مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته پرستاری در نیوزلند

رشته پرستاری در نیوزلند یکی از بهترین رشته های تحصیلی می باشد. زیرا دانشجویان بعد از اتمام دوره های تحصیلی به راحتی وارد بازار کار می شوند. پرستاری یکی از شاخه های رشته پزشکی است. هر ساله متقاضیان زیادی برای ادامه تحصیل در این رشته اقدام به مهاجرت به کشور نیوزلند می کنند. افرادی که با موفقیت دوره های تحصیلی خود را در نیوزلند به پایان می رسانند می توانند با داشتن شرایط لازم اقدام به کسب اقامت پس از تحصیل در این کشور کنند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه تمامی هموطنان عزیز را از شرایط تحصیل پرستاری در سال 2023 را در کشور نیوزلند، الزامات ورود به دوره های تحصیلی این رشته و سایر موارد مرتبط مطلع خواهند ساخت.

درباره رشته پرستاری در نیوزلند

یکی از رشته های حرفه ای تحصیل در دانشگاه های نیوزلند، رشته پرستاری می باشد. این بدان معناست که در زمان رشته پرستاری در نیوزلند دانشجویان در برنامه های تحصیلی عملی زیادی شرکت می کنند تا با چگونگی مراقبت از افراد بیماران و ایجاد آسایش برای آنها در طول دوره بهبودی آموزش های کامل کسب کنند. این یعنی کسب آموزش درباره بهترین انتخاب های بهداشتی، تجویز داروها و مراقبت از بهزیستی کلی بیماران. شایان ذکر است که درآمد پرستاران در این کشور به شرح زیر می باشد:

درآمد پرستاران در نیوزلند بر حسب دلار نیوزلند

زمینه های تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه های این کشور عبارتند از:

  • پرستاری بزرگسالان
  • پرستاری کودکان
  • پرستاری از معلولیت یادگیری
  • پرستاری از سلامت روان

دانشجویان با رشته پرستاری در نیوزلند روش های کلی پزشکی را یاد خواهند گرفت. درباره چگونگی رفتار با افراد معلول اطلاعات کاملی کسب خواهند کرد. لازم به ذکر است که برای این که در یک کار پرستاری موفق باشید، باید مهارت های نرم مانند همدلی و همکاری را نیز توسعه دهید.

وقتی صحبت از بهبود سلامتی مردم می شود، پرستاران بخش مهمی از دنیای پزشکی هستند. پرستاران همچنین در کشور نیوزلند و خارج از این کشور از فرصت های شغلی بسیار زیادی می توانند بهره مند شوند. پرستاری شغلی است که چالش ها و پاداش های زیادی را برای طیف گسترده ای از مردم فراهم می کند. ماهیت نیروی کار بهداشتی در این کشور در حال تغییر است. با افزایش جمعیت این کشور، تعداد افراد نیازمند به مراقبت های بهداشتی در حال تغییر است. درصد افراد بالای 65 سال در این کشور که ممکن است به بیماری های مزمن و معلولیت ها دچار شوند، در حال افزایش است. به همین ترتیب، دولت کشور نیوزلند به دنبال جذب و آموزش پرستاران حرفه می باشد که دانشجویان با اخذ اقامت پس از تحصیل در نیوزلند می توانند در فعالیت های مراقبت های بهداشتی در بیمارستان های این کشور مشغول به کار شوند.

رشته پرستاری در نیوزلند در مقطع کارشناسی

برای تحصیل در دانشگاه های نیوزلند در زمینه پرستاری، دانشجویان می توانند در دوره های تحصیلی کارشناسی و همچنین تحصیلات تکمیلی شرکت کنند. تحصیل پرستاری در این کشور در دوره تحصیلی کارشناسی به طور معمول در مدت زمان 3 سال تحصیلی به اتمام می رسد. دانشجویانی که موفق به کسب مدرک لیسانس در زمینه پرستاری می شوند، می توانند به راحتی در کشور نیوزلند و همچنین سایر کشورهای دنیا مشغول به کار در مراکز زیر شوند:

  • بیمارستان ها
  • مراکز درمانی
  • درمانگاه ها
  • مطب ها

 

رشته پرستاری در نیوزلند در مقطع کارشناسی ارشد

در دوره کارشناسی ارشد، دانشجویان رشته پرستاری در برنامه های تحصیلی متمرکز بر یک زمینه خاص در رشته هایی مانند رشته های زیر مشغول به تحصیل می شوند:

  • سلامت روان
  • پرستاری کودکان و اطفال
  • پرستاری اورژانسی
  • سایر زمینه های پرستاری

برای تحصیل پرستاری در این کشور در دوره کارشناسی ارشد تمامی دانشجویان باید مدرک لیسانس معتبر در این زمینه داشته باشند تا بتوانند تحصیلات خود را ادامه دهند.

تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در زمینه پرستاری در دانشگاه های این کشور معمولا 2 سال طول می کشد و دانشجویانی که موفق به کسب مدرک فوق لیسانس در زمینه پرستاری می شوند می توانند از مزایای بیشتری نسبت به فارغ التحصیلان دوره کارشناسی بهره مند شوند. از مزایای کسب مدرک فوق لیسانس پرستاری از دانشگاه های این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کسب آموزش در زمینه های تخصصی تر رشته پرستاری
  • افزایش شانس ورود به بازار کار پرستاری در این کشور و سایر کشورهای دنیا
  • امکان درخواست برای عضویت در شورای پرستاری این کشور (البته لازم به ذکر است که این مورد برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته پرستاری نیز در دسترس است.)

شرایط رشته پرستاری در نیوزلند

اگر قصد دارید در برنامه های تحصیلی رشته پرستاری در دانشگاه های برتر این کشور شرکت کنید، حتما باید قبل از شروع برنامه های تحصیلی اصلی، در یک دوره پیش پزشکی شرکت کنید. در دوره پیش پزشکی که دانشجویان بین المللی باید قبل از شروع سال تحصیلی اصلی شرکت کنند، آموزش هایی در زمینه فیزیک، زیست شناسی، شیمی و همچنین زبان انگلیسی به دانشجویان ارائه می شود. در این دوره تمامی افراد باید نمرات بالا کسب کنند و همچنین معدل بالایی داشته باشند تا بتوانند در برنامه های تحصیل پرستاری در دانشگاه های این کشور شرکت کنند. به یاد داشته باشید که علوم سلامت، علوم بیوپزشکی و یا دوره های مشابه دوره های اصلی برای متقاضیان خارجی می باشند که قصد دارند برای حضور در برنامه های تحصیلی رشته پرستاری در دانشگاه های این کشور اقدام به کسب ویزای تحصیلی نیوزلند و مهاجرت تحصیلی به این کشور کنند.

به طور کلی، متقاضیان تحصیل در نیوزلند در رشته پرستاری می توانند با شرکت در آزمون UMAT و کسب نمره مورد نیاز اقدام به ورود به دانشگاه های پرستاری این کشور کنند. علاوه بر این، دانشجویان باید مدرک زبان آیلتس ارائه دهند و یا قبل از شروع برنامه های تحصیلی خود در دوره های آموزش زبان شرکت کنند تا بتوانند مهارت های زبان خود را اثبات کنند.

به صورت دقیق تر، متقاضیان باید برای تحصیل پرستاری در این کشور مدارک زبان زیر را داشته باشند:

مدرک زباننمره مورد نیاز برای تحصیل در دوره کارشناسینمره مورد نیاز برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد
تافل8095
آیلتس66.5
PTE5864

هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر ا با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *