مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته هوافضا در اوکراین

رشته هوافضا در اوکراین

رشته هوافضا در اوکراین یک راه بسیار خوب برای تحقق رویاهای دانشجویان می باشد و افراد می توانند آینده کاری بسیار مطلوبی داشته باشند. قبل از ورود به دوره های تحصیلی رشته هوافضا در کشور اوکراین، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند شما عزیزان را علاوه بر شرایط تحصیل رشته هوافضا در کشور اوکراین، با رشته مهندسی هوافضا و موارد مرتبط به صورت کامل آشنا سارند.

درباره رشته تحصیلی مهندسی هوافضا

مهندسان هوافضا مسئول برخی از باورنکردنی ترین شاهکارهای بشر هستند. مهندسان هوافضا همچنین تجهیزات بیشتری تولید می کنند که امکان پیش بینی هوا، تلفن های همراه، پخش تلویزیونی و پرواز فضایی را فراهم می کند. وقتی دانشجویان مهندسی هوافضا فارغ التحصیل می شوند. مهارت کافی برای ورود به بازار کار جهانی خواهند داشت. با استفاده از نبوغ، محاسبات، تعداد و استعدادهای فن آوری، مهندسان هوافضا در حفظ امنیت و آسایش مردم در 40 میلیون پرواز که هر ساله انجام می شود، کمک می کنند. به عنوان یک دانشجوی مهندسی هوافضا در کشور اوکراین، متقاضیان از تنوع تحصیلی بسیار زیادی بهره مند می شوند. تدریس تئوری و یادگیری در سالن سخنرانی، آزمایش و نمونه سازی در آزمایشگاه ها، ساخت مقیاس کامل در کارگاه و سایر موارد از جمله برنامه های رشته هوافضا در اوکراین می باشند.

مدرک مهندسی هوافضا می تواند به صدها شغل مختلف منجر شود که رایج ترین آنها عبارتند از:

  • مهندس هوافضا
  • مهندس تولید
  • مشاور مهندسی
  • طراح هواپیمایی

مهندسان هوافضا باید بسیار فنی و دقیق باشند. ضمن اینکه برای حل مشکلات نیز از خلاقیت و تفکر سریع استفاده می کنند. مهندسان هوافضا هواپیماها، فضاپیماها، ماهواره ها و موشک ها را طراحی می کنند. علاوه بر این، این مهندسین نمونه های اولیه را آزمایش می کنند تا از عملکرد آنها مطابق برنامه ها اطمینان حاصل کنند. این متخصصان همچنین قطعات و زیر مجموعه های این صنایع را طراحی می کنند. این قطعات شامل موتورها، قابهای هوایی، بال ها، وسایل فرود، سیستم های کنترل و ابزار می باشد. علاوه بر این، مهندسان هوافضا ممکن است مشخصات آزمایش مخرب و غیرمخرب را برای قدرت، کارایی، قابلیت اطمینان و دوام طولانی مدت هواپیماها و قطعات انجام دهند یا بنویسند.

شرایط رشته هوافضا در اوکراین

دانشگاههای مهندسی هوافضا در اوکراین برنامه هایی را ارائه می دهند. دارای مدرک مهندسی هوافضا در مقطع کارشناسی (لیسانس)، کارشناسی ارشد (فارغ التحصیل) و مقطع دکترا هستند. رشته هوافضا در اوکراین باعث می شود دانشجویان از فرصت های شغلی زیادی هم در کشور اوکراین و هم در کشورهای خارجی بهره مند شوند. مهندسی هوافضا با توسعه و طراحی ماشین های ساخته شده برای پرواز سروکار دارد. برنامه های رشته هوافضا در اوکراین می توانند در مورد فن آوری ها و نحوه ساخت چندین هواپیما و فضاپیما به درستی طراحی، ساخته و آزمایش شوند باشند. جهت تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در اوکراین را بررسی بفرمائید.

تحصیل در رشته هوانوردی در اوکراین در موسسه هواپیمایی خارکیف

تحصیل در رشته هوانوردی در اوکراین در موسسه هواپیمایی خارکیف

موسسه هواپیمایی خارکیف (دانشگاه هوافضای ملی) در سال 1930 به عنوان بخش هوانوردی موسسه پلی تکنیک خارکیف تاسیس شد. تاریخ آن با توسعه مهندسی هواپیما و علوم در اتحاد جماهیر شوروی ارتباط تنگاتنگی دارد. این دانشگاه به دلیل ایجاد نخستین هواپیمای با سرعت بالا در اروپا با یک سیستم فرود پیشرفته و ایجاد طراحی موتور توربوجت و کسب جوایز مختلف آکادمیک و طراحی بسیاری از سازه های هواپیمای مشهور است. موسسه هواپیمایی خارکیف یک مؤسسه آموزش عالی منحصر به فرد است. در آن هواپیماهایی توسط دفتر طراحی انستیتو تولید شده به طور سری در کارخانه های هواپیما و در خطوط هوایی مسافری استفاده می شود. این دانشگاه حدود 60000 مهندس را آموزش داده است. بیش از 80% از متخصصان دارای تحصیلات عالی که در بخش هوافضا در اوکراین کار می کنند. فارغ التحصیلان مؤسسه هواپیمایی خارکیف هستند.

در حال حاضر حدود 9500 دانشجوی دوره کارشناسی و 160 دانشجوی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند. در بین معلمان این دانشگاه یک برنده جایزه لنین ایالتی اتحاد جماهیر شوروی، هفت برنده جوایز ایالتی اتحاد جماهیر شوروی، 28 برنده جایزه دولتی اکراین، 11 برنده جایزه شورای وزیران اتحاد جماهیر شوروی وجود دارد. متوسط هزینه رشته هوافضا در اوکراین در موسسه هواپیمایی خارکیف 3000$ (دلار) می باشد و دانشجویانی که قصد دارند در دوره های آموزش زبان نیز شرکت کنند. از این رو می باید 1700$ (دلار) پرداخت کنند. جهت کار در این کشور مقاله ویزای کار اوکراین را بررسی بفرمائید.

دوره های تحصیل در رشته هوافضا در این دانشگاه به صورت زیر است:

دوره تحصیلیمدت زمان تحصیل در دوره
کارشناسی هوافضا4 سال
مدرک تخصصی هوافضا1 تا 1.5 سال
کارشناسی ارشد هوافضا1.5 تا 2 سال
دکتری هوافضا3 سال

تحصیل در اوکراین در دانشگاه ملی هوانوردی

دانشگاه ملی هوانوردی یکی از بهترین دانشگاه های اوکراین برای تحصیل رشته هوافضا می باشد. در سال 1933 تاسیس شده است. از این رو شامل 16 بخش، 2 دانشکده جدا، یک آکادمی حمل و نقل هوایی، دوازده موسسه تحقیقاتی و هشت دپارتمان می باشد. دانشگاه ملی هوانوردی یکی از قدرتمندترین مراکز آموزش عالی مرتبط با حمل و نقل هوایی در جهان است. همچنین حدود 25000 دانشجو در آن ثبت نام کرده اند که شامل نزدیک به 1500 دانشجوی خارجی از 55 کشور جهان است. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی اوکراین را بررسی بفرمائید.

این دانشگاه خلبانان آینده، خلبانان هواپیمای بدون سرنشین، هواپیماهای بدون سرنشین برای تجهیزات حمل و نقل هوایی و موتورهای هواپیما، کنترل کننده ها و مهندسان ترافیک هوایی، مهندسان تجهیزات هواپیما، کارشناسان الکترونیک رادیو، طراحان فرودگاه های مدرن، میدان های هوایی، کارشناسان حمل و نقل هوایی و لجستیکی، امنیت سایبری و متخصصان تشخیص سیستم، متخصصان محیط زیست، اقتصاددانان، حقوقدانان، روانشناسان، پزشکان و متخصصان دیگر را آموزش می دهد.

دانشکده های این دانشگاه عبارتند از:

  • دانشکده فناوری های اطلاعات، ژئودزی و سازمان استفاده از زمین
  • دانشکده مهندسی و مدیریت
  • دانشکده اسلوویانس
  • دانشکده کریوی ریح
  • دانشکده کرمنچوک
  • دانشکده واسیلکوف
  • دانشکده کیف

همچنین موسسات این دانشگاه شامل موسسه هوافضا، فرودگاه های موسسه، موسسه امنیت محیط زیست، موسسه اطلاعات و سیستم تشخیصی، موسسه علوم انسانی و 7 موسسه دیگر می شوند. هموطنان عزیزی که به فکر مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی هستند. قصد دارند اقدام به اخذ تابعیت و اقامت در اوکراین کنند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *