مهاجرت تحصیلی ایرلند

تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی

تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی

تحصیل در کشورهای اروپایی در وهله اول به زبان رسمی کشور امکان پذیر خواهد بود. در این مقاله تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی بررسی می شود. در سال 2023 میلادی در این کشور تعدادی رشته تحصیلی در مقاطع مختلف به زبان انگلیسی ارائه شده است. متخصصان ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کسب تجربه های موفق در زمینه تحصیل در این کشور، آماده خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی خواهند بود.

سوالاتی که در این خصوص ذهن متقاضیان را به خود مشغول خواهد ساخت عبارت است از:

  • آیا تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور امکان پذیر خواهد بود؟
  • هزینه تحصیل در این کشور به چه میزان می باشد؟

تحصیل در ایرلند

زبان انگلیسی در این کشور در میان گویش مردم این کشور وجود دارد و همین امر موجب گردیده است که پس از زبان ایرلندی و زبان رسمی این کشور، زبان انگلیسی نیز جایگاه خود را بتواند دریافت نماید. چنانچه قصد تجارت، تحصیل و زندگی در این کشور را دارید می توانید از دوره های انگلیسی در این کشور بهره مند گردید.

تعدادی از دوره های زبان انگلیسی در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

نام دوره تحصیلیمحل برگزاری دورهطول دوره
دوره عمومی و فشردهدوبلین1 الی 12 هفته
دوره عمومیدوبلین1 الی 12 هفته
دوره نیمه عمومیدوبلین1 الی 12 هفته
دوره پیشرفتهدوبلین1 الی 52 هفته

هزینه تحصیل در ایرلند

هزینه تحصیل در این کشور در مقاطع مختلف و با توجه به طول دوره تحصیل متفاوت خواهد بود. هزینه تحصیل در شهرهای مختلف تحصیلی این کشور مانند دوبلین، کورک و گالووی بسیار متفاوت خواهد بود. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده در سال 2023 میلادی در این کشور هزینه تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور حدود 500€ الی 900€ (یورو) برای هر هفته تحصیلی خواهد بود. هزینه زندگی نیز در شهرهای مختلف این کشور متفاوت خواهد بود و از سایر کشورهای اروپایی کمی بالاتر می باشد. میانگین هزینه زندگی که در این کشور صرف خواهد شد حدود 500€ الی 1000€ (یورو) در ماه خواهد بود.

میانگین هزینه های زندگی در شهرهای مختلف این کشور به شرح زیر است:

شهر در ایرلندهزینه زندگی به یورو
دوبلین1100€
کروک860€
گالووی800€

مدارک مورد نیاز تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی

در این بخش برخی از شرایط و قوانین مهاجرت در خصوص تحصیل دانشجویان بین المللی برای تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور بیان شده است. این قوانین و مدارک در سال 2011 میلادی به ثبت نهایی ساده است. شرایط و مدارک اساسی در خصوص تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور به شرح زیر می باشد:

شرح مدارک تحصیل در ایرلند

دانشگاه های تحصیلی در ایرلند به زبان انگلیسی

اکثر دانشگاه های این کشور به زبان رسمی این کشور دروسی را ارائه خواهند داد. در این میان تعدادی دانشگاه به زبان انگلیسی نیز دورس و رشته های متفاوتی را دارند. رنکینگ جهانی دانشگاه های که در این کشور به زبان انگلیسی می باشند، بین 501_155 است. امکان تحصیل در بسیاری از رشته ها در این کشور به زبان انگلیسی میسر خواهد بود. بدین ترتیب مطالعه مقاله دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد داده می شود.

تعدادی از دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی در جدول زیر طبقه بندی شده است:

نام دانشگاهرنکینگ جهانی
University College Dublin181
University College Cork303
Trinity College Dublin98
Dublin City University471
University of limerick531
National University Of Ireland, Galway301
Maynooth university801

مزایای تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی

مزایای تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی موجب می شود که متقاضی بتواند توانایی کار را هم در این کشور پیدا کند. تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی در طول ترم به صورت 20 ساعت در هفته خواهد بود و هم چنین در تعطیلات 40 ساعت امکان اجازه کار برای متقاضی فراهم خواهد بود. از طریق مطالعه مقاله تحصیل در ایرلند به صورت جامع شرایط، مدارک و مزایای تحصیل در این کشور اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چند نمونه از مزایای تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور عبارت است از:

  • استاندارهای عالی تحصیلی
  • درآمد با بازار کاری مناسب
  • هزینه های مقرون به صرفه
  • امکان فرصت های کاری بعد از تحصیل
  • مهارت های بالای علمی و فنی

در خصوص تحصیل در این کشور معایبی نیز وجود خواهد داشت. تحصیل در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی گران تر می باشد. در بسیاری از مواقع تحصیل و سازگاری به زبان رسمی در این کشور برای متقاضیان بین المللی بسیار دشوار خواهد بود. هزینه های زندگی، خرید کتاب و سایر خدمات در این کشور بسیار بالاتر خواهد بود و به عنوان معایب کشور مذکور محسوب خواهد شد.

مزایای تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی

دوره های کارشناسی ارشد در ایرلند به زبان انگلیسی

برنامه های کارشناسی ارشد که به زبان انگلیسی می باشند، پیچیدگی های این زبان را در این کشور به آموزش خواهد گذاشت. تحصیل در این برنامه های آموزشی که به زبان انگلیسی در این کشور ارائه می شود، موجب می شود از لحاظ تحصیلی و سپس در حرفه کاری مد نظر خود موفق گردید.

در سال 2023 میلادی تعدادی از دوره های زبان انگلیسی برتر در مقطع کارشناسی ارشد در جدول زیر بیان شده است:

نام دورهطول دورهزبان دوره
دوره پایه زبان4 هفتهزبان انگلیسی
دوره پیش کارشناسی ارشد4 هفتهزبان انگلیسی
دوره ترکیبی با آیلتس 54 هفتهزبان انگلیسی

یادگیری و فهم زبان انگلیسی برای متقاضیان بین المللی از سایر زبان های دنیا راحت تر خواهد بود. همین امر موجب گردیده است که متقاضیان بین المللی در بسیاری از کشورهای اروپایی خواهان تحصیل به زبان انگلیسی باشند. در کشور هایی نظیر آلمان و اتریش امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود نخواهد داشت. مقاله تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی به قلم نویسندگان ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تحریر و نگارش شده است. تحصیل به زبان انگلیسی در بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است، در این خصوص مقاله تحصیل در هلند به زبان انگلیسی را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *