مهاجرت کاری کلمبیا

بازار کار رشته NET Developer در کلمبیا

بازار کار رشته NET Developer در کلمبیا

بازار کار رشته NET Developer در کلمبیا نوپا محسوب می شود، اما این بدین معنا نیست که این کشور دارای بازار جذابی نیست. در سال های اخیر آموزش و توسعه مهارت ها نقش کلیدی در فراگیرتر کردن رشد و افزایش بهره وری دیجیتالی دارد. مهارت ها نیز مهمترین و فراگیرترین دارایی برای استفاده موثر از فناوری های دیجیتال هستند. هرچند در حال حاضر، به نظر می رسد بسیاری از کلمبیایی ها فاقد مهارت های اساسی برای استفاده از تحول دیجیتال هستند. تنها نیمی از بزرگسالان دارای تحصیلات متوسطه هستند و بیش از 60% دانش آموزانی که در آموزش متوسطه ثبت نام کرده اند، مهارت های اساسی لازم برای شرکت در بازار کار رسمی را ندارند.

به این دلیل که افزایش استفاده پیچیده از فناوری اطلاعات و ارتباطات نیازمند مهارت های بیشتری در میان کاربران است. بسیاری از کاربران رایانه فاقد برخی مهارت ‌های اولیه رایانه هستند و یک چهارم آنها قادر به ارسال ایمیل با پیوست‌ها نیستند و یک سوم آنها قادر به پیوست کردن دستگاه‌های اضافی مانند چاپگر نیستند و همین موضوع حضور متخصصان تکنولوژی را از کشورهای دیگر جدی تر نموده و دولت کلمبیا به طور گسترده ای شروع به جذب متخصصان و مشتاقان تحصیل در حوزه برنامه نویسی و توسعه دهندگان زیرساخت فناوری کرده است. در مسیر پیوستن به بازار کار برنامه نویسی در کلمبیا، شما می توانید امور مهاجرتی خود را به همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید.

مزایای بازار کار رشته NET Developer در کلمبیا

دولت کلمبیا بر این است که دیجیتالی شدن می تواند به کاهش غیر رسمی کمک کند. کلمبیا قبلاً از فناوری برای ساده سازی ثبت نام مشاغل و کارگران استفاده کرده است و  صدور مجوز و ثبت کسب‌ و کار، می ‌تواند بیشتر به رسمی ‌سازی کمک کند. علاوه بر این، همانطور که تجربه مثبت سایر کشورها نشان می دهد، می توان از فناوری برای اجرای جمع آوری مالیات استفاده کرد. برای مثال، در مجارستان، الزام کسب ‌و کارها به داشتن صندوق‌ های نقدی الکترونیکی منجر به افزایش قابل توجه درآمدهای مالیاتی شد. در نهایت، استفاده از الگوریتم ‌ها برای تجزیه و تحلیل داده ‌های جمع ‌آوری ‌شده توسط اداره مالیات می ‌تواند تشخیص فرار مالیاتی را بهبود بخشد.

در جدول زیر به سایر باورهای دولت کلمبیا در راه دیجیتالی سازی اشاره شده است:

مراحلتوضیحات
1توزیع کارت های اعتباری
2ترویج استفاده از ابزارهای دیجیتال پرداخت
3کاهش دامنه معاملات نقدی
4انتشار کیف پول های الکترونیکی

پیشرفت بازار کار رشته NET Developer در کلمبیا

کلمبیا از اوایل دهه 2000 به سرعت در حال رشد بوده و به استانداردهای زندگی بالاتر نزدیک شده است. رشد یکی از قوی ترین ها در منطقه آمریکای لاتین و کارائیب و بسیار بالاتر از میانگین OECD بوده است و انتظار می رود که توافقنامه صلح در طول زمان رشد اقتصادی را بیشتر افزایش دهد. با وجود این عملکرد قابل توجه، کلمبیا با تعدادی چالش مهم مواجه است که برخی از آنها ناشی از محیط بین المللی و برخی دیگر مختص اقتصاد داخلی است. کاهش قیمت کالاها صادرات کلمبیا را کاهش داده است و خواستار تقویت مزیت نسبی آن در بخش ‌های مختلف، به ویژه خدمات است. استفاده از فرصت ‌ها از بازار جهانی مستلزم مشارکت بیشتر در زنجیره ‌های ارزش جهانی است.

در این میان، سیاست‌ های تقویت تحول دیجیتال نقش کلیدی ایفا می‌ کنند. فناوری ‌های دیجیتال عاملی برای نوآوری و بهره‌ وری در شرکت‌ ها هستند. آنها این امکان را برای مشاغل، از جمله مشاغل کوچک، مدیریت فعالیت های تولیدی در مکان های مختلف و اتصال به GVC ها فراهم می کنند. دیجیتالی شدن ممکن است به تقویت شمول مالی و کاهش غیر رسمی کمک کند. همچنین می تواند کارایی سیستم مالیاتی را افزایش دهد، بنابراین منابع بیشتری برای سیاست های عمومی فراهم می کند. استقرار زیرساخت‌ های پهنای باند پرسرعت به افراد و شرکت‌ ها امکان دسترسی به خدمات دولتی و بازارهای بین‌ المللی را می‌دهد، بنابراین به کاهش نابرابری ‌های منطقه ‌ای کمک می‌کند.

پیشرفت بازار کار رشته NET Developer در کلمبیا

درآمد شاغلان بازار کار توسعه دهنده وب در کلمبیا

فردی که در کلمبیا به عنوان برنامه نویس کار می کند معمولا حدود 4330000COP (پزو) در ماه درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از COP1990000 (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا COP6880000 (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، میانگین حقوق COP4670000 (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 4670000COP (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4670000COP (پزو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از 3000000COP (پزو) درآمد دارند.

یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا COP2260000 (پزو) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال COP3020000 (پزو) در ماه کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل COP4460000 (پزو) در ماه به ارمغان می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر تغییرات حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در کلمبیا اشاره شده است:

تغییرات حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در کلمبیا

برای تسهیل در اخذ ویزا جهت زندگی در بهترین شهرهای کلمبیا می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به صورت تلفنی یا حضوری وارد گفتگو شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *