مهاجرت کاری ترکیه

بازار کار رشته NET Developer در ترکیه

بازار کار رشته NET Developer در ترکیه

اگر شما به دنبال عضویت در بازار کار رشته NET Developer در ترکیه هستید، تحصیل در این کشور یکی از راه های ورود به این حوزه است. رشته های مرتبط با NET Developer در ترکیه دوره ها به 3 گروه دروس ریاضی، دروس نرم افزاری، دروس سخت افزار تقسیم می شوند. دروس ریاضی شامل محاسبه بی نهایت کوچک، جبر،تحلیل الگوریتم، احتمال، استوکاستیک و دوره های نرم افزاری، شامل درس های فیزیک، تئوری مدار، مدارهای منطقیف معماری سازمان کامپیوتر، شبکه کامپیوتری، ارتباطات داده و دروس سخت افزار همچون درس های مقدمه ای بر برنامه نویسی، زبان های برنامه نویسی، ساختار داده ها، طبقه بندی الگوریتم هاف جستجو در الگوریتم هاف سیستم های بانک داده، مدیریت بانک داده و برنامه نویسی شی گرا می باشد.

مباحث مهندسی نرم افزار در این 3 زمینه اصلی اضافی است. بسیاری از دانشگاه‌های فنی و سایر دانشگاه‌های بنیادی در ترکیه، لیسانس و گزینه ‌های تحصیلات تکمیلی را در رشته مهندسی کامپیوتر به زبان انگلیسی ارائه می ‌دهند. آزمايشگاه هاي فني در اين آموزشگاه ها مجهز به جديدترين تكنولوژي و ابزارآلات است كه دانشجویان مي توانند بر روي آنها تمرين و ياد بگيرند. برنامه های درسی دانشکده های مهندسی ترکیه با برنامه های درسی عمدتاً در ایالات متحده آمریکا و همچنین با استانداردهای اتحادیه اروپا برابری می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به تجربه در تسهیل ورود علاقه مندان رشته NET Developer به بازار کار این رشته، امکان اخذ ویزای شما را برای کار در ترکیه می توانند فراهم نمایند.

معرفی رشته NET Developer در ترکیه

در طول دوره 4 ساله کارشناسی این رشته در ترکیه همراه با دروس پایه نرم افزار کامپیوتر، سخت افزار و شبکه های کامپیوتری، برنامه مهندسی کامپیوتر دروس انتخابی مختلفی را در زمینه های ریاضی، فیزیک، انگلیسی، اقتصاد، تجارت و علوم اجتماعی ارائه می دهد تا دانشجویان را با یادگیری غنی آشنا کند. برنامه آموزشی به طور مرتب به روز شده مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده است. هدف اصلی برنامه های تحصیلی رشته برنامه نویسی و توسعه وب این است که دانشجویان را با به روزترین پیشرفت ها در زمینه مهندسی کامپیوتر آشنا کند و در عین حال مهارت های یادگیری مادام العمر آنها را تقویت کند. هدف این برنامه تربیت مهندسان کامپیوتر واجد شرایط و تحصیلکرده است که دارای دانش عمیق در سیستم های کامپیوتری، سخت افزار و نرم افزار هستند.

فارغ التحصیلان دپارتمان به دلیل تحصیلات قوی و پیشینه قوی در اصول اساسی فناوری و همچنین تجربیاتی که از طریق کار آزمایشگاهی به دست می آورند، کاملاً برای مقابله با محیطی که به سرعت در حال تغییر است، مجهز هستند. دانشجویانی که با موفقیت از برنامه کارشناسی مهندسی کامپیوتر فارغ التحصیل می شوند، عنوان “مهندس کامپیوتر” را دریافت می کنند. تقاضای زیادی برای فارغ التحصیلان برنامه مهندسی کامپیوتر، هم در سطح محلی و هم در سطح بین المللی وجود دارد. بسیاری از فارغ التحصیلان ما در شرکت های بین المللی بزرگ و تکنولوژی گرا با حقوق پرسود استخدام شده اند. همچنین بسیاری از فارغ التحصیلان ترکیه ادامه تحصیل را برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکتری انتخاب می کنند.

معرفی رشته NET Developer در ترکیه

سیاستی تازه برای توسعه NET Developer در ترکیه

برای ایجاد پیش‌ شرط‌ ها برای ایجاد اقتصاد دیجیتال، تیم «توسعه دیجیتال» بانک جهانی با دولت ‌های ملی در سراسر جهان همکاری می ‌کند. یکی از جنبه ‌های اصلی در این تلاش، اطمینان از دسترسی مقرون به صرفه مردم و سازمان ‌ها به اینترنت پرسرعت است. با توجه به چنین جنبه های حیاتی، تیم بانک جهانی در مشورت با دولت ترکیه از IDS به عنوان بهترین روش یاد کرد. در نتیجه، کارشناسان همراه با نمایندگانی از کمیسیون اروپا، انجمن ارزش داده‌ های بزرگ BDVA و ابتکارGaia-X این فرصت را یافتند تا ایده و پتانسیل فضاهای داده بین ‌المللی را به تصمیم‌ گیرندگان ارائه دهند. ترکیه در کارگاه های مختلف و سایر فرمت های تعاملی.

صنعت تولید ترکیه نقش مهمی در رفاه کلی این کشور ایفا می کند و 19% از تولید ناخالص داخلی ترکیه در سال 2018 را تشکیل می دهد (هدف افزایش این سهم به 21% تا سال 2023 است). مانند هر کشور صنعتی دیگر، صنعت تولید در ترکیه در حال حاضر در معرض تحول بنیادی مبتنی بر داده است، زیرا فرآیندهای عملیاتی داده های بیشتری از انواع مختلف تولید می کنند که نیاز به ذخیره، مدیریت، تجزیه و تحلیل و استفاده دارند.

در شکل زیر به مزیت سیاست های ترکیه در توسعه دیجیتال اشاره شده است:

‌‌‌مزیت سیاست های ترکیه در توسعه دیجیتال

درآمد شاغلان بازار کار NET Developer در ترکیه

فردی که به عنوان برنامه نویس در ترکیه کار می کند، معمولا حدود 7750TRY (لیر) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از TRY3560 تا TRY12300 (لیر) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط ​​TRY8370 (لیر) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از TRY8370 (لیر) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از TRY8370  (لیر) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از TRY5370 (لیر) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از TRY5370 (لیر) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا TRY4040 (لیر) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال TRY5400 (لیر) در ماه کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل TRY7980 (لیر) در ماه دارد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر تغییرات حقوق توسعه دهندگان برنامه نویسی در ترکیه اشاره شده است:

سطح حقوق بر اساس تجربه کاری بر حسب لیر ترکیهبرای تسهیل در اخذ ویزا و پاسپورت ترکیه جهت اقامت کاری در این کشور می توانید از تجارب کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *