مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

بورسیه تحصیلی در سنت کیتس

بورسیه تحصیلی در سنت کیتس

دانشجویان می توانند با اطلاع شرایط بورسیه تحصیلی در سنت کیتس کمی از هزینه های تحصیل و زندگی خود را در این کشور کاهش دهند. البته این بورسیه  ها به صورت محدود ارائه می شوند و معمولا بخش کمی از هزینه ها را پوشش می دهند. در صورتی که به عنوان یک شهروند سنت کیتس در این کشور تحصیل کنید شانس شما برای استفاده از بورسیه های تحصیلی در سنت کیتس افزایش می یابد. در کل کشور سنت کیتس و نویس کشور کوچکی است و دانشگاه های کمی دارد و به دنبال آن میزان بورسیه های تحصیلی به تعداد محدود و کمی ارائه می شوند. جهت اطلاع شما از شرایط بورسیه تحصیلی در سنت کیتس مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید این نگارش را منتشر کرده اند.

تحصیل در سنت کیتس و نویس

سنت کیتس و نویس در واقع دو جزیره در فواصل کم از هم در میان سایر جزایر کارائیب می باشند. این کشور در راستای افزایش سواد و علم مردم خود از حدود 30 سال پیش شروع به تاسیس دانشگاه های خود کرد و امروز با بیش از 10 دانشگاه در رشته های مختلف از جمله رشته های پزشکی در حال آموزش دانشجویان است.  این کشور که سال ها مستعمره انگلستان بوده است امروز به عنوان یک کشور مستقل و انگلیسی زبان شناخته می شود که تاثیرات بسیاری از انگلستان گرفته است.

در حال حاضر هزینه تحصیل در دانشگاه های کشور سنت کیتس در حدود 15000$ الی 20000$ (دلار) است. لذا هزینه تحصیل برای دانشجویان خارجی به خصوص دانشجویان ایرانی بالا می باشد. در هر صورت توریستی بودن این کشور و برنامه های جالب سرمایه گذاری منجر شده است میزان مهاجرت به سنت کیتس افزایش یابد و تحصیل در این کشور نیز مورد توجه قرار گیرد. تحصیل در این کشور در 3 مقطع در دانشگاه های سنت کیتس صورت می گیرد که در زیر تعداد سال های آن را مشاهده می کنید.

زمان تحصیل در سنت کیتس در مقاطع مختلف

شرایط بورسیه تحصیلی در سنت کیتس

بورسیه های تحصیلی در سنت کیتس جوایزی مبتنی بر شایستگی است که به عنوان دوره جدید در اختیار دانشجویان واجد شرایط قرار می گیرد. جوایزی که تحت این برنامه ها اعطا می شوند بر اساس نقاط قوت دانشگاهی است که در درخواست هر دانشجو برای پذیرش نشان داده شده است. کلیه دانشجویان پذیرفته شده برای این برنامه ها در نظر گرفته می شوند. برای دریافت هیچ برنامه دیگری لازم نیست. جوایز اعطا شده تحت این برنامه ها برای شهریه ترم های علوم پایه که در پردیس های سنت کیتس حضور دارند قابل استفاده است.

یک بررسی جامع از پرونده پذیرش دانشجو پذیرفته شده برای تعیین مقدار جایزه انجام می شود. معدل تجمیعی هر دانشجو و همچنین معدل کل دانشجویان را برای همه دوره های پیشرفته و دوره های تحصیلات تکمیلی سنجیده می شود. به دریافت کنندگان جایزه از طریق ایمیل اطلاع داده می شود. شرایط هر جایزه در نامه ذکر خواهد شد.

شرایط بورسیه تحصیلی در سنت کیتس در دانشگاه UMHS

دانشگاه پزشکی و علوم بهداشتی سنت کیتس نیز بورسیه های تحصیلی را به دانشجویان شایسته ارائه می کند. دکتر ویلیام تورمن، موسس این دانشگاه کمک بزرگی به ایجاد و توسعه UMHS کرد. روحیه حرفه ای بودن وی همراه با رویکردی دانشجویی و روشن همچنان ادامه دارد و بخشی از اخلاق UMHS است. دکتر تورمان عاشق پزشکی بوده و همیشه دانشجویان را برای رسیدن به درجه های علمی بالا تشویق کرده است.  به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و تأثیر ماندگار وی بر دانشگاه، هیئت امنای بورس تحصیلی دکتر ویلیام تورمن را برای تعالی علمی تأسیس کرده است. این بورس تحصیلی به دانشجویان نمونه اعطا می شود که در ترم های بالینی خود (ترم های 6-10 ترم) برتری علمی را نشان دهند.

دریافت کنندگان جایزه در هر ترم حداکثر 1000$ دلار دریافت می کنند. برای واجد شرایط بودن، دانشجویان باید معیارهای زیر را داشته باشند:

  • حداقل GPA 3.80 را برای یک جایزه در هر ترم بالینی حفظ کنید.
  • برای اولین بار در تمام امتحانات NBME Core Shelf، حداقل 75 امتیاز کسب کنید
  • برای دریافت جایزه در هر ترم بالینی از نظر علمی خوب باشید
  • در اولین تلاش در مرحله 1 USMLE برای جایزه ترم 6، نمره 240 یا بالاتر کسب کنید
  • در اولین تلاش در USMLE Step 2 CK برای 10 ترم، نمره 240 یا بالاتر کسب کنید

علاوه بر جوایز در هر ترم، صندوق بورس تحصیلی همچنین 2500$ (دلار) جایزه اضافی هنگام فارغ التحصیلی اعطا می کند. سوابق تحصیلی دانشجویان پس از دریافت هر امتیاز NBME و USMLE بررسی می شود. هر جایزه اعطاء شده در ترم مناسب اعمال خواهد شد.

سایر بورسیه های تحصیلی دانشگاه UMHS سنت کیتس

علاوه بر بورسیه ذکر شده این دانشگاه بورسیه های دیگری را ارائه می کند که در جدول زیر معرفی شده اند:

نام بورسیهشرح
بورسیه تحصیلی Deanمبلغ جایزه برای دانشجویان در برنامه EBS 1250$ (دلار) در هر ترم یا 1000$ (دلار) در ترم است.
بورسیه تحصیلی رئیس جمهورمبلغ جایزه 1500$ (دلار) در ترم یا 1200$ (دلار) در ترم برای دانشجویان در برنامه EBS است.
بورسیه تحصیلی انجمن دانشگاهمبلغ جایزه 1750$ (دلار) در ترم یا 1400$ (دلار) برای دانشجویان در برنامه EBS است.

شرایط بورسیه تحصیلی دانشگاه ویندسور سنت کیتس

شرایط بورسیه تحصیلی دانشگاه ویندسور سنت کیتس

دانشگاه ویندسور یکی دیگر از دانشگاه های معتبر کشور سنت کیتس است که بورسیه های تحصیلی را به دانشجویان شایسته ارائه می کند. بورسیه تحصیلی ملی سنت کیتس یک بورسیه تحصیلی برای شهروندان سنت کیتس است. کل بورس تحصیلی ارائه شده برای هزینه های تحصیل در بخش علوم پایه و بالینی برنامه MD است و دانشجویان هزینه های دیگر اداری و هزینه های زندگی را پرداخت می کنند. بورس تحصیلی دکتر سرینیواس گادام نیز به یاد بنیانگذار و رئیس جمهور گذشته دکتر سرینیاس گادام، دانشکده پزشکی دانشگاه ویندزور بورس تحصیلی دانشگاهی ایجاد کرده است. دانشجویانی که انتخاب می شوند $500 (دلار) در هر ترم دریافت می کنند که برای شهریه اعمال می شود.

دانشجویان احتمالی این بورس تحصیلی رقابتی را بر اساس معدل کلی 3.2 از موسسه قبلی، مصاحبه و ارسال هرگونه مدرک شامل بیانیه شخصی، توصیه نامه و غیره دریافت می کنند. این بورس تحصیلی باید با معدل کل 3.5 در کل برنامه درسی علوم پایه حفظ شود.

شرایط بورسیه تحصیلی دانشگاه آمریکایی سنت کیتس

این دانشگاه بورس تحصیلی دانشگاهی را برای کمک به متقاضیان واجد شرایط از ایالات متحده و کانادا در تأمین مالی تحصیل خود ایجاد کرده است. این دانشگاه به تعهد دیرینه خود در زمینه آموزش دانشجویان ایالات متحده برای بازگشت به خانه به عنوان پزشکان برجسته در جامعه پزشکی ایالات متحده عمل می کند. دانشجویان کانادایی مدتهاست که یک بخش پر جنب و جوش و مهم از جامعه دانشگاهی MUA هستند. این دانشگاه همچنین بیان می کند که تحصیلات دانشکده پزشکی یک تعهد اقتصادی قابل توجه است. در حمایت از این نیاز MUA خوشحال است که بورس تحصیلی موفقیت کانادا را برای کمک به هزینه های تحصیل و شناخت دستاوردهای گذشته به نامزدهای واجد شرایط ارائه می دهد. این دانشگاه از فرصت بررسی موارد ارسالی بورس تحصیلی استقبال می کند.

در مجموع حداکثر 25000$ (دلار آمریکا)، به روش و در یک بازه زمانی تعیین شده توسط کمیته بورس تحصیلی پرداخت می شود. مبالغی که فقط در برابر شهریه اعمال می شود. داوطلبان بر اساس ترکیبی از چندین معیار ارائه شده با درخواست آنها بررسی می شوند. این شامل MCAT، معدل کارشناسی، سابقه کار و توصیه ها است. کلیه دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه که معیارهای علمی ذکر شده در بالا را دارند، می توانند برای بورس تحصیلی در نظر گرفته شوند. کمیته بورس تحصیلی سنت کیتس برای تعیین مبلغ جایزه، هر داوطلب واجد شرایط را بررسی می کند.

شرایط بورسیه تحصیلی در سنت کیتس دانشگاه روس

دانشگاه روس سنت کیتس یکی دیگر از دانشگاه های معتبر سنت کیتس است. این دانشگاه در رشته های پزشکی و دامپزشکی دوره های خود را ارائه می کند. این دانشگاه متعهد به گسترش فرصت های گوناگون و فراگیری در مشاغل دامپزشکی است و به دانشجویان از طیف وسیعی از زمینه ها این فرصت را می دهد تا حرفه خود را در پزشکی دامپزشکی دنبال کنند. بورس تحصیلی Ross Vet Articulation Partner برای کالج ها و دانشگاه های عضو (HBCU)، به دانشجویانی که فارغ التحصیل شده یا در مرحله فارغ التحصیلی هستند، ارائه می شود. ارزش کل بورس تحصیلی برابر با یک ترم کل شهریه است که در حال حاضر 20.800$ (دلار) است. ارزش کل بورس تحصیلی یک مقدار ثابت است که بر اساس نرخ شهریه فعلی در زمان تحصیل دانشجو است.

جوایز در سه قسمت مساوی در 3 ترم کل با شروع ترم اول ثبت نام در دکترای دامپزشکی (DVM) یا برنامه های آماده سازی دامپزشکی اهدا می شود. دانشجویان همچنین برای ترم اول ثبت نام خود مجاز به معافیت واریز شهریه 1000$ (دلار)، اسکان در دانشگاه بدون هزینه (حداکثر ارزش 4،250$ دلار) خواهند بود و برای پرواز خود به سنت کیتس اعتبار پرواز $1000 (دلار) دریافت می کنند. جهت بررسی هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله لینک شده را ارائه کرده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *