مهاجرت تحصیلی استرالیا

تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا

تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا

تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا با توجه به شرایط مناسب تحصیلی در کنار امکانات آموزشی خوب و دانشگاه های برتر انتخاب هوشمندانه ای است. در استرالیا دانشگاه های فوق العاده ای هستند که هر ساله در رتبه بندی های جهانی رتبه های خوبی اخذ می کنند. همچنین ه رساله به تعداد دانشجویان بین المللی حاضر در این کشور افزوده می شود. استرالیا به دلیل آب و هوای خوب و فرهنگ مهاجرپذیر و فضای بین المللی و وجود زبان انگلیسی در این کشور موجب می شود تا نظرات بسیاری از مهاجران را به خود جلب کند. دانشجویان بین المللی که خواهان تحصیل در این کشور هستند می توانند در مقاطع مختلف اعم از دیپلم و یا اخذ گواهینامه های مختلف شرکت کنند و همچنین می توانند در مقاطع آکادمیک دانشگاهی در مقطع لیسانس و ارشد و یا دکترا تحصیل نمایند.

در نظر داشته باشید که دانشجویان بین المللی باید با توجه به شرایط مندرج در سایت های دانشگاه های که دانشجویان بین المللی را پذیرش می کنند خود را در مواعد مقرر حاضر و اسناد مربوطه را آماده و ارسال کنند. دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی دانشجو می پذیرند معمولا آزمون های آیلتس و تافل را مدنظر قرار می دهند. بسیاری از مهاجران و دانشجویان پس از اتمام تحصیل خود با آشنایی با امکانات خوب و مقرون به صرفه و صلح و آرامش موجود در استرالیا تصمیم به اقامت در استرالیا می گیرند. برای این کار در وطل دوران دانشجویی خود به شغلی روی می آورند تا پس از اتمام تحصیل نیز تجربه ای داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در امور مهاجرت به استرالیا یاری می کند.

تحصیل در استرالیا

برای آینده تحصیلی و شغلی شما بسیار خوب است که در سابقه شما تحصیل و کار در استرالیا باشد. کلمه استرالیا همیشه در رزومه خوب به نظر می رسد. همچنین شما در استرالیا دانشجویان بین المللی بیشتری را در همان موقعیت خود پیدا خواهید کرد و با فرهنگ و زبان های مختلف آشنا می شوید. همچنین تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا موجب می شود تا شما زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید و بیشتر این زبان را درک کنید. تحصیل در استرالیا یک تجربه فراموش نشدنی است. در استرالیا انواع مختلفی از دوره های انگلیسی وجود دارد. رشته های مختلف و مقاطع مختلف در این کشور از جذابیت های زیادی به شما می رود. تحصیل در دانشگاه های معتبر در اروپا برای ادامه تحصیل نیز از مزایای تحصیل در استرالیا محسوب می شود.

در استرالیا دانشجویان بین المللی به رشته های مختلفی دسترسی دارند. در نمودار زیر زمینه های مورد علاقه دانشجویان در استرالیا را مشاهده می کنید:

رشته های پرطرفدار در استرالیا

مزایای تحصیل به انگلیسی در استرالیا

تحصیل در دوره انگلیسی در استرالیا مزایای بسیاری دارد. با ویزای دانشجویی می توانید در استرالیا کار کنید تا هزینه اقامت خود را پرداخت کنید. بعلاوه، نرخ بیکاری در استرالیا حدود 6% است، بنابراین فرصت کافی برای یافتن شغل خواهید داشت. در ابتدا ممکن است این کار رویاهای شما نباشد اما به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به پس انداز کردن و یا گرفتن وام از کسی، در حین تحصیل بمانید. توانایی کار در حین تحصیل، استرالیا را به مقصدی ایده آل برای هر کس تبدیل می کند. مدارس و دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی به دانشجویان رشته و دروسی را ارائه می دهند بسیار عالی هستند. آنها برای مطابقت با استانداردهای کیفیت بالا مورد نیاز دولت استرالیا، نیاز به عبور از فیلترهای رسمی زیادی دارند.

برخی از دلایل انتخاب دانشجویان بین المللی برای تحصیل در استرالیا عبارتند از:

  • سیستم آموزشی معتبر و الگو گرفته از برترین سیستم های آموزشی در جهان
  • استادان موفق و دانشمند در زمینه خاص
  • هزینه های مقرون تحصیل و زندگی
  • فرصت کار در حین تحصیل
  • آینده تحصیلی و شغلی عالی
  • اخذ اقامت
  • آب و هوای معتدل
  • فضای بین المللی

رتبه بندی دانشگاه های استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا که دارای رتبه برتر دانشگاه در این کشور است، در رتبه بندی QS World University Rankings دارای رتبه 20-30 است. این دانشگاه ملی تحقیقاتی که در کانبرا، پایتخت استرالیا واقع شده است، در مجموع 14442 دانشجو دارد. این دانشگاه همچنین دارای سابقه چشمگیری از رضایت و اشتغال دانشجویان است. دومین دانشگاه دارای رتبه برتر استرالیا، دانشگاه ملبورن در بین 100 دانشگاه برتر جهان در رتبه چهلم قرار دارد. این دانشگاه که در سال 1853 تاسیس شد، دومین دانشگاه قدیمی در استرالیا و قدیمی ترین دانشگاه در ویکتوریا است. از کل 42182 دانشجو در دانشگاه، حدود 12000 دانشجوی خارجی هستند. این دانشگاه بخاطر استانداردهای بالای آموزشی و پژوهشی خود بسیار مشهور است و طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد.

رتبه های دانشگاه های استرالیا هر ساله بسیار خوب هستند. در جدول زیر رتبه های دانشگاه های استرالیا را مشاهده می کنید:

دانشگاه های استرالیارنکینگ QS
دانشگاه ملی استرالیا30
دانشگاه سیدنی41
دانشگاه ملبورن33
دانشگاه نیو ساوت ولز45
دانشگاه کوئینزلند50
دانشگاه موناش57
دانشگاه استرالیا غربی90
دانشگاه آدلاید109
دانشگاه صنعتی سیدنی137
دانشگاه ولونگونگ185

دانشگاه های برتر برای تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا

دانشگاه های برتر برای تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا

دانشگاه نیو ساوت ولز، واقع در سیدنی، سومین دانشگاه برتر استرالیا است. این دانشگاه در بین بهترین دانشگاه های جهان دررتبه45 ام قرار گرفته است. در مجموع53481 دانشجو از حدود130 کشور در سراسر جهان در این دانشگاه تحصیل می کنند. UNSW بالاترین میانگین ATAR را در بین دانشگاه های استرالیا دارد و بیشترین تعداد500 دانشجوی برتر را به خود جذب می کند. این دانشگاه همچنین با بیش از200 دانشگاه در سراسر جهان همکاری تبادل و تحقیق بین المللی دارد. دانشگاه کوئینزلند چهارمین دانشگاه برتر استرالیا است که به دلیل استانداردهای بالای سیستم آموزشی و همچنین تحقیق شناخته شده است. در محاوره به عنوان دانشگاه ماسه سنگ شناخته شده است، دانشگاه کوئینزلند استرالیا قدیمی ترین دانشگاه در استرالیا است. این دانشگاه که در بریزبن، پایتخت کوئینزلند واقع شده است، بیش از52000 دانشجو دارد که شامل15000 دانشجوی بین المللی است که از140 کشور در سراسر جهان استقبال می کنند.

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا

دانشگاه های استرالیا برای پذیرش دانشجویان بین المللی که خواهان تحصیل به زبان انگلیسی هستند باید مدارک اثبات مهارت شما در زبان انگلیسی را ببینند. تمام دانشگاه های استرالیا این آزمون های رسمی انگلیسی را می پذیرند TOEFL iBT و آیلتس آکادمیک و C1 پیشرفته و پیرسون PTE آکادمیک. دانشجویان از کشورهای انگلیسی زبان نیاز به ارائه این مدارک ندارند. برای ثبت نام در آزمون انگلیسی کمبریج ، باید یک مرکز آزمون مجاز پیدا کنید. بیش از2800 مرکز در 130 کشور جهان وجود دارد. همه آنها توسط کمبریج انگلیسی بازرسی می شوند و از استانداردهای بالای ما برخوردار هستند. مراکز آزمون در کشور و شهر منتخب خود را بیابید و خود را برای آزمون آماده کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به استرالیا به شما مشاوره های تخصصی ارائه می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *