مهاجرت کاری قبرس

بازار کار رشته NET Developer در قبرس

بازار کار رشته NET Developer در قبرس

بازار کار رشته NET Developer در قبرس را در قیاس با بازارهایی چون هلند، اسپانیا، انگلیس و آلمان نمی توان گزینه ای چندان جذاب محسوب نمود. اما از طرفی حضور در این بازار مزیت های خود را دارد. از طرفی به جهت کمبود نیروی کار در این کشور در حوزه شتاب دهنده ها، شما به عنوان یک متخصص هم دارای احترام بالا و هم امنیت شغلی بالایی را بدست می آورید. از سوی دیگر پیوستن به بازار کار این کشور و دریافت ویزای کاری روند نسبتا راحت تری را دارد و موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه، تجارب متعددی از اعزام دانشجویان را دارد که چنانچه شما مایل باشید، ما می توانیم در زمانی کوتاه موانع مهاجرت کاری و تحصیلی شما را برطرف نماییم.

علوم مرتبط بازار کار رشته NET Developer در قبرس

گرایش شتاب دهنده های شبکه و برنامه نویسی، جزوی از برنامه درسی گروه مهندسی کامپیوتر است که برای برآوردن نیازهای روزانه سازمان ها از طریق دروس موضوعی دروس ریاضی، دروس مهندسی برق و الکترونیک و دروس انتخابی طراحی شده است. در طول تحصیل، دانشجویان دوره هایی را در زمینه هوش مصنوعی، پایگاه های داده، سیستم عامل ها، شبکه های کامپیوتری، زبان های برنامه نویسی مختلف و تکنیک های برنامه نویسی، ریزپردازنده ها، پردازش سیگنال و مدیریت پروژه می گذرانند. تقریباً همه دوره ها دارای مؤلفه های عملی هستند که دانش نظری را تثبیت می کند. از طریق دوره های تئوری و جلسات آزمایشگاهی، دانشجویان می توانند به راحتی خود را برای زندگی حرفه ای تحت نظارت دانشگاهیان محترم و متخصص آماده کنند.

این برنامه ها در قبرس، توسط انجمن ارزیابی و اعتباربخشی برنامه های مهندسی (MÜDEK) معتبر است و همچنین دارای عضویت آکادمی Oracle و آکادمی مایکروسافت Imagine است. از مزیت های تحصیل برنامه نویسی و توسعه شبکه در قبرس این است که فارغ التحصیلان می توانند با دانش و تجربه با کیفیت بالا که در طول تحصیل خود به دست آورده اند در سراسر جهان کار کنند. آنها می توانند در طیف گسترده ای از زمینه ها مانند مدیریت فناوری اطلاعات، توسعه نرم افزار، طراحی نرم افزار، مدیریت و طراحی پایگاه داده، امنیت سیستم، مشاوره فناوری اطلاعات، توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر وب، یکپارچه سازی سیستم، نرم افزار صنعتی، پروژه نرم افزاری شغلی داشته باشند. مدیریت، شبکه های کامپیوتری، مدیریت شبکه و مدیریت سیستم.

اهداف بازار کار رشته NET Developer در قبرس

اهداف بازار کار رشته NET Developer در قبرس

isاستراتژی دیجیتال برای قبرس 2020-2025 (مصوب در ژوئن 2020) سند سیاست کلیدی برای تسریع تحول دیجیتال قبرس است. بیانیه چشم انداز پیش بینی می کند که قبرس به جامعه ای مناسب برای آینده و اقتصاد مبتنی بر دانش تبدیل خواهد شد که با فناوری های دیجیتال و نوظهور امکان رشد اقتصادی پایدار، رفاه اجتماعی و رقابت بین المللی را فراهم می کند. اجرای این چشم انداز متکی بر دستیابی به چهار هدف استراتژیک است: فناوری که برای مردم کار می کند؛ اقتصاد دیجیتال پویا، پایدار و انعطاف پذیر؛ جامعه دیجیتال باز، دموکراتیک و فراگیر؛ یک انتقال سبز و دیجیتال برای قبرس.

این مجموعه شامل ابتکاراتی با هدف ارتقاء مهارت و مهارت مجدد برای افزایش صلاحیت دیجیتالی بخش عمومی است. در حالی که نمونه کارها زیرساخت دیجیتال، اقتصاد و جامعه شامل ابتکارات مربوط به تغییر زیرساخت ملی، اقتصاد و جامعه به طور گسترده تر است. در زمینه مهارت ‌های دیجیتال، این مجموعه‌ ها شامل ابتکاراتی می ‌شوند که با هدف: توسعه مهارت های دیجیتال پایه و مادام العمر برای تجهیز هر ساکن به مهارت های مورد نیاز برای تعامل مطمئن با دولت دیجیتال، مدیریت اطلاعات و ارتباطات آنها (دریافت ایمیل، استفاده از چت و سایر)، انجام معاملات دیجیتال (خرید و پرداخت آنلاین) و آنلاین ایمن بمانید (از طریق سواد فناوری اطلاعات اولیه و مهارت های امنیت سایبری).

وضعیت بازار کار و مشاغل NET Developer در قبرس

در قبرس، تعداد افرادی که حداقل مهارت های دیجیتالی اولیه را دارند در سال 2021، 50% از جمعیت ثبت شده است. این بدان معناست که از هر 2 بزرگسال در قبرس، 1 نفر فاقد مهارت های اولیه دیجیتال است. علاوه بر این، تقریباً 10% از مردم قبرس حتی هرگز از اینترنت استفاده نکرده اند. کشورهایی که بیشترین درصد افراد با مهارت های دیجیتال پایه را دارند هلند و فنلاند با 79% هستند که تقریبا 305 بیشتر از قبرس است. یورواستات همچنین قبرس را 6% زیر میانگین اتحادیه اروپا 56% قرار می دهد.

اگر این جزیره بخواهد به زودی به میانگین اتحادیه اروپا برسد و از آن فراتر رود، برای بهبود مهارت های دیجیتالی شهروندان به تغییر سریع سرعت نیاز است رتبه بندی اقتصاد و جامعه دیجیتالی در سال 2022، قبرس را در بین 27 کشور اتحادیه اروپا در جایگاه بیستم قرار داده است. اگرچه قبرس کمتر از میانگین اتحادیه اروپا است، اما واضح است که روند مثبت همچنان ادامه دارد زیرا این جزیره به طور قابل توجهی از رتبه 24 در سال 2020 جهش کرد و در سال 2022، برای بهبود وضعیت بازار شتاب دهنده ها، دولت قبرس برخی از اقدامات را برای افزایش پیشرفت دیجیتال در قبرس آغاز کرد که عبارتند از:

  • تجهیز و توسعه مهارت ‌های دیجیتال شهروندان برای استفاده از سیستم‌ های دیجیتال روزانه جدید
  • از دیجیتالی شدن مشاغل محلی حمایت کنید.
  • افزایش تعداد فارغ التحصیلان مبتنی بر CY در علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات)، افزایش حجم و کیفیت نیروی کار آینده در این صنایع
  • ارتقاء مهارت کارگران برای افزایش مزیت رقابتی خود در بازارهای مربوطه
  • توسعه و ترویج دولت الکترونیک
  • توسعه اتصال دیجیتال در داخل قبرس و با ارتباطات بین المللی

در شکل زیر سایر برنامه های قبرس برای پیشرفت شتاب دهنده های شبکه اشاره شده است:

‌‌برنامه های قبرس برای پیشرفت شتاب دهند

درآمد شاغلان بازار کار توسعه وب در قبرس

شخصی که به عنوان برنامه نویس در قبرس کار می کند معمولا حدود 1980€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1610€ (یورو)، کمترین حقوق تا 2740€ (یورو)، بالاترین حقوق متغیر است و شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است می باشد. البته و در کل حقوق متوسط ​​2020€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در توسعه برنامه نویس کار می کنند کمتر از 2020€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2020€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از افرادی که در قالب توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 1640€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 1640€ (یورو) درآمد دارند.

در جدول زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در قبرس اشاره شده است:

توضیحات مرتبط با حقوقردیف
با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 22% افزایش می یابد.1
افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 16% افزایش می یابد.2
افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% درآمد دارند.3

اگر شما یکی از متقاضیان سفر کاری به قبرس هستید، جهت اطلاع از قوانین قبرس، می توانید با متخصصان فعال در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید و دغدغه های خود را از این طریق برطرف نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *