مهاجرت کاری نیوزلند

بازار کار رشته NET Developer در نیوزلند

بازار کار رشته NET Developer در نیوزلند

در بازار کار رشته NET Developer در نیوزلند تنوعی از مشاغل وجود دارد و اغلب شرکت ها در حوزه های مختلف، نقش هایی را تعیین کرده اند. با این حال، یک تقاضای قابل توجه برای توسعه دهندگان نرم افزار وجود دارد، زیرا سازمان های نیوزلندی در توسعه برنامه های کاربردی سرمایه گذاری می کنند تا کانال های دیجیتال مشتریان خود را بهبود بخشند. در حالی که زبان‌ ها، چارچوب‌ ها و محصولات از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت است، جاوا اسکریپت محبوب‌ ترین است و تقاضا برای C#، Java، PHP، Ruby و Python نیز زیاد است.

تجربه کار با چارچوب های جاوا اسکریپت مدرن مانند Angular، React و Vue، مانند تجربه با فناوری‌ های مبتنی بر ابر مانند AWS یا Azure، یک امتیاز اضافی است. پس پیش از ورود به بازار کار این کشور، لازم است که شما به نیازمندی های شرکت های مرتبط با این زمینه توجه کنید. نکته دیگر اینکه یکی از مهمترین چالش های پیش روی شما به عنوان یک مهاجر، ورود به فرآیند اخذ ویزای کاری در نیوزیلند است که دردسرهای خاص خودش را دارد. اما موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا تجارب بی شمار خودش را در اعزام متقاضیان کار به نیوزیلند به شما منتقل کند و حل امور ویزای شما را بر عهده گیرد.

معرفی مسائل مرتبط با رشته NET Developer در نیوزلند

توسعه دهندگان نرم افزاری در نیوزلند که در توسعه یا نگهداری برنامه های کامپیوتری تخصص دارند ممکن است برخی یا همه موارد زیر را انجام دهند:

  • در مورد نیازهای برنامه کامپیوتری مشتریان بحث کنید
  • کار کردن مشخصات طراحی برای برنامه ها را بنویسید
  • برای اطمینان از اینکه برنامه ها و سیستم های کامپیوتری به درستی کار می کنند، آزمایش هایی را اجرا کنید
  • حفظ و ارتقاء برنامه ها

توسعه دهندگان نرم افزاری که در توسعه وب سایت ها تخصص دارند ممکن است برخی یا همه موارد فوق را انجام دهند: یک طرح فنی برای وب سایت و راه های تبلیغ آنلاین آن تهیه کنید، پیشنهاد روش های تولید و تجهیزات لازم و بررسی هزینه های وب سایت، برای کمک به طراحی و نگهداری وب سایت با طراحان و سایر کارکنان ارتباط برقرار کنید، ادغام جنبه های فنی، بصری و محتوایی سایت برای تولید محصول نهایی.

از نظر دانش و مهارت، توسعه دهندگان نرم افزار باید اطلاعات زیر را داشته باشند: نرم افزارها و سیستم های کامپیوتری، زبان ها و تکنیک های برنامه نویسی، تاثیر برنامه ها بر سخت افزار کامپیوتر (مانند مانیتور، صفحه کلید و چاپگر) و سایر نرم افزارها (برنامه های کامپیوتری)، فرآیندهای توسعه نرم افزار مانند Agile، مسائل مربوط به محرمانه بودن، امنیت داده ها و حفاظت از داده ها.

در جدول زیر مطالب مربوط به شرایط کاری در حوزه برنامه نویسی و توسعه دهنده شبکه اشاره شده است:

توضیحاتمراحل
1در دفاتر در شرایطی کار کنید که ممکن است استرس زا باشد.
2معمولا تمام وقت کار می کنند.
3اغلب عصرها و آخر هفته ها کار می کنند.
4ممکن است برای ملاقات با مشتریان به داخل یا خارج از کشور سفر کند.

نیازهای بازار کار رشته NET Developer در نیوزلند

نیازهای بازار کار رشته NET Developer در نیوزلند

روندهای بازار کار نیوزلند به طور مداوم در حال تغییر است و مهارت های خاصی بیشتر از سایرین مورد تقاضای کارفرمایان است. دانستن مهارت‌ های مورد نیاز می ‌تواند به هدایت برنامه ‌های شغلی و یادگیری آینده شما کمک کند و اطمینان حاصل کند که در شغل باقی می ‌مانید. برای کارفرمایان، دانش مهارت‌ های مورد نیاز می ‌تواند برنامه ‌ریزی نیروی کار و تلاش ‌های آموزشی و توسعه داخلی شما را آگاه کند و شما را قادر می ‌سازد تا کارکنان را برای غلبه بر شکاف‌ های مهارتی ارتقا دهید. اما در کل می توان گفت که بازار شتاب دهنده های شبکه در نیوزیلند به طور جدی خواهان قشر است که مدیران پروژه فناوری اطلاعات در ردیف نخست قرار دارند.

سازمان ‌ها در هر اندازه به مدیران پروژه با تجربه نیاز دارند تا برنامه ‌های پیچیده را توسعه دهند و ارائه دهند. نامزدهای موفق در چارچوب های چابک کار می کنند، مهارت های ارتباطی استثنایی دارند و شکاف بین ذینفعان و کارشناسان غیر فنی را پر می کنند. در مرحله بعدی متخصصان بازاریابی دیجیتال قرار دارند که با مهارت های فنی و نرم افزاری قوی مورد نیاز هستند. کارفرمایان بازاریابانی می خواهند که بتوانند هم مستقل و هم در یک تیم خوب کار کنند. ذهنیت تجاری و رشد و اشتیاق برای به روز نگه داشتن آخرین روندها ضروری است. برای برجسته شدن، نامزدها باید نتایج خود را با معیارهای کلیدی ثابت کنند، نوآوری کنند، تطبیق دهند و دانش نظری را در دنیای واقعی به کار ببرند. اشتیاق نشان داده شده برای بازاریابی ضروری است.

درآمد شاغلان بازار کار توسعه دهنده وب در نیوزلند

فردی که به عنوان برنامه نویس در نیوزلند کار می کند، معمولا سالانه حدود 95000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارد و حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از NZD43700 (دلار نیوزلند) در سال (حداقل حقوق) تا NZD151000 (دلار نیوزلند) در سال (حداکثر حقوق) متغیر می باشد. حقوق متوسط NZD103000 (دلار نیوزیلند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان توسعه دهنده کار می کنند کمتر از NZD103000 (دلار نیوزلند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 103000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از برنامه نویسان کمتر از 65800NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند.

همچنین 75% از برنامه نویسان کمتر از 137000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از NZD137000 (دلار نیوزلند) درآمد دارند. یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا NZD49600 (دلار نیوزلند) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال NZD66200 (دلار نیوزیلند) در سال درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است

در نمودار زیر به سایر تغییرات حقوقی در نیوزلند اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب دلار نیوزیلنددر سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالب مختلفی در رابطه با مهاجرت به نیوزلند وجود دارد که برای تکمیل اطلاعات خود می توانید از آن استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *