مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان

تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان یک گزینه عالی برای یادگیری این زبان انگلیسی در یک کشور خارجی می باشد. این یک فرصت بینظیر برای دانشجویان خارجی است. متقاضیان آنقدر تجربیات مختلف کسب می کنند که باعث می شود به عنوان یک فرد رشد کنند و در مورد خود بیشتر بدانند. یادگیری زبان انگلیسی به مردم کمک می کند تا یک شغل خوب یا یک آموزش خوب داشته باشند، اما فرصتی برای یادگیری در یک کشور دیگر زندگی افراد را خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنند ممکن است تغییر می دهد. با تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان، متقاضیان می توانند از مزایای بی شماری بهره مند شوند. در ادامه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار مفیدی درباره تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

درباره تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان

تقریباً 500000 نفر هر ساله برای یادگیری تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان به انگلستان سفر می کنند. به عنوان مرکز زبان انگلیسی و با داشتن شهرت علمی و تفریحی، همراه با میراث فرهنگی غنی، تنوع و ترکیبی از مناطق روستایی، شهرها و ساحل های مجاور، انگلیس مقصد مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی است. طیف گسترده ای از دوره های تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان در دسترس است، مناسب برای همه سنین از جمله:

  • دوره های یادگیری تعطیلات تابستانی برای کل خانواده
  • دوره های فشرده برای کمک به متقاضیان در حرفه انتخاب شده خود
  • دوره های تحصیل زبان انگلیسی سالانه برای آشنایی کامل با زبان انگلیسی و فرهنگ انگلستان

هر ساله هزاران کودک و نوجوان برای شرکت در دوره های فوق العاده تعطیلات انگلیسی به انگلستان سفر می کنند. مدارس و دانشگاه های انگلستان مکان های مناسبی برای زندگی دانشجویان، اقامت، یادگیری و تفریح ​​در کنار یکدیگر هستند. فعالیت های بسیار خوبی از جمله ورزش، هنر، موسیقی و بازدید از جاذبه های مختلف انجام می شود. زبان آموزان جوان به خوبی حمایت می شوند. آنها همیشه تحت نظارت هستند و قوانین سختگیرانه ای برای اطمینان از ایمنی دانش آموزان زیر 18 سال در هنگام حضور در انگلیس وجود دارد.

دلایل تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان

دلایل زیادی برای تحصیل در انگلستان وجود دارد مانند:

  • یادگیری سریعتر زبان انگلیسی
  • آشنایی کامل با فرهنگ انگلیسی
  • لذت بردن از مناظر بی نظیر انگلستان
  • شرکت در دوره های تفریحی سرگرم کننده برای زبان آموزان جوان

در انگلستان متقاضیان زبان انگلیسی را با معلمان مجرب و مجرب فرا خواهند گرفت. دانشجویان هر روز موارد جدیدی در زبان انگلیسی یاد خواهند گرفت و با سایر دانشجویان این زبان را تمرین خواهند کرد و برای بهبود مهارت های ارتباطی خود تمرین زیادی در زمینه صحبت کردن خواهند داشت. دانشجویان با یادگیری زبان انگلیسی در انگلستان با لهجه ها، اصطلاحات و واژگان انگلیسی آشنا می شوند. انگلیسی یک زبان جهانی است و یادگیری سبک های مختلف صحبت کردن جالب است. در انگلستان معلمان بسیار شفاف صحبت می کنند تا دانشجویان بتوانند بهتر و بیشتر درک کنند.

انگلستان به تمام متقاضیانی که قصد تحصیل زبان انگلیسی را دارند فرصت های مختلفی ارائه می دهد. مراکز معتبر زبان انگلیسی در سراسر انگستان در انگلیس، ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند وجود دارد. متقاضیان تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان می توانند در یک شهر بزرگ مدرن، یک شهر کوچک تاریخی، کنار ساحل یا در یک روستا مشغول به تحصیل شوند.

آموزش زبان انگلیسی در انگلستان

شرایط آموزش زبان انگلیسی در انگلستان از جمله موضوعات مهم متقاضیان جهت مهاجرت از طریق اعزام دانشجو به انگلستان می باشد. همانطور که می دانید امروزه دغدغه بسیاری از متقاضیان بین المللی پیش از مهاجرت تحصیلی توجه به این نکته می باشد که آیا در کشور مورد نظر می توانند آموزش زبان انگلیسی داشته باشند یا خیر. از طرفی آموزش زبان انگلیسی در انگلستان می تواند مزیت هایی را برای متقاضیان به همراه داشته باشد. اما این موضوع را بایستی در نظر داشته باشید که در صورت قبولی و کسب نمره عالی از امتحانات مربوطه امتیاز قبول در دانشگاه ممتاز و در نهایت اشتغال زایی مطلوب را به همراه خواهید داشت. طول دوره های آموزش زبان انگلیسی در انگلستان متفاوت می باشد و به صورت های مختلف از جمله دوره های فشرده یا نیمه فشرده برگزار می گردد.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در انگلستان

در خصوص هزینه آموزش زبان انگلیسی در انگلستان به این نکته توجه داشته باشید که هزینه آموزش با توجه به نوع موسسه آموزشی و شهری که برای تحصیل انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. اگر بخواهیم مبلغی را به عنوان هزینه آموزش زبان انگلیسی در انگلستان در نظر بگیریم این هزینه به صورت تقریبی از حدود   600£ (پوند) خواهد بود. دوره های آموزش زبان انگلیسی عمومی جهت آماده سازی متقاضیان برای امتحان از حدود 155£ (پوند) می باشد. همچنین برای کلاس های عمومی زبان انگلیسی که به صورت پاره وقت برگزار می گردد بایستی حدود 15£ الی 25£ (پوند) هزینه در نظر داشته باشید. در کنار اطلاع از هزینه آموزش زبان انگلیسی در انگلستان، موضوع دیگری به نام هزینه زندگی در انگلستان نیز در مبحت تحصیل در این کشور حائز اهمیت می باشد.

راه های تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان

به طور کلی، چندین راه برای تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان وجود دارد. این کشور بهترین مرکز برای تحصیل زبان انگلیسی می باشد و کلاس های نوآورانه و متمرکز انگلیسی که در انگلستان به دانشجویان ارائه می شوند کمک می کند تا افراد در مهارت های گوش دادن و صحبت کردن اعتماد به نفس داشته باشد. در این کشور بسیاری از مراکز انگلیسی با هدف ارائه آموزش خوب زبان انگلیسی در دانشجویان خارجی تأسیس شده اند. بسته به این که زبان انگلیسی افراد در چه سطحی است و در کدام زمینه مرتبط می خواهند پیشرفت کنند، می توانند یک روش را پیدا کنند که به نیازهای آنها پاسخ دهد. جهت اطلاع از شرایط کار در انگلستان ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

در جدول زیر به راه های تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان اشاره شده است:

ردیفشرح
1شرکت در یک کمپ تابستانی
2ثبت نام در یک برنامه زبان دانشگاهی
3شرکت در یک دوره فشرده زبان در یک آموزشگاه
4زندگی در یک خانه با میزبان انگلیسی (HOMESTAY)

راه های تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان

شرایط تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان

همه دانش آموزان برای ثبت نام در باید مدرکی دال بر توانایی زبان انگلیسی خود ارائه دهند. اکثر دانش آموزان خارج از بریتانیا باید یک آزمون زبان انگلیسی را به عنوان مدرکی برای اثبات توانایی زبان خود ارائه دهند. اگر برای رسیدن به سطح زبان مورد نیاز به کمک نیاز دارید، مرکز زبان طیف وسیعی از دوره های انگلیسی و یک دوره Presessional را برای دانشجویان با پیشنهاد مشروط یا بدون قید و شرط ارائه می دهد. دانشجویان فعلی که به سطح بعدی تحصیل در دانشگاه (مثلاً از پایه تا کارشناسی) پیشرفت می کنند، می توانند در آزمون پیشرفت شرکت کنند تا به نمره آیلتس مورد نیاز برای سطح بعدی دست یابند.

الزامات زبان انگلیسی شما به طور کلی به عنوان نمره آیلتس بیان می شود، اما علاوه بر آیلتس، چندین آزمون زبان انگلیسی دیگر را نیز می پذیرد. لطفا توجه داشته باشید که باید به نمرات زبان مورد نیاز به طور کلی و هر 4 مهارت (مگر اینکه ارائه‌ دهنده آزمون شما را از انجام یک مهارت بر اساس ناتوانی معاف کند) از یک جلسه امتحان آزمایشی کسب کنید. برای متقاضیانی که نیاز به ویزای دانشجویی دارند، هیچ مدرک دیگری برای مدرک زبان پذیرفته نمی شود. با این حال، دانشگاه طیف وسیع تری از شواهد را برای دانشجویانی که به ویزای دانشجویی نیاز ندارند در نظر می گیرد و موارد فردی بنا به صلاحدید رئیس دانشکده در نظر گرفته می شود.

دوره های زبان انگلیسی در انگلستان

دوره های آموزش زبان انگلیسی با توجه به نیازهای زبان و سطح مهارت های مختلف وجود دارد. در اینجا برخی از انواع اصلی ذکر شده است:

  • دوره های فشرده زبان: دوره های فشرده زبان به دانشجویاة در بهبود زبان انگلیسی در کلیه زمینه های زبان از جمله خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن کمک می کنند. یک دوره تمام وقت معمولا 15 تا 25 ساعت درس در هفته نیاز دارد.
  • دوره های پایه زبان: دوره های پایه زبان برای آمادگی برای یک دوره تحصیلی در دانشگاه مثلاً یک دوره کارشناسی می باشند. دوره های پایه به طور کلی زبان انگلیسی را برای اهداف دانشگاهی با مطالعه موضوع علمی یا حرفه ای منتخب دانشجویان ترکیب می کنند.
  • دوره های زبان انگلیسی برای امور خاص: با شرکت در برخی از دوره های زبان انگلیسی برای امور خاص، متقاضیان می توانند شرایط بهتری در برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مرتبط با کار داشته باشند. برای کار در حرفه ها مانند حقوق، پزشکی، پرستاری، مدیریت، معماری، بازیگری، روزنامه نگاری و مدیریت گردشگری و غیره، متقاضیان می توانند در این دوره ها شرکت کنند.
  • دوره های زبان برای تجارت: با شرکت در این دوره های زبان، متقاضیان می توانند زبان انگلیسی را برای تجارت یا حرفه انتخاب شده خود بیاموزند. برای شرکت در جلسات، سخنرانی ها و سایر محیط های مرتبط با کار، ثبت نام در این دوره های می تواند بسیار مفید باشد.

با مراجعه به سایر مقالات تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از سایر موارد مرتبط با تحصیل در این کشور مانند تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان و آموزش زبان انگلیسی در سفارت انگلستان آگاه شوند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان

  1. حریری گفت:

    همونطور که شمام گفتید هیچ کشوری مثل انگلستان برای یادگیری زبان انگلیسی و تحصیل به انگلیسی عالی و ممتاز نیست. یاد گرفتن لهجه و اصطلاحات انگلیسی از خود یادگیری زبان مهم تره. خصوصا لهجه انگلیسی که خیلی بین جوونا محبوبه و دوست دارن این لهجه رو یاد بگیرن. به نظر من اگر تا یه حد متوسطی زبان انگلیسی بلد باشی که حرف بزنی و بفهمی کم کم میشه بهتر یاد گرفت. با در نظر گفتن هزینه آموزش هم میشه گفت می ارزه که از یه مدرس کاملا انگلیسی و بومی این زبان رو یاد گرفت. واقعا این تجربه میتونه جذاب و هیجان انگیز باشه. به نظر شما میشه بعد از آموزش زبان انگلیسی سراغ کار تو این حوزه کرد؟ حالا نه تو این کشور ولی تو کشورهای دیگه اگر مدرک تحصیلی از خود کشور انگلیس باشه به نظر فرصت های کاری یا حتی تحصیلی خوبی پیش میاد.

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت اگر مهارتی در خصوص ورود به بازار داشته باشید می توانید برای ورود به بازار کار در انگلستان اقدام کنید. در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *