مهاجرت تحصیلی شیلی

تحصیل رشته هنر در شیلی

تحصیل رشته هنر در شیلی

تحصیل رشته هنر در شیلی برای دانشجویانی که قصد دارند در یک کشور زیبا و با هزینه های مقرون به صرفه تحصیل کنند مناسب می باشد. رشته هنر طیف وسیعی از موضوعات را شامل می شود. یک هنرمند می تواند نقاش، خطاط، عکاس، بازیگر، مجسمه ساز و یا موسیقی دان و آهنگساز باشد. در شیلی برای دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته هنر را دارند علاوه بر دانشگاه های دولتی و خصوصی کالج های هنری نیز وجود دارد که همواره دانشجویان بین المللی را می پذیرد. آموزش در شیلی بر آموزش فنی و عالی از طریق دانشگاه تأکید دارد. اکثر دانشگاه های شیلی فارغ از مانع زبان، فرهنگ دانشجویی و ارتباط خوبی را با دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. تحصیلات عالیه در شیلی هم در دانشگاه های خصوصی و هم در بودجه عمومی قابل دسترسی است.

مدرک لیسانس هنر در شیلی در پایان موفقیت آمیز یک برنامه دانشگاهی در مقطع کارشناسی اعطاء می شود. کسب مدرک لیسانس به طور معمول 4 سال مطالعه تمام وقت طول می کشد. کسانی که قصد دارند در هنرهای زیبا در شیلی، مطالعه داشته باشند، یا نقش های خلاقانه دیگری مانند طراحی مد یا هنرهای آشپزی را تجربه کنند، به احتمال زیاد برنامه مورد علاقه خود را در گروه هنر پیدا خواهند کرد. در شیلی علاوه بر زبان اسپانیایی می توانید به زبان انگلیسی نیز تحصیل کنید. همچنین می توانید در مقطع ارشد و دکترا در گرایش های متنوع هنر تحصیل کنید. با تحصیل در این کشور زبان اسپانیایی خود که از پرکاربردترین زبان ها در جهان است را تقویت کنید و بهبود ببخشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما در خصوص مهاجرت به شیلی اطلاعات جامعی ارائه می دهد.

بررسی تحصیل رشته هنر در شیلی

با گذراندن دوره هایی به زبان اسپانیایی در کنار دانشجویان کشور شیلی خود را برای مشاغل به زبان اسپانیایی در چندین کشور آماده می کنید. یکی از اهداف مهم تحصیل برای هر شخصی دست یابی به شغل مناسب و درآمد می باشد. با توجه به فضای بین المللی و رایج بودن زبان انگلیسی در شیلی می توانید خود را برای آینده تحصیلی و یا شغلی درخشان حاضر کنید. رشته هنر در شیلی در دانشگاه های معتبر و کالج های آکادمیک تدریس می شود. در پایتخت شیلی در سانتیاگو دانشگاه هنر محل تجمع و تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد. شما با تحصیل رشته هنر در شیلی ضمن ایجاد درک گسترده ای از تاریخ و فرهنگ شیلی، به سرعت مهارت های زبانی خود را ارتقا می دهید. هنر و خلق یک اثر هنری برای شیلی ها ارزشمند است.

داشتن الزامات در شیلی برای تحصیل رشته هنر برای دانشجویان از مسائل مهم تلقی می شود. در جدول زیر برخی از الزامات را مشاهده می کنید:

پارامترشرح
الزامات عمومیمدارک هویتی و گذرنامه و ویزای معتبر و عکس
الزامات تحصیلیمدرک زبانی به انگلیسی یا اسپانیایی- ارائه نمرات و سوابق تحصیلی-ارائه پروژه ها و سوابق هنری
الزامات مالیپرداخت هزینه های تحصیل و شهریه

فرصت های شغلی رشته هنر در شیلی

رشته هنر در شیلی از رشته هایی است که دانشجویان جوان خلاق در آن موفق می شوند. حتی می توانید با کارورزی در یک شرکت شیلی تجربه کار در دنیای واقعی را کسب کنید. همه دوره ها با فعالیت های برنامه درسی CIEE و گشت و گذار در خارج از شهر برای تقویت یادگیری در کلاس و ارائه درک بین فرهنگی تکمیل می شوند. در دانشگاه تدریس براساس تمارین عملی و نظری در کنارهم صورت می گیرد. بیشتر دانشجویان هنر امتحانات خود را به صورت پروژه ای و عملی تحویل می دهند. همچنین در شیلی در رشته هنر دانشجویان می توانند در طول دروه تحصیل خود در رشته مرتبط خود که فرصت های شغلی برای آن وجود دارد شاغل شوند.

مثلا مجسمه سازی و نقاشی و عکاسی و تئاتر از رشته هایی است که فرصت های شغلی در زمان دانشجویی وجود دارد. در نمودار زیر نرخ بیکاری در شیلی را مشاهده می کنید:

نرخ بیکاری در شیلی

تحصیل در شیلی

کلان شهر سانتیاگو ششمین شهر بزرگ آمریکای جنوبی است و بیش از شش میلیون نفر در آن زندگی می کند. سانتیاگو در مرکز شیلی واقع شده است، در این شهر که دانشجویان بیشتری در حال تحصیل هستند می توانید غذاهای جهانی، پارک هایی برای اوقات فراغت و گردش، بیابید. همچنین حین تحصیل در شیلی در این شهر شاهد معماری نئوکلاسیک و همه محصولات یک مرکز اقتصادی مدرن هستید. شیلی کشوری است مخلوط از زمین های بیابانی و یخچال های طبیعی، آتشفشان ها ودره های سرسبز و جنگل های انبوه و دشت های باز. شیلی برای جذب دانشجویان بین المللی با طعم ماجراجویی و فضای باز دانشگاه های خود را تقویت کرده و وجهه بین المللی برای دانشگاه ها ایجاد کرده است. این کشور یکی از قوی ترین سیستم های آموزش عالی در آمریکای لاتین را در خود جای داده است.

توصیه ای برای دانشجویان هنر در شیلی

شیلی با ادعای عنوان کشور شاعران یک پیشنهاد فرهنگی قوی به زیبایی بصری چشم انداز طبیعی خود می بخشد. از جمله شاعران و ستارگان ادبی این کشور برندگان جایزه نوبل گابریلا میسترال و پابلو نرودا و همچنین پرفروش ترین کتاب های بین المللی ایزابل آلنده و روبرتو بولانو هستند. این کشور با آرژانتین هم مرز است. سانتیاگو دارای جاه طلبی، فرهنگ و کنجکاوی زیادی است که در انتظار جذب دانشجویان بین المللی و گردشگران است. از آنجا که هنر در شیلی با تریخ و فرهنگ گره خورده است لذا از دانشجویان رشته های هنری در شیلی باید در این زمینه ها دانش خود را غنی تر کنند. هر برنامه دارای تورهای فرهنگی مکرر و یک تور مطالعه چند روزه است که منحصراً برای تکمیل دانشگاهیان برنامه و تقویت غوطه وری فرهنگی طراحی شده است. شما می توانید با اخذ ویزای تحصیلی شیلی برای زندگی در این کشور آماده شوید.

بدین ترتیب توصیه می شود دانشجویان بین المللی در سانتیاگو امور زیر را پیگری نمایند:

  • در یک تور مطالعه 3 روزه به Huilo Huilo شرکت کنید. ذخیره گاه طبیعی شگفت انگیز Huilo Huilo و منطقه Araucanía ، نماینده اصلی جغرافیای متنوع شیلی و غنای فرهنگی و طبیعی را کشف کنید.
  • از طریق سفرهای روزانه به شهرهای همسایه، جغرافیا، غنای طبیعی و تاریخ شیلی را کاوش کنید.
  • با فعالیت های متنوع فرهنگی از جمله بازدید از موزه ها، نمایشگاه های صنایع دستی و محله های تاریخی شناخته شده به عنوان نشانه های شهر سانتیاگو، تاریخ و هنرهای شیلی را کاوش کنید.
  • در یک کارگاه محلی سازی و غذاهای سنتی شیلی شرکت کنید.

بورسیه رشته هنر در شیلی

بورسیه رشته هنر در شیلی

کشور شیلی سالانه بیش از 8 میلیون $ (دلار) بورس و کمک هزینه تحصیلی برای کمک به دانشجویانی بین المللی فراهم می کند که رویای تحصیل در خارج از کشور را به واقعیت تبدیل کنند. دانشجویانی که به این برنامه مراجعه می کنند، بورس و کمک هزینه تحصیلی مانند بورس تحصیلی پینگ برای تعالی علمی و بورسیه ابتکار دسترسی جهانی (GAIN) و بورسیه تحصیلی در شیلی را دریافت می کنند. هزینه های این برنامه شهریه و مسکن را پوشش می دهد و بیش از50% از متقاضیان موفق به اخذ کمک هزینه مالی دریافت می کنند. در برخی از رشته ها و بورسیه ها مبالغی برای تورهای مسافرتی، بیمه و خدمات اضطراری 24 ساعته نیز در این برنامه گنجانده شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به شیلی خدمات ویژه ای ارائه می دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *