مهاجرت کاری کره جنوبی

بازار کار رشته NET Developer در کره جنوبی

بازار کار رشته NET Developer در کره جنوبی

از میان بازارهای آسیای جنوب شرقی، بازار کار رشته NET Developer در کره جنوبی جذب کننده نیروهای بی شماری از نقاط مختلف جهان است. این بازار کار با علاقه و تقاضای بیشتر شهروندان به خدمات عمومی آنلاین و افشای اطلاعات عمومی، دولت کره اجرای استراتژی دولت الکترونیک و پروژه های مرتبط با آن را در دهه 1990 آغاز کرد. ادامه حمایت و سرمایه گذاری به دولت الکترونیک کره اجازه موفقیت داد. با این حال، از آنجایی که تحول دیجیتال سریع دولت‌ ها را در سراسر جهان به چالش کشیده است، کره نیز مجبور به تکامل و انتقال به دولت دیجیتال شد.

در طول این سال ها، کره به عنوان یکی از شرکت‌ کنندگان فعال گروه کاری مقامات ارشد دولت دیجیتال، رهبران الکترونیکی OECD، توصیه‌ های OECD و اسناد خط ‌مشی را هنگام توسعه و اجرای استراتژی ‌های دولت دیجیتال خود در نظر گرفته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده در این مقاله سعی دارد تا به ابعاد مختلف چگونگی ورود به رشته NET Developer و پیدا کردن شغل در بازار کار کره جنوبی بپردازد و دانش مطلوبی را برای شما در زمینه شغل در کره جنوبی فراهم کند.

گزارش های بازار NET Developer در کره جنوبی

طبق گزارش GTMI، جمهوری کره یکی از کشورهایی است که در گروه رهبران GovTech قرار دارد. همچنین، درخواست ‌های مستمری از کشورهای مشتری برای معرفی سیستم‌ ها و برنامه ‌های دولتی کره وجود دارد، مانند سیستم اطلاعات مدیریت مالی یکپارچه dBrain و e-Hojo، سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی و سیستم مدیریت گردش کار دولتی. تلاش های دولت کره برای تحول دیجیتال در بخش عمومی به خوبی با سه جنبه که رویکرد GovTech بر آن تاکید دارد، هماهنگ است. در سال 2021، دولت کره طرح جامع دولت دیجیتال 2021-2025 را اعلام کرد که هدف آن تضمین یک رویکرد کل دولت است.

به عنوان بخشی از سری گفتگوهای GovTech، این وبینار سیاست ها و موارد حکومت دیجیتال در کره را بر اساس 3 جنبه GovTech ارائه می کند. طرح جامع دولت دیجیتال 2021-2025 شامل استراتژی‌های دولتی و وظایف کلیدی با چشم‌انداز «دیجیتال، دری به سوی دنیای بهتر» است، بنابراین می‌تواند تعامل و هماهنگی همه بازیگران را تسهیل کند. سرویس دستیار مجازی برای عموم که در سال 2021 راه اندازی شد، نمونه ای از خدمات عمومی شهروند محور است. اطلاعات اداری مورد نیاز شهروندان را از قبل مطلع می کند و بر اساس هوش مصنوعی و مشارکت خصوصی-عمومی به سوالات رسیدگی می کند.

گزارش های بازار NET Developer در کره جنوبی

برنامه های پیشرفت NET Developer در کره جنوبی

کره در شاخص دولت دیجیتال از سال 2020OECD (DGI) شرکت کرد. DGI بلوغ سیاست ‌های دولت دیجیتال و اجرای آنها را تحت یک رویکرد منسجم و کل دولت ارزیابی و معیار قرار می ‌دهد. از این رو هدف آن کمک به ارزیابی توانایی دولت ها برای فعالیت در دنیای دیجیتال و جهانی است. این فرصتی را برای دولت کره فراهم کرد تا پیشرفت خود را در 6 بعد بررسی کند: دیجیتال بر اساس طراحی، دولت به عنوان یک پلت فرم، بخش عمومی مبتنی بر داده، به طور پیش فرض باز، کاربر محور و فعال بودن. علاوه بر این، کره توانست از طریق کار گروه های موضوعی E-Leaders، بینش ها و درس هایی را از همتایان خود و OECD در مورد هویت دیجیتال، بخش عمومی مبتنی بر داده و طراحی و ارائه خدمات بگیرد.

کره در میان 29 کشور OECD رتبه اول را در شاخص دولت دیجیتال OECD در سال 2019 دارد. کره در هر شش بعد عملکرد بهتری داشت. توصیه OECD در مورد استراتژی ‌های دولت دیجیتال، کره را تحت تأثیر قرار داد تا استراتژی‌ های جامع دولت دیجیتال را توسعه دهد. در ژوئن 2021، دولت کره استراتژی دولت دیجیتال خود را برای سال‌ های 2021-2025 اعلام کرد، نقشه ‌ای برای پیاده ‌سازی طراحی و ارائه خدمات هوشمند، مدیریت عمومی مبتنی بر داده، و زیرساخت‌ های دیجیتالی قوی و فراگیر که ضعف‌ های شناسایی شده توسط DGI را تقویت می ‌کند.

مزیت های بازار کار NET Developer در کره جنوبی

کره جنوبی از دهه 1960 در تلاش است تا خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت فناوری بسازد. امروزه می ‌توانید بسیاری از محصولات فناوری ساخت کره و بسیاری از شرکت ‌های فناوری شناخته شده بین ‌المللی مانند سامسونگ، ال ‌جی، SK، هیوندای، ناور و کاکائو را مشاهده کنید که تنها تعدادی از شرکت‌ های فناوری اطلاعات پیشرو در کره هستند. یکی از بزرگترین مزایای پیوستن به یک بوت کمپ کدنویسی انگلیسی در کره این است که شهریه بسیار مقرون به صرفه تر از بوت کمپ در ایالات متحده است. متوسط ​​شهریه حدود $7000 تا 7500$ (دلار) برای یک بوت کمپ 9 تا 12 هفته ای در کره است، اما همین برنامه می تواند تا $15000 تا 16000$ (دلار) در ایالات متحده برای دانشجویان هزینه داشته باشد.

از سوی دیگر، کره یکی از فعال ترین صحنه های استارت آپی در جهان را دارد. برای جذب استعدادهای خارجی بیشتر به کره، دولت کره بسیاری از مراکز جوجه کشی استارتاپ ها یا برنامه های استارت آپی با بودجه دولتی را ایجاد کرده و دارد تا به کارآفرینان خارجی کمک کند تا تجارت خود را در کره شروع کنند. به عنوان مثال، Seoul Startup Hub، Seoul Global Startup Center و K-Startup Grand Challenge از شتاب دهنده های معروفی هستند که صرفاً برای کمک به استارتاپ های خارجی در کره متمرکز شده اند. همچنین، Pangyo Techno Valley وجود دارد که مرکز فناوری بیش از 1000 شرکت فناوری اطلاعات است که نویدبخش SMEها و استارت آپ ها است.

در شکل زیر، سایر مزیت های کار در بازار کره جنوبی اشاره شده است:

مزیت های کار در بازار کره جنوبی

درآمد شاغلان توسعه دهنده وب در کره جنوبی

فردی که در برنامه نویسی در کره جنوبی کار می کند، معمولاً حدود 3560000KRW (وون) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از KRW2890000 (وون) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا KRW4920000 (وون) در ماه (حداکثر میانگین حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط ​​KRW3850000 (وون) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از KRW3850000 (وون) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از KRW3850000 (وون) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در برنامه نویسی کار می کنند کمتر از KRW3030000 (وون) درآمد دارند.

به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه ‌کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته‌ ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد. اگر دغدغه ای پیرامون بهترین شهرهای کره جنوبی دارید، می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید تا همکاران ما دغدغه های شما را برطرف نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *