مهاجرت تحصیلی روسیه

مدارس بین المللی روسیه

مدارس بین المللی روسیه از جمله مناسب ترین فرصت هایی است که یک خانواده می تواند برای فرزند خود در کشور روسیه فراهم کند. امنیت در این کشور در سطح بسیار مناسبی است و خانواده ها می توانند اطمینان داشته باشند که فرزند آن ها در یک محیط امن مشغول ادامه تحصیل است. دانش آموزان مدارس بین المللی در این کشور می توانند از خوابگاه های دانش آموزی نیز استفاده کنند. در این خوابگاه ها که دارای شرایط ویژه است. معمولا کلیه شرایط اولیه زندگی به صورت کامل فراهم شده است.

  • ایا مدرسه بین المللی مسکو برای تحصیل در روسیه گزینه ای ایده آل است؟
  • بهترین طرق مهاجرت به روسیه چیست؟

مدارس بین المللی در کشور روسیه دارای دسته بندی های مشخصی است. هر فرد با توجه به نیاز خود باید نوع مدرسه ای که می تواند در آن تحصیل کند را انتخاب کند. مدارس بین المللی روسیه به دانش آموزان کمک می کند. علاوه بر زبان انگلیسی یک زبان دیگر را نیز به اختیار خود بیاموزند. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به معرفی مهم ترین مدارس بین المللی در کشور روسیه خواهند پرداخت.

جایگاه مدارس بین المللی روسیه

مدارس بین المللی این کشور را می توانیم در دسته بندی مختلفی تقسیم بندی کنیم. این دسته بندی ها جهت سهولت معرفی این مدارس شکل گرفته است. علاقمندان به تحصیل در این مدارس بتوانند در بازه زمانی کوتاه تری به مدرسه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. در ادامه بخشی از مهم ترین مدارس بین المللی روسیه را معرفی خواهیم کرد. در یک دسته بندی کلی می توان مدارس بین المللی این کشور را چنین تقسیم کرد:

  • مدارس انگلیسی روسیه
  • مدارس آلمانی روسیه
  • مدارس کانادایی روسیه
  • مدارس بین المللی مسکو
  • مدارس بین المللی سن پترزبورگ
  • مدارس آمریکایی روسیه

مدارس بین المللی روسیه و مدرسه فردریش هس

مدرسه آلمانی فردریش ژوزپ هس یک مدرسه کاملا آلمانی است. این مدرسه در شهر مسکو بنا نهاده شده است. این مدرسه که در سال 1995 در این کشور افتتاح شده است. به طور کامل تحت حمایت وزارت آموزش کشور آلمان است. در سفارت کشور آلمان واقع شده است. شاید جالب باشد که بدانید دختران ولادیمیر پوتین نیز در همین مدرسه تحصیلات خود را به پایان رسانده اند. دانش آموزان این مدرسه هر روز 10 ساعت در محل تحصیل خود حاضر می شوند تا بتوانند با شرایط تحصیلی موجود در کشور آلمان به ادامه تحصیل بپردازند. کودکان از سن 3 سالگی می توانند در این مدارس به ادامه تحصیل بپردازند. تا پایان دوره دبیرستان امکان ادامه تحصیل در این مدرسه بین المللی وجود دارد.

از این تعداد متقاضیانی که این کشور را برای تحصیل انتخاب کرده اند، در نمودار زیر شرح داده شده است:

ملیت دانشجویان بین المللی در روسیه

مدرسه بین المللی مسکو در روسیه

مدرسه بین المللی مسکو یکی از بزرگترین مدارسی است که امکان تحصیل در مدارس بین المللی این کشور را برای دانش آموزان خارجی فراهم می آورد. این مدرسه در سال 2007 در شهر مسکو بنا نهاده شد. سیستم آموزشی آن تابع سیستم آموزشی بریتانیاست. بیش از 1000 دانش آموز در حال حاضر در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند. نوزادان 2 ساله می توانند برای نام نویسی در این مدرسه معرفی شوند. هزینه ثبت نام این کودکان در سال 5148€ (یورو) است که مربوط به یک سال تحصیلی می شود. هزینه تحصیل سال اول تحصیلی رسمی 8402€ (یورو) است. دانش آموزان آخرین سال دبیرستان برای 1 سال تحصیلی باید مبلغی معادل 10067€ (یورو) به مدرسه پرداخت کنند.

معرفی مدرسه آمریکایی آنگلو در روسیه

مدرسه آمریکایی آنگلو در سال 1949 به منظور امکان آموزش فرزندان کارکنان سفارت های خارجه در این کشور افتتاح شد. اما با گذشت زمان امکان تحصیل برای فرزندان مهاجران خارجی در این مدرسه نیز فراهم آمد. به طوری که در سال 2019 در حدود 1150 دانش آموز خارجی از 61 کشور جهان در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند. روند توسعه این مدرسه به گونه ای بوده است که در سالیان اخیر یک استخر با استاندارد جهانی و یک سالن تئاتر با 630 صندلی به امکانات موجود در مدرسه اضافه شده است. هزینه های تحصیل در مدارس بین المللی این کشور بالاست. اما مدرسه آنگلو خود یکی از گران قیمت ترین مدارس بین المللی در این کشور است.

در جدول زیر هزینه های مربوط به نام نویسی در این مدرسه ارائه شده است:

سال تحصیلیشهریه به یورو
ورودی اولیه10000€
دوره اولیه کودکستان18400€
کودکستان تا سال دوم دبستان27000€
سال دوم تا پنجم دبستان28000€
سال ششم تا هشتم29200€
سال نهم و دهم30300€
سال یازدهم و دوازدهم31600€

مدرسه آنگلو یک شعبه فعال در شهر سن پترزبورگ نیز داشته است. این مدرسه در سال 2018 فعالیت خود را متوقف کرد.

 

مدارس بین المللی روسیه و مدرسه کمبریج

مدرسه کمبریج یکی از شعبه های چندگانه خانواده آموزشی کمبریج است. در سال 2009 برای تحصیل 600 دانش آموز در این کشور افتتاح شد. با این وجود جمعیت دانش آموزان این دانشگاه در حال حاضر بیش از 600 نفر است. از 20 کشور مختلف در این مدرسه مشغول تحصیل هستند. دانش آموزان از 5 سالگی اجازه نام نویسی در این مدرسه را خواهند یافت. تا 19 سالگی فرصت ادامه تحصیل در این مدرسه را پیدا می کنند. دانش آموزان در این مدرسه در 5 مقطع تحصیلی مختلف و مجزا به تحصیل می پردازند. البته کودکستان این مدرسه نیز بخشی از سیستم آموزشی آن است.

  • 2 تا 5 سال کودکستان
  • 5 تا 11 سال راهنمایی
  • 11 تا 14 سال دبیرستان اول
  • 14 تا 16 سال دبیرستان دوم
  • 16 تا 19 سال دوره پیشرفته

این مدرسه دارای 4 ساختمان مجزاست که در بخش های مختلف شهر مسکو ساخته شده است. از مقطع دبستان تا دبیرستان را پوشش می دهند. شهریه این مدرسه از 900000RUB (روبل روسیه) روبل به علاوه 5000RUB تا 1300000RUB (روبل روسیه) به علاوه 7500€ (یورو) متغیر است. این مدرسه شامل وعده های غذایی، دفتر و احتیاجات کلاس درس می شود. مطالعه مقاله هزینه تحصیل و زندگی در روسیه می تواند به شما کمک کند تا از هزینه های احتمالی پیش رو در این کشور آگاه شوید. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره از متقاضیان مدارس بین المللی روسیه تقاضا می کنیم. تا ابتدا از شرایط مالی حضور فرزند خود در این کشور اطمینان حاصل کنند. در میانه راه متقاضی دچار مشکلات مالی نشود و موقعیت خود را از دست ندهد.

سوالات متداول در باب مدارس بین المللی روسیه

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب مدارس بین المللی روسیه می باشیم:

  • چرا مدرسه بین المللی مسکو در روسیه بهترین است؟ این مدرسه در سال 2007 در شهر مسکو بنا نهاده شد. سیستم آموزشی آن تابع سیستم آموزشی بریتانیاست. بیش از 1000 دانش آموز در حال حاضر در این .مدرسه مشغول به تحصیل هستند. نوزادان 2 ساله می توانند برای نام نویسی در این مدرسه معرفی شوند. هزینه ثبت نام این کودکان در سال 5148€ (یورو) است
  • انواع مدارس بین المللی روسیه کدام است؟ مدارس انگلیسی روسیه، مدارس آلمانی روسیه، مدارس کانادایی روسیه، مدارس بین المللی مسکو، مدارس بین المللی سن پترزبورگ و مدارس آمریکایی روسیه
Rate this post

16 دیدگاه برای “مدارس بین المللی روسیه

  1. ستایش نیک نفس گفت:

    من دانش اموز پایا هشتم هستم و دوومیدانی حرفه ای کار میکنم و رکورد و مقام دارم به انگلیسی تسلط کامل دارم و ویلن میزنم ایا شرایطم برای دبیرستان های روسیه مناسب است ؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما. در خصوص تحصیل در روسیه می توانید با کارشناسان ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید. توصیه می شود در خصوص هزینه زندگی در روسیه مقاله مذکور را مطالعه کنید.

  2. یاسمین باحیدری گفت:

    من کلاس هفتم هستم تسلط به المانی و اینگلیسی دارم روسی هم شروع کردم موسیقی و‌باله هم چندین ساله کار می کنم شرایط و هزینه برای من تو مدرسه شبانه روزی چطوره

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما در خصوص شرایط تحصیل در روسیه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. آیلین گفت:

    سلام من سال یازدهم هستم و میخوام برا دوازدهم اقدام کنم تسلط کامل به زبان انگلیسی دارم میتونم اقدام کنم بدون اینکه خانوادم همراهم بیان و هزینه اش چقدره؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام بله امکان اقدام برای شما وجود دارد. در خصوص بررسی مشاوره و شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  4. مهدی گفت:

    سلام من دانش آموز پایه دهم رشته علوم انسانی هستم معدل درسیم خوبع تا حدی مسلط به زبان انگلیسی هستم ‌‌واز12سالگی کلاس موسیقی میرفتم میخواستم از شما خواهش کنم چون وضع مالی خوبی نداریم بنظر شما بهترین مدرسه و کم هزینه ترین مدرسه شبانه روزی کدوم کشور هست لطفاً بهم یه مدرسه پیشنهاد کنید

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما در خصوص آشنای با مداری بین المللی و تحصیل در خارج با شماره 02191003232 در خصوص مشاوره تماس بگیرید.

  5. ارین گفت:

    سلام
    من در حال حاضر کلاس یازدهم هستم و میخوام برای دوازدهم اقدام کنم

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما. برای مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  6. صبا گفت:

    سلام من پایه هفتم هستم . به زبان چینی تسلط کامل دارم و ربان انگلیسی و روسی را به تازگی شروع کردم . از 5 سالگی پیانو میزنم . در مدرسه فرزانگان 8 درس میخوانم . زان برنامه نویسی سی را تا حدودی بلدم . لطفا من را راهنمایی کنید.

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب . شرایط ایده آلی برای مهاجرت از طریق تحصیل دارید. برای بررسی شرایط مهاجرت تحصیلی به روسیه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  7. Mafi گفت:

    سلام من پایه دهم تجربی هستم و میخواستم برای سال یازدهم اقدام کنم . نمرات بالایی دارم و به زبان انگلیسی تسلط دارم . و میخواستم بدونم کم هزینه ترین مدرسه بین المللی کدومه و اینکه شرایط ثبت نام چیه ؟ و اینکه پدر و مادر من هم فعلا قصد مهاجرت ندارن و این در مدارس بین المللی روسیه قابل قبول هست یا خیر ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای شما این امکان وجود داره که در مدارس بین المللی این کشور مشغول به تحصیل شوید.علاوه بر روسیه امکان تحصیل در مدارس بین المللی ترکیه، کانادا و استرالیا نیز برای شما مهیا می باشد. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  8. نیلوفر گفت:

    سلام. من دانش آموز سال ششم دبستان هستم . میخواستم بدونم میتونم برای تحصیل سال بعد ( و البته سال های بعدش) به روسیه برم؟ اگه میتونم برم بهترین مدرسه دخترانه شبانه روزی رو می تونید معرفی کنید ؟ برای پذیرش در یک مدرسه خوب به چه مدارک و نمراتی نیاز دارم؟ ارسال درخواست پذیرش رو باید چه زمانی ، به کجا و به چه صورت ارسال کنم؟ جواب رو کِی و به چه صورت بهم میگن؟ می تونم اونجا به یادگیری زبان همزمان با تحصیل ادامه بدم؟ و اینکه حدودا به چه میزان سرمایه ای نیاز دارم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. صادقی گفت:

      با سلام شرایط اخذ پذیرش در مدارس کشورهای مختلف با هم متغیر است. برای روسیه هم با توجه به پایه تحصیلی شما باید از این کشور قیم داشته باشید. برای اطلاع بیشتر با موسسه با شمراه 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *