مهاجرت کاری چین

بازار کار رشته NET Developer در چین

بازار کار رشته NET Developer در چین

وضعیت بازار کار رشته NET Developer در چین بیش از هر زمان دیگری در مسیر توسعه شتابان و رو به رشد اقتصادی بوده است. فعالیت های اقتصادی دیجیتال چین در دهه گذشته به طور تصاعدی رشد کرده است و به یکی از نیروهای اقتصادی مسلط این کشور تبدیل شده است. چنانکه اقتصاد دیجیتال، که گاهی به عنوان اقتصاد جدید یا اقتصاد اینترنتی شناخته می‌ شود، اصطلاحی است که به اقتصادی توصیف می‌کند که در آن از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات برای تغییر فعالیت‌ های سنتی اقتصادی آجری و موتوری (تولید، توزیع، تجارت) استفاده می ‌شود.

به عنوان یک مفهوم نسبتا گسترده، هر شکل اقتصادی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم از داده ها و فناوری اطلاعات برای هدایت توزیع منابع و بهبود بهره وری استفاده می کند، می تواند به عنوان بخشی از اقتصاد دیجیتال طبقه بندی شود. فراتر از خود بخش ICT است. فناوری هایی که از توسعه اقتصاد دیجیتال حمایت می کنند عمدتا شامل داده های بزرگ، محاسبات ابری، اینترنت اشیا، بلاک چین، هوش مصنوعی، و ارتباطات 5G و سایر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و همکاران ما در این موسسه آماده هستند تا بسترهای ورود شما را به بازار کار چین و همچنین تحصیل در رشته های مرتبط با برنامه نویسی را فراهم نماید.

استراتژی و بازار کار رشته NET Developer در چین

کابینه چین، اولین برنامه پنج ساله اقتصاد دیجیتال را با تأکید بر نقش این بخش در تغییر شکل ساختار اقتصادی جهانی و رقابت بین‌المللی و تعیین اهداف توسعه آن تا سال 2025 رونمایی کرد. این طرح اقداماتی را برای ارتقای زیرساخت های ملی، تقویت نقش داده ها به عنوان عنصر تولید و ارتقای تحول دیجیتالی صنایع ارائه کرد. پیش بینی می شود تا سال 2025 ارزش افزوده صنایع اصلی اقتصاد دیجیتال %10 از تولید ناخالص داخلی را تشکیل دهد که از 7.8% در سال 2020 افزایش یافته است. این طرح همچنین متعهد شد که بخش خدمات چین را بیشتر باز کند، اقداماتی را برای گسترش دسترسی به بازار برای مدل‌های تجاری جدید در اقتصاد دیجیتال و ترویج توسعه جهانی برای خدمات نوظهور مانند ذخیره‌سازی داده و رایانش ابری بررسی کند.

هدف از این طرح افزایش کاربران پهنای باند گیگابیتی چین از 6.4 میلیون در سال 2020 به 60 میلیون در سال 2025 و ترویج استفاده تجاری و در مقیاس بزرگ از 5G است. بر اساس گزارش کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی، چین بزرگترین شبکه فیبر نوری جهان را توسعه داده است و بیشترین تعداد کاربران اینترنت را در مجموع 1.01 میلیارد دارد. همچنین با داشتن 1.39 میلیون ایستگاه پایه و 497 میلیون کاربر دستگاه 5G تا نوامبر گذشته، در توسعه 5G در جهان پیشتاز است. با افزایش حجم فروش آنلاین 961 میلیارد $ (دلار) در نیمه اول سال گذشته، 23.2% افزایش سالانه.

در شکل زیر پیامد طرح توسعه دیجیتال چین اشاره شده است:

طرح توسعه دیجیتال چین

استراتژی های توسعه بازار کار NET Developer در چین

چین یک طرح بزرگ “دولت دیجیتال” را تا سال 2035 تهیه کرده است، زیرا این ایالت به دنبال بهبود مدیریت خود بر پرجمعیت ترین کشور جهان از طریق فناوری های دیجیتال است. شورای دولتی چین در سال 2022، اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2025 یک سیستم جامع داده‌محور ایجاد کند تا به دولت کمک کند تا سیاست‌های علمی، دقیق و کارآمد حکمرانی را ترسیم کند. بر اساس این سند، تا سال 2035، دولت به صورت دیجیتالی متحول خواهد شد و به ظرفیت حکومتداری بالاتری دست خواهد یافت. در حالی که این سند فاقد جزئیات است، جاه طلبی پکن را برای استفاده از فناوری برای تقویت حکومت اقتدارگرایانه خود و ارائه نتایج بهتر حکومتداری نشان می دهد.

یکی از تمرکزهای اصلی برنامه توسعه دیجیتالی چین، تجزیه و تحلیل «داده های بزرگ» در مدیریت اقتصاد کلان برای بهبود عملکرد پکن در مدیریت دومین اقتصاد بزرگ جهان است. طبق این طرح، چین یکپارچه ‌سازی، جمع‌ آوری و مدیریت داده‌ های اقتصادی را برای توسعه پایگاه ‌های اطلاعاتی حاکمیت اقتصادی تقویت می ‌کند و چین داده ‌های بزرگ را برای تقویت تحلیل و هشدار اقتصادی به کار می ‌گیرد. بر اساس این سند، یکی دیگر از حوزه های کلیدی حاکمیت دیجیتال، امنیت اجتماعی و کنترل است. چین سیستم کنترل امنیت اجتماعی خود را “هوشمندتر” خواهد کرد و پلتفرم کلان داده امنیت عمومی خود را برای “پیش بینی” و “پیشگیری” از خطرات اجتماعی تقویت خواهد کرد.

درآمد شاغلان بازار کار توسعه دهنده وب در چین

درآمد شاغلان بازار کار توسعه دهنده وب در چین

شخصی که به عنوان توسعه دهنده و برنامه نویس در چین کار می کند، معمولا حدود CNY26900 (یوان) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از CNY21800 الی CNY37100 (یوان) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است، ولی دستمزدها بین مشاغل مختلف توسعه دهندگان و برنامه نویسان به شدت متفاوت است. با این حال، متوسط ​​حقوق CNY27400 (یوان) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که برنامه نویسی کار می کنند کمتر از CNY27،400 (یوان) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از CNY27400 (یوان) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که جزو توسعه دهندگان و برنامه نویسان هستند، کمتر از CNY22100 (یوان) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از CNY22100 (یوان) درآمد دارند.

همچنین 75% از افرادی که در Developers و Programmers کار می کنند کمتر از 32900CNY (یوان) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 32900 CNY (یوان) درآمد دارند. در مقاله پیشرو درباره بازار کار رشته NET Developer در چین و میزان درآمد این رشته اطلاعاتی در اختیار شما قرار گرفت.

در جدول زیر سایر شرایط مرتبط با درآمد رشته برنامه نویسی در چین اشاره شده است:

ردیفتوضیحات
1کارمندان دارای 2 تا 5 سال سابقه، به طور متوسط ​​32% درآمد بیشتری دارند.
2افراد با سابقه 5 سال بالاتر، 36% درآمد بیشتر دارند.
3مردان 9% بیشتر از زنان درآمد دارند.

چنانچه به دنبال اخذ ویزا جهت اقامت چین هستید، می توانید امور خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *