مهاجرت کاری روسیه

بازار کار رشته NET Developer در روسیه

بازار کار رشته NET Developer در روسیه

توسعه فناوری و دیجیتالی جهت توسعه بازار کار رشته NET Developer در روسیه به یکی از سیاست های مهم این کشور تبدیل شده است. این موضوع را می توان در جذب گسترده استعدادهای مرتبط با علوم فناوری و کامپیوتر توسط دانشگاه های روسیه مشاهده نمود. همچنین گسترش و تنوع دوره های آموزش علوم کامپیوتری در روسیه نشانگر میل اقتصادی روسیه به توسعه فناوری دیجیتالی خود است.

یک نکته مهم در روسیه این است که مشاغل فناوری علاوه بر تنوع نسبت به سایر مشاغل، حقوق های دریافتی بیشتری دارند و همین موضوع در سال های اخیر برای دانشجویان ایرانی جذاب شده است. اگر شما از متقاضیانی علاقه مند به زندگی علمی یا کاری در روسیه هستید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تجارب مختلفی را در اعزام به روسیه دارد که شما می توانید از طریق گفتگو با کارشناسان ما از آن بهره مند شوید.

دوره های مرتبط با NET Developer در روسیه

از جمله برنامه های مهم دیجیتالی در روسیه، برنامه مکاترونیک و رباتیک است که به توسعه روش های جدید کنترل، پردازش اطلاعات و جستجوی راه حل های طراحی جدید برای سیستم های مکاترونیک و رباتیک، زیرسیستم ها و طرحهای فردی آنها، تحقیقات در زمینه مکاترونیک، رباتیک، نظریه کنترل و روش های هوش مصنوعی کمک می کند. موضوع فعالیت حرفه ای فارغ التحصیلان مکاترونیک و سیستم های رباتیک شامل اطلاعات و حسگر، فصل بندی های محرک و کنترل، پشتیبانی ریاضی و الگوریتمی آنها، نرم افزار، روش ها و ابزار طراحی، مدل سازی، تحقیقات تجربی، اشکال زدایی و عملیات، تحقیق و تولید می باشد.

تجزیه و تحلیل اطلاعات علمی و فنی، تجربه داخلی و خارجی در توسعه و تحقیق سیستم های مکاترونیک و رباتیک، مطالعه روش های جدید تئوری کنترل خودکار، هوش مصنوعی و سایر زمینه های علمی که پایه های نظری مکاترونیک و رباتیک را تشکیل می دهند. انجام تحقیقات تئوری و تجربی در زمینه توسعه نمونه ‌های جدید و بهبود سیستم ‌های مکاترونیک و رباتیک موجود، طرح درس ها و زیرسیستم‌ های آنها، جستجوی راه ‌های جدید برای کنترل و پردازش اطلاعات با استفاده از روش‌ های هوش مصنوعی، منطق فازی، روش ‌های چند عاملی. کنترل، شبکه های عصبی مصنوعی و فازی را توسعه می دهد.

مهارت و بازار کار رشته NET Developer در روسیه

مدارک علوم کامپیوتر ارائه شده توسط دانشگاه های فناوری برتر در روسیه بر مطالعه زبان های برنامه نویسی و تئوری برنامه نویسی برای اطلاعات و سیستم های کامپیوتری تمرکز دارد. برنامه های کارشناسی علوم کامپیوتر تئوری، طراحی، توسعه و کاربرد نرم افزار را به دانشجویان آموزش می دهد. اگر به ریاضی علاقه دارید و یک حلال واقعی مشکل هستید، مدرک علوم کامپیوتر ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. همچنین باید منظم و صبور باشید، زیرا گاهی اوقات لازم است قبل از شروع یک پروژه در برنامه ریزی های زیادی شرکت کنید یا روزها یا هفته ها را صرف یافتن راه حل مناسب برای رفع اشکال کنید.

دانشجویان رشته علوم کامپیوتر در روسیه می توانند در بسیاری از زمینه های بین رشته ای مانند هوش مصنوعی، شبکه های کامپیوتری، امنیت سایبری، فناوری های وب، رایانش ابری، طراحی UX و غیره تخصص داشته باشند. شما به عنوان یک دانشجو در روسیه، در حین شرکت در دوره های علوم کامپیوتر، یاد می گیرید که چگونه از زبان های برنامه نویسی قدیمی و جدیدتر مانند جاوا، سی استفاده کنید و نحوه اجرای کارآمد الگوریتم ها با قدرت پردازش محدود را خواهید فهمید. شما باید یاد بگیرید که چگونه با زبان های برنامه نویسی کاربر پسند و همچنین نرم افزارهای برنامه نویسی قدیمی تر و ابتدایی تر برخورد کنید.

درلیست زیر به آموزش های مرتبط با رشته NET Developer در روسیه اشاره شده است:

  • یکپارچه سازی پایگاه داده
  • هوش مصنوعی
  • معماری کامپیوتر
  • متدولوژی های توسعه نرم افزار
  • ساخت اپلیکیشن ها
  • شبکه های اطلاعاتی
  • کارشناسی ارشد در رشته های NET Developer در روسیه

برنامه های فناوری اطلاعات و انفورماتیک بنیادی از جمله برنامه های مرتبط با توسعه رشته NET Developer در روسیه است/ این برنامه کارشناسی ارشد در فناوری اطلاعات و انفورماتیک بنیادی با هدف آماده سازی شما برای مدرک در زمینه طراحی، مدیریت و توسعه پایگاه داده است. فارغ التحصیلان این برنامه کارشناسی ارشد در فناوری اطلاعات و انفورماتیک بنیادی (علوم کامپیوتر پایه، فناوری اطلاعات، فناوری های پایگاه داده) در طیف گسترده ای از رشته های فنی بسیار مورد تقاضا هستند.

مهارت و بازار کار رشته NET Developer در روسیه

درآمد شاغلان رشته NET Developer در روسیه

شخصی که به عنوان یک برنامه نویس در روسیه کار می کند، معمولا حدود RUB98200 (روبل) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از RUB45200 تا RUB156000 (روبل) متغیر است که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. اما در کل حقوق متوسط ​​RUB106000 (روبل) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از RUB106000 (روبل) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از RUB106000 (روبل) درآمد دارند.

سطح سابقه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است.  یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا RUB51300 (روبل) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال RUB68500 (روبل) در ماه درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل RUB101000 (روبل) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با  2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر به سایر اطلاعات مرتبط با حقوق یک برنامه نویس در روسیه را طرح می کند.

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب روبل روسیهکارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشتاقانه آماده هستند تا اطلاعات خود درباره شرایط روسیه برای ایرانیان را در اختیار دانشجویان ایرانی متقاضی مهاجرت قرار دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *