مهاجرت تحصیلی مالت

اخذ بورسیه تحصیلی در مالتا

اخذ بورسیه تحصیلی در مالتا

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در مالتا براساس قوانین 2023 برای کسانی که قصد تحصیل در این کشور زیبا را دارند می تواند جذاب باشد. مالتا به عنوان کشوری جزیره ای دارای هزینه زندگی و تحصیل است. اخذ بورسیه می تواند تا حد زیادی از بار هزینه را از دوش متقاضیان بردارد. این کشور توریستی کوچک در آب های مدیترانه و جنوب ایتالیا واقع است. هرچند مالتا دانشگاه های کمی دارد اما به دلیل اقلیم منحصر به فردش از تمام جهان متقاضیانی برای تحصیل دارد.

در ایران اغلب افراد با دوره های زبان مالتا آشنا هستند. اما به نظر می رسد بد نباشد اگر قصد تحصیل در مالتا را دارید در مورد بورسیه های تحصیلی مالتا نیز اطلاعاتی کسب کنید. پس در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعات بیشتری در رابطه با موضوع اخذ بورسیه تحصیلی در مالتا می‌ باشید در ادامه این مقاله همراه ما باشید. البته برای آشنایی بیشتر با شرایط این کشور زیبای اروپایی می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز مراجعه فرمایید.

اینفوگرافیک اخذ بورسیه تحصیلی در مالتا

مزایای اخذ بورسیه تحصیلی در مالتا

مزایای بورسیه تحصیلی مالتا باعث شده است که این کشور از گزینه های مورد انتخاب افراد برای تحصیل باشد. شرایط تحصیل در مالتا برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متنوعی را در نظر گرفته است. معمولا با استفاده از این بورسیه ها تا حدی هزینه‌ های دانشجویان در این کشور کاهش می یابد. برای مهاجرت تحصیلی به مالتا دانشجویان باید به سفارت اتریش یا لهستان مراجعه کنند زیرا کشور مالتا در ایران سفارت ندارد.

چند مورد از مزایای اخذ بورسیه تحصیلی در مالتا از این قبیل اند:

  • هزینه های تحصیل و زندگی در کشور مالتا مناسب است.
  •  این کشور از امنیت اجتماعی بالایی برخورداراست.
  • امکان تحصیل در یکی از کشورهای عضو شنگن فراهم می گردد.
  • تحصیل در مالتا به عنوان سکوی پرتاب تحصیل در دیگر کشورها است.

فرصت های عالی بورس تحصیلی در مالتا

به استثنای ارائه بورس تحصیلی توسط دانشگاه، بسیاری از سازمان های دولتی و نیمه خصوصی یا حتی خصوصی نیز به منظور تحقیق و پژوهش به محققان و دانشجویان خارجی بورس و کمک هزینه تحصیلی ارائه می دهند. موسسه سفیران سروش سعادت با در اختیار داشتن آخرین لیست ارائه دهندگان بورس تحصیلی در سال 2023 می تواند پاسخگوی تمام سوالات شما در زمینه بورس تحصیلی در مالتا باشد. متقاضیان بورس تحصیلی در مالتا بایستی به انواع بورسیه های تحصیلی این کشور اشراف داشته باشند.

لذا ذیلا به صورت کلی بورسیه های تحصیلی مالتا بررسی شده است:

انواع بورسیه تحصیلی در مالتا

کمک مالی ملل متحد در دانشگاه مالتا

کمک مالی ملل متحد در مالتا، یک بورس تحصیلی بین المللی است. این بورس توسط دولت مالتا برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. دانشجویان واجد شرایط این بورس باید قصد ادامه تحصیل در مالتا در مقاطع عالی و ارائه یک پروپوزال در علوم پیش رو را داشته باشند. این بورس تحصیلی تنها برای دانشجویان خارجی قابل استفاده است.

همچنین امکان اخذ مدرک کارشناسی ارشد یا اخذ کمک هزینه تحصیلی در مقطع دکتری برای ادامه تحصیل در رشته های زیر وجود دارد:

  • محیط زیست
  • تغییرات اقلیمی
  • تاب آوری در مقابل تغییرات اقلیمی
  • جانور شناسی
  • بیوتکنولوژی
  • حقوق
  • علوم سیاسی
  • فلسفه
  • جامعه شناسی

بورسیه بین المللی کالج مالتا

ارائه بورس تحصیلی کامل کالج بین المللی GCM براساس شایستگی تحصیلی ست. این کالج فرصت هایی فوق العاده برای دانشجویانی که در طول تحصیلات گذشته خود به طور اعلایی به تحصیلات عالی دست یافته اند ارائه می دهد. همچنین این فرصت ها برای کسانی که مایل به تحصیل در لیسانس یا مدرک ارشد در کالج بین المللی مالتا هستند نیز فراهم است

شرایط تمام متقاضیانی که در یکی از دوره های زیر پذیرفته شده اند باید مورد توجه قرار گیرد:

  • MBA – دانشگاه چستر
  • مدرک مدیریت – دانشگاه چستر
  • مدیریت دانش
  • دوره پایه در مدیریت با زبان انگلیس

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی مالتا

شرایط بورسیه تحصیلی مالتا به این صورت است که دانشجویانی که برای تحصیل به کشور مالتا مهاجرت می کنند در تلاش هستند که بتوانند بورسیه تحصیلی مالتا را دریافت کنند . دریافت بورسیه تحصیلی مالتا به دلیل کاهش هزینه های دانشجویان باعث می شود که دانشجویان راحت تر و با خیال آسوده تر به تحصیل خود بپردازند.

برای اخذ بورسیه تحصیلی مالتا نیاز است که فرد اصطلاحا در سن طلایی خود باشد. سن افراد با توجه به مقطع تحصیلی متفاوت است و تنها بورسیه به بازی سنی خاصی تعلق می گیرد.

در جدول زیر مقابل هر مقطع سن مورد پذیرش نگاشته شده است:

مقطعسن مورد پذیرش
کارشناسی18-19
کارشناسی ارشدتا 24
دکتریتا 27

برای دریافت بورسیه علاوه بر سن به سطح زبان متقاضیان نیز توجه می شود. برای موفقیت در زمینه دریافت بورسیه تحصیلی مالتا داوطلبان باید دارای مدرک زبان و معدل بالا در مقاطع قبلی خود باشند . علاوه بر موارد ذکر شده تسلط داوطلبان به زبان کشور مالتا و داشتن مقالات بین المللی ISI تاثیر فراوانی در افزایش شانس داوطلبان دارد

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی مالتا

کمک هزینه تحصیلی مالتا

مالتا یک کشور اروپایی است. دانشجویان بین المللی می توانند بورسیه های دولت مالتا را بدون آیلتس 2023 دریافت کنند. بورسیه دولتی مالتا به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا درخواست دهند. برنامه تحصیلی تحت بورسیه دولت مالتا. بورسیه تحصیلی در مالتا بدون آیلتس در دسترس است. مالت دارای سیستم آموزشی در سطح جهانی و استاندارد زندگی عالی است. سیستم آموزشی در مالتا از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است.بورس تحصیلی Endeavor یکی دیگر از بورسیه های برتر ارائه شده توسط دولت مالتا است. بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان در زمینه های مختلف از جمله آموزش، مالی، بهداشت، علوم انسانی و هنر در دسترس است. این بورسیه های دانشگاهی مالتا تقیریبا می تواند بخش بزرگی از شهریه را پوشش دهد.

دانشگاه ‌های مالتا، سازمان‌های مستقل در مالتا و وزارت آموزش و پرورش در مالتا بورسیه‌ های تحصیلی مالتا را ارائه می ‌دهند. مالت یکی از اعضای اتحادیه اروپا است. دانشگاه‌ های مالتا از زبان انگلیسی به‌عنوان رسانه آموزشی استفاده می‌کنند، زیرا انگلیسی به طور گسترده در آنجا صحبت می‌شود. بیش از 200 دوره در مالتا ارائه می شود. هزینه تحصیل و هزینه های اقامت در مالتا در مقایسه با برخی از کشورها بسیار پایین است. حتی نگران آزمون زبان انگلیسی نباشید. دانشگاه های مالتا هر ساله پذیرای صدها دانشجوی بین المللی هستند و آموزش با کیفیت بالا در زمینه های مختلف به آنها ارائه می دهند.

در نمودار زیر شاهد پوشش هزینه های تحصیلی با بورسیه مالتا می باشید:

پوشش هزینه های تحصیلی با بورسیه

تحصیل در دانشگاه های برتر مالتا

در جدول زیر شاهد طول دوره های تحصیلی در این کشور می باشیم:

مقطعطول دوره
کارشناسی3 الی 5 سال
کارشناسی ارشد1 الی 3 سال
دکتری1 الی 3 سال

در ادامه به معرفی دانشگاه هایی که دانشجویان در کشور مالتا می توانند از آنها بورسیه تحصیلی دریافت کنند می پردازیم. معروف ترین دانشگاه های این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه ملی مالتا
  • دانشگاه علوم و فنون تکنولوژی مالتا
  • دانشگاه علوم جهانگردی مالتا
  • انستیتو توریسم

دانشگاه علوم جهانگردی مالتا

دانشگاه علوم جهانگردی مالتا که یکی از دانشگاه های کشور مالتا است. در زمینه های جهانگردی و صنعت توریسم به آموزش دانشجویان می پردازد . دانشجویان این دانشگاه پس از گذشت ترم اول تحصیل خود در این دانشگاه می توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام نمایند . البته دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه باید به زبان انگلیسی مسلط باشند . اگر دانشجویان به زبان انگلیسی مسلط نباشند باید در دوره های زبان انگلیسی در کشور مالتا که تقریباً بین 6 تا 9 ماه زمان لازم دارد شرکت نمایند. هزینه این دوره را که 6000€ (یورو) است پرداخت نمایند .

آشنایی با بورسیه تحصیلی متقاضیان در مالتا

از معروف ترین بورسیه های تحصیلی موجود در این کشور می توان به بورسیه تحصیلی دانشگاه دولتی uom اشاره کرد. دانشگاه دولتی uom در کشور مالتا واقع است. تقریباً 11000 دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند. از این تعداد تقریباً 650 نفر دانشجویان خارجی هستند. دانشجویان این دانشگاه می توانند از بورسیه تحصیلی استفاده نمایند.

برای رشته های پزشکی در مالتا و رشته دندانپزشکی در کشور مالتا در هر سال فقط تعداد 30 نفر می توانند پذیرش دریافت نمایند. دانشجویانی که برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی و رشته های مرتبط بتوانند پذیرش دانشگاه های مالتا را دریافت نمایند. حتماً باید در دو A-LEVEL در کالج های مالتا شرکت نمایند. طول دوره کالج در کشور مالتا 2 سال می‌ باشد. پس از گذشت این 2 سال داوطلبان می توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی مالتا اقدام نمایند. معمولاً دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارای تحصیل رایگان در کشور مالتا هستند. این دانشجویان می توانند از بورسیه تحصیلی مالتا استفاده نمایند. معمولاً بورسیه تحصیلی مالتا در قالب کمک هزینه هایی نیز به دانشجویان ارائه می شود.

آشنایی با بورسیه تحصیلی متقاضیان در مالتا

نکات مهم متقاضیان اخذ بورسیه تحصیلی در مالتا

یکی از نکات مهمی که متقاضیان اخذ بورسیه جهت تحصیل در مالتا باید به آن توجه داشته باشند این است که در کشور مالتا دانشگاه های انگلیسی نیز وجود دارد. افرادی که موفق شوند در دانشگاه های انگلیسی کشور مالتا پذیرش بگیرند و تحصیل نمایند. پس از گذشت 3 ترم تحصیلی می توانند از دانشگاه های کشور انگلیس پذیرش بگیرند.

لازم به ذکر می باشد که در این کشور دوره ها و هم چنین برنامه های تحصیلی از نوع بین المللی چندان زیادی وجود ندارد. ولی تعدادی از انواع بورسیه های تحصیلی در این کشور وجود دارد .وجود این تعداد بدین معنا نمی باشد که این کشور برای ثبت نام نمودن از دانشجویان بین المللی اقدام به ایجاد فرصت های تحصیلی زیادی کرده است.

اگر علاقمند به تحصیل در این کشور زیبای اروپایی هستید، این فرصت را دارید تا به مراجعه نمودن به لینک های نظیر دکترا در مالتا یا مهاجرت تحصیلی به مالتا به اطلاعات کامل تری دست یابید. همچنین می توانید برای مشاوره با تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمایید.

سوالات متداول در باب بوسیه تحصیلی مالتا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب بورس تحصیلی کشور مالتا می باشیم:

  •  مزایای اخذ بورس تحصیلی مالتا کدام اند؟ هزینه های تحصیل و زندگی در کشور مالتا مناسب است، این کشور از امنیت اجتماعی بالایی برخورداراست، امکان تحصیل در یکی از کشورهای عضو شنگن فراهم می گردد و تحصیل در مالتا به عنوان سکوی پرتاب تحصیل در دیگر کشورها است.
  • شرایط اخذ بورسیه تحصیلی مالتا چیست؟ برای دریافت بورسیه علاوه بر سن به سطح زبان متقاضیان نیز توجه می شود. برای موفقیت در زمینه دریافت بورسیه تحصیلی مالتا داوطلبان باید دارای مدرک زبان و معدل بالا در مقاطع قبلی خود باشند . علاوه بر موارد ذکر شده تسلط داوطلبان به زبان کشور مالتا و داشتن مقالات بین المللی ISI تاثیر فراوانی در افزایش شانس داوطلبان دارد
5/5 - (5 امتیاز)

1 دیدگاه برای “اخذ بورسیه تحصیلی در مالتا

  1. صدف گفت:

    سلام این مقاله خلاصه و کمی بود در مورد بورسیه تحصیلی مالتا. میدونم که مالتا فرصت های تحصیلی کمی داره یعنی بورسیه هاش هم برای دانشجوهای خارجی نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *