مهاجرت تحصیلی سنگاپور

بورس تحصیلی در سنگاپور

بورس تحصیلی در سنگاپور

تحصیل در کشور سنگاپور به همراه هزینه های زیادی برای متقاضیان خارجی می باشد و بیشتر متقاضیان به دنبال کسب بورس تحصیلی در سنگاپور می باشند. بورس تحصیلی در سنگاپور دارای انواع مختلفی می باشد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا در این مقاله شما را با انواع و شرایط کسب بورس تحصیلی در سنگاپور مطلع سازند. کشور سنگاپور در بخش جنوبی شرقی قاره آسیا واقع شده است. دارای شرایط اقتصادی و اجتماعی بسیار مطلوبی می باشد.

هر ساله افرادی زیادی با اهداف مختلف به کشور سنگاپور مهاجرت می کنند. لازم به ذکر است که متقاضیانی که قصد دارند برای تحصیل به کشور سنگاپور مهاجرت کنند، بایستی جهت کسب روادید تحصیلی کشور سنگاپور، اقدام به کسب قبولی و پذیرش از دانشگاه مورد نظر کنند.

مدارک و شرایط مورد نیاز بورس تحصیلی در سنگاپور

یکی از مهم ترین مواردی که متقاضیان باید جهت کسب بورس تحصیلی در سنگاپور آن را در نظر داشته باشند، ارائه و تحویل مدارک مورد نیاز می باشد. به طور کلی بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی دانشگاهی در کشور سنگاپور به دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. تعداد بورسیه های تحصیلی که در دوره کارشناسی به دانشجویان ارائه می شوند بسیار کم می باشند. نسخه اصلی تمامی مدارکی که در این بخش ذکر می شوند باید به دانشگاه مورد نظر تحویل داده شوند. لازم به ذکر است که تمامی مدارک و اسناد دانشجو باید به زبان انگلیسی در دفاتر رسمی ترجمه شوند.

مدارک و اسناد مورد نیاز جهت کسب بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی به چند بخش تقسیم می شوند:

  • ارائه سی وی
  • ارائه پرونده سوابق
  • ارائه مدارک تحصیلی کسب شده به همراه ریز نمرات
  • ارائه مدارک مورد نیاز زبان انگلیسی
  • ارائه توصیه نامه از اساتید
  • پروژه تحقیقاتی جهت تحصیل در دوره دکترا

مدارک و شرایط مورد نیاز بورس تحصیلی در سنگاپور

شرایط تحصیل در سنگاپور

به طور کلی بیش از 30 دانشگاه در کشور سنگاپور وجود دارند. به یاد داشته باشید که در بین تمام دانشگاه های کشور سنگاپور، تنها 6 دانشگاه وابسته به دولت می باشند و سایر دانشگاه های از نوع خصوصی هستند. در کشور سنگاپور دانشگاه های بسیار مطرح و با کیفیتی وجود دارند که در جهان شناخته شده می باشند. از این دانشگاه های می توان از دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه نانیانگ نام برد. تحصیل در دانشگاه های معتبر کشور پیشرفته سنگاپور در 3 دوره زیر انجام می شود:

  • تحصیل در دوره کارشناسی در دانشگاه های سنگاپور
  • تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های سنگاپور
  • تحصیل در دوره دکترا در دانشگاه های سنگاپور

جهت کسب مدرک کارشناسی، دانشجویان باید به مدت 4 سال مشغول به تحصیل در دوره کارشناسی در دانشگاه های کشور سنگاپور شوند. جهت کسب مدرک کارشناسی ارشد، دانشجویان باید به مدت 2 سال مشغول به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور سنگاپور شوند. همچنین جهت کسب مدرک دکترا، متقاضیان و دانشجویان باید به مدت 4 سال مشغول به تحصیل در دوره دکترا در دانشگاه های کشور سنگاپور شوند. متقاضیان عزیز می توانند جهت اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور مدارک مورد نیاز را به سفارت و یا کنسولگری این کشور تحویل دهند.

هزینه های تحصیل در سنگاپور

دانشگاه های کشور سنگاپور دارای سطح بسیار بالایی می باشند. معتبر ترین دانشگاه های این کشور در بین 50 دانشگاه برتر قرار گرفته اند. هزینه تحصیل در دانشگاه های کشور سنگاپور پایین نمی باشند. متقاضیانی که می خواهند با روادید تحصیلی به این کشور مهاجرت کنند باید توان مالی کافی داشته باشند. میانگین هزینه ی تحصیل در دانشگاه ملی کشور سنگاپور 12000$ (دلار) به صورت سالیانه می باشد. دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی بایستی هر ساله تقریبا 36000$ (دلار) صرف هزینه های تحصیل در دانشگاه های کشور سنگاپور کنند.

علاوه بر هزینه های تحصیل، دانشجویان بایستی توان مالی کافی برای پرداخت هزینه های زندگی خود را نیز داشته باشند. هزینه های زندگی و اقامت دانشجویان در کشور سنگاپور هر ساله به 11000$ (دلار) می رسد. در کل هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان در کشور سنگاپور بسیار زیاد می باشد. اما دانشجویانی که موفق به کسب بورس تحصیلی در سنگاپور می شوند، می توانند بخش گسترده ای از هزینه های خود را کاهش دهند. در صورتی که شما عزیزان قصد دارید تا با روادید تحصیلی به کشور سنگاپور مهاجرت کنید، می توانید جهت مطلع شدن از هزینه های دانشجویی در سنگاپور، با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *