مهاجرت تحصیلی استونی

تحصیل رشته طراحی لباس در استونی

تحصیل رشته طراحی لباس در استونی در آکادمی هنرهای استونی امکان پذیر است. این آکادمی از سال 1914 ارائه کننده رشته های هنری و طراحی است. علاوه بر این نیز موسسات و کالج های دیگری مانند کالج هنر تارتو رشته طراحی لباس در استونی را ارائه می کنند. استونی یکی از کشورهای جذاب و در عین حال کم هزینه برای تحصیل در اروپاست. با هزینه شهریه حدود 2500€ (یورو) می توانید در استونی تحصیل کنید. در این کشور می توانید دوره های تحصیلی رشته طراحی لباس را در کارشناسی و مقاطع بالاتر بگذرانید.

البته توجه داشته باشید که اکثر دوره های ارائه شده در این رشته به زبان استونیایی هستند و نیاز به مدرک سطح B2 برای پذیرش دارد. برای تحصیل دوره ها به زبان انگلیسی نیز حداقل آیلتس 6 مورد نیاز است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شانس تحصیل و مهاجرت شما را می توانند با بررسی شرایط شما ارزیابی کنند.

تحصیل رشته طراحی لباس در کشور استونی

آموزش مد و طراحی لباس در آکادمی زمینه ای برای همه این مهارت ها فراهم می کند که باعث ایجاد یک سیستم پشتیبانی خوب و مطمئن در آینده می شود. از آنجایی که هنرمندان و طراحان مد بیش از 70 سال در استونی تحصیل کرده اند، نقطه قوت اصلی را می توان تداوم آموزش تخصصی دانست. تا امروز لیست فارغ التحصیلان در آکادمی هنرهای استونی به 300 نفر رسیده است. بسیاری از فارغ التحصیلان، با تجربه کاری، به عنوان اعضای هیئت علمی ادامه داده اند. مطالعات همچنین با مشارکت کارشناسان سایر رشته ‌ها و همچنین اعضای هیئت علمی خارجی در فرآیند مطالعه متنوع می ‌شوند. دانش و مهارت هایی که به دست می آید با آموزش عملی در شرکت های صنعت مد تقویت می شود.

برای بسیاری از دانشجویان در حال تحصیل رشته طراحی لباس در استونی اولین چالش بزرگ نمایش مجموعه‌ هایشان در نمایشگاه مد سالانه ERKI است. این رویداد سکوی پرتابی برای بسیاری از طراحان مد جوان بوده است و آنها را در معرض آماده‌ سازی پشت صحنه نمایش مد، یعنی فعالیت ‌های پشت صحنه انتخاب مدل ‌ها، طراحی لباس و آرایش مو، تمرینات حرکتی، ارتباطات، تقسیم مسئولیت ها و غیره قرار داده است. در لیست زیر موسسات ارائه کننده رشته طراحی لباس در استونی جهت تحصیل در استونی معرفی شده اند:

  • آکادمی هنرهای استونی
  • کالج هنر تارتو
  • دانشگاه علمی کاربردی تالین

تحصیل رشته طراحی لباس در آکادمی هنرهای استونی

آکادمی هنرهای استونی (EKA) که در سال 1914 تأسیس شد، تنها دانشگاه دولتی در استونی است که آموزش عالی در زمینه هنرهای زیبا، طراحی، معماری، رسانه، مطالعات بصری، فرهنگ هنر، میراث فرهنگی و حفاظت را ارائه می دهد. واقع در شهر پایتخت، تالین، یک موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی فعال و مرکز ملی پیشرو در نوآوری در فرهنگ بصری است. نزدیک به 1100 دانشجو در حال حاضر در آکادمی هنر استونی ثبت نام کرده اند و 89 استاد، دانشیار، معلم و مدرس از استونی و خارج از کشور به آنها آموزش می دهند. مطالعات در گروه های کوچکی از دانشجویانی که با دقت انتخاب شده اند انجام می شود.

این آکادمی 8 برنامه کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی ارائه می دهد:

  • طراحی و صنایع دستی
  • انیمیشن
  • هنر معاصر
  • طراحی تعاملی
  • ساخت فضا و مطالعات شهری

در طراحی و صنایع دستی، دانشجویان یک تخصص را انتخاب می کنند:

  • سرامیک
  • هنر و طراحی شیشه
  • جواهرات و آهنگری
  • طراحی پارچه
  • هنر و طراحی چرم
  • طراحی لباس

تحصیل رشته طراحی لباس در آکادمی هنرهای استونی

دانشکده طراحی لباس آکادمی هنرهای استونی

دپارتمان طراحی لباس و مد آموزش هایی را در زمینه طراحی لباس و زمینه های مرتبط ارائه می دهد. طراحی مد تاریخی و تفاسیر آن در زمان، نوآوری و فناوری های جدید، نقشه برداری از نیازهای گروه های هدف، ایجاد برندها و تفکر آگاهانه از محیط زیست تنها بخشی از موضوعات متنوعی است که به آن پرداخته شده است. این بخش کارهای خلاقانه و تحقیقاتی را ترویج می کند، نمایشگاه ها را سازماندهی می کند، شرکت در نمایشگاه ها و مسابقات مد را تشویق می کند و با صنعت مد همکاری می کند. فارغ التحصیلان دارای مدرک لیسانس در طراحی مد به عنوان دستیار طراحان مد واجد شرایط هستند و فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد حرفه طراح مد را به دست می آورند.

برنامه های درسی طراحی لباس در این آکادمی به شرح زیر است:

مقطعشرح
کارشناسیسال 1: دروس عمومی، کسب دانش پایه تخصصی (فناوری، طراحی)، آموزش عملی مرتبط با موزه ها و مردم نگاری، سال 2: موضوعات عمومی، موضوعات تخصصی که دانش و مهارت های عملی را توسعه می دهد، دروس انتخابی و اختیاری، آموزش عملی در صنعت مد. سال 3: دروس عمومی، موضوعات تخصصی تقویت کننده دانش و مهارت های عملی، دروس انتخابی بین رشته ای و اختیاری، تدوین کارنامه و ارائه آن در دفاع از مدرک
کارشناسی ارشدآموزش تخصصی عمیق (کلاس های کارشناسی ارشد، پروژه های مشارکتی، تدریس خصوصی توسط اعضای هیات علمی خارجی) آموزش عملی در صنعت مد، تهیه پایان نامه کارشناسی ارشد و ارائه آن در دفاع از مدرک
دکتریتحقیق فردی در مورد موضوعی که آزادانه انتخاب شده است، دفاع از پایان نامه دکتری

تحصیل لیسانس طراحی لباس در آکادمی هنرهای استونی

هدف از برنامه لیسانس ارائه دانش، تجربیات و مهارت هایی است که آنها را قادر می سازد:

  • درک ماهیت صنعت مد، جنبه های مختلف آن و سایر زمینه های فعالیت مرتبط.
  • پیشینه تاریخی، اجتماعی و اقتصادی مد را در یک زمینه معاصر ببینید.
  • از پتانسیل خلاق و فکری آنها استفاده کنید
  • تعادلی بین توسعه ایده ها، اجرای مادی آنها و ارائه نهایی پیدا کنید.

هدف برنامه کارشناسی آموزش هنرمندان مد یا مدیران پروژه طراحان است که با الزامات صنعت مد امروزی مطابقت دارند. برنامه های درسی شامل سخنرانی در مورد موضوعات عمومی و تخصصی، کلاس های کارشناسی، تحقیق و غیره است. برای دانشجویان مهم است که پذیرا، قادر به توسعه، سازگار، بین المللی و همچنین تیم گرا باشند.

با تحصیل این دوره مهارت های زیر را کسب خواهید کرد:

دوره مهارت های در استونی

درآمد طراحین لباس در استونی

میزان حقوق ماهیانه کار در استونی برای یک طراح لباس در این کشور متغیر است اما به صورت میانگین در حدود 2500€ (یورو) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 30000€ (یورو) در سال است. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته یک طراح لباس در استونی در بازه 1100€ (یورو) و حداکثر 5000€ (یورو) درآمد کسب می کند. بعد از فارغ التحصیلی در این رشته مشاغل مختلفی در دسترس خواهند بود:

  • طراح یا استایلیست در صنعت مد یا در شرکت های تجاری
  • خالق مجموعه های طراحان برای شرکت های خصوصی
  • روزنامه نگار و سردبیر مد
  • تصویرگر مد
  • معلم تخصصی

می توانید با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره اعزام دانشجو به استونی صحبت کنید و شرایط را بسنجید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *