مهاجرت کاری سوئیس

بازار کار رشته NET Developer در سوئیس

بازار کار رشته NET Developer در سوئیس

بازار کار رشته NET Developer در سوئیس از طریق انجام پروژه های مشترک و توسعه همکاری های منطقه ای به بازاری جذاب برای شاغلان تبدیل شده است. این بازار با استفاده از پردازش زبان طبیعی در گزارش ‌های غیرمالی شرکت‌ های سوئیسی استفاده از پردازش زبان طبیعی در حال توسعه هوش مصنوعی برای پردازش زبان طبیعی است. بنابراین NLP می تواند کامپیوترها را قادر به درک زبان انسان کند. در برنامه نمونه ای که در حال ارتقا است، ETH زوریخ با اداره فدرال دادگستری FOJ همکاری می کند تا از NLP برای تجزیه و تحلیل گزارش های شرکت های غیرمالی استفاده کند که طبق قانون در سوئیس از آغاز سال 2023 الزامی است.

از سوی دیگر سوئیس به جای بررسی دستی وقت گیر و بررسی گزارش های مربوطه در 5 موضوع، از فناوری NLP برای ارزیابی محتوای گزارش ها توسط ماشین استفاده می کند. برای این منظور، ETH در حال ایجاد یک مدل زبان و تأیید و ارزیابی نتایج با نتایج کدگذاری شده دستی از گزارش‌ ها است. علاوه بر این در سوئیس، پس از چندین دهه تحقیق اساسی، فناوری واقعیت مجازی در آستانه موفقیت در بازار انبوه است. اما یکی از چالش های اساسی، سختی ورود به این کشور توسعه یافته است که در این زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا تمام موانع ورود شما به حوزه کار NET Developer در سوئیس را برطرف نماید و تا پایان مسیر مهاجرت در کنار شما باشد.

نمونه های بازار کار رشته NET Developer در سوئیس

خدمات ما مدیریت کامل زیرساخت های فناوری اطلاعات شما، از جمله دسکتاپ های مدیریت شده، LAN، WIFI، چاپگرها و اتاق های کنفرانس را بر عهده می گیرند. ما مطمئن می شویم که محیط محاسباتی شما همیشه کارآمد و ایمن باقی بماند. ما به همراه شما بهترین راه حل را بر اساس محدودیت ها و الزامات شما در خدمات استاندارد شده خود انتخاب می کنیم. سپس کارشناسان ما از راه ‌اندازی و انتقال ایمن بارهای کاری شما مانند ECM با یکپارچه‌سازی شبکه تلفن سوئیچ شده عمومی به محیط Cloud مورد نظر شما مراقبت می‌کنند.

علاوه بر راه‌ حل ابر مستقل سوئیس، ELCA Cloud، ما همچنین شریک استراتژیک مایکروسافت و خدمات وب آمازون AWS هستیم. میز خدمات ما واقع در سوئیس یک تیم پشتیبانی با انگیزه و واکنشی را برای حل هر گونه حادثه و رسیدگی به درخواست ‌های کاربران در اختیار شما قرار می‌ دهد. مزایای کلیدی برون سپاری فناوری اطلاعات با ELCA از مدیریت عملیات تا مدیریت خدمات بر اساس SLA هزینه های جاری فناوری اطلاعات با سطح خدمات قابل مقایسه کاهش می یابد قابلیت اطمینان یک شریک مجاورتی که در دسترس بودن خدمات فناوری اطلاعات شما را تضمین می کند زیرساخت فناوری اطلاعات به طور مداوم به روز نگه داشته می شود.

پلتفرم های بازار کار رشته NET Developer در سوئیس

پلتفرم های بازار کار رشته NET Developer در سوئیس

برای اینکه جوانان در آینده سوئیس به مشارکت در جامعه خود ادامه دهند، به فرصت های مدرن نیاز است. پروژه Citympact که در سال 2021 به عنوان بخشی از Prototype Fund از Opendata.ch راه‌ اندازی شد، کانال ارتباطی جدیدی را برای افراد جوان فراهم می ‌کند تا مستقیماً با مدیریت عمومی در تماس باشند. با استفاده از یک پلتفرم دیجیتال، کاربران می ‌توانند در مورد پروژه ‌های مشترک نظر دهند، یک طومار را امضا کنند یا شروع کنند، و برای مثال نظرات خود را با سایر اعضا به اشتراک بگذارند. با حمایت خدمات عمومی دیجیتال سوئیس، یک پروژه آزمایشی از این نوع در St-Maurice، یک کمون در کانتون Valais در حال انجام است. نمونه دیگر پلتفرم ایجاد مشترک با نام «WinLab» است که یک پلتفرم خواستگاری و ایده‌ پردازی دیجیتال است.

WinLab به عنوان یک پلت فرم ترکیبی دیجیتال و آنالوگ، قصد دارد ساکنان علاقه مند، محققان و جامعه تجاری شهر Winterthur را گرد هم آورد. در این پلتفرم، راه‌ حل‌ هایی برای چالش‌ های روزمره در زمینه شهر هوشمند Winterthur با استفاده از اصول تفکر طراحی معرفی، ارزیابی و پیاده ‌سازی می‌ شوند. مرحله همسان سازی شهروندان، کارکنان اداری، محققان، سرمایه گذاران، استارت آپ ها و شرکت ها را گرد هم می آورد. ذینفعان ایده ها را مورد بحث قرار می دهند و پروژه های آزمایشی را با هم توسعه می دهند. این پلت فرم در مراحل بعدی در دسترس سایر شهرها، شهرها و کمون ها قرار خواهد گرفت.

طرح های توسعه رشته NET Developer در سوئیس

استراتژی دیجیتال سوئیس دستورالعمل ‌هایی را برای اقدامات دولت تعیین می ‌کند و چگونگی همکاری مقامات، کسب ‌و کارها، جامعه دانشگاهی، جامعه مدنی و سیاست را برای شکل‌ دهی به روند تحول به نفع همگان مشخص می‌کند. از سال 1998 تا 2020، دفتر دیجیتال سوئیس OFCOM بر توسعه و اجرای بیشتر استراتژی سوئیس دیجیتال نظارت داشت. سازماندهی مجدد تحول دیجیتال و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات در اداره فدرال باعث شد که وظایف دفتر در ارتباط با استراتژی دیجیتال سوئیس از 1 ژانویه 2021 به صدراعظم فدرال و انتصاب دانیل مارکوالدر به عنوان نماینده شورای فدرال برای تحول دیجیتال و هدایت فناوری اطلاعات و ارتباطات منتقل شود.

به عنوان بخشی از استراتژی دیجیتال سوئیس، دولت شورای فدرال OFCOM را موظف کرد نظارت منظم بر تأثیراتی که استراتژی دیجیتال اتحادیه اروپا می تواند بر سوئیس داشته باشد. OFCOM این نظارت را با مشارکت FDFA و سایر مناطق تحت تأثیر دولت فدرال انجام می دهد. در مارس 2021، OFCOM و دبیرخانه ایالتی FDFA تیمی از گروه های هماهنگی را از داخل اداره فدرال رهبری کردند که اولین تحلیل عمیق از اقدامات برنامه ریزی شده اتحادیه اروپا و تأثیر بالقوه آنها بر سوئیس را انجام دادند. این گزارش که توسط گروه هماهنگی بین‌بخشی DSM-CH دولت فدرال تهیه شده است، مروری بر اقدامات استراتژی دیجیتال اتحادیه اروپا و تأثیر بالقوه آنها بر سوئیس را تحلیل می‌کند.

سوئیس

درآمد شاغلان توسعه دهنده وب در سوئیس

فردی که در سوئیس به عنوان برنامه نویس کار می کند معمولا حدود 122000CHF (فرانک سوئیس) در سال درآمد دارد و دستمزدها از 56300CHF تا 194000 CHF(فرانک سوئیس) متغیر است. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. با این حال متوسط ​​حقوق CHF132000 (فرانک سوئیس) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از CHF132000 (فرانک سوئیس) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 132000CHF(فرانک سوئیس) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از CHF84800 (فرانک سوئیس) درآمد دارند در حالی که 75% بیش از CHF84800 (فرانک) درآمد دارند.

همچنین 75% از برنامه نویسان کمتر از CHF176000 (فرانک سوئیس) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از CHF176000 (فرانک سوئیس) درآمد دارند. یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا CHF63900 (فرانک سوئیس) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال CHF85300 (فرانک سوئیس) در سال درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل CHF126000 (فرانک سوئیس) در سال دارد.

در نمودار زیر سایر موضوعات مرتبط با حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در سوئیس اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب فرانک سوئیسعلاوه بر موضوعات طرح شده در مقاله فوق، به منظور اشراف بیشتر به شرایط زندگی و موضوعاتی همچون مشکلات زندگی در سوئیس، می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *