مهاجرت تحصیلی انگلستان

شرایط بورسیه دانشگاه بریستول انگلستان 2023

تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان

بیش از 600 برنامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، دوره‌ های حرفه ای و دوره های کوتاه مدت جهت تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان برگزار می گردد.  حدود 4000 نفر از این جمعیت از 140 کشور مختلف در سراسر جهان گرد هم آمده‌ ‌اند. اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید می توانید از میان دوره ها و موضوعات متفاوتی هم چون هنر، صنایع پیشرو، بهداشت، های تک، اقتصاد، حقوق، محیط زیست و علوم انتخاب نمائید

  • شرایط پذیرش در مقاطع مختلف دانشگاه بریستول انگلستان برای دانشجویان ایرانی به چه صورت می باشد؟
  • دانشگاه بریستول انگلستان در چه رشته هایی دارای شهرت است؟
  • دانشگاه بریستول انگلستان دارای چند دانشکده می باشد؟
  • آیا بورسیه دانشگاه بریستول انگلستان به دانشجویان ایرانی تعلق می گیرد؟

اولین قدم در بحث مهاجرت تحصیلی به بریتانیا اخذ پذیرش از یک کالج یا دانشگاه می باشد که دانشجویان می توانند برای دوره ها و مقاطع متفاوت تحصیلی در این کشور اقدام نمایند. در مورد شرایط تحصیل در این کشور نیز می توانید از مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره دریافت نمائید.

بررسی تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان

از سال 1992 این دانشگاه درهای خود را برای تحصیل دانشجویان سراسر دنیا گشود. از همان زمان این دانشگاه UWE که یکی از دانشگاه های غرب انگلیس است به محیطی مناسب تبدیل شد. دانشگاه مذکور متشکل از 3 محوطه دانشگاهی در بریستول، گلاستر و هارتبری می باشد. دانشجویان در این محیط‌ ها بیشترین زمان خود را به فعالیت های اجتماعی، کارهای مشارکتی، دوست یابی و شرکت در امور فوق برنامه اختصاص می دهند. این امر به افزایش آگاهی، کسب مهارت زندگی اجتماعی و تبادل اطلاعات و تجربیات از سراسر جهان می انجامد. تمام این امور با پشتیبانی و حمایت کارکنان دانشگاهی صورت می گیرد.

این دانشگاه با شعاری که از شعر معروف شاعر رومی با نام هوراس گرفته شده و عبارت است از : «بسط قدرت درونی با آموزش»، تمام هم و غم خود را بر آموزش مبنایی دانشجویان استوار ساخته است. به همین دلیل است که 4 برنده جایزه نوبل در رشته های مختلف نیز از این دانشگاه هستند.

دانشگاه بریستول انگلستان کجاست؟

برای متقاضیانی که دنبال تحصیل در انگلیس هستند آگاهی از موقعیت دانشگاه بریستول انگلستان حائز اهمیت است. موقعیت دانشگاه بریستول انگلستان به شرح زیر است:

دانشکده و آموزش در دانشگاه بریستول انگلستان

بیش از 200 رشته برای تحصیل در این دانشگاه در کشور انگلیس محیا است که شامل دانشکده های زیر می باشد:

  • مهندسی
  • حقوق
  • علوم اجتماعی
  • تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش
  • اقتصاد و امور مالی
  • مدیریت
  • مطالعات سیاسی
  • مطالعات بین الملل
  • علوم جغرافیایی
  • علوم پزشکی

تعداد دانشجویان در رشته های مختلف در این دانشگاه در نمودار زیر قابل مشاهده خواهد بود:

تعداد دانشجویان در رشته های مختلف در بریستول

این دانشگاه تضمین کننده ایجاد موقعیت شغلی محصلان در آینده است. تحصیل در این دانشگاه در بریتانیا می تواند به اشتغال افراد کمک نماید در حقیقت ارتباط موثر و تنگاتنگ این دانشگاه با بیش از 1000 شرکت تجاری مختلف که کمینه‌ آن از رولزرویس تا ان.اچ.اس متفاوت است. باعث به روز رسانی و استاندارد سازی اطلاعات و معلومات دانشجویان در زمینه ‌های مختلف صنعتی و حرفه ای می گردد.

تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه بریستول انگلستان

تحصیل در این دانشگاه انگلیسی برای مقطع کارشناسی نیز محیا است. تحصیلات در این مقطع، رتبه نخست از نظر رضایت دانشجویان را به خود اختصاص داده است. کارهای عملی همراه با دانش آکادمیک و نظری به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می سازد.

مسئولین این دانشگاه معتقدند که دانشجویان باید توانایی های مربوط به تفکر انتقادی، مستقل و رقابت سالم را از همان دوره کارشناسی به خوبی کسب نمایند. کارهای عملی به صورت حضور در محل کار یا تحصیل به صورت کارآموز، همواره در طول تحصیل به عنوان یک فرصت برای تمام دانشجویان این کشور فراهم است. این امر در کنار امکانات به روز رسانی شده و همراهی بخش صنعت، موجبات آشنایی دانشجویان با علوم و تجربیات نوین را فراهم می سازد. تعلیم یکی از حرفه های پر طرفدار نیز، جزو مبانی اصلی آموزشی این دانشگاه محسوب می شود.

بورسیه برای تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان

از سال 2006 تا کنون حمایت از دانشجویان کم بضات برای تحصیل در این دانشگاه در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت. به همین منظور بیش از 18 میلیون £ (پوند) به این امر اختصاص داده شده است. در صورتی که واحد اداری دانشگاه تشخیص دهد، افرادی که از خانواده های کم در آمد (با درآمدی کمتر از 25000£ (پوند) در سال) هستند و بتوانند امتیازات لازمی که دانشگاه هر ساله اعلام می نماید را کسب کنند، قادر به اخذ بورسیه خواهند بود. در مورد شرایط اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان نیز می توانید در نوشتار فوق مطالعه فرمائید.

دوره های مختلف تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان

بهترین زمان برای درخواست تحصیل در این دانشگاه در کشور انگلیس برای دانشجویان سال اول، پیش از تاریخ 8 ژوئن است. در حقیقت با درخواست تحصیل در این دانشگاه، پیش از این تاریخ، دانشجویان می توانند مکانی دانشجویی برای زندگی خود را تضمین نمایند. رشد فضاهای آموزشی نوین و محل اقامت برای دانشجویان این دانشگاه، وام دار سرمایه گذاری های گسترده در زمینه زیر ساخت ها به مدد فعالیت های اتحادیه های دانشجویی است. این دانشگاه در کشور انگلیس در زمینه رباتیک، علوم نوین و ادبیات کودکان پیشرو محسوب می شود و یکی از منابع مهم و شناخته شده تحقیقاتی در جهان است.

دوره های مختلف تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان

رتبه دانشگاه بریستول بریتانیا

رتبه بندی این دانشگاه بدین صورت است:

آیتمرتبه
پژوهش20 دانشگاه برتر در دنیا
رتبه در سال 2018رتبه 601 را در میان 800 دانشگاه برتر در سراسر دنیا

زندگی در شهر بریستول انگلستان

اولین شهر اروپایی که موفق به اخذ جایزه پایتخت سبز اروپا شد، این شهر بوده است. در سال 2015 یکی از روزنامه های پر طرفدار و حرفه ای در انگلیس، این شهر را شهری نمونه به منظور زندگی در سراسر بریتانیا نام برد. لازم به ذکر است که این شهر به دلیل فرهنگ غنی، زنده و پویا و هم چنین بعد مسافتی اندک نسبت به حومه های چشم نواز، نیز شهرت دارد.

زندگی در این شهر به اندازه ای لذت بخش است که بر اساس جدیدترین آمار، اغلب دانشجویان حتی پس از اتمام تحصیل خود، اقامت در این شهر را ادامه می دهند. فعالیت های جمعی دانشجویان علیه ارتکاب جرم باعث دریافت نشان فضای امن از سوی پلیس انگلیس توسط این دانشگاه شده است. کارشناسان و متخصصان امور مهاجرتی و اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی انگلستان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، با کادری مجرب و توانا با در اختیار داشتن وکلای کاردان و تجارب بین المللی به روز و ارزنده در زمینه تحصیل در انگلستان و اخذ اقامت این کشور آماده خدمات رسانی به علاقه مندان می باشند.

سوالات متداول در باب دانشگاه بریستول انگلستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دانشگاه بریستول انگلستان می باشیم:

  • دانشگاه بریستول انگلستان در چه رتبه ای قرار دارد؟ داانشگاه بریستول از بهترین دانشگاه های انگلستان است و در رتبه 93 جهان قرار دارد.
  • شهریه دانشگاه بریستول انگلستان چقدر است؟ شهریه دانشجویان بین المللی دانشگاه بریستول حدود 9000£ الی 10500£ (پوند) در سال است.
  • چه رشته هایی در دانشگاه بریستول ارائه می شوند؟ بیش از 200 رشته در دانشکده های مهندسی، حقوق، علوم اجتماعی، تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش، اقتصاد و امور مالی، مدیریت، مطالعات سیاسی، مطالعات بین الملل، علوم جغرافیایی و علوم پزشکی ارائه می شوند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *