مهاجرت تحصیلی اسپانیا

اعزام دانشجو به اسپانیا

اعزام دانشجو به اسپانیا

اعزام دانشجو به اسپانیا و تحصیل در 8 دانشگاه برتر این کشور در سال 2023 می تواند تحول بزرگی در آینده کاری دانشجویان ایجاد کند. هر کشوری شرایط خاص خود را دارد. این کشور هم قانون و قواعد خاص خود را دارد. این کشور در جنوب غربی قاره اروپا قرار دارد که با کشور های پرتغال و فرانسه هم مرز می باشد. آب و هوای این کشور مرطوب و معتدل می باشد. جاذبه های توریستی و مناظر زیبایی در این کشور وجود دارد.

برای مشاوره مهاجرت فرم زیر را تکمیل کنید:


هر ساله تعداد زیادی گردشگر به این کشور می آید و از دیدنی های جذاب این کشور دیدن می کنند. در مقاله حاضر که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده در رابطه با اعزام دانشجو به اسپانیا مطالب گسترده ای تهیه شده که به شما در تصمیم گیری کمک می نماید. دعوت می نماییم تا در ادامه مقاله نیز با ما همراه باشید.

  • شرایط اعزام دانشجو به این کشور چگونه می باشد؟
  • شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور به چه صورت خواهد بود؟
  • مدارک مورد نیاز در خصوص تحصیل در این کشور چه می باشد؟

اینفوگرافی اعزام دانشجو به اسپانیا

درباره اعزام دانشجو به اسپانیا در سال 2023

اعزام دانشجو به این کشور در تمامی مقاطع تحصیلی امکان پذیر خواهد بود. در مقطع کارشناسی حدود 3 الی 4 سال، در مقطع کارشناسی ارشد حدود 2 سال و در مقطع دکتری حدود 1 سال زمان نیاز خواهد بود. از این رو هزینه تحصیل در اروپا به 3 دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

  • دسته اول: رایگان، کمتر کشوری این شرایط را دارد. مانند آلمان و اتریش و فنلاند و نروژ و فرانسه تاحدودی
  • دسته دوم: کشورهایی که هزینه آنها متوسط محسوب می شود. مانند ایتالیا و اسپانیا و پرتغال و لهستان و مجارستان
  • دسته سوم: هزینه تحصیل در آنها کم نیست و در اروپا بیشترین هزینه ها را شامل می شوند مانند کشورهای سوئد و دانمارک و انگلستان که کشور اسپانیا از حیث شهریه تحصیل در زمره کشوره متوسط رو به خوب شناخته می شود.

هزینه تحصیل در این کشور در مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت خواهد بود. شهریه دانشگاه های این کشور در وهله اول به ملیت دانشجو، طول دوره تحصیل و دانشگاهی که انتخاب می کنند، بستگی دارد.

زبان تحصیل در دانشگاه های اسپانیا

اسپانیایی زبان اصلی اکثر مناطق اسپانیا و زبان تحصیل در دانشگاه های اسپانیا است، اگرچه چندین منطقه به زبان های منطقه ای صحبت می کنند. این امر به ویژه در کاتالونیا، جایی که بارسلونا در آن قرار دارد، صادق است. دانشگا ه‌های سنتی آنجا عمدتاً به زبان کاتالان تدریس می‌کنند. در بسیاری از دانشگاه‌ ها، علیرغم اینکه بیشتر آموزش ‌ها به زبان اسپانیایی یا زبان منطقه‌ای است، ممکن است برخی از دوره‌ های آموزشی انگلیسی را در زمینه‌ هایی مانند بیزینس و فنی و مهندسی بیابید. در دانشگاه ‌های دولتی سنتی، غیرمعمول نیست که استاد زبان تدریس را انتخاب کند. در نتیجه، شما باید به دقت تحقیق کنید که آیا کلاسی به عنوان مثال به زبان اسپانیایی، والنسیا، کاتالانی یا انگلیسی خواهد بود. یادگیری اسپانیایی در اسپانیا می تواند سخت باشد، اما با آمادگی مناسب می توانید خود را برای موفقیت آماده کنید.

مزایای تحصیل در اسپانیا

ارزان بودن هزینه های تحصیل و زندگی نظام آموزشی این کشور مانند کشورهای نظیر اتریش، المان، نروژ و فرانسه رایگان نمی باشد. بلکه میزان هزینه های تحصیل در قیاس با دیگر کشورهای اروپایی از شرایط مساعدتری برخوردار است. این کشور به دانشجویان بین المللی خود این فرصت را می دهد تا مفاهیم جدیدی در مورد زندگی ایجاد کنند. این کشور از نظر تاریخ و فرهنگ غنی است ، و به همین ترتیب، امکانات تحصیلی فراوانی را برای هر متقاضی از سرزمین های بین المللی فراهم می کند.

در نمودار زیر می توانید متوسط هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف در اسپانیا را مشاهده فرمایید.

متوسط هزینه تحصیل در اسپانیا

از دیگر مزایای تحصیل در این کشور امکان کاریابی پس از تحصیل و امکان اشتغال در بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی است. از این نکته نیز نمی توان چشم پوشی کرد که با کاریابی در این کشور می توان در آینده پاسپورت آن را نیز به دست آورد. از آنجا که دانشگاه های این کشور از اعتبار بسیار مناسبی برخوردار هستند، شانس ادامه تحصیل دانشجویان در دانشگاه های برتر جهان نیز افزایش پیدا می کند.

شرایط اعزام دانشجو به دانشگاه های اسپانیا

دانشگاه های این کشور معتبر و مورد تایید وزارت علوم خواهد بود، مانند مادرید و بارسلون و غیره. زبان در دانشگاه های این کشور برای بعضی از رشته ها به زبان انگلیسی تدریس می شود و برای کسانی که مسلط نیستن این امکان را دارند که دوره های کالج زبان شرکت کنند و شرایط خوبی برای این متقاضیان می باشد. کسانی که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را دارند شرایط بهتری برای ادامه تحصیل به این کشور را دارند. این باعث شده است که یکی از مزیت های دانشگاه های این کشور باشد. یکی دیگر از مزایای تحصیل در دانشگاه های این کشور این است که بدون مدرک زبان هم برای شما پذیرش تحصیلی صادر می شود و فقط باید اشخاص مدرک دیپلم 12 ساله را داشته باشند، ولی ما پیشنهاد می کنیم که به زبان انگلیسی مسلط باشید برای زندگی و تحصیل راحت تر خواهید بود.

دانشگاه های اسپانیا

دانشگاه های این کشور در سال 2023 از آن دسته دانشگاه های است که اعتبار خوبی در دنیا دارند. این اعتبار در این کشور و دیگر کشورها قابل بررسی است. در جدول ذیل می خواهیم میزان اعتبار دانشگاه های اسپانیا را بسنجیم.

نام دانشگاهرتبه جهانی رتبه در اسپانیا
دانشگاه مستقل مادرید351-4001
دانشگاه بارسلونا1842
دانشگاه مستقل بارسلونا1833
دانشگاه کامپلوتنس مادرید2474
دانشگاه ناوارا1155
دانشگاه کارلوس سوم دی مادرید3206
دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا3437
دانشگاه پمپو فابرا2338
دانشگاه پلی تکنیک والنسیا5059
دانشگاه زاراگوزا551-56010

البته این بخشی از دانشگاه های این کشور بود. توصیه می کنیم در خصوص نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه دانشگاه ها مقاله تحصیل کارشناسی در اسپانیا را مطالعه نمایید.

الزامات اعزام دانشجو به اسپانیا

یکی از شرایط اعزام دانشجو به این کشور در سال 2023 این است که دارای مدرک زبان باشید که بدین صورت برای پذیرش تحصیلی دانشجو و راحت تر صورت می گیرد. هزینه های تحصیل در دوره دکترا در این کشور تقریبا به صورت مجانی (رایگان) می باشد. و هزینه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد بین 5000€ تا 7000€ (یورو) می باشد که این هزینه به صورت حدودی می باشد. مدت زمان تحصیل در دوره دکترا 3 تا 5 سال می باشد. یکی دیگر از مزایای تحصیلی در این کشور این است که مجوز کار در حین تحصیل وجود دارد شما می توانید به صورت نیمه وقت کار کنید و کمک هزینه های تحصیل و زندگی خود باشید.

تحصیل در اسپانیا در طیف گسترده ای از رشته ها نظیر موارد زیر انجام پذیر می باشد:

  • علوم پایه
  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • مدیریت
  • مهندسی
  • فناوری و اطلاعات

اعزام دانشجو به اسپانیا با انواع ویزای تحصیلی

طی سالهای اخیرکشورهای مختلف جهان، با انواع مختلف ویزای تحصیلی تصمیمی به اعزام دانشجو به اسپانیا را گرفته اند. دانشجویان بین المللی به ویژه دانشجویان کشورهای ثالث که به دنبال تحصیل در اسپانیا هستند، باید برای دریافت ویزای تحصیلی خود اقدام نمایند. اسپانیا هر ساله پذیرای هزاران دانشجو به دانشگاه ها و کالج های پیشرفته خود است. به همین دلیل است که اسپانیا یک مقصد تحصیلی برتر برای اغلب دانشجویان اعزامی است که قصد دارند آموزش باکیفیت دریافت کنند. البته لازم به ذکر است که فرآیند درخواست ویزا جهت اعزام دانشجو به اسپانیا، از بوروکراسی های اداری پیچیده ای برخوردار است که لازم است متقاضیان صبور باشند.

در جدول زیر می توانید انواع ویزای تحصیلی جهت اعزام دانشجو به اسپانیا را مشاهده فرمایید:

انواع ویزای تحصیلی اسپانیامدت اعتبارتوضیحات
ویزای دانشجویی شنگنکمتر از 3 ماهدانشجویان متقاضی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای دوره تحصیلی کمتر از 3 ماه برای این نوع از ویزا اقدام می کنند.
ویزای دانشجویی کوتاه مدت3 تا 6 ماهویزای دانشجویی کوتاه مدت یا ویزای 180 روزه به دانشجویان این امکان را می دهد که دوره تحصیلی خود را در این کشور طی کنند. البته لازم به ذکر است که این نوع از ویزا از فرآیند پیچیده تری برخوردار است.
ویزای دانشجویی بلند مدتبیش از 6 ماهویزای دانشجویی بلند مدت اسپانیا به دارندگان این امکان را می دهد که دوره های بیش از 6 ماه را در اسپانیا بگذرانند. متقاضیان با این ویزا واجد شرایط ثبت نام در دوره های کارشناسی یا کارشناسی ارشد خواهند بود.

روند درخواست جهت اعزام دانشجو به اسپانیا

به طور کلی روند درخواست برای اعطام دانشجو به اسپانیا، با تصمیم گیری در مورد آنچه که دانشجویان علاقه مند به دنبال کردن آن هستند آغاز می شود. کشورهای مختلفی سالانه به دنبال اعزام دانشجو به اسپانیا هستند. که تمامی آنها باید روند درخواست برای اعزام دانشجو به اسپانیا را طی کنند. دانشگاه های اسپانیا به طور استثنایی از دانشجویان بین المللی استقبال می کنند، و روند درخواست در این کشور عمدتا جامع است. در نمودار زیر می توانید روند درخواست جهت اعزام دانشجو به اسپانیا را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست جهت اعزام دانشجو به اسپانیادر این بخش از مقاله نحوه درخواست برای اعزام دانشجو به اسپانیا در چند مرحله ساده برای شما عزیزان تفسیر کرده ایم:

نحوه درخواست جهت اعزام دانشجو به اسپانیاتوضیحات
انتخاب یک شهر مناسب در اسپانیااگرچه اغلب شهرهای اسپانیا استثنایی هستند، اما ذکر این نکته ضروری است که برخی از آنها هزینه بیشتری برای زندگی دارند.
انتخاب برنامه، مدرک و دانشگاه مناسبفهرستی از تمامی دانشگاه هایی که به آنها علاقه دارید را تهیه کنید. سپس مراحل انتخاب را با فهرست کوتاه برنامه های تحصیلی مورد نظر طی کنید.
بررسی الزاماتالزامات مهمترین بخش فرایند درخواست برای اعزام دانشجو به اسپانیا می باشد. به طور کلی نیازها بسته به برنامه و دانشگاه متفاوت است.
به رسمیت شناختن صلاحیت هابه رسمیت شناختن مدارک تحصیلی در اسپانیا ضروری است.
اقدام برای دانشگاه مورد نظردر نهایت زمان ارائه درخواست جهت اعطام دانشجو به دانشگاه مورد نظر است.

الزامات اعزام دانشجو به اسپانیا

دانشگاه های برتر اسپانیا 2023

بهترین موسسه اعزام دانشجو در سال 2023 به این کشور باید تا حدی اطلاعی نسبت به انواع دانشگاه های در این کشور و هزینه های آن داشته باشید.

نام دانشگاهشهریه دانشگاه به یورو
دانشگاه گرانادا€821
دانشگاه والنسیا€2600
دانشگاه سانتیاگو د کامپوستلا€4000
دانشگاه Rovira i Virgili€2900
نام دانشگاهشهریه دانشگاه به یورو
دانشگاه مستقل مادرید€2000 الی 3500€
دانشگاه بارسلونا€3500
دانشگاه پمپئو فابرا€3000 الی 4000€
دانشگاه مستقل بارسلونا€4500

اعزام دانشجو به اسپانیا و انواع بورس تحصیلی

دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور برای تمامی دانشجویان بر اساس پارامترهای خاص و سوابق پژوهشی قوی امکان پذیر می باشد که در این میان داشتن معدل بالا، مدرک زبان با نمره بالا و رزومه خوب کمک کننده است:

نوع بورسشرح
بورس تحصیلی به نام Icfoاین بورسیه تحصیلی بر اساس قوی بودن دانشجویان در رزومه تحصیلی و سوابق پژوهشی اعطاء خواهد شد.
بورس تحصیلی به نام MIT.Zaragozaاین نوع بورسیه به دانشجویان رشته های مهندسی و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد اعطاء می شود و علاوه بر کمک هزینه دارای برنامه های علمی و کاربردی برای دانشجویان بین المللی است.
بورس تحصیلی به نام La Ciaxaاین نوع بورسیه مخصوص دانشجویان رشته های علوم زیستی و سلامت، رشته های محض فیزیک و شیمی و ریاضی و مدیریت در مقطع دکترا اعطاء می شود که رزومه علمی قوی در این امر بسیار کمک کننده است.

اعزام دانشجو به اسپانیا با تحصیلات رایگان

اعزام دانشجو به اسپانیا با تحصیلات رایگان

دانشجویانی که به تحصیل در این کشور با هزینه رایگان می اندیشند بایستی برای بورس های تحصیلی این کشور اقدام کنند که در بالا توضیح داده شد و به اختصار شامل:

  • بورس تحصیلی به نام Icfo
  • بورس تحصیلی به نام MIT.Zaragoza
  • بورس تحصیلی به نام La Ciaxa

البته هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا کمتر از بسیاری کشورهای اروپایی هستند. هزینه این دانشگاه ها از 900€ الی 3000€ (یورو) در ماه متغیر است. در خصوص اخذ بورسیه تحصیلی این کشور، ابتدا می باید از شرایط اخذ بورسیه اطلاع یابید. برخی از بورسیه های این کشور بخشی از هزینه تحصیل را پوشش می دهند. برخی دیگر کل هزینه تحصیل را پوشش خواهند داد.

براساس تحقیقات، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EEA هنگام ثبت نام در دانشگاه های دولتی این کشور می توانند با شرایط زیر مواجه شوند:

  • از آن ها شهریه مشابهی با شهروندان اتحادیه اروپا و EEA دریافت می شود.
  • از آن ها شهریه دریافت می شود که حدود 1500€ الی 3000€ (یورو) بیشتر از شهریه برای شهروندان اتحادیه اروپا و EEA است.
  • از آن ها شهریه می گیرند که 2 یا 3 برابر بیشتر است.

کار دانشجویی در اسپانیا

اشتغال در کنار تصیل از سایر دغدغه های اصلی این روزه دانشجویان می باشد که کشور اسپانیا از این قانون مستثنی نمی باشد. دانشجویان این اجازه رو دارند که در کنار تحصیل مشغول به کار پاره وقت به میزان 20 ساعت در هفته شوند. شایان ذکر است که این مدت کاری نباید مانع تحصیلات متقاضی شود. بیشتر مشاغلی که در این کشور در اختیار دانشجویان قرار دارد به صورت موقتی است. از آنجایی که اکثر شغل ها در این کشور پاره وقت هستند، پیدا کردن کاری در پاره وقت در کنار برنامه تحصیلی می تواند دشوار باشد.

هزینه اعزام دانشجو به اسپانیا

هزینه اعزام دانشجو به اسپانیا بستگی به نوع دانشگاه (خصوصی یا دولتی)، ملیت شما، محل استقرار و برنامه ای که در آن شرکت می کنید دارد. اگر شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید، بسته به دلایل بالا هزینه اعزام دانشجو به اسپانیا تفاوت خواهد داشت. به طور کلی، انتظار می رود که در سال این میزان هزینه را پرداخت کنید:

  • 700€ الی €3500 (یورو) برای برنامه های لیسانس در دانشگاه های دولتی
  • 1000€ الی €3500 (یورو) برای برنامه های کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی
  • 960€ الی €1800 (یورو) برای برنامه MBA در دانشگاه های دولتی
  • 4000€ الی €20000 (یورو) برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های خصوصی
  • 10000€ الی €30000 (یورو) برای مدرک MBA در دانشگاه های خصوصی

هزینه های تحصیل معمولاً هزینه های جانبی مانند کتاب و مواد آموزشی اضافی را پوشش نمی دهد. هزینه تجهیزات تحصیلی می تواند حدود €100 (یورو) در هر ترم یا حتی بیشتر باشد. برای صرفه جویی در هزینه ها، می توانید کتاب های دست دوم را در گروه های رسانه های اجتماعی پیدا کنید یا به جای کتاب فیزیکی، یک نسخه دیجیتال خریداری کنید. هزینه تحصیل در دانشگاه های اسپانیا در مقایسه با سایر کشورها بسیار مقرون به صرفه است.

در نمودار زیر می توانید دانشگاه های ارزان اسپانیا را بیابید:

دانشگاه های ارزان اسپانیا

مدارک مورد نیاز برای دریافت پذیرش از اسپانیا

مهم ترین مدارک به شرح زیر می باشد:

  • از یکی از دانشگاه های این کشور نامه پذیرش کتبی بر روی سربرگ دریافت کنید.
  • تمامی مدارک به زبان اسپانیایی ترجمه شود و مهر دادگستری و وزارت امورخارجه داشته باشد.
  • گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت پزشکی داشته باشید.
  • وقت از سفارت بگیرید.
  • باید هتل یا مکان اقامت خود را رزرو کنید و کپی قرارداد و سند
  • پرینت گردش حساب 6 ماه ارائه دهید.
  • ارائه گواهی سلامت
  • ارائه رسید پرداخت هزینه های مربوط به ویزا و پذیرش تحصیلی این کشور
  • بیمه نامه تحصیلی برای طول دوره تحصیل دریافت نمایید.
  • فیش حقوقی تمکن مالی نشان دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در اسپانیا این امکان را دارید که با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و با کارشناسان ارشد ما در مورد شرایط اعزام دانشجو به اسپانیا مشاوره تلفنی و حضوری شوید. کارشناسان ارشد ما شرایط شما را بررسی می کنند و بهترین راه را برای مهاجرت به اسپانیا به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.

سوالات پرتکرار در خصوص اعزام دانشجو به اسپانیا

سوالات پرتکرار در خصوص اعزام دانشجو به اسپانیا در سال 2023 عبارتست از:

  • آیا اعزام دانشجو به اسپانیا در مقطع کارشناسی امکان پذیره و مدت آن چند سال است؟ اعزام دانشجو به اسپانیا با هدف تحصیل در مقطع کارشناسی میسر است، گفتنی است تحصیل در مقطع لیسانس در کشور اسپانیا حدود 3 الی 4 سال زمان بر خواهد بود. دانشجویان متقاضی در مقطع کارشناسی در اسپانیا به طور معمول باید 240 واحد را پاس کنند.
  • هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی کشور اسپانیا در مقطع کارشناسی چقدر است؟ اعزام دانشجو به اسپانیا با توجه به تحصیل در دانشگاه های خصوصی و یا دولتی دارای هزینه های متفاوتی است که به صورت متوسط هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی کشور اسپانیا در مقطع کارشناسی حدود 750€ الی 2100€ (یورو) در سال می باشد.
  • آیا اعزام دانشجو به اسپانیا از طریق دریافت بورسیه تحصیلی امکان پذیر می باشد؟ اعزام دانشجو به اسپانیا از طریق دریافت بورسیه تحصیلی امکان پذیر می باشد، اما برای دریافت بورسیه تحصیلی متقاضی باید پارامترهای خاصی نظیر معدل بالا، سطح زبان خوب و همچنین رزومه تحصیلی بالایی داشته باشد. اخذ بورسیه تحصیلی برای دانشگاه های اسپانیا و به صورت کلی کشورهای اروپایی میسر است اما احتمال خیلی پایینی دارد.
  • آیا شرایط الحاق همراه یا خانواده به دانشجو در اسپانیا امکان پذیر هست؟ متقاضیانی که از طریق اعزام دانشجو به اسپانیا وارد این کشور می شوند می توانند پس از استقرار در اسپانیا پروسه الحاق خانواده را شروع کنند و پس از دریافت کارت اقامت درخواست الحاق خانواده را به اداره مهاجرت اسپانیا تسلیم نمایند. خانواده یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی که در پروسه الحاق می توانند به وی در کشور اسپانیا ملحق شوند.
5/5 - (60 امتیاز)

16 دیدگاه برای “اعزام دانشجو به اسپانیا

  1. حامد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۳۴ سالمه – متاهل هستم در خصوص اعزام دانشجو به اسپانیا سوال داشتم
    من میخوام برای مقطع دکتری اقدام کنم
    پروسه اعزام دانشجو به اسپانیا چقد زمان میبره
    و اینکه ایا ویزای همراه دارد
    من یه فرزند ۲ ساله هم دارم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. صادقی گفت:

      سلام تحصیل در اسپانیا شرایط ویزای همراه ندارند. پروسه اعزام دانشجو بستگی سفارت کشور دارد. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. نادر گفت:

    با سلام من 18 ساله هستم برای دانشگاه های پزشکی میخوام اقدام کنم در اسپانیا میخواتسم بپرشم شما اعزام دانشجو به اسپانیا را انجام میدین و اینکه من معدل دیپلمم 19 امکان داره بتونم بدون هزینه درس بخونم باید زبان اسپانیایی حتما بلد باشم ؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما. شرایط تحصیل در اسپانیا برای دانشجویان خارجی با هزینه تحصیل می باشد و بایستی شهریه پرداخته گردد . در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. خسروی گفت:

    شنیدم جدیدا این کشور ویزا نمیده…

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط اخذ ویزای تحصیلی سهل نمی باشد. منتها موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این باب است. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

    2. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. در حال حاضر شرایط مساعدتری برای ویزای تحصیلی دارد. برای بررسی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  4. سامیار گفت:

    برای تحصیل در اسپانیا چه زبانی
    رو باید یاد بگیریم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب.
      بسته به رشته تحصیلی شما ربان تحصیل متغیر است. ولی امکان تحصیل به زبان انگلیسی مهیا است. برای بررسی با مشاورین ما در تماس باشید.

    2. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب بسته به رشته تحصیلی زبان تحصیل متغیر است. ولی اکثر رشته امکان تحصیل به زبان انگلیسی دارند. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  5. hiva گفت:

    با سلام ایا محدودیت سنی برای تحصیل در اسپانیا وجود داره؟ممنونم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب.
      بسته به مقطع تحصیلی دارد. برای بررسی این موضوع با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  6. تبسم گفت:

    چه عالی من هزینه های زندگی رو هم در مقالتون خوندم عالی بود

  7. علی قاسمی گفت:

    ممنون از سایت خوب شما

  8. یونس صادق زاده گفت:

    من با موسسه ای پیش رفتم که فقط پذیرش رو گرفته میگه ویزا رو انجام نمیدن نظر شما چیه

  9. سام گفت:

    تحصیل تو کشورهای انگلیسی زبان بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *