ویزای مسافرتی لوکزامبورگ

برترین هتل ها در لوکزامبورگ

برترین هتل ها در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری است که در شمال اروپا قرارد دارد، این کشور جاذبه های دیدنی و تاریخی زیادی دارد و برترین هتل ها در لوکزامبورگ قابل مشاهده است. لوکزامبورگ با مساحت 2586 کیلومتر مربع یکی از کوچکترین کشورهای اروپا است، در سال 2023 جمعیت آن 645398 نفر بود که آن را به یکی از کم جمعیت ترین کشورهای اروپا تبدیل می کند. زبان رسمی این کشور آلمانی، لوکزامبورگی و فرانسوی است و زبان‌های رایج لوکزامبورگ،پرتغالی، ایتالیایی و انگلیسی هست. این کشور سرمایه‌گذاری‌ های مستقیم خارجی را نیز به ارزش 11 میلیارد $ (دلار) رسانده است که رقم قابل توجهی است، غذاهای دریایی نیز در کشور لوکزامبورگ به کشورهای مختلف صادر می‌شود. در لوکزامبورگ عقایده سنتی زیادی قابل مشاهده است و هر کدام از شهرهای این کشور قوانین خاص خودش را دارد. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو سوالات مرتبط با این حوزه هستند.

معرفی کشور لوکزامبورگ

لوکزامبورگ به دلیل دومین کشور ثروتمند جهان، قدرت اقتصادی اروپا و داشتن شراب های برنده جوایز مشهور است، لوکزامبورگ به خاطر پایتختی که به آن لوکزامبورگ نیز می‌گویند. با شبکه‌ ای عجیب از تونل‌های زیرزمینی و داشتن 3 زبان ملی معروف است.

حقایق جالب در مورد این کشور کوچک اروپایی وجود دارد، این موارد شامل:

 

خانه دادگاه دادگستری (EU) شهر لوکزامبورگ، همچنین یکی از پایتخت های اتحادیه اروپا است، بانک سرمایه گذاری اروپا که از استقلال تصمیم گیری در سیستم نهادی اتحادیه اروپا برخوردار است. یکی از جالب‌ترین حقایق در مورد لوکزامبورگ این است که بین قدرت‌ های اروپایی مختلف، فرانسوی‌ ها، اسپانیایی‌ ها، اتریشی‌ ها، و دوباره به فرانسوی‌ ها منتقل شده است. اگرچه این کشور در سال 1815 به یک کشور مستقل تبدیل شد، اما وین آن را به عنوان دارایی شخصی به پادشاه هلند داد. از نظر کیفیتی سرمایه گذاری در هلند

لوکزامبورگ از نظر سرانه ثروتمندترین کشور اتحادیه اروپا است و شهروندان آن از سطح بالایی برخوردار هستند، این مرکز بزرگ بانکداری خصوصی بزرگ است و بخش مالی آن بزرگترین کمک کننده به اقتصاد آن است. شرکای اصلی تجاری این کشور آلمان، فرانسه و بلژیک هستند، دوک نشین بزرگ لوکزامبورگ یک پادشاهی مشروطه، یک دموکراسی پارلمانی و یک مرکز مالی برجسته است . این کشور عضو اتحادیه اقتصادی بنلوکس و یکی از اعضای بنیانگذار اتحادیه اروپا بود. رئیس دولت سلطنتی دوک بزرگ لوکزامبورگ است، 3 زبان رسمی در این کشور وجود دارد، شامل:

  • لوگزامبورگی
  • فرانسوی
  • آلمانی
  • انگلیسی

هزینه های زندگی در لوکزامبورگ

متوسط ​​حقوق خالص ماهانه حدود 3500$ (دلار) است، در حالی که حداقل دستمزد در لوکزامبورگ حدود 2500$ (دلار) است، یک توصیه کلی برای گردشگران و مهاجران این است که حدود 2000$ (دلار) در ماه کنار بگذارند تا با بودجه محدود در لوکزامبورگ زندگی کنند. علت گرانی لوکزامبورگ این است که این امر عوامل بسیاری مانند افزایش جمعیت، کمبود مسکن جدید، افزایش قیمت مسکن و غیره است. شهر لوکزامبورگ به عنوان مطلوب ترین مکان برای زندگی بسیار گران است، هزینه های ماهانه یک نفر بدون اجاره 999$ (دلار) تخمین زده می شود. لوکزامبورگ 29.13% ارزان تر از نیویورک (بدون اجاره) است. مالیات بر درآمد در لوکزامبورگ در مقیاس تصاعدی با 23 براکت محاسبه می شود که از صفر تا 42% متغییر است، همچنین کارگران باید بین 7% تا 9% به عنوان کمک اضافی به صندوق اشتغال بپردازند.

با وجود اندازه کوچکش، لوکزامبورگ می تواند مکانی ایده آل برای یافتن شغل در خارج از کشور باشد، این کشور دارای بازار کار پررونقی است که بسیاری از زمینه های حرفه ای را پوشش می دهد. نرخ بیکاری این کشور یکی از پایین ترین نرخ های اتحادیه اروپا است،کزامبورگ شهری نسبتاً گران برای زندگی است، هزینه مسکن، غذا و پوشاک همگی افزایش می یابد و اینها گران ترین پرداخت هایی هستند که هر ماه دارید. شهر لوکزامبورگ پایتخت است و یک مکان محبوب برای زندگی است که می تواند قیمت های بالایی را به همراه داشته باشد، متوسط ​​هزینه زندگی در آلمان 1325$ (دلار) نسبت به لوکزامبورگ 2050$ (دلار) 35% ارزان تر است. آلمان در رده 30 در مقابل 8 برای لوکزامبورگ در لیست گران ترین کشورهای جهان قرار دارد.

اسامی برترین هتل ها در لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ در شمال اروپا قرار دارد و خیلی از افراد علاقه مند به مسافرت در این کشور هستند، برترین هتل ها رد لوکزامبورگ شامل:

نام هتلتوضیحات
هتل پارک بیوکس آرت لوکزامبورگاین هتل دارای امکانات خدمات رفاهی متعدد است.
هتل رویال لوکزامبورگهتل 5 ستاره رویال یکی از برترین هتل های لوکزامبورگ می باشد که در مرکز شهر لوکزامبورگ واقع شده است. این هتل در سال 1984 میلادی تاسیس شد و در نزدیکی کاخ بزرگ و ایستگاه لوکزامبورگ قرار گرفته است.
هتل پاکس لوکزامبورگدر نزدیکی کلیسا و موزه ملی تاریخی شهر لوکزامبورگ قرار گرفته است و این امر موجب شده تا مهمانان و مسافران به راحتی بتوانند از این اماکن دیدن کنند
هتل بلیر لوکزامبورگجزء آن دسته از هتل های کشور لوکزامبورگ می باشد که سالانه افراد زیادی جهت اقامت در لوکزامبورگ اقدام به رزرو اتاق در آن می کنند.
هتل سیو بورن لوکزامبورگبه دلیل دارا بودن تمامی امکانات ، یکی از برترین هتل های کشور لوکزامبورگ می باشد که در 2 کیلومتری مرکز تجاری لوکزامبورگ است و در لبه جنگل بمب شک قرار گرفته است و این امر موجب زیبایی هرچه تمام تر منظره این هتل شده است.

اسامی برترین هتل ها در لوکزامبورگ

سیو بورن برترین هتل در لوکزامبورگ

هتل سیو بورن به دلیل دارا بودن تمامی امکانات ، یکی از برترین هتل های کشور لوکزامبورگ می باشد که در 2 کیلومتری مرکز تجاری لوکزامبورگ است و در لبه جنگل بمب شک قرار گرفته است و این امر موجب زیبایی هرچه تمام تر منظره این هتل شده است. مهمانان اقامت در این هتل می ‌توانند از پنجره اتاق خود زیباترین مناطق شهر لوکزامبورگ را تماشا کنند.

این هتل امکان اسب سواری، استفاده از باشگاه تناسب اندام و استفاده از یک زمین بازی را برای مهمانان فراهم کرده است تا در زمان آزاد حوصله آنها سر نرود و بتوانند اوقات خوشی را برای خود مهیا کنند. در پایان شایان ذکر است اگر افرادی علاقه مند به لوکزامبورگ و آشنایی با هتل های برتر این کشور هستند می توانند از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهند تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *