مهاجرت کاری لوکزامبورگ

بازار کار رشته NET Developer در لوکزامبورگ

بازار کار رشته NET Developer در لوکزامبورگ بر اساس آخرین تحلیل DESI، در رتبه هشتم قرار دارد و از نظر اتصال، رتبه 4 را به خود اختصاص داده است. لوکزامبورگ از نظر سرمایه انسانی در مقایسه با سطح مطلوبی قرار دارد و همچنین از نظر ادغام فناوری دیجیتال از میانگین اتحادیه اروپا بهتر است. لوکزامبورگ مجموعه ای از استراتژی ها و ابتکارات را برای تقویت مهارت های دیجیتالی جمعیت خود اجرا می کند. وزارتخانه های ذی صلاح ابتکاری را برای کودکان و جوانان در سیستم مدرسه راه اندازی کردند و همچنین از آموزش مهارت های دیجیتال پیشرفته برای آموزش، پژوهش و بخش عمومی حمایت کردند.

شهرها ممکن است از فناوری دیجیتال برای افزایش بهره وری خدمات عمومی استفاده کنند و می توانند از استفاده از امکانات تحول دیجیتال سود زیادی ببرند. عملکرد نسبتا مناسب ایالت بنلوکس به سختی تعجب آور است، با توجه به هدف بلندپروازانه این کشور تبدیل دیجیتالی شدن به یکی از کلیدهای آن. اولویت های وزارت دیجیتال سازی یکی از جدیدترین ها در لوکزامبورگ است. چنانچه شما قصد پیوستن به این بازار پررونق را دارید، می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت امور خود را در میان بگذارید.

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در لوکزامبورگ

قاعده الزامات ورودی خاص برای یک برنامه کارشناسی ارشد اعمال می شود، که در آن موضوعات پیش نیاز در هر دوره ذکر شده است. دانشجو می تواند در مورد یک دوره خاص ایده بگیرد. هر دانشگاه یا موسسه معیاری را برای هر سطح تحصیلی تعیین می کند تا اطمینان حاصل کند که شما مهارت ها و دانش اولیه برای شروع یک دوره و در نهایت تکمیل موفقیت آمیز آن را دارید. این معیارها الزامات ورودی عمومی نامیده می شوند. برای بسیاری از برنامه های کارشناسی، شرایط عمومی ورودی یکسان باقی می ماند. برای برآورده کردن شرایط عمومی ورود به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دانش آموز باید 12 سال تحصیلات (دبیرستان) را گذرانده باشد.

سایر مدارک عبارتند از:

  • گواهی رسمی مدرسه متوسطه
  • انگیزه نامه
  • گواهی مدرسه متوسطه عالی
  • رونوشت های رسمی
  • رزومه تحصیلی
  • نامه پذیرش تحصیلی
  • فرم تکمیل درخواست ویزا
  • ارائه مدرک زبان

اکوسیستم بازار کار رشته NET Developer در لوکزامبورگ

از آنجایی که تحول دیجیتال در برنامه های سیاست لوکزامبورگ و اروپا در رتبه بالایی قرار دارد، آماده سازی شهروندان و مشاغل برای عصر دیجیتال و فناوری های جدید در اولویت قرار گرفته است. برای اقتصاد لوکزامبورگ، صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، کمک کننده مهمی برای کمک به تغییر محیط های کاری برای افزایش بهره وری و کارایی است. گزارش جدید یورواستات «متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات در اشتغال» نشان دهنده رشد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات است و لوکزامبورگ در رتبه سوم اتحادیه اروپا قرار دارد. با 6.7%، نسبت متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات در لوکزامبورگ تنها توسط سوئد 8.8% و فنلاند 7.4% بهبود یافته است.

در حالی که این تعداد کم است، بهتر است که میانگین اتحادیه اروپا 19.1% باشد. دیجیتالی شدن مستلزم تغییرات اساسی در تمام زمینه های عملکرد اقتصادی و اجتماعی است. داده ‌هایی که در مقادیر غیرقابل تصور از طریق سبک زندگی متصل ما تولید می ‌شوند، منبع جدیدی با پتانسیل هنوز کشف نشده است، و همچنین سؤالاتی در رابطه با حریم خصوصی ایجاد می‌کند. به همین دلیل است که دیجیتالی ‌سازی، فناوری اطلاعات و علم داده، یک رشته عرضی را در 4 حوزه اولویت ‌دار استراتژی ملی تحقیق و نوآوری نشان می ‌دهند .در حوزه تحول صنعتی و خدماتی، دیجیتالی شدن آتی متضمن تغییرات اساسی برای صنعت و ارائه دهندگان خدمات فعال در لوکزامبورگ خواهد بود.

درآمد شاغلان بازار کار توسعه وب در لوکزامبورگ

شخصی که به عنوان برنامه نویس در لوکزامبورگ کار می کند، معمولا حدود 4500€ (یورو) در ماه درآمد دارد و دستمزدها از 3660€ (یورو) (کمترین میانگین) تا 6220€ (یورو) (بالاترین میانگین، حداکثر حقوق واقعی بالاتر است) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. با این حال حقوق متوسط ​​4600€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 4600€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 4600€ (یورو) درآمد دارند. در سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از 3710€ (یورو) درآمد دارند.

در لیست زیر سایر مطالب مربوط به سطح درآمد برنامه نویسان در لوکزامبورگ طرح شده است:

  • با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 22% افزایش می یابد.
  • با عبور از 15 سال سابقه، 16% افزایش می یابد.
  • مردان 8% بیشتر از زنان دریافت می کنند.

جهت شرایط اخذ ویزای همراه لوکزامبورگ حقوقی اخذ این کارت را می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *