مهاجرت کاری مجارستان

بازار کار رشته NET Developer در مجارستان

بازار کار رشته NET Developer در مجارستان

در میان کشورهای اروپای شرقی بازار کار رشته NET Developer در مجارستان گرچه چندان توسعه یافته نیست، اما تحت حمایت های جدید دولت است. مقامات دولتی مسئول شکل‌ دهی چشم‌انداز نهادی سیستم‌ های آموزش عالی و هدایت اولویت ‌ها و انگیزه ‌ها برای مؤسسات عالی مستقل به شیوه‌ هایی هستند که آنها را تشویق به آموزش فارغ‌ التحصیلان ماهر و ایجاد ارزش برای شهروندان و مالیات دهندگان و دانشجویانی که در این سیستم شرکت می‌کنند، هستند. دولت ها بر رفتار مؤسسات از طریق اهرم هایی مانند سیستم تأمین مالی و مقررات قانونی در مورد موضوعات مختلف از استخدام دانشگاهی تا تضمین کیفیت تأثیر می گذارند.

در مجارستان، دولت دیجیتالی‌ سازی را یک اولویت سیاستی اعلام شده قرار داده است، که اگرچه به خودی خود کافی نیست، اما ممکن است پیش نیازی برای تشویق دیجیتالی ‌سازی در شیوه‌ های اصلی آموزش و یادگیری HEI باشد. دو استراتژی دولتی که از سال 2016 تا 2025 اجرا می شوند، مستقیماً با دیجیتالی کردن آموزش عالی در مجارستان مرتبط هستند. چنانچه به اطلاعات و آگاهی بیشتری در زمینه بازار کار و وضعیت رشته های مرتبط با برنامه نویسی در مجارستان هستید، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا وجوه مختلف این موضوع را برای متقاضیان روشن نمایند.

چشم اندازهای بازار کار رشته NET Developer در مجارستان

در سیاست های آموزشی جدید مجارستان اعتقاد بر این است که دیجیتالی شدن مؤثر مستلزم تغییراتی در آموزش، یادگیری، تحقیق و مشارکت است. این امر مستلزم تغییر در انگیزه ها و قابلیت ها است. سیستم‌های تشویقی – تأمین مالی مؤسسات و پاداش و پیشرفت شغلی افراد – باید برای منعکس ‌کننده فرصت‌ های جدید و وظایف جدید ایجاد شده توسط دیجیتالی ‌سازی تطبیق داده شوند. افزایش قابلیت ها مستلزم تعهد به آموزش و پشتیبانی کارکنان است. همچنین گسترش رشته های فناوری نیازمند ارائه مزایا به دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و کارفرمایان است و در نهایت، یک استراتژی دیجیتالی ‌سازی مؤثر مستلزم آن است که همه بازیگران در سیستم آموزش عالی – دانشجویان، مصرف‌ کنندگان پژوهشی، کارفرمایان – از دیجیتالی ‌سازی بهره ببرند.

این به معنای اجازه دادن به آنها برای تحصیل در حالت های انعطاف پذیر و اطمینان از فارغ التحصیلی با مهارت های دیجیتالی است که کارفرمایان می خواهند و از فارغ التحصیلان قرن 21 انتظار دارند. همچنین شامل ارائه پشتیبانی برای یادگیری دانشجویان و اطمینان از این است که ارائه به گونه ‌ای جالب و لذت‌ بخش و همچنین آموزنده طراحی شده است. برای هر یک از این 4 مرحله، بخش‌ های زیر وضعیت فعلی سیاست در مجارستان را بررسی می‌ کنند و سپس توصیه‌ های سیاست پیشنهادی را تشریح می ‌کنند. این 4 مرحله برای دولت ها در نظارت آنها بر سیستم آموزش عالی و موسسات در تعریف رویکردهای تدریس، تحقیق و مشارکت آنها اعمال می شود.

قوانین بازار کار رشته NET Developer در مجارستان

دولت مجارستان تاکید کرده که بسیار مهم است که حذف محتوای غیرقانونی با حداکثر احترام به حق آزادی بیان انجام شود.به همین ترتیب برای مجارستان بسیار مهم است که تعهدات فعال حقیقت یاب را برای پلتفرم های آنلاین ممنوع کند. علاوه بر این، دولت مجارستان اظهار داشت که DSA نه تنها باید برای محتوای حذف شده، بلکه برای محتوایی که «به دلیل فیلتر کردن الگوریتم‌ها منتشر نشده است» تدابیر امنیتی ارائه دهد. علاوه بر نظرات رسمی جزئی ارائه شده توسط دولت مجارستان، DSA موضوع برجسته ای در گفتمان عمومی ملی نبوده است و مقامات و مقامات دولتی به ندرت مواضع روشنی در مورد این پیشنهاد ارائه کرده اند.

به عنوان مثال، او پیشنهاد کرد که DSA باید یک نهاد مستقل اتحادیه اروپا ایجاد کند که مسئول نظارت بر رعایت قوانین دقت لازم مربوط به تعدیل محتوا، تبلیغات سیاسی و شفافیت است و از نظارت دقیق‌ تر بر شیوه ‌های تعدیل محتوای پلت‌ فرم ‌های حمایت می ‌کند. وزارت دادگستری مجارستان کمیته آزادی دیجیتال را در مارس 2020 با هدف ارزیابی عملکرد شرکت های فناوری از منظر حاکمیت قانون و حقوق اساسی و کمک به توسعه DSA تأسیس کرد. با این حال، گزارش های جلسه کمیته اغلب به پیشنهاد DSA اشاره نمی کند. مرتبط ترین مراجع صرفاً وجود پیشنهاد DSA را تأیید می کنند و به عدم سرعت مذاکرات اشاره می کنند.

قوانین بازار کار رشته NET Developer در مجارستان

راه های سند توسعه NET Developer در مجارستان

دولت مجارستان در سند خود ذکر نموده است که اجرای موفقیت آمیز یک استراتژی دیجیتالی شدن برای آموزش عالی مستلزم 4 مرحله اقدام است که مرحله نخست شامل تعیین جهت است. این مرحله به معنای درک نیازها و تجربیات کارکنان آموزش عالی و دانشجویان، تعریف و برقراری ارتباط استراتژی دیجیتالی سازی و توسعه طرحی است که استراتژی را ارائه می دهد. همچنین شامل گنجاندن هزینه های دیجیتالی شدن در بودجه و اطمینان از وجود ابزارهایی برای سنجش دیجیتالی شدن و نظارت بر موفقیت در دستیابی به اهداف و مقاصد استراتژی است. مرحله دوم شامل «ایجاد بنیاد و سازمان های دیجیتالی» است.

این مرحله فراتر از زیرساخت دیجیتال است. این به معنای اطمینان از وجود یک شبکه قابل اعتماد و در دسترس بودن افراد ماهر برای مدیریت و نگهداری زیرساخت است. این شامل ایجاد خط مشی ها و استانداردهایی مانند الزام برای قابلیت همکاری سیستم ها، فرآیندها و استانداردهای کیفیت داده ها و حداقل استانداردهای سخت افزاری است. به دست آوردن ارزش از داده های اضافی تولید شده توسط یک سیستم آموزش عالی دیجیتالی، مستلزم حصول اطمینان از این است که افراد برای تجزیه و تحلیل داده ها و انتقال یافته های تجزیه و تحلیل به کار گرفته می شوند.

درآمد شاغلان بازار کار NET Developer در مجارستان

فردی که به عنوان برنامه نویس در مجارستان کار می کند، معمولا حدود 448000HUF (فورینت) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از HUF206000 تا HUF712000 (فورینت) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق HUF484000 (فورینت) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از HUF484000 (فورینت) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از HUF484000 (فورینت) درآمد دارند. در حالی که 25% بیش از HUF646000 (فورینت) درآمد دارند یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا HUF234000 (فورینت) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال HUF312000 (فورینت) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل HUF461000 (فورینت) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر تغییرات حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در مجارستان اشاره شده است.

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب فورینت مجارستاندر سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط مربوط به دریافت مستر کارت مجارستان به طور مفصل شرح داده شده است و کارشناسان ما نیز در زمینه اخذ مستر کارت می توانند شما را همراهی نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *