره تحصیلی را به پایان برسانند. دلیل این امر این است که در دانشگاه های کشور نیوزلند در دوره کارشناسی کلاس های آموزش عمومی بسیار کمی برگزار می شوند. متقاضیان ممکن است مجبور شوند کلاس هایی را بگذرانند که کلاس های اصلی آنها نباشند. (دانشجویان پرستاری ممکن است مجبور به شرکت در کلاس جبر و… باشند)، اما هر کلاسی که دانشجویان و متقاضیان در آن شرکت می کنند با رشته تحصیلی آنها مرتبط است. لازم به ذکر است که با شرکت در کلاس هایی که به عنوان کلاس های غیر اصلی شناخته می شوند، وقت دانشجویان تلف نمی شود و تمامی این کلاس ها هدفمند هستند.

 

شرایط ورود و مقطع کارشناسی در نیوزلند

برای ورود به دوره های کارشناسی در نیوزیلند، یک دانشجوی بین المللی باید معیارهای تعیین شده توسط هر موسسه را رعایت کند. اکثر دانشکده ها و دانشگاه های این کشور به معادل تحصیلی استاندارد ورودی دانشگاه که در مدارس متوسطه نیوزیلند مانند مدارک بین المللی بین المللی یا سطح A- سطح انگلیس تحصیل می شود، نیاز دارند. دانشجویانی که زبان اول آنها زبان انگلیسی نیست نیز بایستی توانایی ها و مهارت های خود را برای ورود به برنامه های تحصیلی دوره کارشناسی در دانشگاه های کشور نیوزلند اثبات کنند و اثبات این موضوع با ارائه مدرک آیلتس یا مدرک تافل امکان پذیر است. برای ورود به دانشگاه های نیوزلند متقاضیان و دانشجویان بین المللی باید نمرات بالا در این زمینه کسب کنند تا بتوانند در یک برنامه تحصیلی شرکت کنند. به یاد داشته باشید که الزامات زبان دانشجویان در دانشگاه های این کشور ممکن است متفاوت باشد.

از محبوب ترین زمینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور می توان به رشته های زیر اشاره کرد:

  • علوم کامپیوتر
  • روانشناسی
  • تجارت
  • کشاورزی
  • مهندسی
  • زیست پزشکی
  • و سایر

همچنین مهم ترین شهرهای تحصیلی در کشور نیوزلند برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس شهرهای اوکلند، ولینگتون و کریستچرچ می باشند. متقاضیان کار پس از تحصیل در این کشور نیز بایستی به وضعیت کار در نیوزلند توجه کنند. در حال حاضر نرخ بیکاری در این کشور نیز ذیلا بررسی شده است:

نرخ بیکاری در نیوزلند

برای مقطع کارشناسی در نیوزلند دانشجویان می توانند با داشتن شرایط مورد نیاز وارد دانشگاه های زیر شوند:

نام دانشگاهتاریخ تاسیس
دانشگاه اوکلند1883
دانشگاه صنعتی اوکلند2000
دانشگاه اوتاگو1869
دانشگاه ویکتوریا ولینگتون1897
دانشگاه وایکاتو1964

مزایای مقطع کارشناسی در نیوزلند

یک فارغ التحصیل دوره کارشناسی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور نیوزلند قادر است:

  • استقلال فکری، تفکر انتقادی و سخت گیری تحلیلی
  • نشان دادن دانش و مهارت های مربوط به ایده ها، اصول، مفاهیم
  • روش های اصلی تحقیق و تکنیک های حل مسئله از یک موضوع اصلی شناخته شده
  • مهارت های لازم برای به دست آوردن، درک و ارزیابی اطلاعات از طیف وسیعی از منابع را نشان دهد.
  • تقویت مهارت های ارتباطی و همکاری
  • امکان کار در نیوزلند

کسب مدرک لیسانس از دانشگاه های کشور نیوزلند به دانشجویان اجازه می دهد تا در برنامه های تحصیلی دوره های کارشناسی ارشد و سپس دکترا شرکت کنند. همچنین دانشجویان می توانند در صورت تمایل پس از اتمام دوره های تحصیلی خود اقدام به کسب اقامت پس از تحصیل در نیوزلند کنند و به همراه خانواده خود در این کشور زندگی کنند. اگر قصد دارید ویزای تحصیلی کشور نیوزلند، ویزای کاری و یا سایر ویزاهای ورود به خاک این کشور را کسب کنید می توانید برای مطلع شدن از شرایط مربوطه با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *