مهاجرت کاری لیتوانی

بازار کار رشته NET Developer در لیتوانی

بازار کار رشته NET Developer در لیتوانی

علاقه مندان راهیابی به بازار کار رشته NET Developer در لیتوانی بد نیست بدانند که این کشور در رتبه 14 پیشرفت تکنولوژی دیجیتال قرار دارد. درصد شهروندانی که حداقل مهارت های دیجیتالی اولیه دارند 56% است، با رتبه 17 در سرمایه انسانی. اما این وضعیت مطلوب در حال پیشرفت شتابانی است، چنانکه هدف برنامه بلندپروازانه KPI این است که رتبه DESI لیتوانی را تا سال 2025 به رتبه 10 و تا سال 2030 به رتبه هفتم برساند. این برنامه با استراتژی پیشرفت لیتوانی “لیتوانی 2030” مرتبط است، که یک سند چتر است که امکان مدیریت دستیابی به اهداف استراتژیک و بهینه سازی تعداد سایر اسناد برنامه ریزی استراتژیک را فراهم می کند.

از دیگر برنامه های کلیدی لیتوانی، شکل دهی جامعه هوشمند است که در حوزه جامعه هوشمند، یکی از تغییرات کلیدی توسعه، بکارگیری و شناخت مهارت های فردی و ایجاد یک سیستم مؤثر یادگیری مادام ‌العمر، تطبیق مؤثر فناوری ‌های ارتباطی اطلاعات و حصول اطمینان از کسب و توسعه دانش و مهارت ‌های مورد نیاز برای یک جامعه فعال در دستور کار قرار گرفته است. علاوه بر موارد فوق بازار فناوری لیتوانی دارای مزیت های گسترده دیگری است که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده انتقال معرفی کامل شرایط این کشور برای متقاضیان علاقه مند مهاجرت به این کشور هستند.

وضعیت بازار کار رشته NET Developer در لیتوانی

امتیاز لیتوانی در گزارش سالانه اقتصاد دیجیتال و جامعه دیجیتال (DESI) کمیسیون اروپا بالاتر از میانگین کلی اتحادیه اروپا است. مانند سال گذشته، لیتوانی امسال با امتیاز DESI 52.7 در رتبه چهاردهم قرار گرفت، در حالی که میانگین اتحادیه اروپا 52.3 است. بر اساس گزارش EC، لیتوانی در زمینه خدمات عمومی دیجیتال بسیار خوب عمل کرده است، جایی که امتیاز آن تقریبا 2 برابر میانگین اتحادیه اروپا است و از رتبه دوازدهم به رتبه 10 حرکت کرده است. تعداد کاربران دولت الکترونیک به طور پیوسته افزایش یافته و به 70% رسیده است. از سوی دیگر لیتوانی با موفقیت به بهبود خدمات عمومی دیجیتال خود ادامه داد.

لیتوانی همچنین در زمینه داده های باز امتیاز خوبی کسب می کند (89% در مقایسه با 81% در اتحادیه اروپا). این کشور در حال پیشرفت مداوم در جهت در دسترس قرار دادن تمام خدمات عمومی به صورت آنلاین است. در حوزه گنجاندن دیجیتال، لیتوانی در بیشتر شاخص ها از میانگین اتحادیه اروپا بهتر عمل کرد و در رتبه سیزدهم قرار گرفت. در زمینه سرمایه انسانی، لیتوانی از نظر فارغ التحصیلان ICT بالاتر از میانگین (4%، میانگین اتحادیه اروپا 3.9%) و بسیار بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا در تعادل جنسیتی در ICT قرار دارد (24% از متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات را زنان تشکیل می دهند.

در شکل زیر به سایر مزیت های مشارکت در بازار کار در لیتوانی اشاره شده است:

مزیت های مشارکت در بازار کار لیتوانی

توسعه بازار کار رشته NET Developer در لیتوانی

وزارت اقتصاد و نوآوری جمهوری لیتوانی، برنامه توسعه دیجیتالی سازی دولتی 2024-2030 را در 17 نوامبر 2024 توسط دولت جمهوری لیتوانی تصویب کرد که هدف از این برنامه ترویج دیجیتالی کردن دولت به منظور افزایش فرصت ها برای بخش عمومی، مشاغل و دانشگاه ها برای توسعه و استفاده از محصولات و خدمات نوآورانه به طور کارآمد و ایمن. و همچنین تقویت شایستگی دیجیتالی جمعیت با ایجاد درک درستی از توسعه و اهمیت فناوری های نوظهور. هدف اصلی برای توسعه مهارت های دیجیتال در لیتوانی، حمایت از گروه های آسیب پذیر است.

علاوه بر این برنامه توسعه دیجیتالی سازی دولتی 2024-2030، موارد زیر را برای لیتوانی در زمینه مهارت های دیجیتال تا سال 2030 تعیین می کند:

  • 90% از شهروندان به طور منظم از اینترنت استفاده می کنند.
  • 60% از شهروندان دارای معلولیت از خدمات عمومی استفاده می کنند و از آن راضی هستند.
  • 3 زمینه کلیدی برای پیشرفت باید شکل بگیرد که شامل اقتصاد هوشمند، حکمرانی هوشمند و جامعه هوشمند می باشد.

در این بخش از مطلب شاهد مهم ترین مزایای کار Net Developer در لیتوانی هستید:

مهم ترین مزایای کار Net Developer در لیتوانی

معرفی روند آموزش رشته NET Developer در لیتوانی

برنامه رشته NET Developer در لیتوانی از نظر مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی 4 ساله می باشد و هزینه اخذ مدرک برای افراد غیر بورسیه 3524€ (یورو) در سال می باشد که کارآموزی نیز در برنامه گنجانده شده است. فارغ التحصیلی با دفاع از پروژه نهایی نهایی می شود. یکی از اصلی ترین تخصص های این رشته، برنامه درسی کامپیوتر و فناوری کامپیوتر می باشد که موضوعات اصلی آن شامل دستگاه ‌های الکترونیکی، معماری کامپیوتر، شبکه ‌های کامپیوتری، فناوری‌ های اینترنتی، امنیت اطلاعات، میکروکنترلرها، طراحی رایانه ‌های جاسازی شده، رایانه ‌های خاص، میکروتکنولوژی، تشخیص رایانه است.

توسعه توانایی طراحی تجهیزات الکترونیکی بر اساس میکروکنترلرها و FPGA، توسعه برنامه‌ های میکروکنترلر، استفاده از نرم ‌افزار اختصاصی برنامه ‌نویسی میکروکنترلرها و شبیه‌ سازی تجهیزات مبتنی بر میکروکنترلرها است. در نهایت دانشجویان فارغ التحصیل از دوره های کامپیوتر در لیتوانی، مبانی علوم فنی عمومی، دانش در مورد مواد مورد استفاده در مهندسی کامپیوتر و خواص آنها، دانش در مورد کامپیوتر جاسازی شده، انتخاب و استفاده از روش‌های ریاضی، نرم ‌افزار و سخت‌ افزار به منظور حل مسائل در زمینه مهندسی کامپیوتر، طراحی سیستم های کامپیوتری مدرن، سخت افزار و نرم افزار آنها، به کارگیری منابع سیستم های کامپیوتری برای عملیات اضافی را به طور کامل یاد می گیرند.

توسعه بازار کار رشته NET Developer در لیتوانی

درآمد شاغلان بازار کار توسعه دهنده وب در لیتوانی

فردی که در لیتوانی در حوزه توسعه دهنده وب کار می کند، معمولا حدود 3000LTL (لیتاس) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می باشد و از LTL2440 (لیتاس) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا LTL4140  (لیتاس) در ماه متغیر است. اما در مجموع حقوق متوسط ​​LTL2880 (لیتاس) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در Developers و Programmers کار می کنند کمتر از LTL2880 (لیتاس) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از LTL2880 (لیتاس) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در حوزه برنامه نویسی کار می کنند کمتر از LTL2390 (لیتاس) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از LTL2390 (لیتاس) درآمد دارند.

در جدول سایر قواعد مربوط به حقوق برنامه نویسان در لیتوانی اشاره شده است:

حقوق برنامه نویسان در لیتوانی
افراد دارای بیش از 5 سال سابقه 32% افزایش حقوق دارندبا عبور از 15 سال سابقه،  14%افزایش حقوق اتفاق می افتد
با رسیدن به مرز 10سال، حقوق 19% افزایش می یابدتغییر حقوق به زمینه شغلی وابسته است

اگر مایل به کسب اطلاعات مشکلات زندگی در لیتوانی هستید، می توانید از مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

سوالات مکرر در باب بازار کار رشته Net Developer در لیتوانی

در این بخش از مقاله به سوالات شما در باب رشته net developer در لیتوانی هستید:

  • حقوق بازار کار رشته net developer در لیتوانی چقدر است؟ فردی که در لیتوانی در حوزه توسعه دهنده وب کار می کند، معمولا حدود 3000LTL (لیتاس) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می باشد و از LTL2440 (لیتاس) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا LTL4140  (لیتاس) در ماه متغیر است.
  • مزایای کار در حوزه توسعه دهنده نت در لیتوانی چیست؟ این کشور در حال پیشرفت مداوم در جهت در دسترس قرار دادن تمام خدمات عمومی به صورت آنلاین است. در حوزه گنجاندن دیجیتال، لیتوانی در بیشتر شاخص ها از میانگین اتحادیه اروپا بهتر عمل کرد و در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *