مهاجرت کاری هند

بازار کار رشته NET Developer در هند

برای توسعه بازار کار رشته NET Developer در هند، این کشور برنامه ای هدفمند و بلندمدت را برای آموزش متقاضیان در نظر گرفته است. برنامه توسعه فناوری TD از فعالیت‌ هایی با هدف توسعه و ادغام فناوری ‌ها برای تکامل مواد، فرآیند، تکنیک‌ ها هم در حوزه‌ های پیشرفته، در حال ظهور و هم در بخش‌های مناطق سنتی پشتیبانی می ‌کند. تحت این برنامه، امکان سنجی ایده ها، مفاهیم تازه برای تبدیل بالقوه آنها به فناوری محصول مفید ارزیابی می شود.

هدف اصلی این برنامه تسهیل و حمایت از توسعه محصولات یا تکنیک ها یا فناوری با هدف استفاده نهایی خاص است و عبارتند از توسعه و ادغام فن‌ آوری ‌ها به دنبال رویکردی جامع در حوزه ‌های شناسایی ‌شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام شما به بازار کار هند و حل مسائل ویزای کار شما آمادگی خود را اعلام می کند.

ورود به بازار کار رشته NET Developer در هند

در هند شرایط خاصی برای صدور ویزا و مجوز کار برای کارکنان خارجی وجود دارد. نوع اصلی ویزا به سادگی ویزای کار یا ویزای E نامیده می شود. ویزای E فقط برای کارمندان سازمان های ثبت شده در هند در دسترس است. در نتیجه، کارمندان تا زمانی که قرارداد کاری نداشته باشند، نمی توانند روند دریافت مجوز را آغاز کنند. علاوه بر این، شرکت شما باید یک شخص حقوقی ثبت شده در هند، مانند یک PEO، برای پردازش ویزا داشته باشد. افراد برای واجد شرایط بودن برای ویزای کار هند باید یکی از چندین شرط را داشته باشند.

افراد واجد شرایط شامل موارد زیر هستند:

  • استخدام توسط یک شرکت هندی یا یک شرکت با فعالیت چند ملیتی از جمله و یک شعبه در هند
  • استخدام توسط یک شرکت خارجی در هند به عنوان متخصص مشارکت در یک سازمان غیردولتی
  • در نقش مدیریت ارشد در یک شرکت بین المللی

مدارکی که به طور کلی برای ورود به بازار برنامه نویسی و توسعه دهنده وب در هند مورد نیاز می باشد در جدول زیر اشاره شده است:

مدارکمراحل
پاسپورتی که حداقل 1 سال اعتبار داشته باشد و دارای 3 یا چند صفحه خالی باشد.1
2 قطعه عکس هویتی در اندازه پاسپورت2
1 کپی از صفحات اول پاسپورت3
یک قرارداد کاری که به زبان انگلیسی نوشته شده و حاوی مدت و شرایط قرارداد باشد.4
کپی گواهی ثبت شرکت5
فرم درخواس ویزا6

مراحل ویزای ورود به بازار NET Developer در هند

برای دریافت ویزای کار هند، کارمند باید درخواست ویزای آنلاین را تکمیل و ارسال کند. آنها همچنین باید یک نسخه فیزیکی از درخواست تکمیل شده را چاپ کرده و همراه با مدارک مورد نیاز برای شناسایی به نزدیکترین سفارت هند خود بیاورند. پس از تایید درخواست، ویزا را می توان از سفارت دریافت کرد یا برای متقاضی پست کرد. پردازش حداقل 3 روز کاری از زمان دریافت درخواست ویزا طول می کشد، اما همیشه برای کارمندان ایده خوبی است که ویزا را از قبل دریافت کنند تا مشکلی برای شرکت شما ایجاد نشود. ویزای کار هند به طور کلی برای یک سال معتبر است، اگرچه می تواند تا 5 سال اعتبار داشته باشد و همچنین واجد شرایط تمدید است.

برخی از کارمندان شما ممکن است همراه با اعضای خانواده و سایر وابستگان به هند نقل مکان کنند. هر همسر و اعضای خانواده تحت تکفل که متقاضی را همراهی می کنند باید برای ویزای ورودی و نه فقط ویزای توریستی درخواست دهند. مدت ویزای ورود آنها با توجه به ویزای متقاضی اصلی ارزیابی می شود. همچنین باید به کارمندان توصیه شود که مدت زمان ویزای آنها از روز صدور آن شروع می شود، نه از روزی که وارد هند می شوند.

معرفی موقعیت شغلی در بازار NET Developer در هند

معرفی موقعیت شغلی در بازار NET Developer در هند

دات نت یک پلتفرم توسعه چند پلتفرمی، منبع باز و پرکاربرد در هند است که برای ایجاد انواع مختلف برنامه ها استفاده می شود. با استفاده از دات نت، توسعه دهندگان می توانند هر نوع اپلیکیشنی را برای هر سیستم عاملی بسازند. برای مدت طولانی در اینجا بوده است و به دلیل تطبیق پذیری و پایداری خود همچنان محبوب خواهد ماند. در دنیای توسعه نرم‌ افزار، توسعه برنامه ‌های دات‌ نت برای برنامه‌ های مقیاس‌ پذیر، قدرتمند و در سطح سازمانی بسیار مطلوب است. یک توسعه دهنده .Net یک مهندس نرم افزار است که برنامه های کاربردی را با استفاده از چارچوب دات نت و پشته فناوری مایکروسافت می سازد.

آنها با زبان های برنامه نویسی مایکروسافت مانند C#، F# و Visual Basic کار می کنند و در چارچوب دات نت مایکروسافت متخصص هستند. شرح وظایف توسعه دهنده Net Developer در هند، شامل ساختن برنامه های نرم افزاری با استفاده از پلت فرم دات نت، زبان ها، پشته های فناوری و ابزارهای آن است. یک توسعه دهنده مدرن .net باید قادر به ساخت یک برنامه کامل باشد و باید عوامل مختلفی را که برای ساختن یک برنامه موفق دات نت مهم هستند، بداند. آنها نه تنها محصولات نرم افزاری غنی از ویژگی می سازند، بلکه از عملکرد، امنیت، تست و مقیاس پذیری نیز مراقبت می کنند.

درآمد شاغلان رشته توسعه وب در هند

فردی که به عنوان برنامه نویس در هند کار می کند، معمولاً حدود 30900INR (روپیه) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق  با این حال، حقوق متوسط ​​INR33300 (روپیه) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از INR33300 (روپیه) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از INR33300 (روپیه) درآمد دارند.

در حالی که 25% بیش از INR44500 درآمد دارند. یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا INR16100 (روپیه) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال INR21500 (روپیه) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل INR31800 (روپیه) در ماه دریافت می کند که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر، تغییرات حقوقی برنامه نویسان در هند اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب روپیه هنددر سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات خوبی را درباره هند پیش از آغاز مهاجرت تحصیلی یا کاری جست و جو نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *